فوردنیسان

دوئل فورد GT و نیسان GT-R

در ادامهٔ روند برگزاری دور هفتم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال امروز به یکی از جذاب‌ترین گروه‌ها یعنی گروه سوپراسپرت‌ها رسیده‌ایم. در دوئل قبلی این گروه، آئودی R8 و لامبورگینی اوراکان نبردی جذاب را به نمایش گذاشتند که طی آن درمجموع تعداد ۲۰۵۷ رأی به ثبت رسیده است. در این رقابت اوراکان توانست با دریافت ۱۴۸۵ رأی و کسب ۷۲ درصد از کل آراء پیروز گردد درحالی‌که R8 موفق به کسب ۵۷۲ رأی شده است. حال امروز در دوئل هفتم گروه سوپراسپرت‌ها جدالی دیدنی بین فورد GT و نیسان GT-R برگزار شده است.

ب‌ام‌و i8

هوندا NSX

شورلت کوروت

دوج وایپر

؟

شورلت کوروت

آئودی R8

لامبورگینی اوراکان

فراری ۸۱۲

لامبورگینی اونتادور S

لامبورگینی اوراکان

لامبورگینی اونتادور S

مک‌لارن 720S

فراری ۴۸۸

فراری کالیفرنیا

مک‌لارن ۵۷۰

مک‌لارن 720S

فراری کالیفرنیا

نیسان GT-R

فورد GT

مرسدس-آام‌گ GT

پورشه ۹۱۱

؟

مرسدس-آام‌گ GT

آستون‌مارتین ونتیج

جگوار F تایپ

؟

فورد GT

فورد GT سوپراسپرت پرافتخاری است که پیشینهٔ آن به دههٔ ۶۰ میلادی بازمی‌گردد. در آن زمان پس‌ازاینکه انزو فراری لحظهٔ آخر از فروش شرکت فراری به فورد منصرف شد، فورد تصمیم گرفت برای انتقام از فراری، خودرویی بسازد که بتواند در مسابقات لمانز قهرمان شود؛ یعنی مسابقاتی که عنوان قهرمانی آن در اختیار فراری بود. بدین ترتیب فورد GT40 شکل گرفت و توانست در سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۹ یعنی چهار سال متوالی در لمانز پیروز شده و فراری را تار و مار کند. از GT40 تنها ۱۰۵ دستگاه ساخته شده و پس‌ازآن برای چندین دهه خبری از آن نبود تا اینکه در سال ۲۰۰۴ فورد GT به‌عنوان نسل جدید GT40 در قالب یک سوپراسپرت موتور وسط تولیدی بازگشت. این سوپراسپرت جدید که مجهز به یک پیشرانهٔ ۵.۴ لیتری V8 سوپرشارژ بود، تنها به مدت دو سال یعنی تا سال ۲۰۰۶ در تعداد ۴۰۳۸ دستگاه به تولید رسید و سپس دوباره دوران غیبت GT آغاز شد. سپس حدود یک دهه بعد، در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵ فورد نسل جدید سوپراسپرت GT را برای اولین بار رونمایی کرد. این ماشین که میراث پرافتخار GT40 را در شجره‌نامهٔ خود دارد، همچنان یک سوپراسپرت موتور وسط است اما برخلاف قبل به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی اکوبوست مجهز شده است. این موتور ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. GT جدید از لحاظ طراحی هم کاملاً متحول شده و شباهتی با اسلاف خود ندارد. تولید این سوپراسپرت آمریکایی از دسامبر ۲۰۱۶ آغاز شد و تا سال ۲۰۲۰ ادامه دارد اما فورد GT خودرویی تولید محدود است چراکه هرساله تنها ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته می‌گردد.

نیسان GT-R

پیشینهٔ نیسان GT-R نیز مانند فورد GT به دههٔ ۶۰ میلادی بازمی‌گردد. در سبد محصولات نیسان از سال ۱۹۵۷ خودرویی بنام اسکای‌لاین وجود داشت که در دو نسخهٔ سدان و کوپه تولید می‌شد. سپس در فوریهٔ سال ۱۹۶۹ نیسان نسخهٔ اسپرتی از این خودرو را با نام GT-R معرفی نمود که این خودرو در اصل جد GT-R امروزی محسوب می‌شود. نسل نخست اسکای‌لاین GT-R در دو نسخهٔ سدان و کوپه تا سال ۱۹۷۲ تولید شد و سپس نسل دوم در سال ۱۹۷۳ به بازار آمد که به دلیل عدم موفقیت، تنها در همین یک سال تولید شد و بعدازاین اسکای‌لاین GT-R از سبد محصولات نیسان کنار رفت تا اینکه دوباره در سال ۱۹۸۹ در قالب نسل جدید بازگشت. از این زمان تا سال ۲۰۰۲ اسکای‌لاین GT-R بی‌وقفه در سه نسل مختلف به تولید رسید. سپس نیسان با رونمایی از دو کانسپت در نمایشگاه توکیو سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵ خبر از کار بر روی توسعهٔ نسل کاملاً جدید این ماشین داد که نهایتاً نسخهٔ تولیدی آن در نمایشگاه توکیو ۲۰۰۷ رونمایی شد؛ اما اسکای‌لاین GT-R حالا برخلاف قبل به یک سوپراسپرت تمام‌عیار تبدیل شده بود که هیچ شباهتی به اسلاف خود نداشت. همچنین اسکای‌لاین نیز از نام آن حذف شده و با نام GT-R به بازار آمد. این سوپراسپرت ژاپنی همچنان در حال تولید است اما طی این یک دهه نیسان چندین بار اقدام به به‌روزرسانی و ارتقاء آن کرده و نسخه‌های مختلفی از آن‌را تولید نموده است. GT-R یک سوپراسپرت موتور جلو است که از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو استفاده می‌کند. این موتور در جدیدترین نسخهٔ GT-R یعنی مدل ۲۰۱۷ قدرتی برابر با ۵۷۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۶۳۵ نیوتن متر تولید می‌کند که توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. نسخه نیسمو هم مجهز به موتوری ۶۰۰ اسبی و قطعات فیبر کربنی برای کاهش وزن و افزایش پرفورمنس است.

مشخصات فنی

فورد GT

نیسان GT-R نیسمو

ترکیب موتور وسط موتور جلو
پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 ۳.۸ لیتری V6
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۶۰۰ اسب بخار
گشتاور ۷۴۵ نیوتن متر ۶۵۲ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۶ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۲.۹ ثانیه ۲.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۶ ثانیه ۱۱.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر/ساعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۶.۲ لیتر (ترکیبی) ۱۲.۴ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۴۷۵ کیلوگرم ۱۷۲۵ کیلوگرم
نسبت وزن به قدرت ۲.۲ کیلوگرم/اسب بخار ۲.۹ کیلوگرم/اسب بخار
طول ۴.۷۶ متر ۴.۷۱ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۷۱ متر ۲.۷۸ متر
حجم صندوق بار ۱۱ لیتر ۳۱۵ لیتر
قیمت پایه ۴۵۳,۷۵۰ دلار ۱۷۵,۴۹۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9900972]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲۷ دیدگاه‌ها

  1. کارل شلبی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    سخته حذف فورد رو دیدن??

    1. علی

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (218 ديدگاه)

      اولا که تعداد آرا تقریبا برابره،ثانیانیسان هم ماشین خوبیه،ثالثا برنده واقعی کاربران پدالن که رفتن پای صندوق رای ومشت محکمی………خخخخ

      1. بهرام

        ۲۸ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (112 ديدگاه)

        ایول به نیسان که با ۲۵۰ کیلو وزن زیاد و اختلاف قیمت ۲۷۰ هزار دلاری پرفورمنسی برابر با فورد میده دمت گرم …. ????

        1. AK_007

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (562 ديدگاه)

          فورد جی تی دیفرانسیل عقبه

        2. مانی

          ۲۹ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          داداش دقیقا این پرفورمنس برابر رو از کجا فهمیدی?
          آفرین به کاربرای پدال حماسه آفریدن خخخخخ
          الان فهمیدم که تو این مدت اشتباه می‌کردم یه چند وقیته
          نظر مینویسم البته اکثرا بدرد نخور فهمیدم که مثله قدیم
          دیگه نباید نظر بنویسم،بدرود کاربرانِ اهل تفکر و دانش

    2. مهدی

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      چی ببخشید اگه با قیمت یه فورد جی تی میشه یه جی تی ار به اضافه یه 812سوپر فست گرفت اون موقع بازم میگی فورد

  2. وینزلو

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (17 ديدگاه)

    این نشون می ده بازی های کامپیوتری تاثیر خودشو گذاشته

    1. حسین

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3001 ديدگاه)

      یعنی چی؟
      اگر منظورتون اینه فورد بهتره ، باید بگم با پول فورد میشه یه نیسان رو چقدر ارتقا داد؟ اونوقت فورد سوسکی بیش نخواهد بود!

      1. Hamid.Hellcat

        ۲۸ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        میدونی با پول نیسان میشه موتور موشک بذاری رو پراید؟

      2. آرش آمریکایی

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (639 ديدگاه)

        عزیزانی که میگن فورد گرونه
        همین فورد رو اگه شما داشته باشی بخری چند سال بعد با قیمت 10 برابر چیزی که خریدی میفروشیش
        فورد جی تی خیلی خاصه گرونیش هم بخاطر خاص بودنش و یه سرچی بزنید ببینید چه تکنولوژی هایی هم داره

    2. جواد

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (60 ديدگاه)

      این نشون میده پول چه تاثیری رو آدم ها میذاره! درسته من 453 هزار دلار ندارم که فورد بخرم، حتی پول ندارم پراید بخرم ولی مسلما اگه داشتم گزینه خیلی بهتری وجود دارن که فورد در انتخاب 30 هم نباشه!

  3. mehran911

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2114 ديدگاه)

    جالبتر از این نمیشد
    فورد GT رو دارن حذف میکنن????
    درسته نسل فورد GT باید بهتر عمل می کرد ولی این ماشین از نظر مهندسی و پرفورمنس ی سرو گردن بالاتر از نیسان قرار میگیره
    نیسان GTR ماشین خوبیه ولی نه در مقابل فورد GT
    .
    محض رضای خدا با دقت بیشتر انتخاب کنید

    1. Ferrari Zonda SuperVeloce

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (479 ديدگاه)

      جالب تر از اون نحوه انجام دوئل هاست
      بدون هیچ قرعه کشی ماشینا رو جلو هم قرار دادن_من میگم عمدی بوده_فرراری ۸۱۲ و ۴۸۸ حذف شدن اونوقت کالیفرنیا اومده بالا!!!!
      باید قرعه کشی میکردن نه این که مهندسی شده ماشینا رو جلو هم قرار بدن
      فینال رده سوپر اسپرت ها همون دوئل ۸۱۲سوپرفست و اونتادور بود
      ازین ب بعد اصلا هیجانی نداره
      چون قهرمان این سگمنت کاملا مشخصه
      +لامبورگینی اونتادور+
      هر چند ۸۱۲ اصلا نباید توی مسابقه میبود
      چون اونموقع که دوئل ها شروع شد تاره رونمایی شده بود.و هنوز به مشتریا تحویل نشده بود…در حالی که تا سال آینده هم اف۱۲ روی خط تولیده
      من که میگم اگر اف۱۲ جلوی اونتادور بود.مطمعنن اونتادور شکست میخورد
      حالا باز خودتون میدونید

    2. vahid 956

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (474 ديدگاه)

      منم نظر اولم رو فورد بود ولی یاد قیمت خیلی گرون فورد افتادم نظرم عوض شد باهاش میشه دوتا gtr یا یه پورشه و یه فراری خرید

  4. Nissan...japan

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    خب دیگه وقتشه بریم رای رو برای ماشین قلب ها gtr ثبت کنیم…

  5. مهدی فقط داج فقط دیمن

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    اولش فورد جلو بود
    بعد نیسان جلو زد
    دوباره فورد جلو زد
    الان نیسان جلو تره
    ببینیم اخرش چی میشه فعلا نمیشه با قاطعیت گفت کدومش میبره

  6. آرش آمریکایی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (639 ديدگاه)

    فورد جی تی: کووووروتتتتتت کجایی که فوردتو کشتن
    ….
    دین دیرین دین دین دین دین

    حالا کوروت با قدمای سنگین میاد تو صحنه
    کوروت : جییییییی تییییییی…….

    الان نیسان جی تی آر حکم کریم آق منگل رو داره
    ??????

    1. مهدی فقط داج فقط دیمن

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1478 ديدگاه)

      نفرین خدای آمون بر تو?????
      کلی خندیدم?????
      دمت گرم خیلی اقایی????

      1. آرش آمریکایی

        ۲۸ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (639 ديدگاه)

        قربانت?
        میگم این رفیقمون علی(شوی نوا) نیس

        1. مهدی فقط داج فقط دیمن

          ۲۸ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1478 ديدگاه)

          با علی صحبت کردم مثل این که سرش خیلی شلوغه و گرفتار ماشینشه

        2. مهدی فقط داج فقط دیمن

          ۲۸ آذر ۱۳۹۶
          سوابق: (1478 ديدگاه)

          ارش امریکایی
          راستی خیلی دوست داشتم شماره ای ایدی ای چیزی ازت داشتم هم من هم علی
          هر وقت اماده بودی بگو ایدی تلگرامم رو برات بفرستم
          راستی همایش ۱ دی هست تا باهات هماهنگ کنم

      2. ارش

        ۲۸ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (75 ديدگاه)

        ??????

  7. حمیدرضا

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فورد یه سوپراسپرت واقعی هست و طراحی خیلی زیبایی داره به شخصه این بار اصلا به قیمت یا فضای بار اهمیت نمیدم چون اساسا قراره از سواریه یا ماشین موتور وسط با دیفرانیسل عقب لذت برد نه اینکه باهاش رفت مسافرت و یه گونی برنج بار کرد و برگشت
    البته به کسی بر نخوره به منظور مزاح عرض کردم

  8. امین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (16 ديدگاه)

    با پول یک فورد میشه سه تا نیسان خرید . اختلاف قیمت خیلی زیاده . فورد بهتره ولی با این قیمت نیسان بهتره

  9. Mehran

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    من که خودم فورد رو انتخاب کردم ولی چرا از 3 تا نماینده فراری 2 تاش حذف شد؟؟؟؟
    پدال میتونستی 812 و 488 رو با رقبای اسون تری بندازی که اینجور حذف نشن. تو این کلاسم واسه من برنده فراری هست اونم همه مدلاش

  10. ایمان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    بعضی از دوستان خیلی ناراحتن که جی تی داره به خاطر تعصب عده ای حذف میشه ولی اون موقعی که فراری 812 در عین برتری کامل به اونتادور به خاطر تعصب خودشون حذف شد هزار دلیل اوردن که انتخاب دلی وحسیه یا در مورد 911 با ای ام جی .حالا هم به اعتقاد من جی تی خودروی بهتریه ولی باید به نظر علاقمندان نیسان احترام گذاشت.دوستان به خاطر تعصب به لامبو دو تا جواهر فراری رو حذف کردن

  11. Amir

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    شمایی که مبحث قیمت رو پیش میکشی واقعا به چی فکر میکنی؟ نیسان GT-R کاملا قابل احترام هستش ولی نه در حد و اندازه ی فورد GT با اون طراحی فوق العاده ی میخکوب کننده و هندلینگ فوق العاده ای که در اختیار راننده میزاره،شما یک گلف هم تیون کنی به این شتاب میرسی ولی ارزشی نداره.فورد تولید محدود هستش،و قیمتی که بابتش پرداخت میکنید چند سال آینده چند برابر خواهد شد.نیسان GT-R خودروییه که پس از خرید افت شدید قیمتی داره.قیمت معیار مناسبی برای حذف شدن فورد نیست.به هیچ عنوان…

  12. hosein

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من اگه پولش رو داشتم نیسان میخریدم تیونینگش میکردم فورد که هیچی بوگاتیشم سوسک میکردم چون نیسان جی تی آر تیونینگ شده هاش واقعا هیولاس

  13. رضا اعتمادیان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (261 ديدگاه)

    قیمت مهمه و یک فاکتور تاثیر گذار هم هست ولی کافی نیست در صورتی که دو خودرو شبیه بهم یا حداقل نزدیک بهم باشند میشه از قیمت بعنوان یک فاکتور مهم نام برد ولی در اینجا نمیشه گفت چون جی تی آر قیمتش کمتره بهتره .
    فورد به همون نسبتی که گرونتره ، پرفورمنس بالاتر و ارزش ریالی بیشتری هم داره ، اونهایی که فورد رو خریدند جی تی آر و هم میدیدند با اینحال در انتخابشون شک نداشتند ، شما هم شک نکنید که اگر قیمت خیلی تاثیرگذار درانتخاب باشه ، برنده نهایی در کل دنیا پرایده

  14. Hamid...Audi

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (713 ديدگاه)

    رای من هم گودزیلا…

  15. hemn

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (101 ديدگاه)

    با اینکه نیسانو خیلی دوس دارم اما فورد خیلی سرتره از هر نظر

  16. achtung

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (423 ديدگاه)

    با پول نیسان جی تی آر میشه ۴۰ تا پراید خرید پس پراید از هر دو اینها بهتره

    1. Nissan...japan

      ۲۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (208 ديدگاه)

      خب دوست عزیز نیسان با یک چهارم پول فورد از خیلی از جهات برابره و حتی بنظر من از نظر لوکس بودن و راحتی داخل خودرو از فورد بهتره البته طبیعیه که فورد هم برتری های خاص خودشو داره حالا پراید چی؟!خودت خندت نمیگیره از این مثالی که زدی؟!

      1. achtung

        ۲۸ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (423 ديدگاه)

        مقایسه اینا با همه که خنده داره

  17. ساسان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    من انتخابم فورد جیتی هست….هم زیبا تره ..هم تکنولوزی بالاتری داره..هم اسپرتتره…هم اینکه فورده!!قیمتشونم در شرایطی که دارم از سایت پدال میبینمشون برام مهم نیست..چون فقط بحث علاقست
    نیسان کاربردی تره برای کارهای روزمره…جی تی برای پیست…

  18. Just bentley continental

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (562 ديدگاه)

    منم به نظرم کلا ای مقایسه از پایه مشکل داره اخه کی تو کدوم جای دنیا فورد gt رو با نیسان gtr مقایسه میکنه
    فورد gt یه رده بالاتر از gtr هست و باید با اونتادور و 812 و ۷۲۰s مقایسه شه
    راستشو بگم من gtr رو وحشتناک دوست دارم و بدون هیچ فکری اول به gtr رای دادم ولی بعد مطلبو خوندم و دیدم که واقعا ظلم کردم که بهgt رای ندادم و بعدش با یه گوشی دیگه رفتم و به gt رای دادم واقعا حق gt هست و گفتم اینا اصلا قابل مقایسه نیستند و نمی دونم پدال چی فکر کرده که اینا رو با هم انداخته.

  19. مبین پورمند

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    خدایی خعلییییی سخته انتخاب.نتپنستم تاب بیارم.تو کانال ب gt-r رای دادم اینجا ب gt
    تورورخدا اینا دوتاشونم قبول کنید.حیفن واقعا

  20. Hemichan

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (719 ديدگاه)

    عجب روز جالبی بوده
    اثر هنری زیبا

  21. Madjid Thunderbird

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    نیسان درسته ارزون تره اما خیلی قدیمی شده
    البته هنوز هم جذبه ی خاص خودش رو داره
    اینو در نظر بگیرید GT-R اگر میخواست نسل جدیدش باشه قیمتش بالای 200هزار تا بود
    با 475/000 دلار 3 انتخاب اولم پرچم داران فراری، لامبورگینی و همین فورد GT هستند.
    GT واقعا بی نظیره
    دیدنش هم لذت بخشه

  22. ابولفضل نصیری

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (161 ديدگاه)

    یعنی اون پرمونس ها کجا و قیمت ها کجا قطعا که نیسان سرتره

    1. ایلیا

      ۲۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (731 ديدگاه)

      قطعا نیسان سرتره!!!!!!!
      من حرف کسایی که بخاطر قیمت کمتر به نیسان رای دادن رو میتونم درک کنم ولی اینکه بگیم نیسان سرتره دیگه توهین به خودمونه.
      همه ی ما نیسان رو دوس داریم، من که عاشقشم، ولی خدایی وقت بذارید و کمی در مورد فورد جی تی بخونید. این ماشین نماد تکنولوژیه ،یکی از کامل ترین سوپر اسپورت های این سال هاست، از نظر زیبایی اثر هنریه و در اینده چند برابر هزینه ای که براش شده رو بر میگردونه
      اگه فقط قیمت ملاک باشه خیلی از ستاره های صنعت خودرو مثل پاگانی و رولزرویز و بو گاتی و… با مقایسه با خودروهای ارزون ترخاموش میشن. نکنید این کارو

      1. AK_007

        ۲۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (562 ديدگاه)

        واقعا اون حس درد و نامید شدنو تو کامنتت احساس کردم!
        نظر منم همینه

  23. Reza

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    همه چیز که قدرت نیست
    انتخاب من GT-R

  24. Rezanst

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    هرسال قوی تر از سال قبل جی تی ار❤️
    اون دوستایی هم ک میگن فورد بهشون حق میدم
    ولی من از اون ادم هایی هستم ک با ارم نیسان حال میکنم
    با بوگاتی یا لامبو یا هرچیز دیگه مقایسه بشه بازم نیسان رو انتخاب میکنم بعضیا براشون مهمه پشت چی میشنن اونایی ک طرفدار نیسان بودن ولی اینجا عاشق فورد شدن و بهش رای دادن دیگه طرفدار نیسان نیستن رای من اول تا اخرش فقط نیسان هیچ وقت جنس ژاپنی رو نمیذارم برم سمت یه ماشین امریکایی 100درصد اون کیفیتی ک از ژاپنی میخام میتونم بگیرم ولی از امریکایی ن در ضمن نیسان یه ماشین اسپرتع ک استانداردای خیابونی داره هم پیست میری هم میتونی راحت دو سه نفر سوار کنی ب قول معروف باری گاری سواری من اگ پول فورد رو داشته باشم بازم انتخابم جی تی ار هست فقط گودزیلا❤️❤️❤️❤️

  25. Omid622

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    در دراز مدت فورد خیلی به صرفه تره
    GT یه ماشین کلکسیونی هستش دوئل عجیبیه با این اختلاف قیمت

  26. رضا

    ۲۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا با این اختلاف قیمت آیا این مقایسه عادلانه هست ؟؟؟؟؟
    با توجه به همین نکته و بقیه مشخصات قطعا nissan GT-R

  27. رضا

    ۳۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    داداش فورد تولید محدوده.کلی رو ماشین کار شده.اصلا تو کلاس هم نیستن.قبول دارم سلیقس.اما نمیدونم چجوری میشه بیخیال فورد شد.درسته بعضیا جای بارسا طرفداره اسپانیول هستن اما خود طرفدارای اسپانیول میدونن بارسا یه افسانس.چهار بار قهرمانی لمانز بصورت پیاپی اونهم با به پایین کشیدن فراری(که من عاشقشم) شوخی نیست.عزیز من تاریخه یه کارخونه باعث میشه عاشق بشی.اولین شرکتی که خط تولید امروزی رو پایه گذاری کرد.من به احترام فورد کلاه از سر برمیدارم به خاطر تاریخش

  28. رضا

    ۳۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    درسته بعضیا جای بارسا طرفداره اسپانیول هستن اما خود طرفدارای اسپانیول میدونن بارسا یه افسانس.چهار بار قهرمانی لمانز بصورت پیاپی اونهم با به پایین کشیدن فراری(که من عاشقشم) شوخی نیست.عزیز من تاریخه یه کارخونه باعث میشه عاشق بشی.اولین شرکتی که خط تولید امروزی رو پایه گذاری کرد.من به احترام فورد کلاه از سر برمیدارم به خاطر تاریخش

  29. علی

    ۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (209 ديدگاه)

    only ford…..love

  30. Ali

    ۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فققققققققققط ژاپن
    نیسان گودزیلا. مهندسی بی نقص
    نیسان با پول فورد بخواد یه نسخه بالاتر gtrبزنه،
    گودزیلا که هیچ اژدهایی می ساخت که با آتیشش
    فورد رو خاکستر میکرد،پرچم بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا