تنها یک هفته پس از این که «سالین» اطلاعات و تصاویر مدل S302 بر اساس موستانگ را ارائه کرد، هنسی پرفورمنس نیز تصاویر و اطلاعاتی از HPE700 موستانگ به نمایش گذاشت که این موضوع قطعاً اتفاقی نبوده است. همانطور که از یک محصول هنسی انتظار میرود، قدرت بسیار زیادی در پیشرانه آن وجود دارد.
امّا در مورد میزان این قدرت. با توجه به سوپرشارژرها و ارتقاهای صورت گرفته در مورد پدال گاز، انژکتورها، پمپ سوخت و سیستم اگزوز، هنسی از موتور کایوت V-8 فورد موستانگ ۲۰۱۵ قدرتی برابر ۷۱۷ اسببخار در ۶۶۰۰ دور بر دقیقه و گشتاوری برابر ۸۵۶ نیوتنمتر در ۴۴۰۰ دور بر دقیقه گرفته است. این پیشرانه، خودرو را قادر میسازد که در ۳/۶ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد و مسافت یکچهارم مایل را ۱۱/۲ ثانیه با سرعت نهایی ۲۱۰/۸ کیلومتر بر ساعت طی کند. البته این آمار توسط خود هنسی اندازهگیری شده است. این در حالی است که رقیب تیونینگ S302 سالین در حالت سوپرشارژر، قدرتی حداکثر برابر ۶۴۰ اسببخار و گشتاوری برابر ۷۶۶ نیوتنمتر دارد. به نظر جنگ تیونینگ موستانگ جدید آغاز شده است! بدنه HPE700 به نشانهای لازم مزیّن شده است و میتواند با قطعات فیبرکربنی مانند یک اسپویلر کناری و پلههای جانبی ارتقا یابد. همچنین هنسی امکاناتی را مانند تایرهای میشلین پایلوت سوپر اسپورت ۲ در کنار چرخهای ۲۰ اینچی H10 هنسی و یک پکیج ترمز «برمبو» ارائه میکند. در همین حال، مطابق گفته جان هنسی، آپگریدهای سیستم تعلیق در مراحل توسعه خود هستند. به نظر میرسد HPE700 در زمینه طراحیهای داخل کابین و عوض کردن پوششهای کف و داشبورد و مانند، سبکبال عمل کرده است. البته با توجه به شرایط کابین استاندارد موستانگ GT، شکایت زیادی هم از این موضوع نمیشود. هنسی برای HPE700 مبلغ ۵۹۵۰۰ دلار درخواست کرده است؛ هزینهای که شامل یک مدل پایه موستانگ GT و گارانتی سهساله یا ۳۶ هزار مایلی نیز میشود. این قیمت به نسبت استفاده از هر کدام ارتقاهای اشاره شده، افزایش خواهد یافت. انتظار میرود که اولین نمونهها از این خودرو در سهماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی در دستان مشتریان باشند. هنسی گفته است که برنامه تولید تنها ۵۰۰ نمونه از این خودرو وجود دارد که بسته به سفارشات دریافتی، ترکیبی از کوپه و کانورتیبل خواهند بود.۳۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Just germany...
۱۳ مهر ۱۳۹۳عجب چیزیه لامصب
717 تااااااااا
خوب چه کاریه؟سوپر اسپورت میساختین دیگه
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳مثل یه کوسه خشمگین میمونه
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳717 اسب
معادل 1500 تا خر
ئای چه قدرتی
ASTON MARTin
۱۳ مهر ۱۳۹۳سرعت نهایی 210 کیلومتر؟ سمند از این بیشتر میره!
داخلشم به نظرم خوب جا نیوفتاده
نه بازم نظرم جلب نشد
درسته خوشگل موشگله ولی بنظرم عیب هاش هم همون اندازه خوشگل مشکلن :|
Carbonado Aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۳310 کیلومتر داش!
اشتباه تایپی هست!!!!!
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳سرعت نهایی نه هر دوتون هم کربونادو هم آستون اشتباه می کنید.
تو 11.2 ثانیه از سرعت 210 کیلومتر بر ساعت عبور میکنه.
310 هم نیست.نهایت سرعتش هنوز رسمی اعلام نشده
Alpha
۱۳ مهر ۱۳۹۳:D
دوست عزیز سرعتش بعد از طی فاصله 400 متر از حالت سکون به 210 میرسه ! نه اینکه حداکثر سرعتش 210 کیلومتر در ساعت باشه
MPS
۱۴ مهر ۱۳۹۳آدم سواد نداره اسم پروفایلش رو ژیان هم نباید بذاره!یعنی چند نفر نظر دادن نفهمیدن اون 210 یعنی چی!
ASTON MARTin
۱۴ مهر ۱۳۹۳قبل این که مجدد بیام تو این تاپیک و نتیجه کامنتا رو ببینم متوجه شدم که مقصدش از 210 همین موضوع بوده!
اخ اخ میگن موقع خستگی ذهن رانندگی نکنین همینه :D
علی آهنگر
۱۶ مهر ۱۳۹۳شما قدرت ماشین رو بر حسب واحد خر محاسبه میکنی؟
مهدی
۱۳ مهر ۱۳۹۳فکر کنم سرعت نهایی رو اشتباه زده بدونه تیون شدش 300 میره
شروين
۱۳ مهر ۱۳۹۳منظورش سرعت نهاییه که تو مسافت یک چهارم مایل پر میکنه
مهدی
۱۳ مهر ۱۳۹۳مرسی
M Power///
۱۳ مهر ۱۳۹۳هر وقت اسم هنسی رو میشنوم یا میبینم، مطمئنم با یک ماشین پر قدرت و پر ابهت روبرو می شم. و این موستانگ هم دقیقا همین طوره. واقعا هنسی یه شاهکار ساخته. راستی قیمت پکیچ هم مفت هست.
عید قربان رو بر سردبیر و تمام کاربران پدال تبریک می گم. و برای تمام گوسفند ها و …. حیوانات تسلیت عرض می کنم.
z28
۱۴ مهر ۱۳۹۳تا یه سال پیش رفیقم که عشقه موستانگ مسخرم می کرد و می گفت کامارو زشته و موستانگ قشنگ تره ولی الان دهنش بسته شده و می گه من مال 1968 موستانگ دوست دارم من هر وقت می بینمش کلی مسخرش می کنم می گم موستانگ زشته صداشم ضایش ولی خدا وکیلی من موستانگ 2013 رو دوس داشتم ولی 2015 خیلی طراحیش خوبه ولی زشته اصلا مثه سل قبلی نمی شه
lamborghini REVENTON
۱۳ مهر ۱۳۹۳فقط دریفت کشیدن توی کوچه پس کوچه خوبه؟
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳من هنوز معتقدم سری قبل موستانگ قشنگ تر بود
یه جورایی سیبیل داشت
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۳ مهر ۱۳۹۳حرف شما رو تا حدودی قبول دارم علی آقا.
اما مدرن شدن خودرو ها کاریه که دیر یا زود باید صورت بگیره و به نظرم موستانگ در این مدل نیز به خوبی این نکته رو رعایت کرده.کامارو هم که من کلا” خیلی بیشتر دوستش دارم ولی باید نمای عقبش با دقت بیشتری طراحی میشد به نظرم.
فریا
۱۳ مهر ۱۳۹۳درسته ، خواه ناخواه یه مدرنیته شدن برای هر محصولی از هر خودروسازی دار راهه و یه امر حیاتیه . البته موافق نیستم که نسل قبلش قشنگتر بود ولی خب نظر شما محترمه . در مورد به اصطلاح سبیل داشتن نسل قبلی هم درمورد خیلی از ماشین ها صدق میکنه . برای مثال چراغای جلو نسل قبل مرسدس SL در برابر نسل جدیدش .
توی نسل قبلش ظاهر داخلیش اصلا به دل نمی نشست ولی 2015 داخلش شاهکاره . کلا فورد از لحاظ طراحی مخصوصا داخلی پیشرفت خیره کننذه ای داشته . شما کابین F-150 جدید رو با رقباش مقایسه کنید . قطعا اختلاف فاحشــی دیده مـیشه .
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۴ مهر ۱۳۹۳من هم با باربد و هم با فریا موافقم…
در حیطه خودم هم مثال میزنم! وقتی مرسدس بنز از سری جدید S Class رونمایی کرد خیلی ها خوششون اومد ولی خیلی ها هم اعتراض کردند که مرسدس با اصلتش فاصله زیادی گرفته و این همه تغییر ناگهانی یکجا قابل قبول نیست…البته خدایی به نظر من طرح اس کلاس های قدیمی ضعف زیادی داشت ولی الان میبینین که همه کلی از این S CLASS تعریف میکنن هیچکس دیگه یادی از مدل قبلی نمیکنه مگه به عنوان یه ماشین کلاسیک یا وقتی تو خیابون یکی ببینه!
در مورد کامارو و موستانگ هم مطمئن باش اتفاقی شبیه این میوفته…اولش یه عده به شدت اغتراض میکنن ولی بعدن همه باها کنار میان و حتی عاشقش میشن!!!
www.aparat.com/rashtcars.
۱۳ مهر ۱۳۹۳از اسب وحشی و سرکش به کوسه تبدیل شده!!!! من که از مدل 2014 راضی بودم
علی
۱۳ مهر ۱۳۹۳همه چیزش خوبه فقط ی گردو ول کنی جلوش زیرش گیر میکنه.
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳خیابونای اونا مثل خیابونای ما پر از دست اندازایی به اندازه گردو و بادوم چغندر نیست
یاکان
۱۳ مهر ۱۳۹۳انصافا ماشینای آمریکایی عالینا!این همه قدرتو زیبایی و امکانات فقط 60000 دلار!
احمد
۱۳ مهر ۱۳۹۳قیافش نسبت به قبلیاش با کلاس شده.قلدر با کلاس!!!!
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳زیباست و پرقدرت
فریا
۱۳ مهر ۱۳۹۳کارش درسته برادر جان هِنِــسی ♥
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳منتظرم ببینم سوپراسپرت جدیدش چی از آب درمیاد
Ahmad..F12
۱۳ مهر ۱۳۹۳انصافاً زیبا و پرقدرته
عملکرد موتورش هم عالیه
انیس جان ممنون
Frankenstein
۱۳ مهر ۱۳۹۳یه جورایی یه حریف واسه داج چارجر (هلکت) ساخته
4MATIC
۱۳ مهر ۱۳۹۳این رقیب کامارو وچلنجر هستش و خدایی عالیه
F16ZG فقط فرانسه.فقط پژو
۱۳ مهر ۱۳۹۳وااااااااااای….بی نظیره.عاشقشم.
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳http://www.hennesseyperformance.com/cadillac-ctsv-vr1200.html
این هیولای بی شاخ و دم هم شاهکار هنسی هستش با 1200 HP پدال جان اگه میشه درموردش مطلب بزار
abbasjj
۱۳ مهر ۱۳۹۳والا شلبی رو بیشتر از این میپسندم
علیرضا
۱۳ مهر ۱۳۹۳از نضر من ماستانگ همیشه تک بوده
این مدلم ک دیگه نگو
ممنون از اطلاعاتتون
محمدحسین پورکیوان
۱۴ مهر ۱۳۹۳سلام
هنسی و موستانگ و قدرت …. واقعا با هم عجین شدن.
البته منم با نظر بچه ها موافقم که گفتن 2014 زیباتر بود.
reza
۱۴ مهر ۱۳۹۳نسخه تیون نشده کارخونشو میبینیم حال میکنیم…
چه برسه به این هیولا
hossein
۱۴ مهر ۱۳۹۳حداکثر سرعتش ۳۳۷ کیلومتربرساعت هستش.
امید
۱۵ مهر ۱۳۹۳دهن ادم وا میمونه خیلی مردونه و عالی