تنها نسخهٔ خودروی سفارشی زیبای فورد Beatnik Bubbletop به حراج گذاشته شده است.
Ford Beatnik Bubbletop 1955 احتمالاً مردم دههٔ ۵۰ خیالاتی اینگونه از خودروهای نسل بعد داشتهاند، خودروهایی با سقف حبابی معلق با طراحی عجیبوغریب و سنتی. Ford Beatnik Bubbletop 1955 اما این خودروی عجیبوغریب نه به دهه گذشته تعلق دارد و نه خودرویی معلق است. درواقع این خودرو نو و عجیب است و بر روی چرخ و رینگهای معمولی سوار شده است. Ford Beatnik Bubbletop 1955 این خودرو Beatnik Bubbletop نام دارد و قبل از این تغییرات فورد مدل ۱۹۵۵ بوده است. اما اکنون این خودرو فقط نام فورد را یدک میکشد، چراکه اجزای آن مخلوطی از خودروهای گوناگون است و بهندرت اثری از فورد در آن دیده میشود. این خودرو بر روی شاسی تغییر دادهشدهٔ لینکلن تاون کار ۱۹۸۸ سوار شده است و سپر عقب آن درواقع سپر جلوی یک کادیلاک مدل ۱۹۵۸ است. Ford Beatnik Bubbletop 1955 اگر با دقت نگاه کنید و طراحی خودرو را آنالیز کنید، خواهید دید که این خودرو مخلوطی افراطی از اجزای کادیلاک، کرایسلر و لینکلن است که برای استفاده در این خودرو تغییر داده شدهاند. مانند در عقب این خودرو که اصالتاً برای کرایسلر ۱۹۶۰ طراحی شده است.
اما درواقع این اجزا در کنار هم کار میکنند. تعجببرانگیز است، اما این اجزا به طرز جالبی کنار هم قرار گرفتهاند و کار میکنند. Ford Beatnik Bubbletop 1955 این خودرو توسط دستهای هنرمند گری قلوتو طراحی شده است. این مدل سفارشی با کاپوت پنکیک گونه و بزرگترین سقف حبابی شکل دستساز دنیا تکمیل شده است. Ford Beatnik Bubbletop 1955 طبق اطلاعات Auction America (شرکتی که این حراج را برگزار میکند)، کریس شلتون خبرنگار مجلهٔ استریت رودر در جواب این سؤال که کدام جزئیات برای یک خودروی سفارشی حیاتی است، از فلوتو این پاسخ را دریافت کرده است:
این خودروها باید هیئت و هیبت داشته باشند. من به دنبال جالب کردن شکل خودرو هستم و از هر چیزی که این کار را انجام دهد استفاده میکنم. خودرو باید با من حرف بزند، باید در حال جنبوجوش باشد، حتی اگر ساکن ایستاده باشد.
موتور این خودرو موتور ۵.۷ لیتری هشت سیلندر شورلت ۳۵۰ شامل سیستم سوخترسانی مستقل با کاربراتورهای ششتایی، تسمههای مارپیچ، هدرز Hedman Hedders و پوشش دریچهها از شرکت Moon است.
Ford Beatnik Bubbletop 1955 این خودرو جوایز متعددی را ازجمله George Barris Kustom d’Elegance از آن خود کرده است. Ford Beatnik Bubbletop 1955 این خودرو بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار دلار قیمتگذاری شده است، منتظر برگزاری این حراج جذاب باشید.
*** عزیز به سال ساخت ماشین نگاه کن 1955 تو اون موقع همه همین فکر رو هم میکردن ولی کاری به فکر اون موقع ها ندارم تو نگاه به کیفیت ساخت ماشین کن بعد چند سال نگاه ساخت و کیفیت خودرو های داخلی خودمون کن
اولا با ادب باش دوما این حرفایی که سر هم کردی چه ربطی به حرف من داشت؟ مثلا باله پشت یعنی کیفیت؟ یعنی ماشین وطنی بهتر بوده؟ خب مجبور نیستی جواب نده سوالمو پرسیدم ولی احتیاجی به جوابای ***ندارم
خودرو جالب و قشنگیه ولی نمی دونم این چه جوری حرکت می کنه چون کفش انگار کلا رو زمینه تو ایران که نمیشه ولی جاده های اروپا وآمریکا هم فکر نکنم انقدر دیگه صاف باشن که این ماشین گیر نکنه،هرچند این ماشین ها بیشتر جنبه کلکسیونی دارن تا عملی.
اگه یکم بیشتر دقت کنید سپر جلوش هم رو دقیقا از کادلاک Series 62 مدل 1959 برداشتن و چراغای عقبشم در کمال بی حیایی از کادلاک Series 62 مدل 1960 کپی کردن و من ا… توفیق :|
سلام میشه یه توضیح بدین چطور این ماشین از اجزای ماشینای دیگه که هنوز تولید نشده بودن تولید شده. طبق متنی که نوشتید این ماشین مدل ۱۹۵۵ هستش و مابقی ماشینا برای سالهای بعد میباشد پس اونای دیگه از روی این ماشین طراحی شدن .
Reza :: nur Deutschland :: nur der Mercedes
۲۹ تیر ۱۳۹۴واقعا چرا فکر میکردن که در اینده هم از باله پشت استفاده میشه؟!؟!؟!
رضا
۲۹ تیر ۱۳۹۴تو اون زمان همه چی تحت تاثیر فضاپیماها و سفینه ها بوده فک کنم واسه همین واسه ماشینها بال میزاشتن و انتهایی شبیه موشک
mehrzad
۲۶ مرداد ۱۳۹۴***
عزیز به سال ساخت ماشین نگاه کن 1955 تو اون موقع همه همین فکر رو هم میکردن
ولی کاری به فکر اون موقع ها ندارم
تو نگاه به کیفیت ساخت ماشین کن
بعد چند سال نگاه ساخت و کیفیت خودرو های داخلی خودمون کن
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۶ مرداد ۱۳۹۴اولا با ادب باش
دوما این حرفایی که سر هم کردی چه ربطی به حرف من داشت؟
مثلا باله پشت یعنی کیفیت؟
یعنی ماشین وطنی بهتر بوده؟
خب مجبور نیستی جواب نده
سوالمو پرسیدم ولی احتیاجی به جوابای ***ندارم
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۴خودرو جالب و قشنگیه ولی نمی دونم این چه جوری حرکت می کنه چون کفش انگار کلا رو زمینه تو ایران که نمیشه ولی جاده های اروپا وآمریکا هم فکر نکنم انقدر دیگه صاف باشن که این ماشین گیر نکنه،هرچند این ماشین ها بیشتر جنبه کلکسیونی دارن تا عملی.
Danial
۲۹ تیر ۱۳۹۴اون وقت این ایرانیه رفته پیکان رو تبدیل به لامبورگینی کرده…
آخه تفاوت تا چه حد هان چراااااااااااااااا …. :|
احسان آرسنالی
۲۹ تیر ۱۳۹۴خیلی خشکله واسه یه هفته میره رو دسکتاپ
رهگذر
۲۹ تیر ۱۳۹۴چراغاش عینهو نسان وانت می مونه
AHMADREZA
۲۹ تیر ۱۳۹۴این از اون ماشینای فیلمی میشه
مهدی
۲۹ تیر ۱۳۹۴خیلی تر وتمیز…
واقعا زیبا…
عالی
شنتیا فراریه
۳۰ تیر ۱۳۹۴عجب
فریا
۳۰ تیر ۱۳۹۴اگه یکم بیشتر دقت کنید سپر جلوش هم رو دقیقا از کادلاک Series 62 مدل 1959 برداشتن و چراغای عقبشم در کمال بی حیایی از کادلاک Series 62 مدل 1960 کپی کردن
و من ا… توفیق :|
شنتیا فراریه
۳۱ تیر ۱۳۹۴واقعا
Badsector
۲۰ مرداد ۱۳۹۴سلام میشه یه توضیح بدین چطور این ماشین از اجزای ماشینای دیگه که هنوز تولید نشده بودن تولید شده.
طبق متنی که نوشتید این ماشین مدل ۱۹۵۵ هستش و مابقی ماشینا برای سالهای بعد میباشد پس اونای دیگه از روی این ماشین طراحی شدن .