رپتور یک مهندسی شگفتانگیز است. ابعاد فوقالعاده بزرگ، بدنهای با ابهت و پیشرانهی قوی باعث میشود این خودرو برای افرادی که به دنبال یک اسب کاری تمامعیار و همچنین یک آفرودر خشن هستند کاملاً مناسب جلوه کند. تنها یک مشکل وجود دارد: این خودرو با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری اکوبوست قوی عرضه میشود.
بله خب این مشکل نیست زیرا رپتور قدرت قابلتوجه ۴۵۰ اسب بخاری دارد؛ اما اگر شما طرفدار پیشرانهی دیزلی باشید میتوانید نسخه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی را انتخاب کنید یا اینکه رنجر رپتور را که هنوز به خاک آمریکا نرسیده را برگزینید. هر دو پیشرانه کاملاً توانا هستند اما خب برخی افراد هرگز به اینها قانع نمیشوند!
با این تفاسیر نسخههای رپتور دیزلی تراک های سوپر دیوتی فورد اصلاً بد نیستند اما خب بهصورت رسمی در دسترس نمیباشند. یک کمپانی با نام دیفکو تراکس یک مگا رپتور را با استفاده از فورد F-350 ساخته است. این خودرو با آن هیبت شگفتانگیز باعث میشود رپتورهای سوپر دیوتی کنونی شبیه اسباببازیها به چشم آیند.
دیفکو F-350 مگا رپتور به لاستیکهای ۴۶ اینچی و بدنهای جذاب با رنگ خاکستری و آبی آسمانی مجهز شده است. این مگا رپتور واقعاً بزرگ بوده و زمانی که افراد در کنار خودرو قرار بگیرند بهتر میتوان به ابهت آن پی برد.
فعلاً خبری رسمی درباره قوای محرکه این هیولا منتشر نشده است. تراک های استاندارد F-350 از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۷ لیتری با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۲۶۸ نیوتون متری استفاده میکنند. البته گفته شده که این مگا رپتور گشتاور فوقالعادهی ۱۸۹۸ نیوتون متری دارد که فکر میکنیم به خاطر دستکاری سنگین توربو چنین نتیجهای حاصل شده است.
HAMID.HEMI
۲ مرداد ۱۳۹۷غول مرحله آخر تراک ها
خدای ابهت و قدرت
علیx76
۲ مرداد ۱۳۹۷حالا ک اینطور شد
پس فردا هنسی میاد یه F-750 ور میداره موتور آکتروس میزاره روش اسمشم میزاره گیگا رپتور ???
با اون حجم و هیبت فک کنم موتورای ۱۲ لیتری کامیون هارو بشه روش گذاشت
مهدی
۲ مرداد ۱۳۹۷اگه این گذاشته مگا رپتور هنسی به زیر ترا رپتور قانع نمیشه
هنسی کسیه که 1100 اسب از کامارو بیرون کشید کاری کرد جیپ گرند چروکی تو درگ هوراکانو قورت بده این که چیزی نیست
دوستان متخصص اگر اشتباه نکنم این ماشین به محور پورتال مجهز شده درسته؟
F22RAPTOR
۲ مرداد ۱۳۹۷داداش استاندارد f150رپتور ،پورتاله این که جای خود داره
مانی
۳ مرداد ۱۳۹۷نه داداش پرتال نیست
اگه دقت کنی دیفرانسیل عقب در راستای مرکز چرخها قرار داره
شایان
۲ مرداد ۱۳۹۷از اونجایی که تی رکسم خودش یه نوع رپتور بوده باید اسمشو بذارن تی رکس
مزدا
۲ مرداد ۱۳۹۷واقعا طوفانه
HAMID.HEMI
۲ مرداد ۱۳۹۷من اینو به هر ماشین دیگه ای ترجیح میدم
شایان
۲ مرداد ۱۳۹۷حتی هلکت؟؟؟؟؟
NAVID۰۰۹۸
۲ مرداد ۱۳۹۷رپتورها همشون پادشاهن
Genius
۲ مرداد ۱۳۹۷قطعا این raptor عالیه اما نمیدونم چرا من بدجور عاشقه G63 AMG 6*6 هستم!حقیقتا کار از علاقه گذشته دیگه عاشقشم!
کسری
۲ مرداد ۱۳۹۷اینم خوبه ولی ۱۵۰ یه چیز دیگه ست
امیر.عارف
۲ مرداد ۱۳۹۷غول بی شاخ و دم و خواستنی . چه حالی میده باهاش بری طبیعت گردی . راستی چون رکاب نداره واسه سوار شدن نردبون یادتون نره
ایمان
۲ مرداد ۱۳۹۷لاستیک های ۴۶ اینچی و گشتاور ویران کننده ۱۸۹۸ نیوتون متری که خیلی راحت مسیرهای آفرود رو پشت سر میزاره
به احترام این غول کلاه از سر برمیداریم ????