پیش از این میدانستیم که نسل جدید فورد موستانگ GT500 یک هیولای قاطع خواهد بود اما مشخصات این خودرو خیلی در دسترس نبود. هماکنون به لطف اطلاعات منتشر شده توسط Mustang6g میتوانیم برخی از مشخصات این خودرو را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم.
البته ذکر این نکته مهم است که اطلاعات لو رفته هنوز تأیید نشدهاند و شاید در آینده تغییر کنند اما با این حال هم ذکر آنها خالی از لطف نیست.
در آغاز باید گفت موستانگ Gt500 از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری سوپرشارژرداری استفاده خواهد کرد که همگی منتظر آن بودیم. به لطف کارهای مهندسان بخش پرفورمنس فورد، این پیشرانه قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری خواهد داشت. ردلاین این پیشرانه نیز تا دور ۷۵۰۰ خواهد بود. در سند لو رفته چیزی درباره گیربکس این خودرو ذکر نشده اما تأیید شده که نیروی پیشرانه به چرخهای عقب منتقل خواهد شد.
در سندی دیگر میخوانیم که موستانگ GT500 جدید به حداکثر سرعت قابلتوجه ۳۰۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و از میللنگ فیبر کربنی سود خواهد برد. همهی این اطلاعات کاملاً امیدوارکننده هستند اما متأسفانه یک فیل بزرگ در اتاق حضور دارد: وزن!
در این سند لو رفته آمده که موستانگ GT500 وزن ۱۹۱۶ کیلوگرمی دارد که حدود ۲۰۰ کیلوگرم سنگینتر از مدل GT350 بوده و تقریباً به اندازه داج چلنجر SRT هلکت سنگین است.
چند ماه پیش تصاویر جاسوسی موستانگ GT500 منتشر شد که در آن نمونهای پیشتولیدی را با گیربکس اتوماتیک مشاهده کردیم. محتملترین گزینه برای این خودرو گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیکی خواهد بود که توسط فورد و جنرال موتورز توسعه یافته و قبلاً در خودرویی همچون شورولت کامارو ZL1 بکار رفته است. برخی منابع نیز ادعا میکنند گیربکس دوکلاچه مسابقهای فورد GT هم شاید در این خودرو بکار رود.
Dante
۳ شهریور ۱۳۹۷لعنتی عجب رخی داره …
PARTHIAN
۳ شهریور ۱۳۹۷720 اسب خیلی خوبه این دیگع باج به zl1نمیده
مگر اینکه z28رو با موتورzr1تولید کنن
تنها هریفش همین هلکت هست
(Ali (Chevy nova
۳ شهریور ۱۳۹۷چلنجر هلکت و کامارو zl1 اماده دوره تازه رقابت با موستانگ باشىد
Abbas lsx/ltx
۳ شهریور ۱۳۹۷علی داداش یه حسی بم میگه قدرتش مقداری بالاتر از این حرفاس در حدود 750 به بالا.
حالا باید بیاد تا ببینیم چی میشه، و قطعا هیولا خواهد بود مخصوصا با گیربکس A10
ایمان
۳ شهریور ۱۳۹۷با این قدرت و گشتاور ویران کننده ای که داره اگه وزن کمی داشت طوفان بِپا میکرد ولی بازم عملکردش قابل قبوله
یکی از مشکلات اصلی ماسل کارها وزن زیاد و آیرودینامیک هست که دست و پاشون رو بسته متاسفانه
(Ali (Chevy nova
۳ شهریور ۱۳۹۷اىمان
موستانگ و چلنجر و کامارو ماسل نىستن پانى کار هستن
در ضمن وزن موستانگ و کامارو نسبت به موتور و گىربکسشون عالىه و فقط چلنجره که وزنش بالاس و اونم به اىن خاطره که چلنکر کوپه 5 نفره هست اما کامارو و موستانگ 4 نفره هستن
البته نسل تازه اىن 3 کوپه دوست داشتنى اصلاحات خوبى روشون انجام شده و وزنشون کاهش پىدا کرده
در مورد هندلىنگ هم موستانگ و کامارو بسىار عالى عمل کردن و چلنجر کمى از اىن 2 رقىب سنتىش هندلىنگ پاىىن ترى داره که اونم بخاطر اونکه بىشتر ىه درگستره تا مخصوص پىست
ایمان
۳ شهریور ۱۳۹۷مخلص علی آقای عزیز هستم
همیشه از شما بابت اطلاعات مفید و کاملی که درمورد ماشین های آمریکایی داشتید خوشم میاد
کاملاً حق با شماست اگه میشه فرق پانی کار و ماسل کار رو برام توضیح بدین ممنون میشم
Hamid...Audi
۳ شهریور ۱۳۹۷بی نظیره …
به نظرم دوست داشتنی ترین ماسل کار همین موستانگه.
والسلام
net
۳ شهریور ۱۳۹۷چراغ عقب و پشت ماشین موستانگ کی میخواد تغییر کنه.چراغ عقبش زشته
:::فرشاد:::
۳ شهریور ۱۳۹۷تازه این GT500 عادیه، سوپر اسنیک دیگه چه غولی میشه?
Mercede kaviani
۳ شهریور ۱۳۹۷با سلام به دوست عزیز شاهین احمدزاده
وتشکر از مطلب عالی شما در مورد موستانگ
.اوج مهندسی وزیبایی وبازگشت قدرتمندانه جنرال موتور وفورد و کرایسلر به بازار سوپر اسپرت ها و اتوموبیل های لوکس وتشریفاتی مثل کادیلاک سی تی 6 لینکلن کنتینتال وکرایسلر 300
باتشکر مجدد دوستدار شما مرسده کاویانی