آخرین حلقه از اطلاعات مربوط به فورد موستانگ ۲۰۱۵ یکی از غافلگیرکنندهترینها در این زمینه است؛ قیمتگذاری کامل همراه با آپشنهای تریمهای مختلف توسط یک رابط گرافیکی آنلاین ارائه شده است. قبلاً اعلام شده بود که قیمت اولیه فورد موستانگ V6 فستبک مدل ۲۰۱۵ برابر ۲۴۴۲۵ دلار است و اکنون علاوه بر این، میدانیم که موستانگ اکوبوست از ۲۵۹۹۵ دلار، V8 موستانگ GT از ۳۲۹۲۵ دلار و موستانگ کانورتیبل V6 از ۲۹۹۲۵ دلار آغاز میشود و قیمت تمام آنها شامل هزینه تحویل نیز میشود.
فورد موستانگ فستبک ۲۰۱۵ در پنج سطح تریم مختلف در دسترس است: V-6 ، اکوبوست، اکوبوست پرمیوم، GT و GT پرمیوم. همهی این مدلها به صورت استاندارد از سیستم گیربکس ۶ دنده دستی استفاده میکنند و آپشن ۶ دنده اتوماتیک برای آنها ۱۱۹۵ دلار است. مدل V-6 با قیمت ۲۴۴۲۵ دلار به صورت استاندارد از چراغهای HID، استارت فشاری، کنترل هوای اتوماتیک و دوربین نمای عقب استفاده میکند. در موستانگ اکوبوست ۲۵۹۹۵ دلاری یک موتور ۲/۳ لیتری توربوی چهار سیلندر همراه با دو خروجی اگزوز و صندلیهای جلوی تنظیمشونده خودکار اضافه میشود. قیمت مدل اکوبوست پرمیوم نیز ۲۵۹۹۵ دلار است که امکاناتی چون صندلیهای چرمی، گرمکن آینهها، رادیوی ماهوارهای، چرخهای ۱۸ اینچی، چراغهای LED مهشکن، تریم آلومینیومی داخلی و یک پروژکتور نوری مخصوص برای نمایش لوگوی موستانگ بر روی زمین در زیر خودرو اضافه میکند. مدل GT با قیمت ۳۲ هزار و ۹۲۵ دلار، موتور بزرگ ۵ لیتری V8 را با دریچههای کاپوت اضافه میکند و همین طور اسپویلر decklid و سیستم هشدار نقطه کور. در نهایت، مدل GT پرمیوم باقی میماند که قیمت آن ۳۶۹۲۵ دلار و دارای صندلیهای چرمی، سیستم صوتی پرمیومی با ۹ اسپیکر و همراه با آمپلیفایر، روشنایی فراگیر درون کابین و سیستم اطلاعات و سرگرمی مایفورد با نمایشگر لمسی است.
قیمت آپشنها
در کنار تغییرات در نوع رنگ و چرخهای موستانگ ۲۰۱۵، آپشنها با قیمتهای مختلف نیز قابلانتخاب هستند. از جمله این آپشنها، پکیج عملکرد اکوبوست با قمیت ۱۹۹۵ دلار است که امکاناتی مانند سیستم تعلیق STB همراه با یک میله بزرگتر ضدّ چرخش، رتور بزرگتر ترمز و کالیپر چهار پیستونه، چرخهای ۱۹ اینچی آلومینیومی، عقربه نمایشگر فشار روغن و بوست و کنترلهای مختلف پایداری و فرمان را اضافه میکند. یک پکیج مشابه برای مدلهای موستانگ GT نیز با قیمت ۲۴۹۵ دلار ارائه شده که دارای تمام امکانات پکیج عملکرد اکوبوست به اضافه کالیپرهای ترمز جلوی ۶ پیستونه برمبو و یک محور عقب تورزن ۳.۷۳ به جای محور عقب ۳.۵۵ اکوبوست است.
در تریمهای اکوبوست، اکوبوست پرمیوم، GT، GT پرمیوم از مدل فستبک صندلیهای اسپورت ریکارو (Recaro) با قیمت ۱۵۹۵ دلار عرضه شده است و این درحالی است که در تریمهای پرمیوم از چرم در صندلیها استفاده میشود. در حالی که مدلهای استاندارد V-6، اکوبوست و GT گزینههای زیادی را در اختیار مشتری قرار نمیدهند، مدلهای اکوبوست پرمیوم و GT پرمیوم امکانات لوکس زیادی را به عنوان آپشن ارائه میکنند. پکیج 201A با ۱۷۹۵ دلار امکاناتی چون سیستم صوتی Shaker، صندلی هوشمند راننده با حافظه جانبی و سیستم هشدار نقطه کور را اضافه میکند. برای این مدلهای پرمیوم، امکاناتی چون سیستم کنترل حرکت انطباقی ( ۱۱۹۵ دلار)، سیستم راهبری (۷۹۵ دلار) را میتوان برای هر دو نوع بدنه فستبک یا کانورتیبل اضافه کرد.
مهدی ف
۲۶ خرداد ۱۳۹۳عجب چیزیه وای چه قیمتای داره عشقست مخصوصا مدل 8سیلندرش تریپ خفن شو ببینید چقدر زیبا این یک ماشیت تودل برو امریکایی دیگه
مک میسل
۲۶ خرداد ۱۳۹۳مدل 8سیلندر و بردار رنگ قرمز کارنوتیبل برو باهاش شمال…چی میشه
محمدرضا
۲۷ خرداد ۱۳۹۳دوستان عزیز:
فورد موستانگ ماشین خوبیه!
ولی ما باید با داشته هامون بسازیم و در راه ارتقاء صنعتمون تلاش کنیم.
پس بیاید افسوس نداشتنش رو نخوریم و با همین پرایدمون که چند وقته جزء کهکشانی ها شده حال کنیم.
ضمناً این ماشین (پراید) یکی از سریعترین وسیله های رسیدن به خداست!
میشه یکی بگه کدوم ماشین خارجی میتونه با پراید تو راه رفتن به اون دنیا رقابت کنه؟؟؟
sorena scirocco
۲۶ خرداد ۱۳۹۳منصفانه ترین قیمت گذاری رو من در خودرو های شیطان بزرگ دیدم با 30000 دلار صاحب کامارو کانورتیبل شوید!
sorena scirocco
۲۶ خرداد ۱۳۹۳با عرض پوزش منظورم ماستنگ بود،کامارو تو ذهنم بود شرمنده
مک میسل
۲۷ خرداد ۱۳۹۳اخمشو نگاه کنید……میمیره ادم براش
ROLLS R R ROYCE
۲۶ خرداد ۱۳۹۳خوشگل تر از مدل قبلیش شده!!!! قیمتش هم مناسبه!!!!!
آمریکایی ها یکار کردن که نشه از ماشیناشون عیب کرفت!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
واقعا این ماشین تکه . داشبوردش رو نگاه کن ، خودش نماد فدرته .
هنوز قیافه ی یک امریکاییه اصیل رو داره .
فقط هم مدل 8 سیلندرش .
مهران
۲۶ خرداد ۱۳۹۳استکبار لعنتی!!!!!!!!!!!!
یکی از آپشن های ال90 E1 نسبت به E0 اینه که قالپاق و زه روی در داره
sorena scirocco
۲۶ خرداد ۱۳۹۳کاش اون زه رو دررو نداشت،بزرگ ترین پیشرفتی که من در این صنعت ننگ آور ملی دیدم این بود که حداقل برای این مینیاتور جدیده(فک کنم 232 یا یه عددی تو همین مایه ها) بالاخره دست از سر این زه های پلاستیکی ورداشتن
مهران
۲۷ خرداد ۱۳۹۳اونم به خاطر کاهش هزینه ها (خرج کمتر مفت خوری بیشتر) برداشتن نه پیشرفت طراحی
ehsan
۲۷ خرداد ۱۳۹۳سلام
آقا به جان خودم نمد صندوق عقب آپشن الممد
وقتی تو سایتش خوندم داشتن از تعجب شاخ در می آوردم!!!!!!!!!!!!!!!
فرهاد
۲۶ خرداد ۱۳۹۳قیمتا فوق العادست.
اصالتشم که نگو
اگه تعرفه ها صفر بود این ماشین مثل پراید هر کی یدونشو داشت.
VAHID JINPACHI
۲۶ خرداد ۱۳۹۳بنازم به این طراحی که هم امریکایی و هم المانی ها را توو کف برده!
PEUGEOT
۲۶ خرداد ۱۳۹۳عاشق این ماشینم
موستانگ با این قیافه اصالت آمریکاییش رو حفظ کرده
موستانگ نماد قدرت فورد
خاوری
۳۱ خرداد ۱۳۹۳مدل شلبی با رنگ قرمز و سقف بازشو ..جون میده برا سفر
lmbx
۲۶ خرداد ۱۳۹۳درود
عالللللللییییییی بدون گمرک میشد با 100 تومن 8 سیلندرشو خرید
فقط تو رو خدا کسی نیدونه کی شلبی میاد بیرون خیلی می خوام بدونم
خدایی مدل شلبی یه چیز دیگست این دفعه فکر کنم 650 اسبو داشته باشه
Ferya
۲۸ خرداد ۱۳۹۳شلبی super snake هم با 850 اسبش غوغا میکنه
lmbx
۲۶ خرداد ۱۳۹۳اخبار داره درباره قیمت خودرو میگه!!
میگم فکر کنید ویران خودرو فورد موستانگ رو مونتاژ میکرد اونوقت چه قیمتی میذاشت؟!فکر کنم به اندازه بوگاتی قیمت داشت!!خخخخ
Just 323
۲۶ خرداد ۱۳۹۳حرفی واقعا برا گفتن نیست اصلا صحبته عیب رو نمیشه زد !) آمریکایی ها کارشون همیشه درسته واقعا رخش آدمو میترسونه …
شلبى
۲۶ خرداد ۱۳۹۳با این قیمت فوق العادست، وقتى موستانگ میخرى در اصل دارى اصل و نسب و اصالت رو میخرى،
توفیقی
۲۶ خرداد ۱۳۹۳اصلا از خودروهای عضلانی خوشم نمیاد.
pouya
۲۶ خرداد ۱۳۹۳باید دیونه باشی که بگی خوشگل نیست….
قیمتشم خوبه 8 سیلندر فولش تقریبا 150 میلیون تومن
Ferya
۲۸ خرداد ۱۳۹۳خوب نیست ، عالیه
pouya
۲۶ خرداد ۱۳۹۳فقط تنها عیبش اینه که اسپویلر جلوش رو از ب ام و های سری M برداشتن
رضا
۲۶ خرداد ۱۳۹۳عدالت امریکایی
سام
۲۶ خرداد ۱۳۹۳باسلام وعرض ادب
در یک کلمه این خودرو را می توان وصف کرد و آنهم زیبایی در حین صلابت و کیفیت بالا در مقابل ارزانی است.
محمد
۲۷ خرداد ۱۳۹۳اینم خوشگله ولی شلبی از این عضلانی تر بود!!!
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۳سلام به همه.
من دیگه از زندگی سیر شدم.
مدتها بود که گریه نکرده بودم ولی امروز اشکمو در اوردی پدال.
نمیدونم با این خبر خوشحال باشم یا ناراحت.
ینی الان هرکی بیاد بگه یه کمپانی از فورد بهتره جوری میزنم تو …
خدایااااااااااااااااااااااااااااااا
اخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اخه این چه وضعیتیه با 33 هزار دالر میشه یه ماستانگ 5 لیتری با موتور V8 سوار شد. شرایط اونجا رو بخوایم مقایسه کنیم یه چیزی تو این مایه هاست که یکی بخواد اینجا یه سمند بخره.
درود به شرفت فورد. ینی شده ادم زندگیشو بفروشه بره امریکا ارزش داره.
سام
۲۷ خرداد ۱۳۹۳با سلام مجدد
بجه ها من نوشته ذیل رو از کتاب (فراز و شیب) نوشته لی آیاکوکا مدیر عامل اسبق فورد و کرایسلر گردآوری کردم پس اگه حوصله کردین با دفت بخونین!
“در نهم مارس 1964 یعنی 571 روز پس از آنکه مدل کوگار در رقابت با شش مدل دیگر انتخاب شد،اولین موستانگ از خط مونتاژ بیرون آمد…در روز معرفی،مردم در سراسر کشور به نمایشگاههای فورد هجوم بردند. در شیکاگو نمایشگاهی به علت ازدحام بیش از حد مردم موقتا تعطیل شده بود.صاحب نمایشگاهی در پیتزبورگ به دلیل هجوم جمعیت نتوانسته بود موستانگ خود را از اتوشویی بیرون بکشد….در سیاتل راننده یک کامیون حمل سیمان چنان محو تماشای موستانگ شده بود که کنترل فرمان را از دست داد و با شیشه های نمایشگاه برخورد کرده بود.(صفحات 95 و 96 کتاب)
پس بچه ها ملاحضه کنین که 50 سال پیش و لحظه ورود این ماشین به بازار چه جنجالی به پا شده بود!
چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
۲۷ خرداد ۱۳۹۳عالی بود
ممنون.
احسان(احسان سابق)
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ای جان دنده دستی رو ببین.بار اول که این ماشین رو دیدم بنظرم کمی سوسول بنظر میومد اما حالا نظرم کامل عوض شده.هم یه ماسل کار اصیله هم یه اسپرت دنده دستی ملوس.فورد کارش عالیه
مجتبی
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ویران خودرو رو خوب اومدی .بچه من یه همکار دارم رفته بود کیش یه فورد موستانک اجاره کرده بود واسه ی 24ساعت .کل 24ساعت رو بیدار موند انواع بلاهارو سر ماشین اوردن مثلا 150تا پرمیکردن یه دفعه تا ته ترمز میزدن دستی میکشیدند ماشین رو خلاص گازو تا ته فشار میدادند .موبایلشو اورده بود کنار اگزوز یکی گاز میداد اون یکی از صدای اگزوزش فیلم گرفته بود وقتی برگشت تا مدتها وقتی خسته میشد این ترک چند ثانیه رو میذاشت . بهم میگفت صدای اگزوزش بهم ارامش میده .ببینید چقدرما بدبخت شدیم واسه ماشین قشر متوسط به پایین امریکا در واقع ماله نوجوونا و جوونا مرد 45ساله 24ساعت نخوابید ….
Alpha
۲۷ خرداد ۱۳۹۳زیاد دلخوش نباشین .اینجا منطقه آزاده یه فورد کانورتیبل 29000 دلاری که باید حداکثر 100 میلیون (دیگه نهایت 120 ) باشه دارن 150 میلیون به مردم میندازن ! هیشکی هم نمیتونه حرف بزنه چون نظارتی وجود نداره. این مدل اکوبوست 2.3 لیتری به نظرم از بقیه بهتره چون هم مصرفش کمتره هم نسبت به بقیه سبک تره و باید شتاب بهتری از 6 سیلندر 3.7 لیتری داشته باشه چون اسب بخار تقریبا یکسانی داره ولی گشتاورش بهتره
امید
۲۷ خرداد ۱۳۹۳اگه تعرفه نبود داشتنش رویا نبود
امید
۲۷ خرداد ۱۳۹۳فکر کنم این مطلب با عکسش گویا همه چیز باشه
http://www.donyayekhodro.com/%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B9%DA%A9%D8%B3/
P.G
۲۷ خرداد ۱۳۹۳خدایا نمیشد کشور ما رو ۱۸۰درجه طول جغرافیایى اون طرفتر میذاشتى؟؟؟ماچه گناهى کردیم آخه باید […] تمام جوونیمون تو اضطراب و بى پولى و بدبختى و بیکارى بگذره؟؟؟
خداییش خیلى حال کردم،ینى تو آمریکا موستانگ پایه هم قیمت MVMوS300مزخرف و بهترین مدل موستانگ هم قیمت گریت وال آشغاله!
اون روز داشتم یکى از مطالب قدیمى پدال رو میخوندم، یه بنده خدا اسم قشنگى براى لگن ساز بزرگمون انتخاب کرده بود:[…]واقعاً برازنده بود!
ولى انصافاً این ماشینو اگه یه شرکت اروپایى تولید میکرد چه قیمتى روش میذاشت؟؟؟
P.G
۲۷ خرداد ۱۳۹۳پدال آخه چرا نظراتمو سانسور میکنى؟تمام بخش هاى اصلى کامنتمو حذف کردى که!الان خودمم از این کامنت هیچى متوجه نمیشم!نترس بابا، مسئولیتش با خودم!اگه لازم باشه میرم تو سایت خود ایران خودرو هم حرفامو میگم:()
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۲۷ خرداد ۱۳۹۳بسمه تعالی
وای قیمتاش باور نکردنیه!مفده بخدا.
parker
۲۷ خرداد ۱۳۹۳سلام
اونا یعنی امریکاییها کیفیت براشون مهمه نه کمیت….جیب مشتری براشون مهمه نه جیب خودشون …. راحتی مشتری مهمه نه راحتی خودشون
ودر نهایت با همه این گزینه ها نتیجه میشه حسرت خوردن ملت های دیگر
با تشکر از پدال بابت مطالب پر محتوا
یه پسل باهوش
۲۷ خرداد ۱۳۹۳خرید اینترنتی این ماشین های خارجی رو نگاه کنین چقدر باحال و جذابه
اونوقت تو این سایت ایران خودرو وقتی رنگ ماشینو انتخاب می کنی یه عکس افتضاح بی کیفیت می ذاره
زیرش می نویسه این عکس با رنگ واقعی خودرو متفاوت است
هه
از اتاق پارس جدید یه عکس درست درمون نذاشتن تو سایت
اینا به خدا…
ساسان.م
۲۷ خرداد ۱۳۹۳من نمیدونم چرا گیربکس اتوماتش تعداد دنده هاش کمه
6 تا کمه واسه این حجم موتور
احمدرضا
۲۷ خرداد ۱۳۹۳به نظرم برای جاده های نا هموار و جنگ زده ایران.ماشینهای آمریکایی میتونه بهترین گزینه باشه اما به شرط مصرف پایین تر.اما ملت بیچاره ما با این دلار.هزینه گمرک و ترخیص و باند بازی واردکنندگان هیچ وقت نمیتونه ماشینی در شان ایرانی ها سوار شه.