مدیرعامل فورد آقای جیم هکت استراتژی بهروز شده خود را تقدیم سرمایهگذاران کرد.
این بهروزرسانی پیروی بررسیهای صورت گرفته در عملیات تجاری کمپانی اعمال شده و نتیجه آن رسیدن به سوددهی خطی و پایدار است.
با برنامه جدید هکت، هر خودروی تولیدی در آمریکا تا سال ۲۰۱۹ با نوعی از ارتباط پذیری عرضه خواهد شد. این کمپانی برنامههای مشابهی برای بازارهای چین و سایر نقاط جهان دارد به گونهای که ۹۰ درصد خودروهای جهانی جدید فورد تا سال ۲۰۲۰ دارای سیستمهای ارتباطی خواهند بود.
هکت تلاش دارد بهطور قابلتوجهی از هزینههای کمپانی بکاهد که شامل کاهش ۱۰ میلیارد دلاری هزینه متریال است. مدیرعامل جدید کمپانی همچنین میخواهد تا هزینههای مهندسی شرکت را در ۵ سال آینده تا ۴ میلیارد دلار کاهش دهد و این کار با استفاده از قطعات مشترک، ساخت نمونههای پیشتولیدی کمتر و کاهش پیچیدگی خودروها صورت خواهد گرفت.
شاید بزرگترین تغییر تصمیم فورد برای تمرکز روی بخشهایی باشد که میتواند در آینده پیروز شود. به عنوان بخشی از این تغییر، فورد تغییر جهت ۷ میلیارد دلاری از سوی خودروهای سواری بهسوی شاسی بلندها و پیکاپ تراک ها خواهد داشت. به عنوان نتیجه فورد مدلهای سواری کمتری تولید خواهد کرد اما شاسی بلندها و تراک های جدیدی از جمله مدلهای برانکو و رنجر جدید ارائه خواهند شد.
فورد از همکاری با دیگر شرکتها و گسترش تعهد خود به مدلهای هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی استقبال میکند. به عنوان بخشی از این تصمیم کمپانی سرمایهگذاری روی پیشرانههای احتراق داخلی را کاهش خواهد داد.
فورد اطلاعات زیادی درباره محصولات آینده منتشر نکرده اما گفته ۹۰ درصد تجهیزات ساخت استفاده شده در F-150 میتواند در نسل بعدی این خودرو نیز استفاده شود. این خودروساز همچنین برنامههایی برای کاهش شدید تعداد مدلهای ارائه شده در نسل آینده اسکیپ و فیوژن دارد.
فورد میخواهد در ۵ سال آینده زمان توسعه یک خودرو را تا ۲۰ درصد کاهش دهد. باید دید برنامههای جدید فورد چه تأثیری روی سوددهی این شرکت خواهد داشت.
Hemichan
۱۵ مهر ۱۳۹۶اصلا به شکل واضحی سرمایه گذاریشو تو بخش ماشینای سواری کم کرده
(ali(chevy nova
۱۵ مهر ۱۳۹۶فورد اگه فقط وانت هم بسازه سوده هستش
حمیدرضا
۱۵ مهر ۱۳۹۶فورد کمپانی قدرتمندی هست پرفروش ترین در قاره امریکا پنجمین برند پرفروش در اروپا یکی از بهترینها در هند و چین استراتژیشم به موقع تغییر داد به سمت شاسی بلندا و همین طور جهانی کردن موستانگ فورد بازم رشد میکنه
نوید جهرمی
۱۵ مهر ۱۳۹۶اتفاقا یکی از اشکالاتی ک ب نظرم ب خودروسازای امریکایی وارده اینه که ب دنبال افزایش ضریب نفوذشون در بازارهای رو به رشد نیستن. جنرال موتورز زودتر از بقیه این رویه رو اصلاح کرد.
امریکایی ها نباید فقط ب بازارهایی ک داشتن اکتفاکنن. اگه بتونن مثل دهه 60 و 70 حرف اول رو بزنن درسته.
یانکی
۱۵ مهر ۱۳۹۶فورد دیگه داره اعصابه ما عشق آمریکایی رو خورد میکنه حتی 1 پلت فرم دف عقب نداره کانتیننتال شده دف جلو رپتور شده 6 سیلندر gt شده 6 سیلندر اگر روش بشه 8 موستانگ رو هم حذف میکنه دف جلو میگه سدان کم بشه کلن یه تاروس و فیوژن داره.
ونوم اف ۵
۱۵ مهر ۱۳۹۶فورد باید به مدلهای سدان و هاچ بک هم حواسش باشه درسته الان قیمت بنزین تقریبا پایینه ولی یادمون نره از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ چطور قیمت نفت رفت بالا و تقریبا شاسی بلندها داشتن نابود میشدن و باعث زیان ده شدن کمپانی های امریکایی شد که بیشتر ماشین های بزرگ و شاسی بلند تولید میکردن