شلبیفورد

آزمون یخبندان برای شلبی موستانگ

بسیاری از صاحبان شلبی GT350 موستانگ این خودرو را برای شرایط آب و هوایی مطلوب و مناسب برای سرعت رفتن خریداری می‌کنند. اما در مواجهه با یک زمستان بسیار سرد و آب و هوای برفی، هر خودرویی نیاز به مقاومت دارد.

shelby gt350 mustang cold weather
Shelby GT350 mustang cold weather test
شلبی GT350 در مرکز آزمون فورد در یک شبیه‌سازی هوای برف و بورانی بسیار سرد، قابلیت‌های خود را نشان می‌دهد. دمای هوا در این آزمون مابین منفی ۴۰ درجه تا مثبت ۵۵.۴ درجه سانتی‌گراد متغیر است. بعلاوه یک جریان کولاک برفی نیز شبیه‌سازی می‌شود.
Shelby GT350 mustang cold weather test
Shelby GT350 mustang cold weather test
این آزمون‌ها برای اطمینان از یخ نزدن اتصالات و ارتباطات مخصوصاً گیربکس و عدم انسداد فیلتر هوا می‌باشد. حالا می‌توان با شلبی GT350 حتی در بدترین شرایط آب و هوایی نیز خاطرجمع بود.
Ford Shelby GT350 Mustang
Ford Shelby GT350 Mustang
به عنوان یادآوری، شلبی GT350 از یک موتور ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری با میل‌لنگ تخت بهره می‌برد که با وجود تنفس طبیعی، ۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌های عقب با سیستم کنترل لغزش محدود صورت می‌گیرد. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۹۷۶۸۷″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    دمش گرم تومنفی 40درجه سالم موند

    1. AliZeus

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (416 ديدگاه)

      عشقمه..یه روز یکیشو میخرم..اونم مشکیی… :)

      1. saeid

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (188 ديدگاه)

        بسم حق

        خریدی قول بده منم سوار شم :(
        منم وقتی 911 مو خریدم میدم سوار شی
        قول :)

        1. AliZeus

          ۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (416 ديدگاه)

          پایه ام ;)
          اصلا هر کی ماشین خفن خرید..بچه های اینجارو خبر کنه واسه سواری…

    2. MAFIA

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (433 ديدگاه)

      به نسبت قبولش دارم.به عبارتی بهترین ماسل کار همین شلبیه بهتر از Z28 و ZL1 و هلکت

      1. ASTON MARTin

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1331 ديدگاه)

        من با ونکوئیش نفری پنج تومن دورتون میدم :)

        1. علي

          ۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (108 ديدگاه)

          من یه ونکوئیش دارم ولی شما نمی تونین باهاش دور بزنین :D
          اون باید با شما دور بزنه :D
          آخه بنده خدا ازین کوچولوهاس 1:25 نمی تونه هنوز راه بره :)

      2. پیکان جوانان

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (203 ديدگاه)

        البته تو این کلاس ماسل کار که باید با کامارو از نوع زد 28 رقابت کنه تو پیست از کامارو جا میمونه

      3. BOMB

        ۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (364 ديدگاه)

        MAFIA درست گفتی دمتم گرم . فقط هلکت از لیست خارج کن . کامارو که آبروی ماشینهای امریکایی برد.

    3. ASTON MARTin

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1331 ديدگاه)

      کاش کامارو وو چلنجرم یه جفتگیری داشته باشن ببینیم محصولشون چشکلی میشه :)

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (808 ديدگاه)

        مافیا جان و جناب آقای BOMB میبخشید رک و راست صحبت میکنم،من نیستم و شما پشت سر ماشینی مثل کامارو بر اساس عقیده ی شخصی خودتون نظر میدید؟
        اگر موستانگ شلبی یا هلکت رو دوست دارید نظرتون قابل احترام ولی وقتی راجع به مدل های ZL1 و Z28 اطلاعات ندارید نظر ندید.
        برادر من،دوست عزیز کامارو کم تو نسل پنجمش رکورد زد؟غیر از اینه که تو نوربرگ رینگ رکورد Audi R8 و مورسیه لاگو رو زد یا تو رقابت چهار طرفه با M6 و 911 و GTR تو پیست بردشون؟
        مدرک میخواین؟
        Motor trend
        Car and driver
        هزاران هزاران سایت معتبر و کلیپ های دیگه.
        اینا فقط مربوط به Z28 نیست.ZL1 هم تو پیست با 120 کیلوگرم وزن بیشترش GT500 رو شکست داد.از نظر هندلینگ،راحتی،ایمنی،سیستم تعلیق مغناطیسی MRC و شتاب در پیچ ها بهتر عمل کرد.طراحیشم معرکه بود.قبول دارم به نظرم پشتش برای سال 2014 و 2015 میتونست بهتر بشه ولی برخی دوستان حرف هایی میزنن مثلا” میگن کامارو دیگه ماسل نیست دیگه مشخصه ی خودشو نداره.آبروی صنعت خودروسازی آمریکا رو برده!!!!!!
        برادر من آخرین حرفم به شما:
        نظرت محترم.هلکت رو دوست داری یا شلبی رو احسنت که یکی از برترین خودروهارو انتخاب کردی ولی بگم کامارو این قدر رکورد زده تا آبروی کل صنعت خودروسازی آمریکا رو بخره و در ضمن ماسل بودن طبق معیار های مشخصی تعیین میشه و من و شما ماسل کار تعیین نمیکنیم.
        فورد،شورولت و دوج طبق سیاست هایی که لازم میدونن میان طراحی این سه تا رو تغییر میدن و به روز میکنن و ما نباید برای خودمون به اصطلاح مشخصه تعریف کنیم و بعد از انقلابی در طراحی خودرو ها نظر کارشناسی بدیم و ایراد بگیریم.
        ارادتمندم

  2. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    کسی که باماشین دف عقب تو برف ویخبندون نمی ره اگرم بره کجای کره ی زمین منفی 40 درجه سرماداره؟؟؟؟

    1. Carbonado Aventador

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4497 ديدگاه)

      سیبری ، آلاسکا ، اسکاتلند

      1. Ferrari fan

        ۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (35 ديدگاه)

        و بعضی جاها در روسیه

        1. ASTON MARTin

          ۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1331 ديدگاه)

          ماشینتو بیمه کن باهاش استخرم میری

      2. شهریار

        ۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (175 ديدگاه)

        قطر

  3. Ahmad..F12

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2536 ديدگاه)

    واقعاً این آزمون ها و این تست های سختی که بر روی خودروها انجام میشه آدمو دلگرم میکنه

    1. Carbonado Aventador

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4497 ديدگاه)

      درود
      دوستان شلبی سوپر اسنیک هم اومد…
      غول 850 اسب بخاری اوووووومد!
      تبریک میگم به همه ی دوستداران شلبی و موستانگ

    2. فرید

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (786 ديدگاه)

      دقیقا احمد…آدم رو جوگیر میکنه این تست ها که با یکی از این ماشینا فقط بری تو برف و اینجور آب و هوا ها و خودت تو این شرایط قرار بگیری و کلی حال کنی :-D

      1. Ahmad..F12

        ۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2536 ديدگاه)

        بریم لاهیجان آره :D

        تو برف و ……………….. :D

        1. فرید

          ۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (786 ديدگاه)

          فعلا که هوا آفتاب آفتابه…نه خبری از بارونه نه برف…فردا هم دارم میام تهران…اینقدر نیومدی تا برگشتم…یکی طلبت تو برف تلافی میکنم :-D ;-)

    3. فریا

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      شلبی سوپر سنیک 850 اسبــی 2 ساله که تـولید میشه . کجایی ؟

  4. حسین

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود. دوستان هرکس میدونه میل لنگ تخت چیه به من هم بگه. پیشاپیش ممنون

  5. "Amir"

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (724 ديدگاه)

    داداش مگه میشه نبودت تاثیری نداشته باشه

    Just Germany cars

    1. احسان آرسنالی

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1948 ديدگاه)

      امیر اگه کامنتت جواب من هستش ((متشکرم)) ولی پاکش کردم فردا شب بزارمش

  6. NCR

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    آمریکا پارسال دماش به زیر 40در جه رسیده بود البته شمال آمریکا. حالا نمی دونم فکری به حالش کردن یا نه

  7. سپهر

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    دمش گرم کارش درسته خیلیه ماشین تودمای زیر40 کار بکنه اخم نگه استقامت این جور ماشینا اینجاها معلوم میشه.

    1. علي

      ۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      یادمه می خوندم آلمانا تو جنگ جهانی واسه این ازروسیه شکست خوردن که باک بنزین ماشین ها و تانک هاشون یخ زد !
      اگه ازین ماشینا داشتن حتما پیروز میشدن :D
      خداببخشه به ملتشون یه روزی هم به ملت ما :)

  8. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    اقای CARBONADOاولا میلاد فقط اول کامنتش می گه درود خواهشا کپی نکنین
    دوما ادم تو منفی40 درجه اصن بیرون نمی ره که بخواد با کامارو بره
    درکل این کارشون فقط جنبه ی تبلیغاتی داره

    1. Carbonado Aventador

      ۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (4497 ديدگاه)

      درود
      میییییییلااااااد…
      اسمش آشناست فکر کنم الان 18 ماه کامل هست که کاسه و کوزه یکی شدم…!
      بله میگم درود چون به یاد میلاد باشم…
      و افتخار میکنم به این کارم

  9. احسان(احسان سابق)

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    مثل اینکه موتورشو گذاشتن تو برف باز داره کار میکنه.اورین

  10. امیر محمد

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (278 ديدگاه)

    دمشون گرم

  11. مصطفی

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    اوووووففف!تو دمای40-کار کرد!

  12. یه پسر

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    بابا زمستون مصیبته بخدا
    باتری استارت نمی خوره
    صبح ماشین می لرزه یه ساعت باید گرمش کنی
    سرسیلندر و…
    اینجوری نمیشه من که می رم جنوب زندگی می کنم

  13. 4MATIC

    ۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    فریا خانوم ببخشید2سال نیست تقریبا 1سال ونیمه که داره تولید می شه

    1. فریا

      ۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      برادر من خانوم نیســتم !! (1)

      ” خانم ” رو اینطوری می نویسن (2)

      2013 و 2014 میشه چند سال ؟؟!! (3)

  14. شهریار

    ۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (175 ديدگاه)

    وای که چقدر سخته تو کوران رانندگی کردن و چه حالی میده

  15. 4MATIC

    ۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    اقا شهریارکجاش حال می ده بااین راننده های ……توکوران رانندگی کردن

    1. شهریار

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (175 ديدگاه)

      خودم تجربه دو بار رانندگی در مسیر ساوه کرمانشاه رو در بدترین شرایط آب و هوایی رو داشتم …اونم با همین سمند EF7 خودمون..خداییش بجز یخ زدن برف پاک کن و شیشه جلو مشکل دیگه ای نداشتم . تبدیل شد به بهترین خاطره مسافرتیم..
      اصل ماجراجوییه!!!!

  16. مجتبی(ساروی)

    ۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (548 ديدگاه)

    ایکاش ویدیو زیرنویس داشت یا لااقل زیرنویس انگلیسی داشت

  17. نوید (6*6)

    ۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1487 ديدگاه)

    میخاستن بگن چیزی از لند کروز کم نداره خخخخخخخخخخ

  18. 4MATIC

    ۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    فریا جان شرمنده معذرت اخه من فکر کردم فریا اسم دختره

  19. 4MATIC

    ۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    این از شورلت که تست سرما انجام می ده اونم از هیوندای که تست میمون انجام می ده روی مدلi20

    1. امیر محمد

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (278 ديدگاه)

      تست میمون روی هیوندای i30 بود نه i20

  20. 4MATIC

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1050 ديدگاه)

    روی I20بود

    1. امیر محمد

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (278 ديدگاه)

      توی همین سایت هست میتونی ببینی

  21. امین

    ۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    نمیشه همین که تست کردنو به ما بدن یه دور بزنیم

    مثل ماشینهای از دور خارج شده شرکتهای داخلی و …..

    که هر از چندگاهی مزایده میذاشتن الان به کدوم بدبختی میفته معلوم نیست

  22. محمد

    ۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    چطوری از یه موتور تنفس طبیعی این همه قدرت بیرون میکشه این شلبی؟ البته خدابیامرز کارل شلبی که کارش همیشه درست بوده ولی این یکی کار شرکتش دیگه مخ منو قفل کرد. اینا تو مدل شلبی کبرا جی تی چی میخوان بکنن پس؟؟؟

  23. hossein GD

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. من شلبی 2014 اروندی دارم.به نظرتون با 2015 هش عوض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا