فورد برانکو ۲۰۲۱ تشابهی با F-150 رپتور ندارد. در بهترین حالت این خودرو قدرت ۳۱۰ اسبی داشته که حاصل فعالیت پیشرانه ۲.۴ لیتری توئین توربوی اکوبوست و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است. این در حالی است که نیروگاه رپتور خروجی ۴۵۰ اسبی داشته و البته از همان گیربکس ۱۰ سرعته استفاده میکند.
شاید انتظار داشته باشید که مسابقه درگ بین این دو خودرو حتی پیش از شروع نیز پایان یافته باشد و فورد F-150 رپتور به راحتی بتواند این رقابت را به نفع خود به پایان برساند. این موضوع شاید در زمینهای آسفالت و خشک موضوعیت داشته باشد اما در آفرود که یافتن کشش کار سختی است شاید نتیجه مسابقه به همین راحتی رقم نخورد.
همانگونه که حدس میزنید F-150 رپتور هنوز هم پیروز میشود که خیلی باعث سورپرایز نمیشود اما چیزی که سورپرایز کننده است چگونگی عملکرد فورد برانکوی جدید و پا به پای یک سوپر پیکاپ ۴۵۰ اسبی تاختن میباشد. این خودرو تقریباً همگام با رپتور میتازد و این عملکرد برای خودرویی که پیشرانهای کمتوانتر دارد احساسبرانگیز است.
حتی موضوع احساسبرانگیزتری نیز وجود دارد. طبق گفتهی صفحه یوتیوب منتشر کننده این ویدئو، برانکوی حاضر در مسابقه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوست و نه پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری استفاده کرده است. اگرچه باور این موضوع سخت است اما خبری از حضور برانکوهای ۲.۷ لیتری در دنیای واقعی منتشر نشده است.
فورد برانکو ۲۰۲۱ آرزوی آفرود بسیاری از طرفداران بوده و حالا به واقعیت تبدیل شده است. این شاسیبلند بدنه روی فریم یکی از خبرسازترین محصولات جدید سال جاری بوده و ظاهراً فورد حدود ۲۰۰ هزار پیش سفارش برای خرید آن دریافت کرده است؛ اما مدل فول وایلدتراک که بیش از یکچهارم این سفارشها را به خود اختصاص داده از پکیج ساسکش که شامل لاستیکهای ۳۵ اینچی، اکسلهای جلو و عقب قفل شونده، سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر و دامپرهای بیلشتین میباشد سود خواهد برد.
البته به زودی نسل جدید F-150 رپتور نیز معرفی خواهد شد و شایعاتی درباره استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار GT500 در آن برای رقابت بهتر با رم ۱۵۰۰ ربل TRX وجود دارد.
[دانلود ویدئو]
Hamidreza
۱۸ آبان ۱۳۹۹ابهت یه پیکاپ …
هنوزم انتخابم رپتوره …
Audi s8
۱۸ آبان ۱۳۹۹فورد برانکو لایک
فورد f150 دیس لایک
Ali_x76
۱۸ آبان ۱۳۹۹بنظرم برانکو ماشین منطقیتر و در دسترس تریه.
بخاطر ابعاد کوچکترش، رانندگی در شهر باهاش آسونتره، ضمن اینکه زوایای حمله، فرار و شکست بهتری میتونه داشته باشه.
موتورشم جمع و جورتر و کم مصرف تره.
انتخاب من، با وجود علاقه به رپتور، برانکو ئه.
Hadi
۱۸ آبان ۱۳۹۹برادران قوی هیکل…
Audi s8
۱۸ آبان ۱۳۹۹هر دو عالی هستن
زیزیگولو
۱۸ آبان ۱۳۹۹فورد برانکو
Ho3in
۱۸ آبان ۱۳۹۹ولی به نظرم برانکو مث هامر توی شن به درد یه ریال نمیخوره بیشتر واسه کوه و جنگل و رود (آب و هوای خوب نه گرم) ساخته شده برلکس که رپتور انگار واس شن و هوای گرم ساخته شده
R@min
۱۸ آبان ۱۳۹۹آمریکا یه کشور چهار فصله و همه ماشیناشم باید بتونن تو تمام شرایط جوی دووم بیارن. مخصوصا آفرودر ها
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۱۸ آبان ۱۳۹۹برانکو ??
Carbonado Aventador
۱۸ آبان ۱۳۹۹به امید معرفی برانکو رپتور.
.
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
دانیال
۱۸ آبان ۱۳۹۹این برانکو به نظرم یه جور عجیب و غریبی فروش داشته باشه خیلی خواستنیه