فورد

رنگ 30 هزار دلاری فورد GT 2017

فورد GT مدل ۲۰۱۷ تنها با ۸ رنگ استاندارد بدنه عرضه می‌شود اما همان‌گونه که اخیراً فهمیده‌ایم، تعدادی از GT ها قبلاً با رنگ‌های سفارشی در خیابان‌ها دیده شده‌اند.


این خودروساز آمریکایی سوپرکار خود را با تمامی رنگ‌های دلخواه مشتری عرضه می‌کند و البته خریدار باید مبلغ ۳۰ هزار دلار بدین منظور پرداخت نماید.


این مبلغ برای رنگ بدنه بهای گزافی است. البته موضوعی منحصربه‌فرد در دنیای خودرو نبوده و برخی رنگ‌های سفارشی را باید با پرداخت مبلغی ۶ رقمی خریداری کرد که واضح‌ترین مثال آن رنگ سبز سفارشی پورشه است.


در ماه آگوست یک فورد GT سبز رنگ با نوارهای مسابقه‌ای مشکی و یک مدل با رنگ نارنجی تحویل مشتریان خوش‌شانس شد. GT نارنجی‌رنگ در واقع رنگ خود را از مدل نه چندان شناخته شده سالین S7 گرفته است. همچنین شاهد تحویل یک GT با رنگ آبی برگرفته از پالت رنگ پورشه بوده‌ایم. همچنین یک نسخه دیگر نیز با رنگ سبز روشن برگرفته از لامبورگینی مشاهده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. Pooya

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (23 ديدگاه)

    یه رنگ ۳۰ هزار دلاری برای ماشین ۴۵۰ هزار دلاری چیز زیاد عجیبی در دنیای خاص گرایی این روزا نیست.

  2. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    واقعا رنگهای با کیفیت و جذابی هستن مطمعنا از هر خیابون گذر کنن همه سرا رو به خودشون برمیگردونن

    1. (ali(chevy nova

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      Last viper
      درسته دادا
      فورد رسما غوغا کرده با این رنگهاى زیبا
      فورد جى تى همىنطورى هم دلرباست و با اىن رنگها زیبا تر هم شده

        1. Hemichan

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (719 ديدگاه)

          عکس اولی و چهارمی چقد خوش رنگن آدم دوس داره فقط بشینه نگاش کنه
          یه همچین ماشین داشته باشی همچین رنگیم داشته باشه

      1. parsa

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (167 ديدگاه)

        دلربا در مقابل جی تی چیزی نیمتونه توصیف کنه

  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    برای کسی که ۴۰۰ هزار دلار پول میده، ۳۰ هزار دلار چیزی نیست. همه این رنگ‌ها عالی و نسبتا خاص هستن، طراحی بدنه هم حرف نداره، از فورد GT خیلی خوشم میاد، اما کاش موتورش تعداد سیلندر بیشتری داشت.

    1. (ali(chevy nova

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      داش فرشاد
      منم با شما موافقم
      فورد اگه موتور 8 سىلندر استفاده مىکرد خىلى بهتر بود و مهم ترىن دلىلش هم سنت قدیمى وفادارى به موتورهاى 8 سىلندر بود
      اما واقعا فکر نمیکردم با همىن موتور 6 سىلندر هم بتونه اىنقدر خوب ظاهر بشه
      کوروت حواست رو جمع کن که یه رقىب قدر دوباره برگشته

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        کوروت هیچ‌وقت تمام و کمال در حد فورد GT نبوده و نخواهد بود.

        1. گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (589 ديدگاه)

          یکم تند داری میری داش

        2. (ali(chevy nova

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          فرشاد جان
          دادا اتفاقا کوروت رو نباید در مقابل جى تى دست کم گرفت
          کوروت همىشه با مشخصات فنى خوبش رقباش رو شکست داده
          مثلا zr1 که تا چند وقت دیگه عرضه مىشه قدرتش بىش از 700 اسب اعلام شده
          البته کوروت و جى تى رقىب مستقىم هم نىستن به نظرم اما بخاطر رقابت سنتى که بىن شورولت و فورد هست دوست دارم ببىنم چه مىکنن

        3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          داش علی من نمیگم کوروت خوب نیست، اتفاقا عالیه، منم میپسندمش مخصوصا ZR1، اما یه پله از فورد GT پایین‌تر بوده همیشه، حالا ZR1 جدید که بیاد، شاید ورق برگشت.

        4. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          LAST VIPER جان، من فقط نظر شخصیم رو گفتم، ممکنه از نظر همه اشتباه باشه حرفم، تندروی در کار نیست.

        5. (ali(chevy nova

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          داش فرشاد خداى نکرده سوءتفاهم نشه
          من متوجه هست شما منظورت چى بود
          از لحاظ تکنولوژى بدون شک فورد جى تى نه از کوروت بلکه از خىلى ماشىنها بالاتره
          فورد جى تى حتى از جنگندهاى نىروى هوایى امریکا هم تعداد سنسورها و حسگرهاش بالاتره و مطلبش هم چند ماه پىش خود پدال درج کرد

        6. emad1990

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (999 ديدگاه)

          فورد gt برای رقابت با فراری در مسابقات لمانس ساخته شد.ارتباطی به کروت نداره دوستان.اینو داخل یکی از قسمت های گرند تور دیدم
          تو ویکی پدیا هم موجوده میتونید برید تاریخچشو بخونید

    2. Amir Schumacher

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      فرشاد جان همین شما نبودی رینگ های ۱۹ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ توربو اس رو می‌گفتی خیلی گرون ؟؟؟؟

      1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        من الان در مورد قیمت حرفی نزدم، صرفا گفتم رنگ‌های زیبا و خاصی هستن. بعشدم اگر قرار به مقایسه باشه، پورشه رنگ بالای ۹۰ هزار دلاری هم داره که به مراتب گرون‌تر از ۳۰ هزار دلار فورد GTه. از طرفی اینو در نظر بگیر که پورشه این رنگ رو زمان معرفی برای محصولی در نظر گرفته بود که قیمت پایش کمی بیشتر از پول این رنگه، یعنی شما بیای ۱۰۰ هزار دلار پورشه بخری، ۹۰ هزار دلار بدی برای رنگش، در حالی که آپشن ۳۰ هزار دلاری برای محصول ۴۰۰ هزار دلاری، قابل توجیه‌تره.

        1. AMIR SCHUMACHER

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          ???
          فرشاد جان ، دوست عزیزم ،

          خیلی بده که شما نه مقالات رو میخونین و نه کامنت های خودتون رو.

          همین بالا نوشتین 30/000 دلار چیزی نیست !

          رینگ های پورشه 90/000 دلار نبودن. همش 15/000 یورو قیمتشون بود که میشه 17/000 دلار.
          اون رینگ فقط برای 911 توربو اس مدل 2017 و بعد عرضه میشد
          911 Turbo S قیمتش از 198/000 دلار شروع میشه.
          قیمت رینگاش یک دهم قیمت ماشین هم نبود.

          .

          بحث من اینه اونجا چطور قیمت 19/000 دلاری برای رینگ فیبرکربنی که پرفورمنس ماشین رو مستقیما بالا می‌بره مصداق زیاده خواهی پورشه بود و اینجا فورد 30/000 دلار داره برای رنگی که جزو ارزون ترین آپشن های هر ماشینیه میگیره و از نظر شما 30/000 دلار هیچ چی نیست !

      2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        ای بابا، شما چرا دقت نمیکنی به حرفم؟؟؟؟ من دارم میگم رنگ ۹۰ هزار دلاری، نه رینگ ۹۰ هزار دلاری.

        1. Amir schumacher

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          فرشاد جان چرا عصبی میشی
          من فقط می‌خوام دلیل اون حرفتون رو بدونم ،
          با خودم فکر کردم شاید شما به نکاتی توجه کردی که من نکردم.

          حالا بریم سر بحث خودمون !
          مشخصه که دارید رو هوا حرف میزنید.

          دوست عزیز اولا شما با پیش کشیدن بحث رنگ 90/000 دلاری داری مغلطه میکنی.
          نه در این صفحه و نه در صفحه ی پورشه هیچ حرفی از رنگ 90 هزار دلاری زده نشد.

          اصلا همچین رنگی در لیست آپشن های 911 توربو اس نیست.

          شما میتونی 20 رنگ متالیک و غیر متالیک سفارش بدی که هیچ کدوم هیچ هزینه ی اضافی ندارن. قیمتشون صفره و پورشه وظیفشه رنگی رو به شما بده که ازش خوشت میاد. بدون صرف حتی یک دلار.

          لیست تمام آپشن های 911 در سایت خود پورشه هست.
          میانگین قیمت آپشن ها به صورت چشمی که من حساب کردم حدود 300 تا 500 دلاره.
          خیلی هاشون هم صرفا برای مشتری های خاص پسند هستن و از هر 1000 مشتری یک نفر سفارششون میده.

        2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          تنها اشتباهی که من کردم اینه که اولا قیمت رنگی که گفتم ۹۰ هزار دلار نیست، بلکه ۹۷ هزار دلاره، دوما برای توربو S قابل سفارشه فقط که بازم میشه نصف قیمت ماشین و نسبت به ۳۰ هزار دلار فورد GT، خیلی بی صرفست.

        3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          پیشنهاد میکنم اینو تو پدال سرچ کنی: رنگ حدود 100 هزار دلاری پورشه 911 توربو S

        4. Amir Schumacher

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          دوست عزیز ،

          بازم میگم نه در اون صفحه و نه در این صفحه صحبتی از رنگ نبود
          شما فقط داری بحث رو میپیچونی ، چون جوابی نداری.

          اون رنگ 90/000 دلاری یک آپشن بسیار خاص برای مشتری های بسیار محدود پورشست.
          آپشن عمومی نیست. جزو لیست آپشن هم نیست.
          فقط برای افراد خاصیه که اکثرشون از قبل درخواست دادن .

          چند سال بعد هم به خاطر همین رنگ خاص ماشین رو با 2 برابر قیمت خرید و بدون افت قیمت میفروشن.

          اینجور آپشن ها رو اول یه عده از مشتری های پروپاقرص و بسیار پولدار به شرکت درخواست میدن و بعد خودروساز اون آپشن ها رو برای همون افراد خاص عرضه میکنه.

          این در واقع یه جور احترام به مشتریه و اگر خودروساز به این درخواست های مشتری ها پاسخ منفی بده و بگه ما رنگ 90/000 دلاری نداریم ، مشتری رو از دست میده.

          همه ی برند های گرون اینجور آپشن ها دارند ، فراری ، بنز ، بوگاتی ، Pagani ، Koenigsegg و …
          این از مزیت های پورشست که به خواست همه ی مشتری ها اهمیت میده.

          آپشن های گرون وقتی بد میشن که مشتری مجبور یه انتخابشون باشه.

        5. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

          ۲۴ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          باشه شما فکر کن من جوابی ندارم؛ نه پورشه مال منه، نه فورد که به خاطرشون بیشتر از این بحث کنم، شما راحت باش. یا حق

    3. Amir Schumacher

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      این کامنت شماست :

      امان از دست پورشه با این آپشن‌های گرونش. اون از رنگش که هم قیمت یه ماشین رده بالا بود، اینم از رینگش. . ‌. ماستنگ شلبی GT350 R هم رینگ فیبرکربنی داره اما فکر نمی‌کنم حتی نصف اینم قیمتش باشه.
      ضمن نمیگم کسی مجبوره بخره، میگم توجیهی نداره چیزی که تو یه ماشین به مراتب ارزونتر هم موجوده، اینجا با این قیمت فروش بره. خریدارای پورشه به اندازه کافی پولدار هستن اما دلیل نمیشه که خودروساز همچین قیمت‌های بی‌ربطی روی آپشن‌هاش بذاره.

      انتظار داشتم اینجا هم بگی :

      امان از دست فورد با این آپشن‌های گرونش. … ، اینم از رنگش. . ‌. شورلت کامارو هم رنگ سبز و نارنجی داره اما فکر نمی‌کنم حتی یک دهم اینم قیمتش باشه.

      میگم توجیهی نداره چیزی که تو یه ماشین به مراتب ارزونتر هم موجوده، اینجا با این قیمت فروش بره. خریدارای جی تی به اندازه کافی پولدار هستن اما دلیل نمیشه که فورد همچین قیمت‌های بی‌ربطی روی آپشن‌هاش بذاره.

      میشه دلیل این تناقض رو توضیح بدی !!!؛؟

    4. Meysam..LaFerrari

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (581 ديدگاه)

      بخاطر به هم نخوردن هارمونی و طراحی شاسی خودرو از موتور 8 سیلندر استفاده نکردن ، درسته صدای موتور 8″سیلندر زیباتره و قدرت بیشتری هم میشد دریافت کرد اما همین موتور 6 سیلندر هم به اندازه ی کافی قدرتمند هست و قطعا فورد آگاه بوده که بخاطر شاسی این ماشین ارزش داره موتور 8 سیلندر فدا بشه.

      1. ونوم اف ۵

        ۲۴ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1274 ديدگاه)

        میثم جان حرفت درسته ولی خیلی عالی میشد اگه یه ۸ سیلندر ۱۰۰۰ اسبی زیر کاپوتش بود یعنی اونوقت به جای شکار سوپر اسپرت ها میرفت شکار هایپرکارها

  4. جلالى

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (90 ديدگاه)

    رنگها بشدت زیبا هستن و البته گرون

    1. (ali(chevy nova

      ۲۴ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      جلالى جان قىمت 30 هزار دلارى رنگ در برابر قىمت 400 هزار دلارى فورد جى تى عددى نىستش اما جلوه اى که به ماشىن داده بى نظىره

  5. Amir Schumacher

    ۲۴ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    واسه ماشین ۵۰۰ هزار دلاری زیاد نیست.

    این رنگ های جدید هم بد نیست اما به نظر من شخصیت ماشین رو سبک می‌کنه ، واسه فورد جی تی جالب نیست ، آبی و سفیدش رو خیلی بیشتر دوست دارم
    قیمتش به ذره گرونه
    موتورش هم موتور رپتوره ، البته قدرت و گشتاورش بیشتره.
    حیف موتور ۸ سیلندر و سوپرشارژ نسل قبل.
    .
    جی تی برای فورد مثل اونتادور و ۸۱۲ برای فراری و ۹۱۱ برای پورشه هست ، بیشتر به عنوان یک نماده تا یک جاه طلبی.
    با وزن سبک و گشتاور بی نظیرش فکر کنم در پیست خیلی حرفا برای زدن داشته باشه ، البته سلطان کاهش وزن و‌ قدرت بالا فعلا مکلارن ۷۲۰ اس با حدود ۸۰۰ اسب بخاره و ۱۲۸۳ کیلو وزن .
    جی تی ۶۴۷ اسب بخار با ۱۳۸۵ کیلو وزن

    فورد جی تی اما در مسیر مستقیم و سقف سرعت ، بعید می‌دونم حرف تازه ای برای زدن داشته باشه
    .
    ارزشش بیشتر از چیزیه که نشون میده
    با این حال من اگر ۵۰۰ هزار تا داشتم صبر میکردم برای نسل بعد اونتادور و ۸۱۲.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا