هنسی با معرفی فورد موستانگ GT لجند ادیشن ادای احترام قابلتوجهی به فورد GT40 MK. II شاسی P/1046 پیروز در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز داشته است. همانند آن خودروی کلاسیک و مسابقهای، موستانگ GT لجند ادیشن نیز از بدنهای مشکی با نوارهای سفید روی کاپوت، سقف، نمای جلو و کنارهها سود میبرد.
موستانگ GT لجند ادیشن از نظر فنی به سوپرشارژر ۳ لیتری و اینترکولر هوا به آب مجهز شده است. در مقابل باید گفت موستانگ شلبی GT500 از سوپرشارژر ۲.۷ لیتری استفاده میکند.
البته استفاده صرف از سوپرشارژر بزرگتر تضمینی برای ارائه مطمئن قدرت نبوده و هنسی انژکتورهای سوخت بهتر، پمپ سوخت جدید و اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ را نیز در نظر گرفته است.
این تغییرات باعث شدهاند قدرت پیشرانه به ۸۰۸ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۱۸ نیوتون متر برسد. در مقابل باید گفت موستانگ GT استاندارد خروجی ۴۶۰ اسبی و گشتاور ۵۷۰ نیوتون متری داشته و قدرت و گشتاور شلبی GT500 به ترتیب به ۷۶۰ اسب بخار و ۸۴۸ نیوتون متر میرسد.
موستانگ GT لجند ادیشن تنها به ۳.۳ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را در حدود ۱۰.۷ ثانیه و با سرعت ۲۱۲.۴ کیلومتر در ساعت طی کرده و حداکثر سرعت بیش از ۳۲۲ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند.
به مجموعه تغییرات یاد شده باید سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر را نیز اضافه کنیم. این موستانگ از رینگهای ۲۰ اینچی ۱۰ پره با طرح مشکی و لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲ سود میبرد. همچنین امکان سفارش کالیپرهای ۶ پیستونه برمبو با روتورهای ۱۵.۱ اینچی در جلو وجود دارد.
اسپلیتر جلوی فیبر کربنی، رکابهای جانبی و اسپویلر عقب نیز جزو قطعات جدید برای بدنه هستند. هنسی فعلاً قیمت لجند ادیشن را اعلام نکرده اما گفته که ۵۰ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد.
نوید محمد
۱۷ تیر ۱۴۰۰وای که چقدر گنگه
پیست رو به آتیش کشید
زیزیگولو
۱۷ تیر ۱۴۰۰بدون شک یکی از نوستالژیک ترین ماشینای عضلانی با پرفورمنس بالا فورد موستانگ هستش چون هر کجای دنیا حتی دور افتاده ترین که بریم میبینیم که مردم اسم این ماشینو شنیدن ……. موستانگ ماشینی هستش که با حدود نیم قرن حضورش خاطراتو سوابق خیلی زیبایی رو از خودش بجا گذاشته و به نظر من شاید شورولت کورت تنها ماشینی باشه که ادعای سابقه پرفورمنس بیشتریو نسبت به موستانگ داشته باشه ولی با همه اینا بین هوادارای ماشینای عظلانی اختلاف نظر زیادی راجب بهترین ماشینای عظلانیو اسپورت آمریکایی وجود داره ولی مسلماً فورد موستانگ کلاس خودش رو ایجاد کرده و پرستیژ خاص خودشو داره …… از نظر من بین ماسل کارای آمریکایی اول موستانگ، دوم کوروت و سوم دوج چلنجر
R@m!n
۱۷ تیر ۱۴۰۰البته کوروت بیشتر سوپراسپرتی هست در کنار وایپر و فورد GT
زیزیگولو
۱۷ تیر ۱۴۰۰خود آمریکاییا کوروت رو بیشتر ماسل کار میبینن
R@m!n
۱۸ تیر ۱۴۰۰درسته اما کوروت کلاسیک !!! که اونم جای بحث داره اما در چهار نسل اخیرش خیلی از ماسل بودن فاصله گرفته و جرگه خودروهای سوپراسپرته
Joker
۱۷ تیر ۱۴۰۰800 اسب بخار=شتاب 3.5 ثانیه
918 نیوتون متر گشتاور=تاپ اسپید 320 کیلومتر
بعد میگی اسب بخار آمریکایی ها فِیکه به یه عده تینیجر برمیخوره🤣
ehsan.fa
۱۷ تیر ۱۴۰۰اومدم همین رو بنویسم بی ام و با ۵۰۰ تا اسب، کمتر از این زمان میزنه آمریکایی ها تو انتقال قدرت مشکل دارن
akrh78
۱۷ تیر ۱۴۰۰اگه یکی ماستنگش برن اوت نکنه و هرزگردی نداشته باشه میبره نمایندگی میگه حاجی این خرابه
بحث فلسفه ماشینه نه توانایی انتقال قدرت
وگرنه کوروت با 495 اسب بخار شتاب 2.9 داره تازه مجله ها 2.8 و 2.7 هم ثبت کردن (من خودمم برام علامت سواله که چطور ممکنه)
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰کوروت وزن خیلی کمی داره بعد اونم موتور v8 روی ماشین خیلی هماهنگی خوبی داره میتونید برید کار اند درایو بخونید….
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰جمع کن این حرفارو….
دیدیم کادیلاکی که شتابشو مسخره میکردید از بامو m5 مثلا پادشاه سدان ها توی پیست یه ثانیه جلو افتاد! حالا کدومه که فیکه؟
درضمن شخصیت جوکر هم مال آمریکاست اینو که بهتر میدونی!😂
پدال لطفا کامنتمو حذف نکن 🙏 تشکر…
new RAMIN
۱۷ تیر ۱۴۰۰@jaker
((۸۰۰ اسب بخار=شتاب ۳.۵ ثانیه / ۹۱۸ نیوتون متر گشتاور=تاپ اسپید ۳۲۰ کیلومتر،بعد میگی اسب بخار آمریکایی ها فِیکه به یه عده تینیجر برمیخوره🤣))
اگر اونجوری باشه که بوگاتی اسب هاش خیلی فیکه!
بوگاتی دیوو
1500 اسب قدرت = شتاب 2.5
1600 نیوتون گشتاور = حداکثر سرعت 380 کیلومتر
قیمت = 7.5 میلیون دلار !
درضمن جناب ارشمیدس اسب بخار و گشتاور ربطی به شتاب و حداکثر سرعت نداره. حداکثر سرعت و شتاب کلی مِلاک هست که باید در نظر گرفته بشه.
مانی
۱۸ تیر ۱۴۰۰حد اکثر سرعت کاملا به قدرت وابستست
Hamid
۱۷ تیر ۱۴۰۰بحث اسب بخار و قدرت با انتقال قدرت فرق داره …
ببین حاجی
وقتی پشت ی قلدر آمریکایی میشینی دوست نداری وقتی گاز میدی پرت بشی جلو و خبری از هرزگردی و … نباشه ….
در حقیقت بیشتر دوست داری سر بخوری و دود کنی!!!
M.A.S
۱۷ تیر ۱۴۰۰شمایی که بزرگسالی و اصلا به نظر بقیه توهین نمیکنی و این موضوع خیییلی مهمو میدونی که اسب بخار امریکایی فیکه اینم به دانسته ها اضافه کن که گشتاور عامل شتابه نه سرعت
جدای ازین بحثا کلا ماستنگ ماشین تو دل برویی نیست به نظرم
(ولی چجوری انجینش 3000CCهست؟یعنی هنسی کل انجین کایوتو از جا دراورده؟؟؟؟؟
فک کنم سوپر چارجر3لیتری داره چون درباره GT500هم سوپرچارجر انجینش 2.7 لیتره)
بهنام
۱۷ تیر ۱۴۰۰“موستانگ GT لجند ادیشن از نظر فنی به پیشرانه ۳ لیتری سوپرشارژردار و اینترکولر هوا به آب مجهز شده است. در مقابل باید گفت موستانگ شلبی GT500 از پیشرانه ۲.۷ لیتری سوپرشارژردار استفاده میکند.”
فکر کنم حجم موتور اشتباهه
موستانگ GT500 موتور 5 لیتری داره
سردبیر
۱۷ تیر ۱۴۰۰منون از دقت نظر شما. اصلاح شد
Audi e_tron gt
۱۷ تیر ۱۴۰۰پدال جان ببخشید کامنت مرا چرا حذف کرده اید؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰سردبیر عزیز میشه کامنتای منو درست کنید همش میره تو تایید این برای دوماهه،خواهش میکنم درستش کنید
با تشکر 🙏
akrh78
۱۷ تیر ۱۴۰۰اگه زیر 50 هزارتا قیمت گذاشت برا این ارتقا باید به هنسی بودنش شک کرد
R@m!n
۱۷ تیر ۱۴۰۰بی برو برگرد جنازه یه GT500 پایه به صد تا هنسی می ارزه.
( Only she reminds me of love )
۱۷ تیر ۱۴۰۰من شلبی GT 350 R رو به همه ماستنگ ها ترجیح میدم.
البته اون سوپر اسنیک که رودستر بود هم نمیشه ازش گذشت.
Ninja
۱۷ تیر ۱۴۰۰دقیقا باهات موافقم نصف اون مهندسی جی تی 500 تو این نیست تو پیست هم مطمئنم جی تی 500 میبره همه چیز قدرت نیست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰به کار هنسی کاری ندارم بیشتر مجذوب خود موستانگه شدم،خیلی باحاله و همچنین گانگستری….
محمد مختاری آذر
۱۹ تیر ۱۴۰۰واقعا خیلی گیرا شده موتور قدرتمند شتاب نا امید کننده انتظار 3 ثانیه داشتم