شلبیفورد

درگ تایمز 2013: موستانگ شلبی GT500 [ویدئو]

درگ تایمز در جدیدترین ویدئوی منتشر شده به سراغ رقیبان GT500 رفته؛ رقیبانی که از آمریکا و ژاپن و آلمان و ایتالیا برای شکست دادن شلبی ۶۶۷ اسبی آمده اند . . .

اولین رقیب شلبی، کوروت Z06 سوپرشارژ است که در زیر کاپوتش پکیج ۳۲۰۰۰ دلاری Lingenfelter دارد. این تیونر با پکیج TVS2300 توانسته قدرت و گشتاور پیشرانه ۷.۰ لیتری LS7 شورولت را به ترتیب به ۷۵۰ اسب بخار و بیش از ۹۷۸ نیوتن متر برساند. این پکیج برای تمامی مدل های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ کوروت Z06 قابل سفارش است.

دومین رقیب شلبی، نیسان GT-R مدل ۲۰۱۱ است که با کیت ۶۶۰ اسبی Stage 2 از تیونر انگلیسی EcuTek به میدان آمده؛ البته اکوتک بعد از Stage 2 کیت های ۷۰۰، ۸۰۰ و ۱۰۰۰ اسبی هم برای GT-R ارائه کرده است. سومین رقیب شلبی هم پانامرای توربو S است که قدرت پیشرانه ۴.۸ لیتری V8 آن از ۵۵۰ به ۷۰۰ اسب بخار افزایش یافته؛ آخرین خودروی حاضر در این کلیپ نیز هیولای ۲۰۰۵ اسبی Underground Racing است که با پکیج R2/AlTechno در مقابل GT500 قرار گرفت. افسوس که لانچ دیرهنگام شلبی جذابیت این رقابت را از بین برد.

ناگفته نماند که گالاردوی ۲۰۰۵ اسبی UGR توانست در رقابت امسال درگ تایمز یک مایل را در زمان ۲۱.۸۵۲ ثانیه و با سرعت ۲۶۳ مایل یا حدود ۴۲۶.۴ کیلومتر برساعت طی کند که در تاریخ این رقابت ها بی سابقه بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    وای پدال مثل اینکه امروز نیت کردی من رو به کشتن بدی !!!
    وای شلبی موستانگ GT500 میبینم تمام بدنم شل میشه…
    این ماشین خودروی مورد علاقه ی منه…
    (I Love Ford Mustang Shelby GT500)

    1. slr722

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      توهین به هیچ شخصی نمیکنم…

      اما واقعا طرفدارهای ماشینهای المانی تو پدال چشم رو همه ماشین های دیگه بستن…

    2. hesan

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (484 ديدگاه)

      1.gallardo

  2. رضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    ببین چه جوری کوروت رو قورت داد!!!
    (I Love Ford Mustang Shelby GT500)

    1. امیرحسین

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (31 ديدگاه)

      حتما هم دیدی پانامرا چه جوری شلبی موستانگ GT500 رو قورت داد!این قدر آمریکا آمریکا نکن.
      اول آلمان بعد ژاپن بعد ایتالیا بعدش آمریکا!

      1. اصغر

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        بله.بایدم با قیمت سه برابری ببردش.ولی جی تی 500 با این قیمت واقعا بی نظیره.امریکایی ها عملا با ساختن این ماشین پای طبقه متوسط کشور های توسعه یافته رو به ماشین های سوپر اسپرت رسوندن.

      2. ali

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (375 ديدگاه)

        این حرف شما دقیقا مثل اینه که بگی چون شتاب تویوتا پرادو 14 ثانیست و سمند 12 ثانیه
        پس اول ایران خودرو بعد تویوتا
        ماشینای هم رده رو مقایسه کن عزیز من
        یه کلیپ دیدم که کروت zr تک دیف عقب پوز لامبورگینی مورسیلگو دو دیف رو زد

      3. سینا

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (126 ديدگاه)

        اون موقع که آمریکا ماشیناشو تیونینگ میکرد میداد به بازار آلمان ماشین دندنه دستی میزد آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که وقتشونو همش صرف ماشین نکنند رفتن یه پورشه با هزارتا سوپرشارژرو تقویتی آوردند با یه فورد عادی که هر جای آمریکا دیده مشه مسابقه دادن توقع دارن فورد کاری بکنه ماشینای آلمان فقظ پوله آرمشون با کلاسشون رو میخورند خلاصه 1 – آمریکا 2-ژاپن 3-آلمان

  3. نيما

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    واقعا عمکردش خیلی خوب بود تو درگ های قبلی هم خیلی بد نبود

  4. امیرحسین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    اصغر جان مگه کوروت یک سوپر اسپرت آمریکایی نیست؟دیدی چه جوری پامال شد؟؟!؟!
    ماشینای آمریکایی ارزونن چه ربطی داره؟؟؟ موستانگ شلبی با اون همه اسب بخار و پر مصرف بودن 50 هزار دلار قیمتشه حالا چه ربطی به قیمت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ماشینای آمریکایی ارزون تر از آلمانی ها اند چون بی ارزش ترن!
    ماشین آلمانی=لایک
    ماشین آمریکایی=دیس لایک

    1. اصغر

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (213 ديدگاه)

      ربطش اینه که قیمت بالا تر باشه کمپانی میتونه از مواد و تکنولوژی هایی استفاده کنه اون ماشین بهتر عمل کنه.مارو باش خدا وکیلی داریم با کیا بحث میکنیم.داره میگه قیمت چه ربطی داره.یعنی خدایی وقتی این سوالتو دیدم دهنم باز موتد.اول نمیخواستم جوابتو بدم ولی دیدم ……بیخیال حالشو ندارم دوباره یه عالم لینک و کلیپ و سند بیارم.اینقدر آلمان آلمان نکن خدایی.کسی ندونه فکر میکنه حالا این آلمانا چی میسازن!!اسپرت یعنی آمریکایی.نه اون آلمانی های جینگیلی و سوسول.اونم با اون کیفیت و با اون مهندسی پیچیده.اسپرت یعنی سادگی.یعنی لذت خالص رانندگی.نه هزار تا دکمه که دست ببرن تو همه چیز.عزیزم خیلی وقته دهن آلمان هارو بستیم(:ماشین امریکایی بی ارزشه؟تو همون لندن با اون همه سوپر اسپرت اروپایی مردم نگاهشونم نمیکن.بعد جرمی کلارکسون که موستانگ رو یه جا پارک میکنه همه میان ازش عکس میگیرن.آیا این بی ارزشیه؟
      ولی یه چیزی رو بهت جدای این بحث های فرسایشی بگم.اگه واقعا من ایمان دارم ماشین امریکایی خوبه.اگه تو از ته دل ایمان داری که ماشین آلمانی خوبه این بحث ها چیزی رو عوض نمیکنه.اگه ده سالم بشینیم بحث کنیم به هیچ نتیجه ای نمیرسیم.چون به این تفکرمون اعتقاد داریم.کجا دیدی بعد از این بحثا یک طرف حرفو طرف مقابلشو قبول کنه؟ کلا این حرفا کهه ما میزنیم چرته. هر وقت تو با یه m5 اومدی منم با کامارو اس اس یه درگ زدیم اون وقت میشه مشخص کرد کدوم بهترهD:
      شوخی کردم به دل نگیر

      1. امیرحسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        اصغر جان یعنی شما معتقدی فورد در موستانگ از بهترین مواد استفاده نکرده؟من میگم اینکه شلبی موستانگ 50 هزار دلار به فروش میره ربطی نداره.یعنی واقعا 667 اسب بخار قیمتش این قدره؟؟؟!!!وقتی ماشینای آمریکایی برای خودشون ارزش قائل نمیشن و این موتور به این قدرتمندی و بدنه ی فولادی رو به اندازه ی قیمت هیوندای می فروشن من چی بگم؟؟؟
        منظورم رو بد متوجه شدی

      2. امیرحسین

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        راستی ماشین مورد علاقه ات کامارو اس اسه؟

      3. اصغر

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (213 ديدگاه)

        توی کلاس دو در اسپرت آره.

    2. Ali

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (77 ديدگاه)

      لطفا قبل از گفتن هر چیزی یک فکر کن هم از گذشته و هم از آینده ببین اگه آمریکا نبود الان کروز کنترل ، کیسه هوا ، خودرو با سقف فلزی ، ربات صنعتی خودروسازی ، کارخانه ی تولید خودرو و… ، نبود عزیز .
      آمریکا تو صنعت خودرو چیزی هایی رو کرد که آلمان نتونست مثلاً اختراع و استفاده ی اولین جعبه دنده ی اتوماتیک ، اختراع اولین کروز کنترل ، اختراع کیسه هوا ، اختراع برف پاکن ، استفاده ی اولین پیشرانه ی ۸ سیلندر خورجینی در خودرو ، اختراع شاسی یکپارچه ، استفاده از سقف فلزی به جای سقف چرمی یا چوبی در ماشین های خود و… .
      مثل کارل بنز و رفیقش نیومد به یک چهار چرخ که حال خودرو نامش گذاشتن یه موتور ۴ سیلندر احتراق داخل قرار بده و بگه ماشین رو اختراع کردم .
      الان می‌دونم دیسلایک فراوان می خورم چون تعداد آلمان فن های سایت پدال خیلی خیلی بیشتر هستش ، عملا می توان گفت که سایت پدال سایت آلمانی هست. ولی به هر حال باید حق رو بگیم دیگه.
      الان شما و امثال شما میان و در پاسخ به من شاید بگن نه این هارو آلمان اختراع کرده و … ولی این گفته های من سند رسمی در ویکی پدیا و سایت های دیگه دارن .
      و در نهایت منظورم این هست که خودرو های آمریکایی هم قابل احترام و مثل خودرو های آلمانی هست و مثل اونا باکیفیت ، با تکنولوژی فراوان و… هستند .

  5. محسن.د

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    منکه معنی درگ آخر با گالاردو رو نفهمیدم.کسی میدونه چرا باوجود2005 اسب بودن گالاردو بازم شلبی یه ساعت دیرتر حرکت کرد؟!!!

  6. AMIN

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (204 ديدگاه)

    همینو میدونم که نیسان جی تی آر همشونو لوله میکنه…
    نیازی به هیچگونه قمپوز در کردنم نداره… بدون ادعا

  7. امین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. amir mohammad

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    هر چی باشه صداش یه چیز دیگس

  9. Kayhan

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (83 ديدگاه)

    آقاجان کیفیت، قیمتش بالاست! این قانون جهان شموله! هیچ ارزونی بی دلیل نیست. در این مورد هم درسته. مطمئنا وقتی آمریکا داره ماشین 50000 دلاری تولید میکنه با 660 اسب بخار یعنی یا داره از تمام کیفیت و تکنولوژی ماشین میزنه یا شاید هم خدایی نکرده پای یارانه دولتی در میون باشه! یادمون نرفته دولت آمریکا برای جلوگیری از ورشکستگی صنعت خودروسازی کشورش بخش قابل توجهی از سهام خودروسازهاش رو خریده! اینجاست که آمریکا رو اصول سرمایه داری پا می گذارد و البته برای کارخونه دولتی سود آوری کاری نداره مثل ایران خودرو که تویوتا هم به اندازش سود آور نیست!

  10. امین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    بد بخت شلبی سوسک شد که !!

  11. رضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    آقا امین شلبی موستانگ Muscle Car هست نه سوپر اسپرت!
    دیدی که GT-R با فاصله کمی برنده شد…
    (I Love Ford Mustang Shelby GT500)

    1. AMIN

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (204 ديدگاه)

      مسلما فاصله شون کمه قرار نیست که 1 دقیقه از هم فاصله داشته باشن چون فاصله برد و باخت تو صدم ثانیس… بعدم با نیسان مقایسه نکن که عاقبت خوشی نداره…
      شلبی هم خوبه ولی در حد واندازه های تکنولوژی نیسان نیست…
      نیسان کیفیت خوب و قیمت بسیار رقابتی…
      پانامرا هم توسط گودزیلا خورده شد…

  12. احمد.ف

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (447 ديدگاه)

    این مسابقه یک مقدار زیاد نا عادلانه بود. همه ی این ماشین های رقیب تا خرخره تیونینگ شده بودن مثل همون گالاردوی ۲۰۰۵ اسبی! ولی شلبی در واقع استوک بود که توی نتیجه ها هم نوشته بود.
    با تمام این احوال Only Mustang

  13. رضا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    راستی اصغر جان یه سوالی داشتم،شما از شلبی موستانگ GT1000 خبری نداری؟
    چند ماه پیش تو نمایشگاه نیویورک ازش رو نمایی شد الان چرا دیگه هیچ خبری ازش نیست؟!

    1. اصغر

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (213 ديدگاه)

      نه عزیزم . ولی کلا پرونده این نسل از موستانگ بسته شده.رفتن سراغ مدل جدید.نسل جدید حرف های زیادی واسه گفتن داره.

  14. رضا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    اصغر جان جی تی 1000 در واقع یک نوع جی تی 500 هست که قدرت و کارایی اش دوبرابر شده با قیمت پایه حدود 130 هزار دلار!

  15. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.دوستان با این که طرفدار بی برو برگرد المان و ماشین هاش هستم.ولی اختلاف قیمت ماشین های امریکایی و المانی در این است که امریکا میاد یک ماشین اسپرت با موتور قدرتمندو با تکنولوژی معمولی تولید میکنه و شایدم لازم نبینه که صندلی حتما چرمی باشه.یا تکنولوژی ای رو تو موتور به کار ببرن که باعث کاهش مصرف سوخت بشه.ولی المان ها به فکر همه چیز هستند.
    تمام.
    V12

  16. moein

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (913 ديدگاه)

    فقططططططططططططط ایتالیا ♥

  17. Brabus-Rocket

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ماشینهای آمریکایی باید با ماشینهای کره ای مقایسه بشن نه آلمانی
    لطفا تعصب رو کنار بذارین. خود آمریکاییها وجودشو ندارن به محدوده قیمتی آلمانها حتی نزدیک بشن.اونوقت بعضی دوستان سنگ اونا رو به سینه میزنن.

    1. رضا

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (224 ديدگاه)

      خوش باشی دوست عزیز….
      جوابت رو نمی دم چون واقعا دیگه حوصله ی بحث ندارم
      فقط اینو بدون که علم امریکا 100 سال از تمام دنیا جلوتره….
      (I Love Ford Mustang Shelby GT500)

  18. ford

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام. درمورد اینکه قیمت ماشین های آلمانی به خاطر کیفیتشونه 1- پس چرا بعضی از ماشین های بنز آتیش میگیره 2- چرا دارن رو میارن به اینکه قیمتاشونو پایین تر بیارن 3- کی گفته ماشین آمریکایی بی کیفیته سالها برای خریدارش کار میکنه دو تا ماشین آلمانی و آ مریکایی رو شاخ به شاخ کنند به نظر شما کدوم یکی خرابتر میشه! 4- فروش ماشین های آلمانی رو به کاهشه چون مشتری دلیلی نمی بینه هزینه اضافی بکنه برای یه جا سیگاریی که از جنس فلان چوبه.
    هم ماشین آلمانی خوبه هم آمریکایی هم ژاپنی اما کیه که گیرش بیاد!

  19. Brabus-Rocket

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    در اینکه آمریکا در بسیاری زمینه ها از سایر کشورها جلوتره شکی نیست.ولی اینجا برای مثال در مورد صنعت هوا فضا صحبت نمیکنیم.بحثمون محدود به خودرو میشه و تو این زمینه (به نظر من البته) آلمان با اختلاف پیشروست.بعد از اون هم ژاپن.

  20. پويا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    تازه این پورشه جز آلمانی های سنگینه پورشه 911 GT3 RS , یا BMW M6 یا Mercedes Benz SLS AMG همشون یه سر و گردن بالاترن

  21. سامان

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    به نظرم درگ مسخره ای بود همه ماشینا تا دندون مسلح بودن اونوقت این شلبی هیچی . بعدشم به قول دوستمون ماستنگ سوپر اسپرت نیست , Muscle Car .
    اون درگ آخری قضیه ش چی بود شلبی هنو داشت سر جاش قرار میگرفت گالاردو گازو گرفت رفت ههه :D
    در کل هرکی نظری داره نظر منم اول آمریکایی بعد آلمانی LOOOOOL

  22. امیردرایور

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شورولت کامارو اس اس سرور همه ی ماشینهاست

  23. فربد

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با اخریش حال کردم. ولی ناموسا انسافه اخه این قول را با این بدبخت بیچاره در بندازین.

  24. farzad sportage

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    شلبی تو فیلم نید فور اسپید رو دیدی چطوری داغون میکنن …ها

  25. Ali

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    من از دوستانی که آلمانی باز هستن من از آنها سوال دارم ، چرا موستانگ در آلمان و انگلیس و در واقع کل جهان بیشترین فروش رو به عنوان یک کوپه ی اسپرت داره ، اگه تکنولوژی و کیفیت بدی و پایینی داشته باشه چرا پس در آلمان حتی فروشش از بنز و بی ام و و آئودی هم بیشتر هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگه از نظر کشور ها در مورد خودرو سازی مقایسه کنیم :
    الف ) در مورد سدان ها :
    ۱. آلمان
    ۲. آمریکا
    ۳. کره جنوبی
    ۴. ژاپن

    ب ) در مورد شاسی بلند ها :
    ۱. آمریکا
    ۲. آلمان
    ۳. ژاپن
    ۴. کره‌جنوبی

    پ ) در مورد پیکاپ و وانت :
    ۱. آمریکا
    ۲. ژاپن
    ۳. آلمان

    ت ) در مورد خودرو های برقی :
    ۱‌. آمریکا
    ۲. آلمان
    ۳. کره‌جنوبی

    ج ) در مورد خودرو های اتمی و هیدروژنی :
    در این مورد در جهان فقط دو کشور آمریکا و آلمان پیشرو هستن .

    وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا