فورد GT مدل ۲۰۱۷ تنها با ۸ رنگ استاندارد بدنه عرضه میشود اما همانگونه که اخیراً فهمیدهایم، تعدادی از GT ها قبلاً با رنگهای سفارشی در خیابانها دیده شدهاند.
این خودروساز آمریکایی سوپرکار خود را با تمامی رنگهای دلخواه مشتری عرضه میکند و البته خریدار باید مبلغ ۳۰ هزار دلار بدین منظور پرداخت نماید.
این مبلغ برای رنگ بدنه بهای گزافی است. البته موضوعی منحصربهفرد در دنیای خودرو نبوده و برخی رنگهای سفارشی را باید با پرداخت مبلغی ۶ رقمی خریداری کرد که واضحترین مثال آن رنگ سبز سفارشی پورشه است.
در ماه آگوست یک فورد GT سبز رنگ با نوارهای مسابقهای مشکی و یک مدل با رنگ نارنجی تحویل مشتریان خوششانس شد. GT نارنجیرنگ در واقع رنگ خود را از مدل نه چندان شناخته شده سالین S7 گرفته است. همچنین شاهد تحویل یک GT با رنگ آبی برگرفته از پالت رنگ پورشه بودهایم. همچنین یک نسخه دیگر نیز با رنگ سبز روشن برگرفته از لامبورگینی مشاهده شده است.
Pooya
۲۴ مهر ۱۳۹۶یه رنگ ۳۰ هزار دلاری برای ماشین ۴۵۰ هزار دلاری چیز زیاد عجیبی در دنیای خاص گرایی این روزا نیست.
گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)
۲۴ مهر ۱۳۹۶واقعا رنگهای با کیفیت و جذابی هستن مطمعنا از هر خیابون گذر کنن همه سرا رو به خودشون برمیگردونن
(ali(chevy nova
۲۴ مهر ۱۳۹۶Last viper
درسته دادا
فورد رسما غوغا کرده با این رنگهاى زیبا
فورد جى تى همىنطورى هم دلرباست و با اىن رنگها زیبا تر هم شده
گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)
۲۴ مهر ۱۳۹۶اگزکلی
Hemichan
۲۴ مهر ۱۳۹۶عکس اولی و چهارمی چقد خوش رنگن آدم دوس داره فقط بشینه نگاش کنه
یه همچین ماشین داشته باشی همچین رنگیم داشته باشه
parsa
۲۴ مهر ۱۳۹۶دلربا در مقابل جی تی چیزی نیمتونه توصیف کنه
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶برای کسی که ۴۰۰ هزار دلار پول میده، ۳۰ هزار دلار چیزی نیست. همه این رنگها عالی و نسبتا خاص هستن، طراحی بدنه هم حرف نداره، از فورد GT خیلی خوشم میاد، اما کاش موتورش تعداد سیلندر بیشتری داشت.
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶دوستان عکس چند تا ِفورد GT با رنگهای فوقالعاده رو براتون میذارم، نگاه کنین و بگین کدومش رو انتخاب میکنین.
نارنجی: https://www.topgear.com/sites/default/files/styles/16x9_1280w/public/images/news-article/2017/05/661f9f63beb44386001021b16e353192/ford_gt_orange.jpg?itok=pHFn0k_f
زرد: https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/ford-gt-4.5-star-car.jpg?itok=bjDj7ScG
آبی: https://cnet1.cbsistatic.com/img/aEyjB-0NLW7-7CIWIMdh1Dha368=/770×433/2015/01/12/ba6efeb0-6c8f-4556-9745-2a1abb164182/ford-gt-4789.jpg
قرمز: https://blogs-images.forbes.com/kbrauer/files/2016/04/2017-Ford-GT-Red-Black.jpg?width=960
(ali(chevy nova
۲۴ مهر ۱۳۹۶داش فرشاد
منم با شما موافقم
فورد اگه موتور 8 سىلندر استفاده مىکرد خىلى بهتر بود و مهم ترىن دلىلش هم سنت قدیمى وفادارى به موتورهاى 8 سىلندر بود
اما واقعا فکر نمیکردم با همىن موتور 6 سىلندر هم بتونه اىنقدر خوب ظاهر بشه
کوروت حواست رو جمع کن که یه رقىب قدر دوباره برگشته
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶کوروت هیچوقت تمام و کمال در حد فورد GT نبوده و نخواهد بود.
گیجو ویج توی دایره میچرخم مثه پرگار(LAST VIPER)
۲۴ مهر ۱۳۹۶یکم تند داری میری داش
(ali(chevy nova
۲۴ مهر ۱۳۹۶فرشاد جان
دادا اتفاقا کوروت رو نباید در مقابل جى تى دست کم گرفت
کوروت همىشه با مشخصات فنى خوبش رقباش رو شکست داده
مثلا zr1 که تا چند وقت دیگه عرضه مىشه قدرتش بىش از 700 اسب اعلام شده
البته کوروت و جى تى رقىب مستقىم هم نىستن به نظرم اما بخاطر رقابت سنتى که بىن شورولت و فورد هست دوست دارم ببىنم چه مىکنن
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶داش علی من نمیگم کوروت خوب نیست، اتفاقا عالیه، منم میپسندمش مخصوصا ZR1، اما یه پله از فورد GT پایینتر بوده همیشه، حالا ZR1 جدید که بیاد، شاید ورق برگشت.
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶LAST VIPER جان، من فقط نظر شخصیم رو گفتم، ممکنه از نظر همه اشتباه باشه حرفم، تندروی در کار نیست.
(ali(chevy nova
۲۴ مهر ۱۳۹۶داش فرشاد خداى نکرده سوءتفاهم نشه
من متوجه هست شما منظورت چى بود
از لحاظ تکنولوژى بدون شک فورد جى تى نه از کوروت بلکه از خىلى ماشىنها بالاتره
فورد جى تى حتى از جنگندهاى نىروى هوایى امریکا هم تعداد سنسورها و حسگرهاش بالاتره و مطلبش هم چند ماه پىش خود پدال درج کرد
emad1990
۲۴ مهر ۱۳۹۶فورد gt برای رقابت با فراری در مسابقات لمانس ساخته شد.ارتباطی به کروت نداره دوستان.اینو داخل یکی از قسمت های گرند تور دیدم
تو ویکی پدیا هم موجوده میتونید برید تاریخچشو بخونید
Amir Schumacher
۲۴ مهر ۱۳۹۶.
فرشاد جان همین شما نبودی رینگ های ۱۹ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ توربو اس رو میگفتی خیلی گرون ؟؟؟؟
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶من الان در مورد قیمت حرفی نزدم، صرفا گفتم رنگهای زیبا و خاصی هستن. بعشدم اگر قرار به مقایسه باشه، پورشه رنگ بالای ۹۰ هزار دلاری هم داره که به مراتب گرونتر از ۳۰ هزار دلار فورد GTه. از طرفی اینو در نظر بگیر که پورشه این رنگ رو زمان معرفی برای محصولی در نظر گرفته بود که قیمت پایش کمی بیشتر از پول این رنگه، یعنی شما بیای ۱۰۰ هزار دلار پورشه بخری، ۹۰ هزار دلار بدی برای رنگش، در حالی که آپشن ۳۰ هزار دلاری برای محصول ۴۰۰ هزار دلاری، قابل توجیهتره.
AMIR SCHUMACHER
۲۴ مهر ۱۳۹۶.
???
فرشاد جان ، دوست عزیزم ،
خیلی بده که شما نه مقالات رو میخونین و نه کامنت های خودتون رو.
همین بالا نوشتین 30/000 دلار چیزی نیست !
رینگ های پورشه 90/000 دلار نبودن. همش 15/000 یورو قیمتشون بود که میشه 17/000 دلار.
اون رینگ فقط برای 911 توربو اس مدل 2017 و بعد عرضه میشد
911 Turbo S قیمتش از 198/000 دلار شروع میشه.
قیمت رینگاش یک دهم قیمت ماشین هم نبود.
.
بحث من اینه اونجا چطور قیمت 19/000 دلاری برای رینگ فیبرکربنی که پرفورمنس ماشین رو مستقیما بالا میبره مصداق زیاده خواهی پورشه بود و اینجا فورد 30/000 دلار داره برای رنگی که جزو ارزون ترین آپشن های هر ماشینیه میگیره و از نظر شما 30/000 دلار هیچ چی نیست !
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶ای بابا، شما چرا دقت نمیکنی به حرفم؟؟؟؟ من دارم میگم رنگ ۹۰ هزار دلاری، نه رینگ ۹۰ هزار دلاری.
Amir schumacher
۲۴ مهر ۱۳۹۶.
فرشاد جان چرا عصبی میشی
من فقط میخوام دلیل اون حرفتون رو بدونم ،
با خودم فکر کردم شاید شما به نکاتی توجه کردی که من نکردم.
حالا بریم سر بحث خودمون !
مشخصه که دارید رو هوا حرف میزنید.
دوست عزیز اولا شما با پیش کشیدن بحث رنگ 90/000 دلاری داری مغلطه میکنی.
نه در این صفحه و نه در صفحه ی پورشه هیچ حرفی از رنگ 90 هزار دلاری زده نشد.
اصلا همچین رنگی در لیست آپشن های 911 توربو اس نیست.
شما میتونی 20 رنگ متالیک و غیر متالیک سفارش بدی که هیچ کدوم هیچ هزینه ی اضافی ندارن. قیمتشون صفره و پورشه وظیفشه رنگی رو به شما بده که ازش خوشت میاد. بدون صرف حتی یک دلار.
لیست تمام آپشن های 911 در سایت خود پورشه هست.
میانگین قیمت آپشن ها به صورت چشمی که من حساب کردم حدود 300 تا 500 دلاره.
خیلی هاشون هم صرفا برای مشتری های خاص پسند هستن و از هر 1000 مشتری یک نفر سفارششون میده.
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶تنها اشتباهی که من کردم اینه که اولا قیمت رنگی که گفتم ۹۰ هزار دلار نیست، بلکه ۹۷ هزار دلاره، دوما برای توربو S قابل سفارشه فقط که بازم میشه نصف قیمت ماشین و نسبت به ۳۰ هزار دلار فورد GT، خیلی بی صرفست.
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶پیشنهاد میکنم اینو تو پدال سرچ کنی: رنگ حدود 100 هزار دلاری پورشه 911 توربو S
Amir Schumacher
۲۴ مهر ۱۳۹۶.
دوست عزیز ،
بازم میگم نه در اون صفحه و نه در این صفحه صحبتی از رنگ نبود
شما فقط داری بحث رو میپیچونی ، چون جوابی نداری.
اون رنگ 90/000 دلاری یک آپشن بسیار خاص برای مشتری های بسیار محدود پورشست.
آپشن عمومی نیست. جزو لیست آپشن هم نیست.
فقط برای افراد خاصیه که اکثرشون از قبل درخواست دادن .
چند سال بعد هم به خاطر همین رنگ خاص ماشین رو با 2 برابر قیمت خرید و بدون افت قیمت میفروشن.
اینجور آپشن ها رو اول یه عده از مشتری های پروپاقرص و بسیار پولدار به شرکت درخواست میدن و بعد خودروساز اون آپشن ها رو برای همون افراد خاص عرضه میکنه.
این در واقع یه جور احترام به مشتریه و اگر خودروساز به این درخواست های مشتری ها پاسخ منفی بده و بگه ما رنگ 90/000 دلاری نداریم ، مشتری رو از دست میده.
همه ی برند های گرون اینجور آپشن ها دارند ، فراری ، بنز ، بوگاتی ، Pagani ، Koenigsegg و …
این از مزیت های پورشست که به خواست همه ی مشتری ها اهمیت میده.
آپشن های گرون وقتی بد میشن که مشتری مجبور یه انتخابشون باشه.
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶باشه شما فکر کن من جوابی ندارم؛ نه پورشه مال منه، نه فورد که به خاطرشون بیشتر از این بحث کنم، شما راحت باش. یا حق
Amir Schumacher
۲۴ مهر ۱۳۹۶.
این کامنت شماست :
امان از دست پورشه با این آپشنهای گرونش. اون از رنگش که هم قیمت یه ماشین رده بالا بود، اینم از رینگش. . . ماستنگ شلبی GT350 R هم رینگ فیبرکربنی داره اما فکر نمیکنم حتی نصف اینم قیمتش باشه.
ضمن نمیگم کسی مجبوره بخره، میگم توجیهی نداره چیزی که تو یه ماشین به مراتب ارزونتر هم موجوده، اینجا با این قیمت فروش بره. خریدارای پورشه به اندازه کافی پولدار هستن اما دلیل نمیشه که خودروساز همچین قیمتهای بیربطی روی آپشنهاش بذاره.
انتظار داشتم اینجا هم بگی :
امان از دست فورد با این آپشنهای گرونش. … ، اینم از رنگش. . . شورلت کامارو هم رنگ سبز و نارنجی داره اما فکر نمیکنم حتی یک دهم اینم قیمتش باشه.
میگم توجیهی نداره چیزی که تو یه ماشین به مراتب ارزونتر هم موجوده، اینجا با این قیمت فروش بره. خریدارای جی تی به اندازه کافی پولدار هستن اما دلیل نمیشه که فورد همچین قیمتهای بیربطی روی آپشنهاش بذاره.
میشه دلیل این تناقض رو توضیح بدی !!!؛؟
Meysam..LaFerrari
۲۴ مهر ۱۳۹۶بخاطر به هم نخوردن هارمونی و طراحی شاسی خودرو از موتور 8 سیلندر استفاده نکردن ، درسته صدای موتور 8″سیلندر زیباتره و قدرت بیشتری هم میشد دریافت کرد اما همین موتور 6 سیلندر هم به اندازه ی کافی قدرتمند هست و قطعا فورد آگاه بوده که بخاطر شاسی این ماشین ارزش داره موتور 8 سیلندر فدا بشه.
ونوم اف ۵
۲۴ مهر ۱۳۹۶میثم جان حرفت درسته ولی خیلی عالی میشد اگه یه ۸ سیلندر ۱۰۰۰ اسبی زیر کاپوتش بود یعنی اونوقت به جای شکار سوپر اسپرت ها میرفت شکار هایپرکارها
جلالى
۲۴ مهر ۱۳۹۶رنگها بشدت زیبا هستن و البته گرون
(ali(chevy nova
۲۴ مهر ۱۳۹۶جلالى جان قىمت 30 هزار دلارى رنگ در برابر قىمت 400 هزار دلارى فورد جى تى عددى نىستش اما جلوه اى که به ماشىن داده بى نظىره
Amir Schumacher
۲۴ مهر ۱۳۹۶.
واسه ماشین ۵۰۰ هزار دلاری زیاد نیست.
این رنگ های جدید هم بد نیست اما به نظر من شخصیت ماشین رو سبک میکنه ، واسه فورد جی تی جالب نیست ، آبی و سفیدش رو خیلی بیشتر دوست دارم
قیمتش به ذره گرونه
موتورش هم موتور رپتوره ، البته قدرت و گشتاورش بیشتره.
حیف موتور ۸ سیلندر و سوپرشارژ نسل قبل.
.
جی تی برای فورد مثل اونتادور و ۸۱۲ برای فراری و ۹۱۱ برای پورشه هست ، بیشتر به عنوان یک نماده تا یک جاه طلبی.
با وزن سبک و گشتاور بی نظیرش فکر کنم در پیست خیلی حرفا برای زدن داشته باشه ، البته سلطان کاهش وزن و قدرت بالا فعلا مکلارن ۷۲۰ اس با حدود ۸۰۰ اسب بخاره و ۱۲۸۳ کیلو وزن .
جی تی ۶۴۷ اسب بخار با ۱۳۸۵ کیلو وزن
فورد جی تی اما در مسیر مستقیم و سقف سرعت ، بعید میدونم حرف تازه ای برای زدن داشته باشه
.
ارزشش بیشتر از چیزیه که نشون میده
با این حال من اگر ۵۰۰ هزار تا داشتم صبر میکردم برای نسل بعد اونتادور و ۸۱۲.