فورد F-150 رپتور حسابی بین خریداران گل کرده و همین امر برند آمریکایی را متقاعد کرده که رنجر رپتور را نیز در بازارهای بینالمللی عرضه کند.
سرانجام پیکاپ رنجر وارد بازار آمریکا شده و همین موضوع منشأ گمانهزنیهای زیادی درباره احتمال ورود نسخه رپتور از رنجر به این بازار نیز بوده است؛ اما متأسفانه این موضوع رخ نخواهد داد زیرا اتوبلاگ گزارش داده که یکی از مدیران فورد گفته رنجر رپتور وارد بازار آمریکا نخواهد شد.
Hermann Salenbauch گفته رنجر رپتور بر پایهی نسخههای بینالمللی این پیکاپ بنا شده و هماهنگ ساختن آن با قوانین بازار آمریکا زمانبر بوده و هزینهی زیادی را طلب میکند.
مدیر فورد خیلی به جزئیات اشاره نکرده اما احتمالاً یکی از بزرگترین چالشهای این شرکت جایگزینی پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توئین توربوی ۲۱۰ اسب بخاری با نمونهای بنزینی بوده است. این پیشرانه نه تنها باید جایگزین شود بلکه باید قویتر از پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری اکوبوستی باشد که تنها قلب آهنین این پیکاپ در آمریکا میباشد.
دیگر مشکل فورد با عرضه رنجر رپتور در آمریکا این است که پیکاپ یاد شده برای بازارهایی طراحی شده که F-150 رپتور محبوب نبوده و یا عرضه نمیشود. این مورد درباره آمریکا صادق نیست زیرا F-150 رپتور از طرفداران بسیاری برخوردار است.
اگرچه Salenbauch اشارهای به این موضوع نداشته اما یکی دیگر از دلایل عدم عرضه رنجر رپتور در آمریکا احتمالاً بحث قیمت و تقاضا نیز میباشد. این خودرو بیشک گرانتر از رنجر لاریات چهار چرخ محرک خواهد بود. این پیکاپ قیمت ۳۶۱۲۰ دلاری داشته و با سفارش برخی آپشن ها میتوان قیمت آن را به فراتر از ۴۰ هزار دلار هم رساند.
Ali.usa
۲۹ مهر ۱۳۹۷یه ماشین چقدر میتونه خوب باشه
حدش رو نمیدونم ولی اینو میدونم که فورد بلده به بالاترین حدش برسونه
sina
۲۹ مهر ۱۳۹۷دوستان یه سوال:
اینکه تو امارهای فروش میزنه “فورد سری آف” فلان قدر فروخته منظورش چندتا ماشین هست؟
بعبارتی سری اف فورد شامل چه خودروهایی هست؟
ممنونم
یانکی
۲۹ مهر ۱۳۹۷از اف 150 تا 950.
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷اگه فقط نوشته سری اف
یعنی همه شون از ۱۵۰ تا ۷۵۰
البته بیشترین فروش برای ۱۵۰ _۲۵۰ _ ۳۵۰ هست
sina
۲۹ مهر ۱۳۹۷مرسی محمد
یعنی از 150 تا 750 هفت تا تراک داره فورد دیگه؟
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷نه مدل های بالای ۳۵۰ دیگه تراک نیستن اصطلاحا بهشون میگن کامیونت
علیx76
۲۹ مهر ۱۳۹۷والا تا اونجا ک میدونم مدل های بالاتر از ۴۵۰ دیگه تراک محسوب نمیشن
از نظر قانونی میرن توی کامیونت ها
فک نمیکنم تو امار فروشش محاسبه بشه
mahdy
۲۹ مهر ۱۳۹۷F-150 و دار و دستش(رپتور و …)
F250 و تیر طایفش
F-350 و قوم و قبیلش
همینجوری تاااا 750
تعداد فوردهای سری F کم کم داره رو به بینهایت میل میکنه
این چیزی که میخوام بگمو علی نخونه میترسم ذوق مرگ شه:
اگه همه F15 0هایی که از 48 سال پیش تا الان فروخته شدنو کنار هم بزاریم دو بار میتونیم کره زمینو دور بزنیم
Mohammad
۲۹ مهر ۱۳۹۷خوب مشتری میخواد که میسازن تازه از ۴۵۰ به بالا دیگه معمولا به بازار نمیدن بیشتر برای شرکت ها ارگان ها استفاده میشه نه شخصی
(Ali (Chevy nova
۲۹ مهر ۱۳۹۷مهدى
فروش 10/000/000 موستانگ هم هست
سامان
۲۹ مهر ۱۳۹۷پیکاپ فقط خودتی بقیه فقط اداتو در میارن….حیف زندگیمون که با نداشتن یک زندگی خوب و خودکامگی خودکامگان نابود شد…حیف جوونای ایرونی