فورد

معرفی فورد موستانگ مک‌وان برای اروپا با قدرت کمتر و گیربکس دستی

فورد در هفتهٔ سرعت گودوود موستانگ مک‌وان را برای اروپا معرفی کرده است. تفاوت اصلی مک‌وان اروپایی با نسخهٔ آمریکایی در قدرت آن است زیرا پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 آن در نسخهٔ اروپایی ۴۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که ۲۰ اسب بخار از همتای آمریکایی خود کمتر است. مک‌وان اما اولین موستانگ تولیدی در اروپا محسوب می‌شود که با گیربکس شش سرعتهٔ دستی قابل خریداری خواهد بود. البته خریداران می‌توانند گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک را هم سفارش دهند که برای پرفورمنس بهتر، خنک‌کنندهٔ روغن آن ارتقاء یافته و نرم‌افزار آن از نو تنظیم شده است.

مهندس ارشد برنامهٔ موستانگ مک‌وان برای اروپا «ماتیاس تون» دربارهٔ این ماشین می‌گوید:

مک‌وان اولیه پرفورمنس نهایی موستانگ را ارائه داد و با موفقیت در مسابقات اتومبیل‌رانی خود را ثابت کرد. مک‌وان جدید با قابلیت‌های آماده برای پیست و استایل منحصربه‌فرد که شایستهٔ چنین نام افسانه‌ای است، توانمندترین موستانگ تاریخ برای اروپا محسوب می‌شود

موستانگ مک‌وان با کاپوت برجسته، نوارهای برچسبی جانبی، قطعات پرفورمنسی و رینگ‌های ۱۹ اینچی منحصربه‌فرد، در ظاهر نیز عملکرد بالاتر خود نسبت به مدل GT را نشان می‌دهد. همچنین خریداران می‌توانند از بین هشت ترکیب رنگی بدنه و برچسب‌ها با خطوط متضاد یکی را انتخاب و طراحی نمادین موستانگ‌های مک‌وان دههٔ ۶۰ و ۷۰ را تکرار کنند. ازجملهٔ این ترکیب‌های رنگی می‌توان به رنگ بدنهٔ خاکستری با نوارهای مشکی و خطوط نارنجی و رنگ زرد بدنه با نوارهای مشکی و خطوط سفید اشاره کرد.

تزئینات آلومینیومی و صندلی‌های اسپرت چرمی با دوخت خاکستری از ویژگی‌های داخلی موستانگ مک‌وان هستند و در همین حال، تجهیزاتی مثل گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی SYNC3 و سیستم صوتی پریمیوم B&O با ۱۲ بلندگو هم همگی به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند. همچنین با توجه به اینکه مک‌وان مدلی تولید محدود است، هر دستگاه از آن به ترتیب ساخت با یک پلاک خاص شماره‌گذاری می‌شوند. قیمت و زمان عرضهٔ موستانگ مک‌وان در اروپا بعداً اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    بازم تو اروپا میخواد رکورد فروش بزنه و تبدیل بشه به محبوب ترین و پرفروش ترین کوپه اسپرت المان و اروپا طبق روال 4 سال اخیر

    موافقم 34
    مخالفم 9
  2. ممد ژانگولر

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4150 ديدگاه)

    لامصب با آدم خرف میزنه
    چقدر این خوبه
    از حال رفتم ?

    موافقم 24
    مخالفم 4
  3. Hadi

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    چقدر زیبا شده…
    با گیربکس دستی معرکه میشه…

    موافقم 29
    مخالفم 5
    1. Maserati

      ۲۶ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      اره واقعا عالییی شده جدیدا خیلی از فیس لیفتش خوشم اومده

      موافقم 15
      مخالفم 6
  4. Malt hill

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    چرا موستانگ اروپایی به دلم نمیشینه؟!

    موافقم 9
    مخالفم 25
  5. یانکی

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    اومده دوباره پدر اسپرتهای علکی گرون اروپایی رو سر جاشون بنشونه.فقط عظمت

    موافقم 22
    مخالفم 7
  6. Sina

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    عجب قیافه ای داره.
    اول که فیس لیفتش اومد زیاد جذاب نبود ولی الان فوق العاده شده.

    موافقم 8
    مخالفم 1
  7. R@min

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    اون رینگای کلاسیکش فقط ???

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. R@min

    ۲۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    یه سری شایعاتم اومده که boss 302 هم می خواد برگرده. البته فقط شایعس هنوز معلوم نیست

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا