شلبی که یکی از مشهورترین تیونرهای آمریکایی محسوب میشود با طیفی از محصولات متنوع روانهی آوردگاه پاریس شده است. محصولات این تیونر اکثرا نشان دهندهی خودروهای فورد هستند که در خط مستقیم هیولاهایی ترسناک محسوب میشوند.
خریدارانی که در اروپا حضور دارند میتوانند یک موستانگ بخرند بنابراین دیدن چیزی همچنین جدیدترین نسخهی سوپر اسنیک یا حتی پیکاپ باجا رپتور در نمایشگاه پاریس یک فرصت عالی محسوب میشود.
بیشک جذابترین خودرو در غرفهی شلبی این سوپر اسنیک جدید است که بر پایهی فورد موستانگ ۲۰۱۸ ساخته شده و پیشرانهی ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار آن بسته به نوع کیت بکار رفته قدرتهای گوناگونی دارد. شما میتوانید آن را از قدرت ۷۱۰ تا ۸۰۰ اسب بخار سفارش دهید و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیهای با مدل مجهز به پیشرانه ۸۰۰ اسبی داشته باشید.
این خودرو علاوه بر سوپرشارژر سفارشی دارای رادیاتور متفاوت، مبدل حرارتی جدید و ترمزهای برمبو با کالیپرهای ۶ پیستونی در جلو و ۴ پیستونی در عقب میباشد.
یکی دیگر از غولهای شلبی باجا رپتور است که احتمالاً در اروپا خیلی دیده نخواهد شد اما خب دیدن آن در پاریس خالی از لطف نیست.
(Ali (Chevy nova
۱۳ مهر ۱۳۹۷چه کرده شلبى
احسنت
mahdy
۱۳ مهر ۱۳۹۷به خصوص عکسای 1 و 3 و 9
نابودم کردن لامصبا
s.h
۱۳ مهر ۱۳۹۷این همه قدرت برای چی وقتی نه میتونه خیلی سریع بره نه شتاب خوبی بگیره نه مثل یه لافراری تو پیست باشه فقط یه عده با صداش حال میکنند
Ali (Chevy nova
۱۳ مهر ۱۳۹۷خوب امروز مىخوام مشخصات موتور 348 بىگ بلاگ شور لت رو بذارم که سال 1958 معرفى شد(60سال پىش)
اىن موتور تا 350 اسب قدرت داشته در قوى ترىن ورژن
The first iteration of the W-series engine was the 1958 “Turbo-Thrust” 348-cubic-inch (5.7 L), originally intended for use in Chevrolet trucks but also introduced in the larger, heavier 1958 passenger car line. Bore was 4.125 in (104.8 mm) and stroke was 3.25 in (82.6 mm), resulting in a substantially oversquare design. This engine was superseded by the 409-cubic-inch as Chevrolet’s top performing engine in 1961 and went out of production for cars at the end of that year. It was produced through 1964 for use in large Chevrolet trucks.
With a four-barrel carburetor, the base Turbo-Thrust produced 250 hp (186 kW). A special “Tri-Power” triple-two-barrel version, called the “Super Turbo-Thrust”, produced 280 hp (209 kW). A “Special Turbo-Thrust” further upped the power output to 305 hp (227 kW) with a single large four-barrel carburetor. Mechanical lifters and triple two-barrel carburetors brought the “Special Super Turbo-Thrust” up to 315 hp (235 kW). For 1959 and 1960, high-output versions of the top two engines were produced with 320 hp (239 kW) and 335 hp (250 kW) respectively. In 1961, power was again increased to 340 hp (254 kW) for the single four-barrel model, and 350 hp (261 kW) when equipped with triple two-barrels.
Abbas lsx/ltx
۱۳ مهر ۱۳۹۷سلام علی جان
علی داداش یه مقدار اطلاعات درمورد کوروت C8 دستم اومده.به شرح زیر??
گیربکسش ترمک 9007 دوئال کلاجه.که فوق العاده عالیه.تا 900 نیوتن متر گشتاور 9هزار rpm ساپورت میکنه (هفت دنده هم هست).جنرال موتورز مسئول توسعه و سواپ این گیربکس هست و خیلی هم روش وقت گذاشته.به همین دلیل دیگه خبری از گیربکس دنده دستی نیست متاسفانه.(چون وقت توسعه گیربکس دیگه ای نداشتن و خیلی هم پرخرج درمیاد) موتور هم دارای RPM بالاتری هم هست
یه مدل کوروتERay هم قرار بیاد با 1000 اسب بخار و AWD
اینتریور هم تفاوت های زیادی داره و به جای استفاده از پلاستیک دکمه ها و سوئیچ ها از المینیوم هستن
کنسول وسط از بین از بین صندلی ها کشیده شده و تا داشبورد ادامه داره.یه حالت سر سره ای مانند داره(یچی تو مایه ها لامبو هوراکان) و خیلی تفاوت های دیگه.
زمان رونمایی هم یا اواخره 2018 یا اوایل 2019 هست.یا تو نمایشگاه LA رونمایی میشه یا نمایشگاه دیتروت.ولی انتظار میره تو نمایشگاه دیترویت رونمایی بشه.
(Ali (Chevy nova
۱۳ مهر ۱۳۹۷داش عباس
عالىه مشخصاتش
بخصوص گشتاورش
کوروت با اىن موتور کولاک مىکنه
اىن گىربکس همونه که با فورد روش کار کرده؟؟؟
Abbas lsx/ltx
۱۳ مهر ۱۳۹۷نه علی جان .
داداش این گیربکس جزوه محصولات جدید شرکت ترمک هستش که تا الان برا فروش موجود نشده.کاملا جدیده
http://www.tremec.com/menu.php?m=155
PaRHaM
۱۳ مهر ۱۳۹۷وای
عباس ممنون بابت اطلاع دادن??????
در مورد کابین که گفتید
بخش داشبورد، مثل کانسپت ۲۰۰۹ استینگری میشه دیگه؟
ی چیزایی در مورد اون نسخه ۱۰۰۰ اسبی شنیده بودم ولی اسمش رو نشنیده بودم
خیلی منتظرشم
ممنون
Abbas lsx/ltx
۱۳ مهر ۱۳۹۷خیلی ممنون پرهام جان.
بله درسته.یجورایی عین همون کانسپته ولی ممکن دکمه ها و سوییچ ها المینیوم بشن و یا گیج ها به طور کامل دیجبتال بشن.درمورد اسمش هم باید عرض ممکن رو C8 جدید اسمzora رو بذارن(پدره کوروت) و البته برای نسخه اپگرید 1000 اسب بخاری اسم E RAY یا یک اسم دیگه که من الان خاطرم نیست بذارن
PaRHaM
۱۳ مهر ۱۳۹۷واقعاً عالی میشه
مطمئنم هیولایی میشه ک تن همه رقبا رو بدجوری میلرزونه
اسم هم عالیه
چه C8 چه Zora (احترام قشنگیه) چه E Ray (ک اینم اصالت جذابیه)
خیلی منتظرشم
همون طور که گفتید منم حدس میزنم تو نمایشگاه دیترویت معرفی بشه
??♥️
شاهین
۱۳ مهر ۱۳۹۷اون مدل اف ۱۵۰ سوپر اسنیک فقط گاز بده صداشو بشنوی ?
Esangt3
۱۳ مهر ۱۳۹۷باسلام وباتشکر از آقای احمد زاده
باسلام به دوستان
باتوجه به شرایط بد اقتصادی وقتی وارد سایت میشیم یه خبر از خودروی
جدید از برند مورد علاقمون می بینیم تو اون لحضه فقط میخوایم از دیدن عکسای خودروی جدید لذت ببریم ولی بعضی از دوستان با کم لطفی میان از اون خودرو بد میگن و باعث آزرده خاطر شدن طرفداران اون خودرو میشن و دراون لحضه حالمون خراب میشه فقط یه خواهشی از دوستان عزیز دارم که وقتی یه خودروی جدید معرفی میشه از اون خودرو بد نگید وحال خوشمون رو خراب نکنید باسپاس
در مورد شلبی هم مثل همیشه عالی مخصوصا شلبی اسنک و باجا
BehNam
۱۳ مهر ۱۳۹۷از دیدنشان آدم سیر نمیشه
حسرت داشتنشان تو دلمون میمونه،یعنی با این وضعیت فعلی دستمون به ماشینای چینی هم نمیرسه
#افسوس?
BehNam
۱۳ مهر ۱۳۹۷دیدن این ماشینا از پشت مانیتور هم آدمو هینجان انگیزه چه برسه …
sina
۱۳ مهر ۱۳۹۷تو امریکایی فورد رو از همه بیشتر دوست دارم.
البت اگه موندیو رو حذف کنه دیگه دوسش ندارم :)
Mohammad
۱۳ مهر ۱۳۹۷چقدر جذاب و زیبا
حسن
۱۳ مهر ۱۳۹۷خىلى عالىه
Efk
۱۳ مهر ۱۳۹۷منی که عاشق بنزم چرا نباید اینارو دوست داشته باشم؟
اگه میشد و می تونستم حتما حتما داشتن یکی از مسال کارهای امریکایی جزو اولویتای اولم بود..
Arman
۱۳ مهر ۱۳۹۷واقعا طراحی موستانگ بد شده،قسمت جلوش در برابر موستانگ ۲۰۱۵ خیلی بد شده
Abbas lsx/ltx
۱۳ مهر ۱۳۹۷شلبی عشقه
مرتضی مقدم
۱۶ مهر ۱۳۹۷جذابیت و ابهت محض.فقط همین