فورد بزودی نسل جدید موستانگ را رونمایی خواهد کرد تا این خودروی عضلانی و اسپرت آمریکایی، لباسی تازه بر تن کند. آخرین رندرها از این خودرو توسط مجله Car&Driver طرح قطعی و تقریباً نهایی آن را نشان میدهد. با این حال فورد تا آخر این هفته یک نظرسنجی برای طراحی ظاهری این خودرو هم برپا خواهد کرد.
ممکن است طراحی فورد موستانگ جدید از معیارهای ماسل کار های کلاسیک عدول کرده باشد اما در عوض کاملاً واضح است که با یک خودروی جدید روبروییم. تعدادی از نشانه های خودروهای جدید فورد نظیر فیوژن در اینجا هم به چشم میخورند. هواکش و جلوپنجره نیز ما را به یاد آستون مارتین میاندازد. موتورهای استاندارد در نظر گرفته شده شامل موتور خطی چهار سیلندر، V6 و موتور V8 میباشند. موتور پایه شش سیلندر ۳.۸ لیتری قادر است ۳۰۰ اسب بخار نیرو و ۳۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. درست است که این ارقام ممکن است ناامید کننده به نظر برسند اما مصرف سوخت این مدل در شهر ۱۲.۳ و در جاده ۸.۱۱ لیتر در صد کیلومتر است.با ۵۴۰ دلار بیشتر، میتوان موتور GTDI چهار سیلندر خطی با توربوشارژر و توان ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر را انتخاب کرد. مصرف سوخت این مدل در شهر ۱۰.۳ لیتر و در بزرگراه ۷.۳۵ لیتر میباشد. بالاترین انتخاب هم موتور هشت سیلندر خورجینی ۴.۹ لیتری است که باید برای آن ۱۸۹۰ دلار بیشتر پرداخت کنید و ۴۳۰ اسب بخار توان و ۵۳۶ نیوتن متر گشتاور دارد. مصرف سوخت این موتور هم در شهر ۱۳ و در بزرگراه ۸.۴ لیتر است.
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲اصلا دوس ندارم موستانگ از معیارهای مازل کار امریکایی خارج بشه. موستانگ باید طراحیه کلاسیک و مازل کار داشته باشه(درعین جدید بودن) وگرنه از ابهتش کم میشه.چهره ی سوسول بدرد موستانگ نمیخوره.
slr722
۷ آبان ۱۳۹۲از اون ماشیناس که چه خوب چه بد همه دوسش دارن…
شک نکید که فروش خیلی خوبی هم پیدا میکنه…
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲خیلی بهتر شده!!!!!
Dean
۷ آبان ۱۳۹۲کاملا باهات موافقم. با اینکه قیافه ماشین جالب شده و دوست داشتنی ولی موستانگ نباید سوسولی شه! ;)
امیر
۲۴ فروردین ۱۳۹۳وحشیه آمریکایی . نباید طراحیش عوض شه
امین
۷ آبان ۱۳۹۲چقدر رندر نشونمون میدن!
خب رونماییش کنین دیگه حالا انگار چیه
قبول دارم که برای خودش ابهتی داره ولی اینقدر نه
اونتادور با این ابهتش این همه رندر نداشت
زیگما
۷ آبان ۱۳۹۲فورد میخواد موستانگ رو جهانی کنه.و برای این کار باید از ویژگی های ماسلی بزنه.چون سلیقه شرق آسیا و اروپا اینجوری دوست داره.
مجید
۷ آبان ۱۳۹۲لامثب اسمشم ادمو یاد سرعت و قدرت میندازه.
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲موستانگ میشه اسب سیاه!!!!!
km
۷ آبان ۱۳۹۲وحشی و خشن تر شده طراحیش و واقعا اصالتش رو حفظ کرده، بر خلاف کامارو که نسل جدیدش جذابیت نسل قبلو نداره
sorena330
۷ آبان ۱۳۹۲جلوپنجره ماستانگ شلبی چراغ ها تاروس…
با این حال میتونست عضلانی تر باشه ولی در کل زیباست.
VAHID JINPACHI
۷ آبان ۱۳۹۲مثل همیشه عالی …
زنده باد امریکا….
feri
۷ آبان ۱۳۹۲آستون
feri
۷ آبان ۱۳۹۲مارتین
mojtaba..designer
۷ آبان ۱۳۹۲کلا مثل نسل های قبلیش نیس…تو دل برو و وحشی نیس…
ناگفته نمونه که طراحی جلوش خوبه ولی در کل با کل بدنه هماهنگی نداره.
mojtaba..designer
۷ آبان ۱۳۹۲مشکل طراحی که داره تو شیب سقفشه که از ستون A شروع میشه و خیلی تند تر خم شده…
SALAR
۷ آبان ۱۳۹۲خلاصه بگم که واقعا برای طراحان موستانگ متعاسفم………………………………..
www.aparat.com/sportageman
۷ آبان ۱۳۹۲دوست عزیز ممنونم که برای من احساس تاسف می کنی من خودم این خودرو را طراحی کردم و اصرار فورد برای شباهت آن به فیوژن و تاروس کار را سخت تر می کرد.در اصل پروژه ساخت EVOS بود.
حسین
۷ آبان ۱۳۹۲اصلا جالب نیست شبیه استون شده حالت جم شدگی به آدم دست میده اصلا این ماشین شروع کنه به خور خور کردن همه از خنده روده بر میشن مثل این که ام وی ام صدای موستانگ بده
محمد
۷ آبان ۱۳۹۲به نظرم در قسمت نمای جلو و جلوپنجره،هنوز هم شاهد همون ابهت هستیم و در واقع به خوبی تونستن چهره یک ماسل کار رو به تصویر بکشن اما وقتی به قسمت عقب خودرو نمای بغل نگاه میکنیم،متوجه یه طرح فانتزی میشیم که به نسبت،با معیارهای یک خودروی عضلانی کمی فاصله داره
البته باید منتظر طرح های بعدی و نمونه تکمیلی باشیم،با شناختی که از فورد داریم حتما بازهم شاهد یک شاهکار خواهیم بود
jalal
۷ آبان ۱۳۹۲قیافش خیلی خفن شده ولی چرا اینقدر ضعیف شده ؟
محمد
۷ آبان ۱۳۹۲قدرتش نسبت به حجم موتورش کم نیس؟
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ آبان ۱۳۹۲درود.
طراحیه اینجور ماشین ها باید خشن و وحشی باشه.به نظر من نباید چراغ های جلوی ماشین رو از حالت دایره ای در می اورد.الان پورشه و بی ام و با یک سیاستی حالت چراغ هاشونو حفظ کردند.
فورد هم باید همین کارو میکرد.
((( ایران و المان )))
سارا
۷ آبان ۱۳۹۲“عدول” … این واژه های مسخره رو از کجا میارین من موندم ….
حامد MASERATI GT
۸ آبان ۱۳۹۲این نسلش از قبلیش بهتر شده خصوصا پشتش که تو نسل های قبلیش همیشه مورد انتقاد بود ولی الان خیلی جمع تر شده و قشنگتر جلوش هم که خشن تر شده و جذاب ترش کرده
سعید
۸ آبان ۱۳۹۲اینکه کپی آستن مارتین شده … هیچی دیگه …!!!
فورد موستانگ خدا بیامرزتت…
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲عزیزم جلو پنجرش که مثل مدل قبلیه . چی میگی؟؟؟؟
اسی 33
۸ آبان ۱۳۹۲ماشین های آمریکا خیلی ردیفن مثل بیوک . کادیلاک . gms . شورلت . وغیره
JDM eat sleep
۸ آبان ۱۳۹۲:O چرا طراحیش شبیه فیوژن و اینتر سپتور!یه همچین طراحی برا موستانگ تعریف نشده که شبیه محصولات دیگیه فورد باشه کجای این ادم یاد موستانگ دهه ی 60 مینداز احتمالا دوباره دوست داره خاطره ی بد موستانگ 98 تکرار بشه.به هر حال راضیم ازت xD
Only Japanese Car
I LOVE JDM
ESI
۸ آبان ۱۳۹۲فورد رو همه جوره دوستش دارم
Alireza
۸ آبان ۱۳۹۲جلوش شبیه جگوار شده.
محسن.د
۹ آبان ۱۳۹۲موستانگی که چراغای جلوش گرد نباشه، “موستانگ” نیست!
امیر
۱۶ آبان ۱۳۹۲واقعا قوله ولی مدل قبلی بهتر بود.
amir.t.
۱۸ آبان ۱۳۹۲حرف نداره ….
پوری
۲ بهمن ۱۳۹۲کجاست اون مستانگ دهه 60-70 که ابروی مستانگو برگردونه.خجالت اور شده و اروپایی پسند.
حامد
۲۴ فروردین ۱۳۹۳جلو بندی و طرح جگوارkrx توش موج میزنه.از رخ اصلیه خودش در اومده.پرچم نسل قبل خودشو آورد پایین………