فورد برای کسانی که خواهان ارتقاء عملکرد موستانگ اکوبوست هستند پکیجی بنام High Performance را ارائه کرده است. این پکیج را میتوان پاسخ فورد به شورلت کامارو توربو با پکیج 1LE دانست. این پکیج که برای هردو نسخهٔ کوپه و کابریولت موستانگ قابل سفارش است، ارتقاءهای مختلفی را به همراه دارد که مهمترین آنها ارائهٔ پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هاچبک داغ فوکوس RS است.
این پیشرانه که تغییراتی مثل بازطراحی توربوشارژر را تجربه کرده است، ۳۳۰ اسب بخار قدرت تولید میکند که ۲۰ اسب بخار از نسخهٔ ۳۱۰ اسب بخاری مورداستفاده در موستانگ اکوبوست استاندارد بیشتر است. البته قدرت این موتور هنوز هم ۲۰ اسب بخار از فوکوس RS کمتر است. برای انتقال نیروی این موتور هم گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک قابل انتخاب است.
موستانگ اکوبوست با این پکیج عملکرد طبق گفته فورد در حدود چهار ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه حداکثر سرعت آن نیز با ۵۵ کیلومتر بر ساعت افزایش نسبت به موستانگ اکوبوست استاندارد به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است. یکی دیگر از بهروزرسانیهایی که این پکیج برای موستانگ به همراه دارد سیستم اگزوز کاملاً فعال با چهار سر اگزوز است که صدای تهاجمیتری تولید میکند. علاوه بر این، سیستم تعلیق با استفاده از قطعات جدیدی ارتقاء پیدا کرده و کالیپرهای ترمز چهار پیستونهٔ جلو نیز از موستانگ GT قرض گرفته شدهاند.
این پکیج عملکرد به موستانگ اکوبوست دیفرانسیل لغزش محدود را هم اضافه کرده که این ویژگی در کنار تنظیم مجدد سیستم فرمان، سیستم ABS و سیستم کنترل پایداری به همراه توزیع وزن ۵۳ به ۴۷، ماسل کار فورد را به خودروی مناسبی برای استفاده در پیستها تبدیل کرده درحالیکه در جادههای کوهستانی و پیچدرپیچ نیز لبخند رضایت را روی صورت راننده خواهد نشاند.
پکیج High Performance در بیرون نیز جلوپنجرهٔ مشکیرنگ، نشان جانبی، قاب آینههای جانبی خاکستریرنگ، اسپویلر عقب، خطوط خاکستری روی کاپوت و رینگهای ۱۹ اینچی با لاستیکهای تابستانی ۲۵۵ را هم به موستانگ اکوبوست اضافه کرده است تا ظاهر این ماشین نیز از نسخههای استاندارد متمایز گردد. در این خودرو همچنین اسپلیتر جلو و کانالهای خنککنندهٔ ترمزها هم از موستانگ GT گرفته شدهاند.
برای موستانگ اکوبوست High Performance پکیجی بنام هندلینگ هم قابل سفارش است که رینگهای ۱۹ اینچی با لاستیکهای ۲۶۵ پیرلی P Zero کورسا، دیفرانسیل لغزش محدود تورسن، کمکفنرهای MagneRide با تنظیم ویژه و ترمزهای نیمه فلزی را ارائه میکند. موستانگ اکوبوست با پکیج High Performance برای اولین بار رسماً در نمایشگاه نیویورک به نمایش عمومی درمیآید اما خریداران برای دیدن آن در نمایندگیهای فروش باید تا پاییز آینده صبر کنند.
حسن
۲۸ فروردین ۱۳۹۸چه میکنه این موستانگ
مشخصات خوب
ظاهر خوب
قیمت خوب
فروش خوب
big & small block engine
۲۸ فروردین ۱۳۹۸عشق این موستانگ
F22RAPTOR
۲۸ فروردین ۱۳۹۸نمایه پشت،ابهت خالص
ایمان
۲۸ فروردین ۱۳۹۸موستانگ همیشه خوب و جذاب بوده
تویوتا موتورز
۲۸ فروردین ۱۳۹۸موستانگ خیلی خوبه
یعنی بیش از قیمتی که براش پرداخت میشه خوبه و این رمز موفقیتهاش هست
تبریک به طرفدارهاش
:::فرشاد:::
۲۸ فروردین ۱۳۹۸همیشه ماستنگ رو دوست داشتم و خوشبختانه فرصت لذت بردن ازش هم داشتم اما نمیدونم چرا به مرور زمان داره جذابیتش کمتر میشه برام؛ نیاز به یه تحول اساسی داره
پدرام اهوازی
۲۹ فروردین ۱۳۹۸کامارو اصالت خودش رو از دست داد ولی ماستنگ و چلنجر هنوز ابهت و بزرگی دارند.♥
امیر.عارف
۲۹ فروردین ۱۳۹۸وای خدا چه دلبری میکنه این موستانگ