دیگر انتظارها تمام شد. فورد به طور رسمی موستانگ ۲۰۱۵ را رونمایی کرد. نگاهی جسورانه، در طراحی جلوی این خودرو به طور محسوسی از کوسه الهام گرفته شده است، سپر جلو، جلوپنجره ذوزنقه ای شکل و چراغ های کشیده و باریک وجه اصلی تمایز این خودرو هستند که موستانگ را جذاب تر و خشن تر از قبل کرده اند. شیشه جلوی این خودرو به شدت خمیده شده که در کنار سقف خوش فرمش بسیار خوب بنظر می رسد. نکات برجسته دیگر این خودرو شامل کاپوت فرم دار، گلگیر های بزرگ عقب و چراغ های نواری سه بعدی عقب می شود.
اگر مدل کوپه باب میلتان نیست، ما مدل کروک را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای سقف چند لایه پارچه ای عایق جهت حفظ آرامش کابین است. سقف این خودرو دوبرابر سریعتر از مدل قدیمی باز یا بسته می شود.
در ساخت کابین این خودرو از صنایع هوایی الهام گرفته شده است. کابین دارای طرحی آشنا است اما کیفیت آن بسیار بالاتر رفته است و برخی مسائل بهبود پیدا کرده است. سبک داشبورد آن، ما را یاد خودرو های سال ۱۹۶۴ می اندازد. این کابین از تکنولوژی های زیادی استفاده می کند که از جمله آن ها می توان به سیستم های هوشمند (صفحه نمایش هشت اینچی لمسی)SYNC ،MyFord Touch، (نرم افزار ناوبری مجهز) Track App ،MyColor و یک سیستم صوتی حرفه ای اشاره کرد.
این خودرو بسیار سخت تر و سبک تر از قبل شده و دارای کابینی بسیار بزرگتر است.
حالا رسیدیم به موضوع اصلی، برای زیر کاپوت این خودرو سه موتور مختلف در نظر گرفته شده است که عبارتنداز:
- یک موتور ۳.۷ لیتری V6 با حداقل ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور
- یک موتور ۲.۳ لیتری اکوبوست چهار سیلندر با بیش ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۶ نیوتن متر گشتاور
- یک موتور ۵ لیتری V8 با بیش از ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۸ نیوتن متر گشتاور
این خودرو دارای یکی از پیشرفته ترین سیستم های تعلیق مستقل عقب است که کیفیت سواری را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشیده است. سیستم تعلیق جلو این خودرو نیز از نو طراحی شده است. با توجه به گزارشات منتشر شده این خودرو روی چرخ های ۱۹ اینچی سوار است. همچنین این اسب سرکش دارای سیستم جدید کنترل پایداری است تا تمام پویایی خود را نشان دهد. [jwplayer mediaid=”۵۴۲۹۷″] موستانگ GT به طور استاندارد از یک سیستم کنترل شروع استفاده می کند تا خیلی راحت و در بهترین وضعیت به حرکت در آید. [jwplayer mediaid=”۵۴۲۹۹″] انتظار می رود قیمت این خودرو حدود ۳۰ هزار پوند باشد اما فعلا قیمت گذاری رسمی آن اعلام نشده است.
امید
۱۵ آذر ۱۳۹۲خوبه ولی camaro zl1 بهتره
slr722
۱۵ آذر ۱۳۹۲چقدر خوبه که هنوز اصالت نگه داشته…
تازه بازم خشن تر و با ابهت ترش کرده…
اورین فورد…
mahsa
۱۵ آذر ۱۳۹۲بیخیال بابا ایرانی جماعت عقده ماشین آمریکایی داره
اگه اینم زیاد وارد شه دیگه هیشکی نگاش نمیکنه .عین پورشه و خیلی های دیگه
حالا انقد دیس لایک کن که………
محسن.د
۱۵ آذر ۱۳۹۲ببخشید یعنی الان پورشه واسه شما اینقدر عادی شده که نگاهش نمیکنید؟!؟!
ارسلان
۱۵ آذر ۱۳۹۲پورشه نه فقط بی ام و
توفیقی
۱۵ آذر ۱۳۹۲مهسا خانم جوش نزن.حالا هرچی نظر بده و برو
hero
۱۵ آذر ۱۳۹۲سلام
ماسل کارهای آمریکایی علیرغم ظاهر خشن و تهاجمی شون توانایی چندانی در
مقابل رقبای اروپایی وژاپنی ندارن
محمد
۱۵ آذر ۱۳۹۲عزیز من خودت میگی ماسل کار
چندتا ماسل کار اروپایی و ژاپنی داریم که یارای رقابت با این همه ماسل کار آمریکایی رو داشته باشن؟اینم حرف بود شما زدی؟
حمید
۱۶ آذر ۱۳۹۲محمد جان ماسل کار اصلا کلاس مجزا نیست . آمریکایی ها بخاطر سبک طراحیشون که حجیمه اسم ماشینهای اسپورتشون رو گذشتن Muscle Car که اشاره به طراحی به اصطلاح عضلانی داره . موستانگ رو بذار کنار یه m3 انگار موستانگ رفته body building ، همین ، ماسل کار کلاس خاصی نیست . اروپایی ها از این لفظ استفاده نمیکنن واسه همین ماسل کار ندارن . و در واقع حقیقت اینه که ماشینای اسپورت آمریکایی به گرد اروپایی ها هم نمیرسن ، کاش همین دو هفته پیش topgear رو میدیدی که جرمی پشت gt500 رفت تا میلان که متوجه بشید . از بین ماشینهای آمریکایی همه و همه بدون هندلینگ قابل قبول هستند .mustang , challenger و … کامارو هم که یکم بهتره توی کفی خیلی قوی نیست pontiac هم که تعطیل شد ، ford gt هم خیلی فناوریش قدیمی شده و واقع بینانه نگاه کنیم فقط کوروت میتونه رقابت کنه با اروپایی ها که اتفاقا واقعا هم عالی عمل میکنه حتی از تعدادی از مدلهای فراری هم برتر بوده توی مقایسه ها به قول دنده پنج انگار کوروت آمریکایی نیست چون پیچرو مستقیم نمیره!! میپیچه.
شهاب
۱۶ آذر ۱۳۹۲نسل های جدید این ماشینا بسیار بهتر از قبل شدن مثل کامارو ZL1 و همین نسل جدید ماستنگ ک رور هندلینگ بسیار مانور دادن ,
((رکورد کامارو ZL1 در پیست نوربرینگ آلمان هم اثباتش))
شایان
۶ اسفند ۱۳۹۲حمید جان اگر هدفت مقایسه است اینو باید بدونی برای مقایسه باید شرایط یکسان باشه در درجه اول ازلحاظ قیمتی.مثلا این m3 که شما فرمودید فکر کنم بیش از 80000 هزار دولار باشه .حالا این چی کار داره به موستانگ 45000 هزار دلاری.اصلا هنر امریکایی ها همین که با قیمت کم ماشین با کیفیت و تقریبا امکانات دار تولید میکنند.همین الان المان از لحاظ خودرو سازی 20 سال از امریکا عقب و ژاپن و کره هم به ترتیب 30 و 35 سال عقبن همین الان.اخرین خبر هم اینکه همین چند روز پیش گفتند تنها کمپانی که در ازای پول کم بهترین ماشین با بهترین امکانات را میتواند تولید کند جنرال موتور بوده که توانسته یک کوروت 150000 هزار دولاری بزنه که همین کارو بنز کرده بود با قیمت 330000 هزار دولار.
e36
۱۵ آذر ۱۳۹۲چراغ جلوش شبیه ب ام و Z4 نیست؟
mahsa
۱۵ آذر ۱۳۹۲نه پورشه واسه من عادی نشده اما یه زمانی بود که دلم خیلی میخواست یه پورشه از نزدیک ببینم. اما الان فقط یه نگاهی میکنمو رد میشم.
mmf66
۱۵ آذر ۱۳۹۲ماشین های امریکایی آدم باید عاشقشون باشه تا بخره وگرنه کیفیت ساخت بالایی ندارند و سواریشونم راحت نیست کاربردی هم نیستند
بر خلاف ماشینهای ژاپنی که هم کاربردی هستند هم بازدهیشون بالاست
ماشینهای اروپایی هم خیلی خوبند ولی قیمتشون بالاست
البته من خودم موستانگ رو دوست دارم ولی به عنوان ماشین دهم
زیگما
۱۵ آذر ۱۳۹۲1.در کیفیت سنجیجی دی پاور جی ام بالاترین کیفیت رو داشت
2.به هیچ حرفی بدون سند گوش نکنید
ESI
۱۵ آذر ۱۳۹۲جونم رو میدم واسه ماشین های USA
mohammad
۱۶ آذر ۱۳۹۲کلی حال کردم
ایشالا این ماشین و از نزدیک ببینیم
amir davidoff
۲۷ آذر ۱۳۹۲بیا تبریز پر از این ماشیناست.
دیگه خسته شدیم از نگاه کردن…!
امیرمسعود
۱۹ آذر ۱۳۹۲ابهت شو از دست داده.مثل خلاف کاری شده که توبه کرده.یامثل لاتی میمونه که آدمحساب شده وبجا لونگ تبلت دستشه
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲زیباتر شده ولی اون ابهت و اصالت خودشو از دست داده…
alireza
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳یه سوال داشتم.قیمت احتمالی این مدلش چند هست؟(به دلار)
سعید
۲۲ شهریور ۱۳۹۴تو تبریز قیمت ارس پلاکش 130 میلیونه
میلاد
۱۳ خرداد ۱۳۹۴سلام,برای کسی که پول ماشین اسپرت اروپایی رو نداره یک اسپرت آمریکایی مخصوصا جی تی باشه اغوا کنندس.
tras m
۲۱ خرداد ۱۳۹۴قابل توجه دوستان مخصوصا کاربر mالان تو ایران شما کم ماشینای آمریکاای نمیبینی مخصوصا به واسطه ی مناطق آزاد تا دلتون بخواد فوردو کامارو و کرایسلر میبینید