فوردمیتسوبیشی

دوئل فورد رنجر و میتسوبیشی ترایتون

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور آخر، قسمت دوازدهم، چهارمین دوئل از گروه پیکاپ‌های متوسط

نتایج دوئل قبلی بین تویوتا هایلوکس و فیات تورو

مجموع آراء: ۱۴۱۴

آراء تویوتا هایلوکس: ۱۱۳۲

آراء فیات تورو: ۲۸۲

پیروز دوئل: تویوتا هایلوکس با کسب ۸۰ درصد از کل آراء

 

تویوتا تاکوما

جی‌ام‌سی کانیون

جی‌ام‌سی کانیون

مرسدس بنز X کلاس

نیسان ناوارا

نیسان ناوارا

تویوتا هایلوکس

فیات تورو

تویوتا هایلوکس

فورد رنجر

میتسوبیشی ترایتون

؟

 

فورد رنجر

تاریخ معرفی: نمایشگاه استرالیا ۲۰۱۰

نسل کنونی: چهارم

پلت‌فرم: T6 فورد

امتیاز از کاربایر: ۳.۶ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۴۴,۶۰۰ دستگاه

فروش نُه‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳۶,۹۰۰ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: ۹۶ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۶ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۸۱ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۱ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

 

میتسوبیشی ترایتون

تاریخ معرفی: ۲۰۱۴

نسل کنونی: پنجم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: ۴.۲ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: – دستگاه

فروش نُه‌ماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: – دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: ۸۱ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۶ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۶۴ درصد

امتیاز کلی: چهار ستاره

مقایسهٔ مشخصات فنی
 

فورد رنجر

میتسوبیشی ترایتون

پیشرانه ۳.۲ لیتری ۵ سیلندر ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر
تنفس توربودیزل توربودیزل
قدرت ۲۰۰ اسب بخار ۱۸۰ اسب بخار
گشتاور ۴۷۰ نیوتن متر ۴۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ عقب یا چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۱۰.۴ ثانیه ۱۱.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر/ساعت ۱۷۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۸.۷ لیتر (ترکیبی) ۷.۵ لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی ۲۲۹ گرم/کیلومتر ۱۹۶ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۸۰ لیتر ۷۵ لیتر
طول ۵.۳۵ متر ۵.۲۸ متر
فاصلهٔ محوری ۳.۲۲ متر ۳.۰۰ متر
وزن ۲۰۸۶ کیلوگرم ۱۸۶۰ کیلوگرم
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
ظرفیت بار ۱۰۵۰ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم
ظرفیت کشش ۳.۵ تن ۳.۵ تن
قیمت پایه بریتانیا ۲۲,۲۴۴ پوند ۱۸,۳۰۰ پوند
قیمت موردبررسی ۳۲,۵۶۴ پوند ۲۶,۴۵۰ پوند

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 
[polldaddy poll=10176507]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    همینطوری ، فورد رنجر
    طراحی نسل جدید ترایتون ، حرف زیاد داره برای گفتن در این کلاس ، ولی من سادگی در طراحی پیکاپ را بیشتر میپسندم .

  2. علی

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    با اینکه عاشق جلو پنجره میتسوپیشیم ولی به فورد رأی دادم
    با تچکر

  3. آrمaن

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (88 ديدگاه)

    هر دو عالی
    ولی رنجر کاربردی تر بنظر میرسه گرچه نمره رقیب بالاتره

  4. حمیدرضا

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    رنجر انصافا دلیل خاصیم نداشتم میدونم ترایتون در اروپا فروش بهتری داره ولی خشونت چهره رنجر رو ترجیح میدم

  5. amin

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    پیکاپ و اس یو وی قیافش باید مردونه باشه

  6. Elmiraj

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    رنجر باید با رقیب اصلیش هایلوکس در یه دوئل قرار می گرفتن .
    رنجر در کلاس خودش بی رقیبه …

  7. مهدی

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    من به فورد رنجر رای دادم.تجربه بیشتری داره.امنیت بالاتری هم داره.طراحی سنگین تر وکابین جذاب تری هم داره

  8. امیر

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    قطعا رنجز !!!!

  9. کاوه

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    ترایتون بی تردید

  10. majid

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10 ديدگاه)

    یه افرودر واقعی قطعا انتخابش میتسوبیشیه

  11. ایمان

    ۷ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    ببخشید بی ربط هست ولی ظاهراً فراری یک مدل خاص مثل SP۱ و SP۲ معرفی کرده اگه میشه مطلبشو بزارین
    اسمش SP۳JC هست ….

  12. Mopar or No Car

    ۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    نمیدونستم فورد موتور پنج سیلندر هم داره.

  13. علي

    ۸ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    میتسوبیشی ترایتون رو انتخاب میکنم چون خودم یکیشو دارم خیلی ازش راضیم، کیفیت ساختش از فورد بالاتره، دوام بیشتری داره، مصرفش پایینتره، رانندگی نرمی داره در مقایسه با بقیه رقبا، قدرت افرود خوبی داره،
    درضمن در کلاس خودش قیمتش هم پایینتر هستش که از نظر من تو کلاس خودش این چیزا مد نظر هستن.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا