فورد از نسخه پلاگین هیبریدی ون سفارشی ترانزیت پردهبرداری کرد. گفته میشود این خودرو در برنامه آزمایشی شهر لندن برای کمک به بهبود کیفیت هوا شرکت خواهد کرد.
این قوای محرکه اولین نوع از پیشرانه پلاگین هیبریدی با افزایش برد است و از پیشرانه ۱ لیتری اکوبوست در قلب خود به عنوان یک ژنراتور برای تغذیهی مجموعه باتری استفاده میکند.
فورد ادعا میکند که طراحی قوای محرکه باعث شده ون ترانزیت بدون آلایندگی باشد. این خودرو در حالت الکتریکی محدوده حرکتی بیشتر از ۵۰ کیلومتری داشته و فورد ۲۰ دستگاه از آن را به مدت یک سال در اختیار شهر لندن خواهد گذاشت. محدوده حرکتی کل خودروها از ۵۰۰ کیلومتر فراتر میرود.
این برنامه آزمایشی توسط اداره حملونقل لندن حمایت شده و البته بخشهایی چون پلیس مترو نیز از ونهای فورد برای عملیات روزانه خود استفاده خواهند کرد. هر یک از ۲۰ دستگاه خودروی یاد شده دارای سیستمهای تلماتیک مخصوصی برای جمعآوری دادههای آنلاین به منظور فهم بهتر از چگونگی به حداکثر رساندن مزیتها است.
یکی از مقامات فورد اروپا میگوید:
مشاهده ونهای ترانزیت پلاگین هیبریدی در جادهها یک رویداد هیجانانگیز است. ما به دنبال همکاری با شرکای لندنی و مشتریان به منظور بررسی این موضوع هستیم که ونها چگونه میتوانند آلایندگی و هزینههای عملیاتی را در شهر کاهش دهند.
مجموعه باتری لیتیوم-یونی ترانزیت پلاگین هیبریدی در زیر محفظه حمل بار تعبیه شده و بدین ترتیب ظرفیت حمل بار آن حداکثری است. فورد برنامههایی برای تولید انبوه این خودرو در سال ۲۰۱۹ دارد.
Mercede kaviani
۲۱ شهریور ۱۳۹۶با سلام
و تشکر از مطلب بسیار عالی شما هیبرید سری کم هزینه ترین سیستم هیبرید است چون گیبرکس وسیستم انتقال متعارف حذف میشود وکارایی بیشتر
واین هم سایت کمپانی کارما اولین اتوموبیل هبرید سری تولید انبوه
با تشکر دوستدار شما مرسده کاویانی
http://www.karmaautomotive.com
:::فرشاد:::
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ونها، اتوبوسها و کامیونها، به دلیل فضای زیادی که کف بدنشون دارن، بهترین گزینه برای تبدیل به نسخههای پلاگین هیبرید و الکتریکی هستن؛ میتونن سطح زیادی از کف رو با باتری بپوشونن.