فورد

ردلاین ماستنگ GT در 7500

فورد اخیراً یک به‌روزرسانی برای ماستنگ خود معرفی کرده که شامل تغییراتی جزئی اما بحث‌برانگیز در ظاهر خودرو و سیستم تعلیق پیشرفته قابل سفارش برگرفته از شلبی GT350 و ارتقای کابین و نشانگرها بود. در این میان به نظر می‌رسد که مدل ۲۰۱۸ فورد ماستنگ GT از یک ردلاین بالاتر نیز سود خواهد برد.


در پستی که اخیراً در یک انجمن ماستنگ از مدل جدید گذاشته شده، شاهد ردلاین یا محدوده قرمز دور موتور از ۷۵۰۰ دور بر دقیقه هستیم. اگر این تصویر دقیق باشد، بدان معنی است که ۵۰۰ دور به دور مجاز موتور مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ افزوده شده است. با این وجود هنوز هم این موتور با فاصله از مدل GT350 قرار می‌گیرد که ردلاین آن از ۸۲۵۰ آغاز می‌شود.


موتور ۵.۰ لیتری V8 ماستنگ با ارتقای انجام شده در تزریق مستقیم سوخت و پورت سوخت و همچنین فشرده‌سازی بالاتر می‌تواند دور بالاتری نیز بگیرد. با این وجود هنوز قدرت خروجی آن به‌صورت رسمی منتشر نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ماستنگ دیگه برای من و مطمئنا خیلی دیگه از بچه‌های پدال، جذابیت سابق رو نداره و آ‌‌‌نچنان که باید و شاید، دیگه به چشم نمیاد؛ یاد شلبی GT500 سوپراسنیک نسل قبل بخیر.

    1. asa

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (569 ديدگاه)

      نظرت چیه فقط از خودت مایه بزاری ؟
      اتفاقا از جمله خودم خیلی های دیگرو میشناسم که هنوز عاشق ماستنگ هستند و عاشق تر هم میشن.
      بعدشم مگه چی کم داره که میگی جذابیت سابق رو نداره؟
      حداقل منکه از نزدیک دیدم خیلی جذاب و با ابهت بود .مثل موشک بود.فکر کنم تو چشماتو بستی که به چشمت نمیاد.

      1. ARASH

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (132 ديدگاه)

        جناب سجادیان اتفاقا موستانگ جدید جذابیت بیشتری دارد و ظاهری خشن و مناسب برای اسمش پیدا کرده

      2. Moein

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (74 ديدگاه)

        من نمی دونم تعریف دوستمون از جذابیت چیه؟ ماستانگ همیشه ماستانگه و با شکوه.کسایی که میگن «فقط ماستانگه های دهه ی ۷۰خوبن»من یه سوال ازشون دارم .اگه الان فورد همون مدل رو بفروشه چند نفر میاد بخردش؟طبیعیه که کمپانی ها باید مدلاشونو مطابق روز تغییر بدن.

        1. الف.ی

          ۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          درسته. ولی از نظر طراحی همه ی ماسل کار ها به جز دوج چلنجر مغلوب عصر مدرن شدن و دیگه اونطراحی عضلانی توشون کمرنگ شده. خودت یه نگاهی به نسل 2010 موستانگ بنداز. یا حتی سوپر اسنیک 662 اسبی دیگه اون عضله های سابق تو نسل جدید دیده نمیشه.
          موستانگ و همه ماسل کار ها هنوزم زیبا و پر طرفدار هستند ولی دیگه جذابیت سابق را ندارند.

        2. ونوم اف ۵

          ۱ تیر ۱۳۹۶
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          با معین موافقم با حفظ اصول طراحی باید متناسب هر زمان تغییرات اعمال بشه اگه قرار باشه هیچ تغییری صورت نگیره میشه سایپا و کمپانی های خودمون

      3. عطا

        ۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (186 ديدگاه)

        اولا کافر همه را به دین خود پندارد ! منظورم اینه که فک نکنید همه مثه شما هستند اتفاقا این نسل رو ببشتر دوست دارم و نسل قبل هم دوست دارم.
        ثانیا این نسل مطمعنا به روز تر شده و مثه خودرو سازی ما نیست. اینهمه تغییرات که دادن مطمعنا بهبود یافته در ضمن نسل قبل دیگه دمده شده و این نسل به روز تره و جذابیت زیادی هم داره.اونی که عاشق واقعیه ماستنگه دیگه باید عاشق اینم باشه.

    2. ونوم اف ۵

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      ولی به نظر من ماسل کارها روز به روز دارن از نظر فنی پیشرفت میکنن

  2. aston martin

    ۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    بیایید قبول کنیم مستانگ ابهت سابق رو از دست داده
    هرچند بنظر میرسه داره پسش میگیره
    ولی با رنگو لعاب مدرن تر

    1. ونوم اف ۵

      ۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      با افزایش قدرت و سرعت و بهبود شتاب و ارتقای کیفیت و …. ابهتش از دست رفته عجیبه واقعا

  3. Behrouz anzali

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    من خودم ماستنگ 2015 دارم عاشق ماشینم هستم. باید سوارش بشی تا بدونی چیه! 2018 که خیلی باحالتر شده. باید تجربه کنید دوستان از رو ظاهر قضاوت نکنین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا