سازمان EPA بُرد نسخههای مختلف فورد موستانگ مکایی را اعلام کرده است. این کراساوور الکتریکی در ابتدا در چهار نسخهٔ مختلف شامل بُرد استاندارد محرک عقب، بُرد استاندارد چهارچرخ محرک، بُرد اکستندد محرک عقب و بُرد اکستندد چهارچرخ محرک عرضه میشود که نسخهٔ پایه یعنی بُرد استاندارد محرک عقب به باطریهای ۷۵.۷ کیلووات ساعتی مجهز بوده و در سیکل ترکیبی با هر بار شارژ میتواند تا ۳۷۰ کیلومتر را طی کند. این عدد در نسخهٔ بُرد استاندارد چهارچرخ محرک اما به ۳۴۰ کیلومتر کاهش پیدا میکند.
دراینبین، مدل بُرد اکستندد محرک عقب از بیشترین بُرد برخوردار است زیرا با هر بار شارژ کامل باطریها میتواند مسافت چشمگیر ۴۸۰ کیلومتر را طی کند. نسخهٔ آخر یعنی بُرد اکستندد چهارچرخ محرک نیز با هر بار شارژ توانایی پیمودن ۴۳۰ کیلومتر را خواهد داشت.
قیمت پایهٔ موستانگ مکایی از ۴۲,۸۹۵ دلار آغاز میشود و تحویل آن به خریداران تا پیش از پایان سال جاری آغاز خواهد شد. سال آینده نیز نسخهٔ قویتر GT با ۴۶۰ اسب بخار قدرت و سامانهٔ چهارچرخ محرک به بازار خواهد آمد که بُرد آن حدود ۴۰۰ کیلومتر اعلام شده است؛ اما حتی اگر این هم کافی نباشد، فورد نسخهٔ GT پرفورمنس ادیشن را هم با ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۶۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه خواهد کرد.
Elmiraj
۲۶ آذر ۱۳۹۹کاش در یک مقایسه جدولی Mach-E ، Model Y و ID.4 را در زمینه های مختلف از جمله قدرت ، بُرد ، ظرفیت باتری ، شتاب ، سرعت شارژ ، سال ساخت ، قیمت و…. رو در روی هم قرار میدادین تا همه واقعیت ها را ببینن…
X
۲۶ آذر ۱۳۹۹بردش نسبت به تسلا خیلی کمه.
کافر مقدس
۲۶ آذر ۱۳۹۹نبود دستگیره های تو چشم واقعا چقدر تاثیر داره تو زیبایی ماشین
دیجی70
۲۶ آذر ۱۳۹۹چرا عکس کابین نذاشتید چراغ های پشت توسان یاد بگیره از این ماشین
Twin H Power
۲۶ آذر ۱۳۹۹عالیه اما کاش اسمش چیزی غیر از ماستنگ بود …
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۶ آذر ۱۳۹۹اره به نظر من اسم کم آوردن موستانگ گذاشتن
این کجاش شبیه موستانگه؟
نه موتورش
نه سگمنتش
نه کابینش
نه طراحیش
نه صداش
نه سوختش
فقط و فقط چراغ عقبش شبیه موستانگه
ماشین خوبیه منم دوستش دارم ولی این کجا موستانگ کجا🤦♂️🤦♂️🤦♂️
محمد
۲۶ آذر ۱۳۹۹نسبت به رقباش خیلی نیست
حسین
۲۶ آذر ۱۳۹۹یعنی از تهران بخوای بری اصفهان ، بردش کم هست و باید وسطش ی سر بری کاشان ماشین رو بزنی به شارژ و ی کله پاچه یا کلوچه و پشمک بخوری که تو راه نمونی!
محمدرضا
۲۶ آذر ۱۳۹۹ولی خوب برای اروپای مرکزی که اندازه دو سه تا ایرانه خیلی به درد میخوره.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ آذر ۱۳۹۹آخه کی با خودروی برقی میزنه به دل جاده !
خودروی برقی تا بردش به ۱۰۰۰ نرسه ، به درد درون شهری میخوره !
یه برآورد کردن از آلودگی هوا که حدود ۵۳٪ بخاطر خودروها در شهرها بوده ، خب باید یه فکری کرد برای این قضیه ، باید برقی بشه خودروها در ایران در غیر این صورت باید ضرر داد مثل مرگومیرهای حاصل از آلودگی یا بیماریهای وابسته یا خیلی از موارد دیگر که ضررش بیش از نفعشه و بیشترین ضررش هم سیستم درمانی کشور میبینه !
نمیدونم شما کجا زندگی میکنید ، اما اگر در کلانشهرها باشید ، خوب درک میکنید آلودگی هوا چیه و چه عوارضی داره ، صبح به صبح نمیدونی گلودردت برای کروناست یا آلودگی !
Amir Machine
۲۶ آذر ۱۳۹۹والا دلیل اصلی آلودگی اصفهان که قطعاً آلودهترین شهر ایرانه (حتی آلودهتر از تهران)، صنایع هستن نه ماشینها
طبق تحقیقاتی که انجام شده، 67 درصد از آلودگی این شهر بخاطر صنایع و فقط حدود 20 درصد بخاطر ماشینها هست
تهران و بقیه کلانشهرها رو نمیدونم ولی قطعاً مشکل آلودگی هوای اصفهان با ماشینهای برقی هم برطرف نمیشه
NAVID۰۰۹۸
۲۶ آذر ۱۳۹۹Amir عزیز
اینکه اصفهان آلودهترین هست در امروز موافقم چون اصفهان دارای کارخانههای زیادی از جمله ذوب و فولاد در شرق هست که آلودگی را منتقل میکنه به مرکز شهر ولی عمدهترین دلیلش وارونگی دماست در این فصل و فصل بعدی .
اما تهران که در تمام فصولش هوا داغونه و این آمار هم برای کل ایران هست و نه فقط اصفهان !
کلاً مرکزیت در هر شهری فشرده باشه ، آلودگی هست اما در تهران این قضیه فاجعست که راحت میشه از سیاهی نمای ساختمانهای نوساز فهمید ، چیزی که نه در تبریز و نه در اصفهان شیراز مشهد شاهدش نیستیم !!!
شیرازی
۲۶ آذر ۱۳۹۹در شیراز از قسمت شمال غربی شهر یعنی محله شهرک گلستان همیشه نسیمی خیلی ملایم که ظاهرا حس نمیشه به سمت شرق و جنوب شرق در حال وزیدن هست که کل شهر رو در بر میگیره و سبب میشه دود و دم کارخانه ها و ماشینها در مرکز شهر جمع نشه و مثل یه فیلتر تصفیه هوای خدادادی عمل میکنه و به همین سبب هوای شیراز در بیشتر روزها و ماه های سال پاک هست
SS
۲۷ آذر ۱۳۹۹البته در مورد منشا آلودگی هوا در شهرهای مختلف باید کارشناسی بشه (کاری که مثل همه کارهای دیگه انجام نمیشه و سریع خودروها مقصر شناخته میشن)
اما قطعا سیاهی نمای ساختمونهای تهران از آلودگی خودروهای سالم نیست چون این نوع آلایندگی فقط از خودروهای دیزلی بدون فیلتر دوده و نیروگاه ها و کارخانه های آلاینده میتونه تولید بشه.
———————–
ماشین برقی و پلاگین هایبرید با زیرساختهای فعلی در سطح گسترده به درد ایران نمیخوره چرا که همین الان هم با نیروگاه های فرسوده مشکل تامین برق وجود داره. اگر درصد بزرگی از مشکل خودروها باشن (که بعید میدونم باشن چون سه چهار سال قبل که تحریم نبود روزهای پاک تهران خیلی بیشتر و روزهای آلوده خیلی کمتر از الان بود) بهترین راه حل خودروهای هیبریدی هستن که اتوماتیک به وسیله موتور باتری ماشین رو شارژ میکنن و در ترافیک بجای موتور بنزینی از موتور برقی استفاده میکنن
حسین
۲۶ آذر ۱۳۹۹اقا نوید ،
برقی کردن خودرو های سواری نباید اولویت باشه! اولویت باید خودرو های سنگین شامل اتوبوس درون شهری و برون شهری ، کامیونت ، کامیون ، تریلر ها و مینی بوس ها باشد.
البته باتوجه به بازده نیروگاه ها و سوختشان در ایران بنظر خودرو های هیبرید گازسوز برای کشورمان مناسب تر هست!
مخصوصا باتوجه به زیرساخت های شارژ خوورو های برقی!
اقای زاوه در این راه مشغول کار هستند .
زیزیگولو
۲۶ آذر ۱۳۹۹این ماشین حتی بعد از گذشت ۵۵ سال از تولید نسل اولش همچنان جزو پرفروش ترین ماشینای کوپه تو دنیا به حساب میاد
RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN
۲۶ آذر ۱۳۹۹مدل x از همه سر تره ولی چون قیمتش از 86 هزار دلار شروع میشه رغیب مک ای نیست
رقیب مدل Y هست.
منم از مدل Y خوشم نمیاد. یه جوریه. در واقع من از همه محصولات تسلا خوشم میاد ولی از مدل Y خوشم نمیاد. یه جوریه.
مک ای = ?????
مدل Y = ??????????????????????
نظر شخصی من.
Tesla ?
۲۶ آذر ۱۳۹۹مدل y متاسفانه کیفیت مونتاژ بالایی نداره برای همین فورد مک ای قطعا انتخاب معقولانه تری هست
پیشناهد میکنم تو یوتیوب از کانال unbox therapy که دیروز هم فیلم مک ای رو گذاشت ببینی تا متوجه بشی چقدر کیفیت داشبور و لوازم جانبی بالای داره سیستم صوتیش هم BandO هست که دیکه حرفی برای گفتن نمیزاره
ماکان
۲۶ آذر ۱۳۹۹سلام . خیلی دوست دارم که انشاالله هرچه سریعتر واردات خودروهای خارجی را به ایران آزاد کنند آن هم جوری که انشاالله اجازه دهند از تمام برند های جهان و همین طور به اضافه خودروهای تمام الکتریکی ، آنهایی را هم که حجم موتور درون سوز شان به هر اندازه ای بالاتر از 2500سی سی است به تعداد نامحدود وارد شود و بعد هم در هر منطقه ای از ایران که مشتری ها خواستند و خریدند پلاک ملی شود . البته اگر که هنوز واردات را به طور کامل آزاد نکرده اند .
ماکان
۲۷ آذر ۱۳۹۹اینهایی که به بنده دیسلایک برای این یکی کامنت بنده داده اند باید بگویم که خیلی ببخشید آنهایی که به بنده دیسلایک داده اند یه موقع با خودشان فکر نکنند که می توانند با این کار بنده را ناراحت کنند چون که بنده در این کامنت خودم مورد بد و ناحق نگفتم . اگر که مشکل بعضی از شماها در رابطه با مثلا خودرو های تمام الکتریکی هستش باید بگویم که شما خب می توانید بجای خودروی تمام الکتریکی خودرویی که موتور درون سوز دارد و به دلخواه خودتان هستش بخرید ، پولش را هم اگر ندارید که خب سعی کنید تا حدی بیشتر همت کنید و روی توانایی های خودتان کار کنید تا پول بیشتری بدست بیاورید و در ضمن تا قبل از اینکه به خودروی دلخواه تان برسید فقط در حد ضروری خرج کنید .
مسعود
۲۶ آذر ۱۳۹۹من با جلو پنجره صاف و یکدست ماشینای برقی ارتباط برقرار نکردم چون جلو پنجره خیلی تاثیر داره در زیبایی یک خودرو
چه کاریه خب؟برای اینکه نشون بدین ماشین برقیه نیاز نیست حتما جلوپنجره صاف بزنید
البته این امر سلیقه ایه شاید واس یکی دیگه مهم نباشه ولی میدونم برای اکثر کسایی که عشق ماشینن مهمه این امر
سامورایی از قله فوجی
۲۶ آذر ۱۳۹۹از موستانگ فقط اسمش رو داره
Ãbţìň
۲۷ آذر ۱۳۹۹دیگه واقعا دارم از آینده ناامید میشم…
آخه این کجاش ریخت و قیافه ماستنگ رو داره؟فقط اون چراغ عقبش شبیهه وگرنه اصلا به ماستنگ شباهتی نداره….
نه سبک بدنه نه طراحی کلی نه نوع موتور و نوع سوخت مصرفی نه کابینش نه ابهتش و…
لعنت به فورد که اینطوری داره ماستنگ رو خراب میکنه..