شلبی آمریکن قیمت و مشخصات شلبی GT موستانگ مدل ۲۰۲۱ را اعلام کرده است. این ماشین در بیرون به کاپوتی منحصربهفرد با دریچههای هوا، رینگهای ۲۰ اینچی با لاستیک خاص شلبی، جلوپنجرهٔ منحصربهفرد، رکابهای جانبی اختصاصی، اسپویلر عقب منحصربهفرد، خطوط بدنه به سبک لمانز، خطوط مشکیرنگ پایین درها و نشانهای متمایز مجهز شده درحالیکه در داخل هم خریداران از روکش صندلیهای چرمی و کفپوشهای خاص بهرهمند خواهند شد.
در زیر کاپوت نیز شلبی پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی موستانگ را به سیستم اگزوز جدیدی مجهز کرده که قدرت موتور را به ۴۸۰ اسب بخار افزایش میدهد؛ اما اگر این قدرت برای خریداران کافی نباشد، شلبی میتواند با استفاده از یک سوپرشارژر فورد پرفورمنس، قدرت این موتور V8 را به ۷۰۰ اسب بخار برساند. علاوه بر پیشرانه، شلبی GT ارتقاءهای پرفورمنس دیگری را هم تجربه کرده که ازجملهٔ آنها میتوان به کمکفنرها و آنتیرول بارهای توسعهیافته با فورد پرفورمنس اشاره کرد.
علاوه بر این، خریداران میتوانند سیستم تعلیق منحصربهفرد مخصوص پیست و همینطور ترمزهای برمبو ارتقاءیافته با دیسکهای بزرگتر و کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب را هم سفارش دهند. برای موستانگهای کانورتیبل نیز سقف اسپیداستر مشابه شلبی سوپر اسنیک هم قابل سفارش است.
هرکسی که موستانگ GT مدل ۲۰۱۸ به بعد داشته باشد، میتواند به شلبی آمریکن مراجعه کند تا این تغییرات و ارتقاءها روی خودروی او انجام گیرد. قیمت این پکیج از ۲۴,۹۹۵ دلار آغاز میشود اما خریداران در صورت تمایل میتوانند این موستانگ تقویتشده را مستقیماً از خود شلبی آمریکن با قیمت پایهٔ ۶۲,۳۱۰ دلار خریداری کنند.
""new ""RAMIN
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰خوبیش انه هر کسی نسخه 2018 به بعد رو داره فقط حدودا 25 هزار دلار هزینه میکنه
میره امریکن شلبی بعدش نسخه قدرتمندش از ماشینشو میگیره. یا اینکه اگه نداره میره 62 هزار دلار هزینه میکنه یه دونه 0 کیلومتر اینو با پکیج تیونینگ میخره.
خیلی خوب شده. به به ???
ولی من ترجیحا دوست دارم 70هزار دلار پول موستانگ gt500 پایه رو بدم.?خفن تره
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰خب به نظرم خیلی خشن نیست .هیچی اون پروژه قبلی نمیشه
یه رودستر وحشی .
قطعا GT500 از این گزینه بهتری است برای خرید .
ولی خب این هم عالیه . ولی اگه GT500 خرید بهتر است
هیچی لامصب هلکت نمیشه. میمیرم براش
محمد امین
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ولی بهترین ماسل کار ها از نظر مهندسی و سیستم های پیشرفته ی اروپایی و بهترین راندمان موتور و بهترین زمان در پیست ، بهترین ایرودینامیک و چسبندگی و همچنین قابل اطمینان برای رانندگی در شهر و جاده ،ماسل کار های فورد هست ،میتونید یه موستانگ rtr رو که ۷۲۰ اسب قدرت داره با یه هلکت مقایسه کنید ، از هر نظر بهتره ،قیمتش هم فکر میکنم کمتر باشه و خیلی پیشرفته تر و قابل اعتماد تره،مصرف سوختش هم خیلی پایین تره با اینکه قدرتش بیشتره
البته رخ هلکت بهتره
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بیخیال مصرف سوخت ، کیلو چند؟!!!
ماسل کار هرچه پر مصرف تر بهتر.
در ضمن ماسل کار ها با تکنولوژی کاری ندارن
خود آمریکایی ها هم میگن که چلنجر بازگشتی به دوران ماسل کار ها بود
ماستنگ خیلی اتوکشیده و با آپشن طراحی شده
درحال حاضر تنها ماشینی که بیشترین نزدیکی رو بل ماسل کار ها داره، چلنجر است
شما سایت های خارجی رو درباره چلنجر دربرابر ماستنگ بخون متوجه میشی من چی میگم
ماستنگ درسته عالی عمل کرده و انتقادی بهش وارد نیست
ولی لگه از دیده گاه ماسل کار ها بهش نگاه کنیم میبینیم زیادی نزدیک نشده
ولی به نظرم تنها مدلی که از ماستنگ، یک ماسل کار بشدت واقعی بحساب میاد ، مدل g350 بود که خود یک ماسل کار بود
درمورد gt500 هم عالیه ، ولی بیشتر با مِتُد های اروپایی درست شده
Gt500نسل قبل یک ماسل کار اصیل بود
این ماستنگ نسل شیش ، طراحیش اتو کشیده شده
ولی شما نسل ۵ رو ببین، گلگیر هاشو ببین ، لرزه به تن آدم میوفته .
چلنجر که فعلا واقعی ترین و اصیل ترین ماسل کار بود
کامارو که هیچ !!!!!!!
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰چلنجر واقعی ترین ماسل کار فعلا هست و خواهد بود ،
البته من به طرز عجیبی علاقه فقط به مدلgt350 دارم
شاید باورتون نشه که چهقدر چلنجر رو دوست دارم
ولی اگه یه gt350 تمیز ، صفر کیلومتر بهم بدن ، به چلنجر. ترجیح میدم
در واقع میتونم بگم تنها ماشینی که از چلنجر خوش صدا تر بود ، مرحوم gt350 بود که حتی اعتراض همسایه ها رو هم در آورده بود
فکر کنم مقاله اش در پدال بود
ولی از gt350 که ماشینی باشه با صدای بلند تر و بهتر ، مرحوم وایپر فقید بود.
خلاصه میتونم بگم که وایپر بهترین صدا رو داشت
بعد سلیقه ایی میشه بین چلنجر هلکت یا فقط مدل gt350 انتخاب کرد ❤❤
خب خودم هم با اینکه گفتم gt350 خوش صدا تر از چلنجر هست ، ولی هرچی فکر میکنم نمیتونم بگم کدوم ، دیگه خیلی فکر میکنم اعصابم خورد میشه میگم من که هیچ کدوم رو ندارم، بیخیال، (به نتیجه خاصی نمیرسم)??
ولی خوش صدا ترین و بلند ترین صدا متعلق به مرحوم وایپر فقید بزرگوار بود ❤
این بیاناتی که دادم بعد از دیدن کلی فیلم صدا و تست صدا و هزاران فیلم اینطوری بود ????
(جهت توجه دانشمندان سخت گیر پدال)
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰در ضمن آقا محمد امین ، چلنجر اینقدر سواری راحتی داره و اینقدر صندلی های راحتی داره که همه جا ازش تعریف شده
این هم یکی از ویژگی های ماسل کار ، سواری بسیار راحت که هیچ کدوم از رقبا ندارن
در واقع صندلی های چلنجر مثل ماشین های لوکس آمریکایی درست شدن. بسیار بزرگ و پهن و راحت و باز ، نه تنگ و کوچیک
من دوستم یهGT V8 2015 داره اینجا ، وقتی میشینم بعد یه یک ساعت اذیت میشم احساس خفگی میکنم ، بعد سیستم تعلیق چلنجر جوری طراحی شده که ترم باشه ، نه برای پیست و لپ تایم
جوری تنظیم شده که هزاران کیلومتر باهاش بری و خسته نشی
این هم یکی از ویژگی های ماسل کار
خلاصه ،تمام این حرف هایی که زدم ، با گشتن در سایت های تخصصی ماسل کار ها میشه فهمید .
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰آها راستی یک چیز دیگه که یادم رفت. چلنجر اندازه یک سدان خانوادگی فضای صندوق عقب داره
شخصا معتقد هستم که اگه در انتخاب یک ماشین گرند تور، فاکتور قیمت رو مد نظر داشته باشیم ، چلنجر میتونه بهترین انتخاب باشه
به شرطی که قیمت برامون مهم باشه
(دقت کنید جان خودتان وقتی میخوانید ، گفتم قیمت مهم باشه ،)
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰در پایان ، دو جمله از بزرگان :
1: از صدای دوج هلکت ندیدم خوش تر
2: پِدَرِ عِشق بِسوزَد کِه دَرآمَد پِدَرَم
علی turbo s
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من با این که ژرمن فنم اما از چلنجر خوشم میاد ٬نماد ماسل کارها همین چلنجره.مخصوصا بارنگ سبز همونی که علی بخردی داره.
یه چیز رو خاستم بگم ٬اگه واقعا عاشق ماشین ها باشی از هر کشوری بالاخره یکی رو دوست داری مثلا من ژرمن فنم +زیر مجموعه هاشون.
اما فراری و مکلارن و پاگانی دوست دارم
از امریکا هم چلنجر واز ژاپن lfa.
اگرکسی رو دیدید که قصد هیت بقیه کشورهای خودروساز رو داره بهتره جوابش روندیم چه اروپن فن و امریکن فن و ژاپن فن.
باحرف های اون جایگاه خودروسازها تغییری نمیکه.
2-این سایت واسه کسایی که عاشق ماشین هستن حالا ازهرکشوری خاهشا موبایل متحرک فن ها راجع به انجین هایی که باعشق درست شدن مثل amg و فراری و پورشه و…. اظهار نظرنکنن.
3-به نظرشما علی بخردی ماشین باز واقعی یا مانی خوشبین ؟!
به نظرمن علی بخردی چون ازهرماشینی لذت میبره وشخصیت ماشین رو میشناسه.اگه دیده باشید گاراژش پراز bmwهای چند نسل قبله و مرسدس قدیمی داره وبااینکه امریکن نیست اما چلنجر داره.
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰علی جان مانی خوشبین پول داره میخره
من هم اگه پول داشتم میخریدم
به نظرم مانی خوشبین ماشین باز نیست
حسین
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مگه نمیگفتن داج بهترین سیستم اطلاعات سرگرمیرو داره.تازه یک سرنیش بیشترهم ظرفیط داره چلنجر.صندوقشم بزرگ تره.
R@m!n
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اینا دسره موتور 6.8 لیتری جدید تو راهه رو GT500 نسل بعد ??
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه در راه باشه که دوج دیوونه میشه
یه چیز دیوونه تر میزنه، هلکت در برابرش جوجه باشه
مثلا اون هلفانت ۱۰۰۰ اسبی
محمد رستمی نژاد
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰احتمالا اگه بزنه چند تا از کاربر های سایت هم سکته های ریز و درشت میزنن ،از جمله خودم
شرکت های ماسل کار میخوان برای آخرین بار ، آخرین خداحافظی با ماسل کار ها ، ماسل کار هایی با موتور های حجیم و قدرت دیوانه کننده و ترسناک، خداحافظی با شکوه با ماستنگ، با دوج ، پایان ماسل کار ها ، چه با شکوه
ما فقط نگاه
لعنت
محمد امین
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من نگفتم چلنجر بد هست ،این رو همه میدونن که چلنجر ماشین زیبا ترین هست و غلدر تره و اصالت بیشتری نسبت به گذشته ی خودش و ماسل کار داره ،ولی منظورم این بود که موستانگ از نظر فنی و تکنولوژی به روز تره و به همین خاطر انعطاف پذیری بیشتره داره
ولی به قول خودتون هیچی چیز 350 نمیشه،
و توی چلنجر ها من شخصا 392 scatt pack رو بیشتر از همه دوست دارم چون تنفس طبیعی هست و آدم رو واقعا یاد اون پونی کار های سال های ۷۰ میلادی میندازه
حسین
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ناموسا کی گفته ماستانگ از چلنجر تکنولوژی بیشتری داره؟
پدال لطفا منتشر کن.
MOHAMMAD.DEMON
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰فقط و فقط از ۶۳ هزار دلار شروع میشه
عاشق اون فیبرکربن داشبورد شدم
و اون خروجی هوای روی کاپوت
با این میشه تو پیست سوپر اسپورت ها رو اذیت کرد
خیلی مشتاقم نسل بعدی ماستنگ هستم
مخلوط بنزین و برق
مخلوط تکنولوژی آمریکایی و عضله آمریکایی
میخوام ببینم کی میتونه جلوش وایسه
Aryan kia
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰دوستان میدونم به اینجا ربطی نداره امل گفتم جواب آقای ناخدا رو همینجا بدم ببینید انسان معمولا لذت های دنیوی رو به همه چیز ترجیح میده و همه انسان ها اراده قوی ندارن و خدا این جهانرو برای اراده ما آفریده پس ما آدم ها چون وون جهان رو ندیدیم پس اگر یک نفر بیاد و ما رو به کار های زودگذر دنیوی تشویق کنه خیلی از ما ها ممکنه بهش جواب مثبت بدیم ولی اون آدمی که فساد هستش رو نمیشه به راه راست رسوند اگرم بشه خیلی سخت هستش چون اینجور آدما یه جواب دارن مگه خودت بیگناهی که داری این حرفو میزنی به هر حال تو این دوره زمونه کشوندن آدم ها به فساد حتی اگر تعدادشون کمتر باشه کار راحت تری هستش
ضمنا هر حرفی که در قدیم یا به قول شما زمان تیغ علیشاه گفته شده بد و بی منطق نیست و خیلی حرف ها منطقی هستش
میثم
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بهترین رنگ موستانگ همینه بنظرم ???
mm.y@rlou
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰هیچ ماشینی اندازه این وسوسه کننده نیست کلا خانواده ماستنگ از اکو بوست تا شلبی gt500 دوستاشنی و عشقن
Ninja
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰بهتره بگیم مک ای تا جی تی ۵۰۰ چون مک ای با اینکه برقیه دوست داشتنیه
mm.y@rlou
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰اینطوریم میشه شما درست میگی
زیزیگولو
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰در واقع در گذشته بعد از ورود موستانگ شلبی به بازار بودش که کمپانیای مختلفی مثل شورولتو پونتیاکو دوج هم با ماشینای مشابهی وارد بازار شدن که اون دوران واقعاً دوران طلایی رقابت بین ماشینای عضلانی بود
شاهین
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰مگه شلبی جی تی 350 چش بود که با موتور اتمسفریک 520 اسب قدرت داشت؟!
الان اومدن اینو دادن که کلا 20 اسب با موستنگ معمولی اختلاف داره!
خودشونو مسخره کردن
R@m!n
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰سری GT350 و GT500 همیشه پروژه های محدود فورد بودن و هستن و خواهند بود(اگر ماسل کاری بمونه) به چند دلیل:
1- سری GT مدلای پیست محور هستن و بنابر ست آپ خاص خودرو مشتری زیادی ندارن چون شبیه خودروهای مسابقه ای تعلیق سفت و فرمون خشکی دارن و عملا راحتی کمتری دارن نسبت به مدلای دیگه.
2- سری GT نمادین ترین مدلای ماستنگ هستن چون فلسفه این مدلا توسط کارول شلبی درست شد و بیشتر از اینکه شاخصه های ماسل کارهای آمریکایی داشته باشن با الهام از خودروهای مسابقه ای ساخته شدن که با فلسفه ماسل در تضادن. بنابراین حضور مداومش تو بازار امکان داره اون هیجان و خاص بودن این سری رو کم کنه.
3- ماستنگ ها مدلای نمادین زیادی دارن مثله مک، باس، بولیت، لاگوناسکا و همین GT . همیشه به طور دوره ای هر کدوم بنابر در خواست مردم احیا میشن مثلا این نسل GT350 , GT500 , Mach 1 و بولیت احیا شدن و نسل 5 سری باس و لاگونا سکا و به طبع GT500 که پایان دهنده هر نسل ماستنگ به حساب میاد. اینا همش بازی با اسامی و سیاست های بازاریابی هست تا مشتری رو جذب کنن و خب همیشه هم موفق بودن. مک وان همیشه نسخه ارتقا یافته ی GT350 بوده و این سنت هم الان تکرار شده. به احتمال زیاد در نسل 7 این خودرو سری باس، لاگونا سکا، SVT و حتی ELVIRA احیا شن.
2646
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰به به، از اون کامنت هایی بود که به نظرم یه دونه لایک برای اش کم است!
شسته رفته، خلاصه، مرتب و خوشگل.
رامین جان ممنون بابت ارائه این اطلاعات خیلی خوب. برای من که عاشق Ford Mustang هستم، خواندن چنین کامنتی بسیار لذت بخش بود.
1000x Like
R@m!n
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰لطف داری شما ❤❤
Ninja
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰الانم با لایک من شد دوتا ولی دوتا هم کمه
شاهین
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰مرسی از اطلاعات و توضیحات خوبت
کلا گفتم که سری جیتی شلبی به قدری خوب بودن که از نظر من جایگزینی نمیتونن واسش بزنن
همون مدل جیتی 350 توی دنده 3 بکسواد میکرد موقع شتابگیری. جای دیگه کلیپ ازش دیدم که سفارشی گیربکس 10 سرعته اتومات گذاشته بودن رقبای المانی از جمله سی63 و ام4 رو جا میزاشت توی رولینگ
حالا فعلا از مک وان و … چیزی ندیدم که نقدشون کنم
Amirreza
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰من از طراحی ماسل کارا بدم میاد ولی عاشق اون موتورای خوش صدا و قدرتمندشونم که با احساسات آدم بازی میکنن ، درست مثل بقیه ماسل کارها