فورد

همه چیزهایی که درباره فورد رنجر 2019 می‌دانیم

شش سال از ورود فورد رنجر به بازار خودروی آمریکا می‌گذرد و اگرچه این خودرو از پلتفرمی جدید و بازنگری‌هایی در طول حیات خود سود برده اما در سال ۲۰۱۹ ما شاهد عرضه‌ی نسل جدید این خودرو خواهیم بود.

2018-ford-ranger-for-us-rendering
فورد رنجر رقبایی چون شورلت کلرادو، جی ام سی کانیون و تویوتا تاکوما را پیش روی خود دارد. برخلاف هوندا ریجلاین، رنجر از ساختار body-on-frame استفاده خواهد کرد و پلتفرم کنونی T6 با تغییراتی اندک ساختار خودرو را شکل خواهد داد. این همان پلتفرمی است که در برانکوی جدید نیز بکار خواهد رفت. انتظار می‌رود نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک رنجر در دسترس باشند.

2019-ford-ranger-announcement
ظاهر کلی خودرو خیلی متفاوت از رنجر کنونی مختص اروپا نخواهد بود هرچند گفته شده که تراک جدید بازنگری طراحی قابل توجهی خواهد داشت و نمای نزدیک به F-150 را به دست خواهد آورد. گفته می‌شود نسخه‌های Crew Cab و Super Cab رنجر در دسترس مشتریان خواهد بود. نسخه‌ی اولی که به عنوان تراک خانوادگی شناخته می‌شود شاید طویل‌تر از F-150 پایه باشد. نسخه‌ی Super Cab نیز به عنوان تراک کاری بازاریابی خواهد شد. همچنین احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی آفرود رنجر برای مقابله با کلرادو ZR2 کنونی وجود دارد.

2015-ford-ranger-wildtrak
شایعات بیان می‌دارند پیشرانه‌ی ۶ سیلندر تنفس طبیعی و نسخه‌ی ۴ سیلندر اکوبوست در رنجر جدید قابل سفارش خواهند بود و در نهایت امکان ارائه‌ی پیشرانه‌ی ۵ سیلندر دیزلی برای بازار اروپا وجود دارد. گفته شده مصرف سوخت این خودرو بهتر از F-150 خواهد بود و انتظار می‌رود این خودرو از گیربکس ۱۰ سرعته جدید فورد استفاده کند.

ford-ranger-wildtrak
همانند برانکوی جدید، نسل بعدی رنجر نیز در کارخانه‌ی وین میشیگان ساخته خواهد شد و البته گفته شده مراحل مهندسی و توسعه‌ی این خودرو در مرکز مهندسی آسیا پاسیفیک ویکتوریای استرالیا طی شده است.

2015 Ford Ranger
بر پایه‌ی رقبای کنونی، گفته شده بهای رنجر جدید حدود ۲۵ هزار دلار خواهد بود. با سفارش آپشن ها احتمالاً بهای خودرو مرز ۳۰ هزار دلار را رد خواهد کرد و در نهایت نسخه‌ی آفرود رنجر بهای ۴۰ هزار دلاری خواهد داشت.

2016 Ford Ranger
۲۰۱۶ Ford Ranger
انتظار می‌رود این خودرو در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده و به عنوان مدل ۲۰۱۹ به فروش رود. نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ می‌تواند فرصتی عالی برای معرفی این خودرو باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Viper ACR

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    خیلی جالبه امریکایی ها اینقدر عاشق تراک هستند.
    با عشق تراک زندگی میکنند.
    .
    عکس یکی از این تراک های GMC کنار وانت پراید بود، سقف پراید تا بالای گلگیر GMC بیشتر نبود ، آینده های وانت پراید هم سطح با لاستیکش بود.
    .
    منم خیلی تراک دوست دارم. خیلی دوست دارم یک هایلوکس بخرم. ولی یکیش مسئله ی پولش هست (تا دنیا بوده مهم ترین مسئله ی بشر همین بوده !!) یکی دیگه هم مخالفت نزدیکان هست و نگاهی که مردم به وانت دارند.
    برام جالبه که مردم ما با شنیدن وانت اولین چیزی که یادشون میافته نیسان آبی (نیسان گاوی) هست.
    در حالی که تراک ها مزیت های خیلی زیادی دارند و به نظر من این تفکر ما اشتباهه.

    1. Viper ACR

      ۲۷ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)
    2. مهرداد

      ۲۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (353 ديدگاه)

      آفرین . کاملا با دیدگاه شما موافقم ..

  2. Ali.usa

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (335 ديدگاه)

    فقط میتونم بگم از رقیب های ژاپنی خیلی بهتر
    تراک های آمریکا حرف ندارن

    1. مهرداد

      ۲۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (353 ديدگاه)

      من موندم چرا ملت از واقعیت فرار میکنن !!! بابا آمریکا سلطان تراک سازی هست و به بقیه تراک سازی را یاد داده . اونوقت الکی منفی میدین که چی ؟؟؟

    2. مهرداد

      ۲۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (353 ديدگاه)

      البته مشخصه کاملا که منفی ها را یک نفر از سرورهای مختلف داده !

  3. Sina

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (831 ديدگاه)

    تنفس طبیعی خوبه
    موتور یا تنفس طبیعی یا بهتر از اون سوپرشارجر ..که هر بنزینی بهش بخوره و حالا حالاها برات کار کنه
    فقط حیف که فورد نسخه اس یو وی اینو یعنی اورست رو واسه بازار خاورمیانه نمیزنه هرچی دیدم فرمون راست بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا