شورولت اقدام به تولید کلرادو ZR2 میکند، تویوتا پیکاپ تاکوما TRD Pro را دارد و جیپ هم با گلادیاتور روبیکان خودنمایی میکند. حتی نیسان نیز نسخه خشنتر از فرونتیر با پسوند Pro-4X را تولید کرده است؛ اما فورد رنجر یکی از معدود پیکاپ های میان ساز موجود در آمریکاست که فاقد نسخه پرفورمنس مخصوص میباشد. قطعاً خریداران آمریکایی میتوانند سه پکیج پرفورمنس متفاوت را برای رنجر انتخاب کنند اما تنها در برخی بازارهای دیگر نسخه پرچمدار رنجر رپتور در دسترس است.
اما کمپانی راش میخواهد شما پیکاپ آفرود و توانای خود را داشته باشید. به همین خاطر است که تیونر قدیمی فورد پکیج ارتقایی خود برای رنجر را معرفی کرده است. این پکیج باعث بهبود سیستم تعلیق و ظاهر خودرو شده و در بحث آفرود نیز بهبودهای قابلتوجهی را قول داده است.
تغییرات بصری این پیکاپ شامل مواردی همچون قوسهای چرخ جدید با رنگ خاکستری، چراغهای جلوی LED، قلابهای بکسل قرمز، لامپهای پدالی راش، پکیج گرافیکی، جلوپنجره مخصوص راش و… میباشند. خریداران همچنین میتواند پوشش محفظه بار تاشدنی از جنس آلومینیوم را سفارش دهند. در کابین نیز صندلیهای چرمی جدید با نشانهای راش روی پشتسریها، پوشش سقف جدید و کنسول مرکزی سفارشی دیده میشوند.
در بحث پرفورمنس رنجر تیون شده از شوکهای فاکس و رینگهای ۱۸ اینچی و لاستیکهای ۳۲ اینچی سود میبرد؛ اما متأسفانه افزایش قدرتی در کار نیست. پیشرانه ۲.۳ لیتری توربوی استاندارد رنجر قدرت ۲۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری تولید میکند؛ اما یک سیستم اگزوز اسپورت با خروجیهایی از جنس فولاد ضدزنگ وجود دارد که صدای خوبی تولید میکند.
راش برای این پکیج قیمت ۱۲۷۵۰ دلاری را تعیین کرده که به بهای پایه رنجر تک دیفرانسیل ۲۴۱۱۰ دلاری پایه افزوده شده و بنابراین ارزانترین نسخه از راش رنجر قدرت ۳۶۸۶۰ دلاری خواهد داشت.
ارشیاsvj
۱۰ شهریور ۱۳۹۹۱۳۰۰۰ تا بدی بدون تغییر تو پیشرانه
افرودش هم که بهتر شدن نمیخواد
ظاهرش هم خیلی جذابه
نمیگم راش تیونر بدیه
من موستانگ راش رو از همه موستانگ ها بیشتر دوست دارم
ولی این یه دفعه رو یکم اشتباه داشته.
Sina
۱۰ شهریور ۱۳۹۹البته که راش کارش درسته روی اف ۱۵۰ هنرهاشو دیدیم و با این قیمت بشه راش داشت خوبه اما این ماشین به این چیزهایی که راش میگه اونقدرا نیاز نداره چون رپتورش رو هست مشکل اصلی این ماشین موتورشه که فکر هم نکنم ۲.۳ باشه ۲لیتریه…
واسه همچین ماشینی اخه ۴سیلندر ۲لیتری اونم با کلی ابزارک با ارودن فشار زیاد به موتور واسه رسوندش به این اسب بخار با کلی استهلاک و دردسر
حتی کلرادو هم موتورهاش خیلی بهتر از اینه ۲.۵بنزینی۲.۸دیزلی و بالاترین ۳.۵ شش سیلندر
تویوتا هم کلا تنفس ۳.۵ طبیعیه و ته دوام
این ماشین شش سیلندر۲.۷ لیتری رو کم داره
نمیدونم فورد چ اسراری داره بجای علاقه بازار و حقیقت ماجرا زور بزنه بگه موتورهام همچین قدرتی دارن
خب سر اکسپلورر همین اشتباهو کردی انقده با فشاری کردی هی موتور ۲لیتریو دادی بیرون هیچ کسم نخرید مجبور شدی ۲.۳ لیتریش کنی
رضا
۱۰ شهریور ۱۳۹۹نه سیناجان !
این رنجر مربوط به خود امریکاست یعنی ورژن متفاوت با رنجرهای دیگر نقاط !
موتورش ۲.۳ اکوبوست هست و ۲۷۰ اسب بخار
اون ۲ لیتری که شما فکر میکنی مربوط به رنجر دیزا بایتوربو هست و در حال حاظر در دیگر نقاط دنیا غیر از امریکای شمالی عرضه میشه و ۲۱۳ اسب بخار بخار هست ولی رنجر امریکا ۲.۳ لیتری اکوبوست و بنزینی هست و کاملا متفاوت
بی ریا
۱۰ شهریور ۱۳۹۹لذت سواری آفرود با بهترین پیکاپ های دنیا باارزونترین قیمت میخاید؟ اف ۱۵۰ و سیلورادو و برانکو و گلادیاتور و رم تی ار ایکس
لذت سواری یه کوپه اسپورت با بالاترین قدرت و پایین ترین قیمت میخاید؟ فورد موستانگ
لذت سواری یه شاسی بلند نهایت لوکس با قامتی بزرگتر از لندکروز میخاید؟ کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور
لذت سواری یه سدان قدرتمند و سزیع با نهایت لوکس با پاینترین قیمت میخاید؟ تسلا مدل اس و مدل ۳
لذت سواری با قدرتمندترین سدان دنیا با قیمتی پایین رو میخاید؟ دوج چارجر
باارزش ترین برند دنیا با فقط ده سال سابقه کار با قیمت هربرگ سهامش به ارزش چهل میلیون تومن ما کیه؟ عالیجناب تسلا
من دیگه حرفی ندارم موفق باشید
رضا
۱۰ شهریور ۱۳۹۹تصحیح میکنم ::: رنجر ۲ لیتری دیزل بای- توربو در دیگر نقاط دنیا عرضه میشه ،،،غیر از امریکای شمالی یعنی ایالات متحده و کانادا رنجر ۲.۳ لیتری بنزینی دارند