زمان عرضه نسخه بهروزتر فورد موستانگ در اروپا فرار رسیده و هماکنون میتوانیم مشخصات این خودرو برای بازار قاره همیشهسبز را بدانیم.
موستانگ ۲۰۱۸ بازار اروپا قول داده سواری تیزتر، تکنولوژی بیشتر و آپشن های شخصیسازی بیشتری را نسبت به هر زمان دیگری ارائه کند.
فورد به عرضه موستانگ جدید در هر دو فرم بدنه فست بک و کانورتیبل ادامه خواهد داد. تغییرات طراحی مدل فیس لیفت شده همانند موستانگ بازار آمریکا بوده و از جمله آنها میتوان به نمای جلوی جدید و عناصر آئرودینامیکی بهبود یافته اشاره کرد.
مدلهای ۸ سیلندر نیز دارای نسخه ارتقا یافته ۵ لیتری هستند که هماکنون قدرت ۴۴۳ اسب بخاری و گشتاور ۵۲۹ نیوتون متری تولید میکند. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده و تکنولوژی هماهنگی دور پیشرانه باعث میشود معکوسهای نرمتر و سریعتری داشته باشد.
البته موضوع برجسته واقعی درباره موستانگ ۲۰۱۸ اضافه شدن گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است. ترکیب پیشرانه ۸ سیلندر و این گیربکس باعث میشود موستانگ در ۴.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
شاسی خودرو دارای سیستم تعلیق قابل تنظیم مگنا راید جدید است که از طریق حالتهای رانندگی متفاوت میتوان آن را بکار گرفت. فورد همچنین سیستم اگزوز پرفورمنس جدیدی را عرضه میکند که به راننده اجازه میدهد استارت بیصدایی را به منظور عدم اذیت همسایهها داشته باشد.
استیون آرمسترانگ، معاون رئیس فورد در آفریقا و خاورمیانه گفته است:
علاقه اروپا به موستانگ بیش از آنچه فکر میکردیم ثابت شده و بیش از ۳۳ هزار دستگاه از این خودرو قبلاً در خیابانهای این قاره تردد کردهاند. خودروهای معدودی هستند که میتوانند چنین ترکیبی از تاریخچه غنی، طراحی زیبا و پرفورمنس را برای افراد زیادی ارائه کنند. فورد موستانگ جدید بهترین پکیج تاریخ خود را عرضه کرده است.
کابین این خودرو نیز با استفاده از متریال نرم جدید برای احساس اشرافیت بیشتر و همچنین پشت آمپرهای ۱۲ اینچی تمام دیجیتالی ارتقا یافته است. برای اولین بار، فورد موستانگ با کروز کنترل تطبیقی و سیستمهای هشدار فاصله در دسترس خواهد بود. سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 3 با صفحهنمایش ۸ اینچی و ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در این خودرو حاضر خواهند بود.
مدلهای اکوبوست این خودرو از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربو استفاده میکنند. مدل پایه اکوبوست قدرت ۲۸۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۴۰ نیوتون متری داشته و بهصورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته دستی بهره برده اما بهصورت سفارشی میتوان گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک را خریداری کرد.
فورد همچنین موستانگ بولیت را به عنوان مدل سفارشی بازار اروپا عرضه خواهد کرد. این خودرو به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری با قدرت بیشتر ۴۵۷ اسبی مجهز بوده و البته تنها با رنگهای مشکی یا سبز تیره میتوان آن را خرید.
حمید
۴ فروردین ۱۳۹۷خیابونها با این ماشین زیبا تر دیده میشند
sina
۴ فروردین ۱۳۹۷کامارو رو ترجیح میدم
(Ali(Chevy nova
۴ فروردین ۱۳۹۷داش سینا
خدای میتونی بین ماسل کارها یکی رو انتخاب کنی؟
باور نمیکنی اگه بهت بگم من نمیتونم بینشون یکی رو انتخاب کنم یعنی کلا بین ماشینهای امریکای انتخاب کردن از شب اول قبر سخت تره
دوج. فورد. شوی. لینکلن و…………
مبین پورمند
۴ فروردین ۱۳۹۷داش علی میدونی برا چی بین امریکاییا انتخاب میکنیم؟؟
چون بعضیا الکی میان یه چیزی رو تعریف میکنن،مثلا میگن کامارو فابریک میتونه دیمون رو بگیره.
برا همین ما هم مجبوریم طرفداری کنیم از یه ماشین خاصی تا دهن خیلیا بسته بشه
راستی داداش نبودی پدال یه چیزی کم داشت❤
(Ali (Chevy nova
۵ فروردین ۱۳۹۷فداى تو مبىن جان
کلا کل کل رفقاى امرىکن باز رو من دوست دارم که بىن ماسل کارها انجام مىدن
sina
۴ فروردین ۱۳۹۷اره علی جان درست میگی
من چون سلیقه ام نیستن و عاشق شون نیستم میتونم بینشون راحت یکی رو انتخاب کنم ولی خب برا کسی که عشق ماسل باشه واقعا سخته.
اینم واسه شما رفیق عزیز
http://uupload.ir/files/osy5_dsc_0820.jpg
(Ali (Chevy nova
۵ فروردین ۱۳۹۷سىنا جان دادا دمت گرم براى عکس
پارسا
۴ فروردین ۱۳۹۷داش علی کامل حرفت درسته
همشون پا به پای هم شونه به شونه رقابت میکنن
حمیدرضا
۴ فروردین ۱۳۹۷یعنی حتی اروپایی ها هم که به خاطر قوانین از ماشین های با حجم موتور کم استفاده می کنن اگر بتونن بازم هشت سیلندر سوار میشن این یعنی حفظ محیط زیست کشک
(Ali(Chevy nova
۴ فروردین ۱۳۹۷موستانگ تو امریکا که 54 ساله دلبری میکنه حالا هم وقتشه تو اروپا دلبری کنه
الکی نیست که پرفروش ترین کوپه دنیاست
Hamid.Hellcat
۵ فروردین ۱۳۹۷درسته داش علی
آرزوی هر جوان ایرانی، آمریکایی، ژاپنی، آلمانی و…. داشتن یک موستانگ یا ماستنگ هست. واسه همین پر فروش ترین کوپه حتی تو خود آلمان هست.
(Ali (Chevy nova
۵ فروردین ۱۳۹۷درسته داش حمىد
موستانگ تو المان غوغا کرد
Fk
۴ فروردین ۱۳۹۷با این وضعی که ما داریم میریم جلو فک کنم تا چن وقت دیگه حتی عکسشم نتونیم ببینیم داش علی چه برسه انتخاب !!!!!!!!
(Ali(Chevy nova
۴ فروردین ۱۳۹۷خدا بزرگه داداش غمت نباشه
کارل شلبی
۴ فروردین ۱۳۹۷این عجب عروسکی شده????????
با اون رنگای ابی و خاکستریش
کارل شلبی
۴ فروردین ۱۳۹۷عکسای اول رو که دیدم واقعا حال کردم انگار چراغای جلوش خفن تر شده.
(Ali(Chevy nova
۴ فروردین ۱۳۹۷کارل شلبی
دادا انگاری گرافیک چراغهای جلوش رو تیره کردن
اون اوایل که این نسل تولید شد بعضیها دوستش نداشتن اما با گذر زمان نظرها عوض میشه به این نسل
به عکس 1تا 3 دقت کنید چقدر خوشگل و خشن شده
hamid
۵ فروردین ۱۳۹۷مشخصات فنیش درسته؟
من قبلا خونده بودم ۴۶۰ تا اسب و ۵۷۰ تا گشتاور داره.
فقط آمریکا فقط ماسل
۵ فروردین ۱۳۹۷انگار جام خالیه جاتون خالی اومدیم منطقه آزاد خیلی حال میده با خانوم بچها اومدیم وای خدا این جا عجب ماشینایی رد میشه موستانگ گالاردو اینجا مردم جای پراید و سمند پورشه و بی ام و سوارن ما سراتو کوپه اینا جنسیس کوپه براشون حکم پراید رو داره حدود یه سه ساعت پیش یه گالاردو مشکی متالیک دیدم سالار غرش میکردا ینی موندم تو خماریش
فرهاد كرمستجی
۵ فروردین ۱۳۹۷به من ارتباطی نداره ولی اونی که به شما دیس لایک داده قاعدتا ذهن نرمالی نداره.
بهراد
۵ فروردین ۱۳۹۷فورد مخصوصا مدل موستانگ باید یکم شر باشه
یکمم خشن بودن از رخش معلوم باشه
ولی رفته رفته داره بچه سر به راهی میشه
من دوج چلنجر و کامارو رو بیشتر میپسندم و در آخر موستانگ
اما نسل قبلش خیلی بهتر بود حالا نمیدونم نظر منه یاااا
ولی زیادی کاپوتو دادن پایین شتابش هم باید زیر ۴ میبود زشته واسه یه ماسل کار، بره از دیمن یاد بگیره یدونه سوخت اکتان ۱۰۰ هم بریزی تو گلوش میشه ۲.۱
البته همه چی شتاب نیس سواری هم مهمه!!!
مرادی
۵ فروردین ۱۳۹۷فورد موستانگ، شلبی موستانگ، شورولت کامارو و… Zzz
هیییییی روزگار….
همین سمند رو داریم فقط سر سیلندر نزنه چیز دیگه نخواستیم بابا.
از کالای ایرانی حمایت کنی ولی خوردو ایرانی هرگز.
حسن
۵ فروردین ۱۳۹۷ساده ترین راه برای خشن نشون دادن رخ ماشین استفاده از کاپوت تخت با زاویه ی قائم نود درجه نسبت به جلو پنجره است صورت میشه پهن و خفن
ساده ترین راه برا خوشگل کردن همون ماشین هم اینه که جلو پنجره را باریک تر کنی و پایین تر از خط اینه بیاری و 30 الی 40 سانت جلوی ماشین را با یه قوس ملایم بچسبونی به جلو پنجره که این الان مرسوم و همه گیره .
فعلا ما موستانگ را با گذشته ی خودش مقایسه میکنیم این مدل را میبینیم بعد میریم مدل دلخواهمونا نگاه میکنیم یا جیمکانا یاموستانگ تیون کن بلاک رامیبینیم میگیم این سوسوله .اگه ذهنیت قبلی را کنار بذاریم و به عنوان یه مدل مستقل بهش نگاه کنیم یه قدم بزرگ رو به جلو برداشته تا محبوبیت این نوع خودرو را همه گیرتر کنه و به نظر من تو این زمینه واقعا موفق عمل کرده.
emad1990
۶ فروردین ۱۳۹۷چراغ های جلو و کاپوت قبل فیس لیفتو ترجیح میدم به این