درحالیکه فورد برانکو تا سال آینده به دست خریداران نخواهد رسید، هنسی وعده داده که این آفرودر جدید را به پیشرانهٔ V8 قدرتمند مجهز خواهد کرد. برانکو بهصورت استاندارد صرفاً با پیشرانههای ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربو و ۲.۷ لیتری V6 توئین توربو عرضه میشود اما هنسی قدرت بسیار بیشتری میخواهد و به همین دلیل برانکو را به یک نیروگاه ۵ لیتری V8 سوپرشارژ با ۷۵۰ اسب بخار قدرت مجهز میکند. انتقال نیروی این پیشرانه توسط گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک فورد صورت میگیرد و به گفتهٔ هنسی، این برانکوی توانمند را در کمتر از ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرساند.
اما علاوه بر پیشرانهٔ قدرتمند، هنسی تغییرات دیگری را هم در برانکو انجام میدهد که ازجملهٔ آنها میتوان به تجهیز خودرو به اینترکولر هوا به آب، فیلتر هوای جریان بالا، سیستم سوخت ارتقاءیافته، اگزوز فولادی ضدزنگ و ECU تیونشده اشاره کرد. علاوه بر این، تیونر تگزاسی با ارتقاء سیستم تعلیق و تایرهای جدید آفرود، به دنبال بهبود تواناییهای آفرود برانکو هم هست. این ماشین که برانکو ولوسیرپتور نام خواهد گرفت، در بیرون هم از کاپوت سفارشی با دریچهٔ هوا، رینگهای آلومینیومی، جلوپنجرهٔ سفارشی، برچسبهای منحصربهفرد بدنه، نشانهای هنسی و سپرهای جلو و عقب سفارشی برخوردار خواهد شد. تغییرات داخلی خودرو نیز شامل دوخت خاص روی پشتسری صندلیها و پلاکی با شماری سریال تولید میشود.
هنسی تنها ۲۴ دستگاه از برانکو ولوسیرپتور را با مدل ۲۰۲۱ تولید خواهد کرد که در هردو نسخهٔ دودر و چهاردر ارائه میشوند. هزینهٔ این تغییرات با احتساب قیمت خود برانکوی استاندارد، ۲۲۵ هزار دلار خواهد بود که نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار از برانکوی پایه با قیمت ۲۸,۵۰۰ دلار بیشتر است.
محمد
۹ آبان ۱۳۹۹برانکو نیومده تمام معادلات بازار آفرودرهارو بهم زد
زیزیگولو
۹ آبان ۱۳۹۹قرمزه خیلی نازه
AMANTE
۹ آبان ۱۳۹۹قیمت خیلی تند و تیزی داره.
اگه درباره تقویت ماشین کسی اطلاعاتی داره خوشحال میشم بهم بگه اگه شخصی خودش بخواد همین تغییرات رو روی برانکو اعمال کنه چقدر میشه؟
حسین دهمرد
۹ آبان ۱۳۹۹با بیست هزار دلار میتونی موتور هشت سیلندر و بخری-فرضا بیست هزار دلار دیگه هم سایر هزینه ها.بعلاوه ی سی هزار دلارم قیمت خود ماشین.
Hadi
۹ آبان ۱۳۹۹هنسی برانکو…
چه شود…
AMANTE
۹ آبان ۱۳۹۹تشکر آقای دهمرد
OMID
۹ آبان ۱۳۹۹بله قیمتش خیلی زیاده
خود موتور کایوتی ده تا بیست هزار دلار بسته به قطعات لازم هزینه داره و سوپر شارژر استیج دو راش که 750 اسب قدرت میده همراه با قطعات لازم برای نصبش حدود هفت هزار دلار قیمت داره
حتی اگر پونزده هزار دلار دیگه هم برای بقیه قطعات کنار بگذاریم
اگر موتور رو در گرونترین حالت هم در نظر بگیریم باز هم از چهل و دو هزارتا بیشتر نمیشه
خود راش هم ماستنگ جک راش ادیشن که هم تولید محدوده هم قوی تره (775) اسب رو میده پنجاه هزار دلار بدون ماشین که با احتساب ماشین میشه 87 هزار دلار
اگر پول تعویض انجین هم به پول جک راش ادیشن اضافه کنیم بازم از صد هزار دلار فراتر نمیره
پس بله قیمتش خیلی زیاده
AMANTE
۹ آبان ۱۳۹۹تشکر ار شما آقای Omid
MaF
۹ آبان ۱۳۹۹هنسی فقد Maximus 1000
MOSTAFFA
۹ آبان ۱۳۹۹داداشا ببخشید منم میگم نسبت به قیمتش هیلی زیاده چلی اونی که باهث اعتماد به نفس هنسی شده اسم و رسمشه