فورد اعلام کرد در حال آماده شدن برای معرفی کراس اووری جدید در سال ۲۰۲۱ است. این خودرو در قاره اروپا جایگزین مدلهای موندئو، S-Max و گلکسی خواهد شد.
اتوکار میگوید این کراس اوور جدید از پلتفرم منعطف C2 استفاده خواهد کرد و با پیشرانههای بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد. همچنین مدل هیبریدی ۴۸ ولتی ملایم عرضه خواهد شد. این مجموعه از یک پیشرانهی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو و واحدی الکتریکی تشکیل شده است.
جزئیات زیادی از این کراس اوور در دست نیست اما از آنجایی که فورد این خودرو را جانشین ۳ مدل دیگر خواهد کرد بنابراین اگر نسخههای گوناگونی از این خودرو برای جذب مشتریان عرضه شود سورپرایز نخواهیم شد.
منابع ناشناس به اتوکار گفتهاند خودروی موردبحث میتواند از نظر شکل و ابعاد مشابه سوبارو اوت بکباشد و در آمریکای شمالی نیز عرضه شود. خبرهای مربوط به کراس اوور جهانی و جدید فورد نباید شوکه کننده باشد زیرا این برند کاملاً بازار مدلهای سنتی و سواری را رها کرده و تمرکز خود را روی کراس اوورها و شاسی بلندها گذاشته است. سوبارو اوت بک در بسیاری از بازارها نقش کمرنگی دارد اما در آمریکا فوقالعاده محبوب بوده و در سالهای اخیر فروش سالانهی بیش از ۱۵۰ هزار دستگاهی را بر جای گذاشته است. واضح است که شاسی بلندها در آمریکا طرفداران زیادی دارند و فورد امیدوار است با این کراس اوور جدید فروش بالایی را تجربه کرده و سود بیشتری به جیب بزند.
. سوبارو اوتبک واقعا یه ماشین همه کارست. کراس اوور و استیشن رو با هم ترکیب کرده با قابلیت آفرود خوب و سیستم چهارچرخ محرک عالی. ایمنی و کیفیت بالا و تو مدل 2020 امکانات رفاهی خیلی خوب تو این رنج قیمت. فعلا هم تو آمریکا رقیب مستقیم نداره. فقط اگه کنار گیربکس cvt مدلهای اتومات چند سرعته هم بزاره عالی میشه. مشکلش بیشتر همون گیربکس cvt هستش که کارشناسای خودرویی هم خیلی بهش اشاره میکنن
me84
۲۷ تیر ۱۳۹۸.
سوبارو اوتبک واقعا یه ماشین همه کارست.
کراس اوور و استیشن رو با هم ترکیب کرده با قابلیت آفرود خوب و سیستم چهارچرخ محرک عالی. ایمنی و کیفیت بالا و تو مدل 2020 امکانات رفاهی خیلی خوب تو این رنج قیمت.
فعلا هم تو آمریکا رقیب مستقیم نداره.
فقط اگه کنار گیربکس cvt مدلهای اتومات چند سرعته هم بزاره عالی میشه. مشکلش بیشتر همون گیربکس cvt هستش که کارشناسای خودرویی هم خیلی بهش اشاره میکنن