یافتن یک فورد موستانگ Boss 429 تمیز و کم کارکرد در بازار سخت است زیرا این خودروی عضلانی تنها به عنوان دو مدل ۱۹۶۹ و ۱۹۷۰ تولید شد؛ اما در نمایشگاه SEMA امسال شاهد بازگشت رسمی این خودرو به خط تولید خواهیم بود.
شرکت Classic Recreations اولین Boss 429 جدید را در رویداد یاد شده معرفی خواهد کرد. این خودرو همانند مدلهای کلاسیک پیشین از پیشرانهی ۸ سیلندر ۷ لیتری برگرفته از موتور اسپورت استفاده نخواهد کرد بلکه قلب تپندهی آن پیشرانهی ۸ سیلندر ۸.۴ لیتری انژکتوری با قدرت ۸۱۵ اسب بخار خواهد بود. این پیشرانه به کلاچ و فلایویل DYAD متصل شده است.
پیشرانهی موستانگ Boss 429 کلاسیک در مسابقات نسکار مورد استفاده قرار گرفته بود. قوانین آن زمان به گونهای بود که خودروسازان برای استفاده از پیشرانهی یاد شده در رقابتها باید حداقل ۵۰۰ نمونه از آن را به مشتریان تحویل میدادند. این پیشرانه همچنین به اندازهای بزرگ بود که فورد را مجبور کرد تا موستانگ ها را از خط تولید بیرون بکشد و محفظه پیشرانه را اصلاح نماید. این پیشرانه در کارخانه قدرت ۳۷۵ اسب بخاری داشت هرچند ظاهراً قدرت واقعی موستانگ Boss 429 بیشتر از این ارقام بوده است.
شرکت Classic Recreations در ماه آوریل اعلام کرد که لیسانس ادامه تولید خودروهای موستانگ Boss 302 مدل ۱۹۶۹-۱۹۷۰، موستانگ Boss 429 مدل ۱۹۶۹-۱۹۷۰ و موستانگ ماک ۱ مدل ۱۹۶۹-۱۹۷۰ را از فورد دریافت کرده است.Boss 429 یکی از جذابترین و کمیابترین مدلهای تاریخ موستانگ است اما به اندازهای ارزش پیدا کرده که اکثر مالکان آنها را نمیرانند؛ اما خودروی ما به مردم این شانس را میدهد که صاحب یک خودروی نادری شوند که قابل راندن بوده و دارای شاسی و پیشرانهای مدرن میباشد که باعث میشود راندن آن آسانتر از نسخهی کلاسیک باشد.
Salfa22xxx
۱۹ مهر ۱۳۹۷الله اکبر
یکی از بهترین کارهایی که بشر میتونه انجام بده بنظرم تولید دوباره این محصول افسانه اییت
یانکی
۱۹ مهر ۱۳۹۷من اگر پول و امکانات اونایی که لامبو پلاستیکی درست کرده بودن رو داشتم کاری میکردم عده زیادی بتونن لذت سوار شدن وسایلی رو ببرن که دیگه دیده نمیشن یا به ندرت.از جوانان میشه شروع کرد و پیکانهایه حاضر رو با یه کار علمی و تمیز به جوانان هایی تبدیل کرد که دل از همه ببرن.من کلاً ماشین با گنجایش بالا رو دوست دارم که چند نفر دیگه کنارم لذت ببرن.وقتی با شورلت داداشم بیرون میرم همیشه چند نفر علاقه مند رو هم میبرم .به خاطر همیم بین موستانگ.کامارو.کوروت.وایپر.جی تی.فقط چلنجر چون 5 نفر توش جا میشن.
Reza
۱۹ مهر ۱۳۹۷منظورت از لامبو پلاستیکی کدومه؟
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷باز که تو رضا
اىن سرى چه بهونه اى دارى که اومدى تو پست موستانگ تا جو رو خراب کنى ؟
منظور ىانکى اون لامبو پلاستىکى ساخته شده تو تبرىز هستش
Reza
۱۹ مهر ۱۳۹۷ببین علی دیگه شورشو دراووردی .
چند تا مهندس 4 سال تلاش کردن یه افسانه رو ساختن چطور میتونی بهش بگی پلاستیک .
مگه صداشو نمیشنیدی ، تو که میگی من از موتور ها سر در میارم. خبرش مثل یه بمب منفجر شد حتی رسانه های خارجی هم بهش افتخار کردن حالا تو میگی پلاستیکه.
واقعا که
یانکی جون از شما هم انتظار نداشتم ، جرو بحث ها به کنار کجای اون پلاستیک بود؟
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷اتفاقا
تو چون اومدى اىنجا با هرکى که طرفدار ماشىن امرىکاى کار دارى مثل همىشه
اونقدر که تو شوق دارى برا کامنت گذاشتن تو پست ماشىنهاى امرىکاى خىلى بالاتره برات تا کامنت بذارى تو پست ماشىنهاى مورده علاقت
Reza
۱۹ مهر ۱۳۹۷اون یه خودرو ملی بود همه باید بهش افتخار کنیم
Mohammad
۱۹ مهر ۱۳۹۷رضا ساختن کپی یه ماشین با قطعات ماشین های مختلف اونم فقط یه نمونه
اونم تو چهار سال کار چندان سختی نیست فقط باید پولش باشه خیلی از این موارد دیده میشه این نه افتخار محسوب میشه نه اشتباه
تو چهار سال میتونستن روی صمند کار کنن بهتر شه
Reza
۱۹ مهر ۱۳۹۷محمد یه طوری میگی قطعات اصلی ماشین های دیگه آدم فکر میکنه پازل درست کردن.
قطعات اصلی فقط چراغ ها و شیشه ها هستن که امکان کپی ندارن.
شماها چشم دیدن این افتخار رو نداری.
مزدا
۱۹ مهر ۱۳۹۷واقعا یکی از زیباترین موستانگ های تاریخ هس. خیلی دوسش دارم
mahdy
۱۹ مهر ۱۳۹۷علی این چه منطق مسخره و بچه گانه ایه هرکی طرفداره آلمانیاس حق نداره پست آمریکایی بخونه یا برعکس؟ تو کدوم پست آلمانی تو گند نزدی به جو ؟
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷الله و اکبر
خبر خوش تر از اىن نبود برام
برگرد boss که طرفدارهات منتظرتن
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷بخاطر خبر خوش بازگشت سلطان قدرت و گشتاور مشخصات موتور بىگ بلاگ 413 دوج رو مىذارم که سال 1963((55 سال پىش)) قدرتش 420 اسب بخار و گشتاورش حدود 600 نىوتن بوده
The 413 cu in (6.8 L) RB was used from 1959 to 1965 in cars. It was also used in medium and heavy trucks including truck-tractors such as the C-1000, up until 1979. It has a bore of 4.1875 inches. During that period, it powered almost all Chrysler New Yorker and all Imperial models, and was also available on the lesser Chryslers, Dodge Polara, Dodge Monaco, and Plymouth Fury as an alternative to the B-block 383 and/or the A-block 318. It was also fitted to some European cars such as the later Facel Vega Facel II.
In the 1959 Chrysler 300E the 413 wedge was fitted with inline dual 4-barrel carburetors; it was factory-rated at 380 brake horsepower (283 kW) at 5000 rpm and 525 lb⋅ft (712 N⋅m) at 3600 rpm.[5] In 1960, a long-tube ram induction system was made standard on the Chrysler 300. It continued as standard on the 1961 300-G, and remained on the option sheets for Chrysler 300s through 1964. In 1962, a special version known as the “Max Wedge” was made available for drag racing and street use; this version produced 420 bhp (313 kW) at 5000 rpm.
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷البته موتور 413 نسخه Max wedge هم داشته که گشتاورش بىش از 600 نىوتن بوده و مخصوص درگسترها بود
موتورهاى 413 نسخه Max wedge با 2 عدد کاربراتور 4 دهنه هولى که جمعا 8 دهنه کاربرات بود به حدى درخشان ظاهر شد که بعد از گذشت 57 سال هنوزم بصورت افتر مارکت تمام لوازمش رو شرکت MOPAR تولىد مىکنه و همچنان در درگ مورده استفاده هست
نمونه هاى ساده تر موتور 413 هم در ضعىف ترىن حد 340 اسب قدرت داشتن
رقىب موتور 413 دوج موتور بىگ بلاگ 409 شوى بود که 425 اسب در سال 63 تولىد مىکرد
Trx (taimaz)
۱۹ مهر ۱۳۹۷تبریک میگم علی آقا خیلی خبر خوبیه موستانگ boss بهترین موستانگ ساخته شده در تمام تاریخ هست .
Ali.usa
۱۹ مهر ۱۳۹۷دیعنی واقعا میشه ??
خداااایا چه شود
افسانه ای دوباره
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷دقىقا داش على
امسال با برگشتن boss به خط تولىد فروش موستانگ از چىزى که هست بازم بىشتر مىشه و رقابتهاش هم خواستنى تر
Mohammad
۱۹ مهر ۱۳۹۷ای خدا فورد داره اشک شوق طرف دار هاش رو درمیاره ??
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷فورد خىلى باعث شوق طرفدارهاش شد
مهم ترىنش هم فروش 10/000/000 موستانگ بود و رتبه اول فروش ماشىن در سطح دنىا در 6 ماه نخست سال 2018 توسط سرى اف و همىنطور کسب مقام دومىن ماشىن پرفروش دنىا در سال 2017 توسط سرى اف بود
Mohammad
۱۹ مهر ۱۳۹۷برای همینه گفتم نیازی نیست یه ماشین از چند تا مجله الکی خوش جایزه بگیره یا نه تقدیر بشه یا نه برای کی مهمه اخه ؟ بزرگترین جایزه برای یه ماشین فروش خوبش به خاطر استقبال مردم هست موستانگ ۱۰ میلیون نسخه سری اف سالی نزذیک به یک میلیون نسخه این یعنی افتخار نه تقدیر شدن توسط چند تا مجله
Reza
۱۹ مهر ۱۳۹۷محمد ول کن توروخدا ، سمند ماله یه شرکت دولتیه ولی اینا فقط چند تا مهندس هستن فقط.
Mohammad
۱۹ مهر ۱۳۹۷خب مشکلش چیه باشه میتونستن روش کار کنن سعی کنن صرفه اقتصادی ایجاد کنن طرحشون رو به شرکت بدن یا به قطعه سازان یکم اپدیت کنن ماشین رو
F22RAPTOR
۱۹ مهر ۱۳۹۷موتورش فوقالعاده بازدهیش نسبت به حجمش خوبه
اونم بدون سوپر شارژر
(Ali (Chevy nova
۱۹ مهر ۱۳۹۷درسته f22
البته موتور 350 اسمال بلاگ شوى که جزوه 10 موتور برتر قرن 20 با فروش 100/000/000 نسخه در طول 36 سال که در خط تولىد کارخونه بود هم اضافه کن(( منبع ساىت hot rod و super Chevy))
موتور 350 تواناى داره با کاربراتور و لوازم افتر مارکت بدون هىچ سوپر شارجر و توربو شارجرى تا 600 اسب رو به راحتى تولىد کنه
amir
۱۹ مهر ۱۳۹۷عکس اول را هر چی نگاه میکنم سیر نمیشم.
حمىد
۱۹ مهر ۱۳۹۷افسانه اى بنام boss
Amir
۱۹ مهر ۱۳۹۷بدون شک یکی از جذاب ترین ساخته های دست بشره،حتی با تصور اینکه داخلش نشسته باشم و صدای بی نظیر موتورش بشنوم قلبم به تپش می افته.موستانگ افسانه ای❤
sina
۱۹ مهر ۱۳۹۷قرمزش قشنگ تره با این رینگ ها
http://uupload.ir/files/n6c3_ford-mustang-boss-429-new.jpeg
بهراد
۱۹ مهر ۱۳۹۷ماشین شاهکاریه،اینو باید همینطوری که هست قبول داشت،خوش نمیاد زیاد شارجر ماجر بزاری انگولکش کنی
البته به نظر من کمپانی ها کار عالی انجام نمیدن،چون همیشه عالی ترینش بیشتر تولید نمیشه.مثلا E200 بیشتر از E63s هست .و دلیلش تفاوت قیمت خیلی زیاده اما مثلا 4 سیلندر بیشتر داره به نسبت خیلی گرونتره.
اگر قانون فروش 500 موتور نبود این شاهکار اصیل با این قدرت به دست مردم نمی رسید و فقط به چن نمونه ی مسابقه ای محدود میشد و عاشقانهم از این نعمت فورد دادی محروم میشدن.کاش تو شهر ما هم بجای این همه پراید و پژو و سمندیجات ، به تعداد یک دهم اینها بنز و فورد و بی ام و و پورشه بود
حسین
۱۹ مهر ۱۳۹۷جان ویک
emad1990
۱۹ مهر ۱۳۹۷دوستان امریکایی باز فقط یه درگ رو لینکشو بذارید که دیمون نزدیک 9.65(نهایتا9.8) تموم کرده باشه و شتاب0تا 96 هم نمیگم 2.1ولی 2.3 باشه دیگه نهایتا.(درگ شرکت داج هم قبول نیست)
اگه لینکشو محبت کنید ممنون میشم.منتظر لینک هستم البته اگه باشه یه چنین کلیپی(فقط مدل استاندارد دیمون نه مدل های تقویت شده هنسی)
Mohammad
۱۹ مهر ۱۳۹۷داداش دیمن چیز جدیدی برای امریکا دوستان نیست این سال ها پیش هم امتحان خودشو پس داده با وایپر acr که در سال های نه چندان دور با موتور تنفس طبیعی وی ده ۸/۴ لیتر تونست رکورد نوربررینگ رو بشکنه اخه ما چی رو به شما ها ثابت کنیم والا 😎💪😎💪 این موتور رکورد دار ۱۴ تا پیست در دنیاست در حالی که فقط ۱۲۰ هزار تا قیمت داشت این موتور دیمن چیز جدیدی نیست همیشه عالی بوده