هنسی که نمیخواهد رم TRX برای مدت طولانی پادشاه قلمروی پیکاپها باشد، پکیج ارتقاء قدرتی را برای فورد F150 جدید ارائه کرده است. پایه و اساس این پروژهٔ تیونر تگزاسی بر F150 پلاتینوم سوپر کرو استوار است که کارخانهٔ را با پیشرانهٔ ۵ لیتری V8، گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک ترک میکند و سپس هنسی آنرا به اوج میرساند. مهمترین ارتقاء این هیولا که ونوم ۸۰۰ نام گرفته، تجهیز پیشرانهٔ ۵ لیتری آن به یک سوپرشارژر ۳ لیتری با بوست ۸ psi، فیلتر هوای جریان بالای سرد، انژکتورهای ارتقاءیافته، پمپ بنزین ارتقاءیافته، اگزوز فولادی ضدزنگ و سنسور سوخت E85 است. به لطف این تغییرات، خروجی پیشرانه در صورت استفاده از سوخت E85 به ۸۰۵ اسب بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتن متر گشتاور میرسد.
به گفتهٔ هنسی، ونوم ۸۰۰ به لطف این قدرت عظیم ظرف ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و مسافت ۴۰۰ متر را ظرف ۱۱.۹ ثانیه طی میکند. تغییرات این پیکاپ اما صرفاً محدود به زیر کاپوت نمیشود و انبوهی از ارتقاءهای دیگر هم در آن صورت گرفته که ازجملهٔ آنها میتوان به سیستم ترمز جدید برمبو با دیسکهای فولادی سوراخدار ۱۵.۱ اینچی و کالیپرهای شش پیستونه در جلو و رینگهای سفارشی ۲۰ اینچی هنسی با لاستیکهای ۳۵ اینچی آلترین ۳۵ اینچی اشاره کرد. ارتقاء تواناییهای آفرود F150 نیز برای هنسی مهم بوده و به همین دلیل ونوم ۸۰۰ را به کمکفنرهای جدید و کیت افزایش ارتفاع ۱۵ سانتیمتری مجهز کرده است. تغییرات ظاهری این پیکاپ هیولایی نیز شامل سپر جلوی اختصاصی با چراغهای LED، جلوپنجرهٔ خاص هنسی و نشانهای منحصربهفرد میشود. قیمت هنسی ونوم ۸۰۰ از ۱۴۹,۵۰۰ دلار آغاز میشود و از گارانتی سهساله یا ۵۸ هزار کیلومتری برخوردار است.
NAVID۰۰۹۸
۱۴ آذر ۱۳۹۹یا خدا
گارانتی هم داره !
RezaRs
۱۵ آذر ۱۳۹۹این تیون واقعیه نه ۱۴۰۰ اسب سوپرا
R@min
۱۴ آذر ۱۳۹۹من نمی فهمم هنسی وسط دعوای این دوتا چی میگه ؟؟ خودشو نخود هر آشی می کنه. تا F-150 جدیدو نبینیم آروم نمی گیگیرم
SF90 STRADALE
۱۴ آذر ۱۳۹۹عاشق تیون های هنسی هستم
یکی از یکی غول تر و گردن کلفت تر
ح ع
۱۴ آذر ۱۳۹۹باعث افتخاره محصول تیون شده توسط هنسی رو داشتن…
پوا چه چیزایی رو میتونه برات بخره!
هر چند خودم رم trx رو به این f150 ترجیح میدم..نمای جلوی رمtrx رو هیچ پیکاپی نداره خصوصا اون چراغهای کوچک که تو قاب مشکی ضخیم قرار گرفته…
آخه چرا با وجود پیکاپهایی مث trx و رپتور کسی باید بره یه اسباب بازی مث سانتافه و توسان بگیره!حتی مدلهای پایه این پیکاپها هم بینظیرن..
R@min
۱۴ آذر ۱۳۹۹بخاطر اینکه توسان و سانتافه کراس اور شهری هستن و رم و رپتور پیکاپ پرفورمنس. مقایسه مثه مقایسه کشک بادمجون و چلو کبابه هیچ ربطی به هم ندارن
ح ع
۱۴ آذر ۱۳۹۹ولی قیمت مدلهای پایه کشک بادمجون و کباب خیلی بهم نزدیکه..
R@min
۱۴ آذر ۱۳۹۹قیمت پایه ماستنگ و چلنجر به خیلی از سدانا نزدیکه و ده ها نمونه دیگه. مهم اینه که چه استفاده ای از ماشین می کنی و نیازت چیه. اونور ایران نیست که بر اساس جیبت مجبور به چند تا انتخاب محدود بشی یا بخاطر ..س کلاس ماشین بخری
امیر
۱۴ آذر ۱۳۹۹مگه دست به دامن هنسی بشن ک بتونن رقیبی برای دوج و رم و جیپ درس کنن….
درافتادن با همی و موپار کار هر کسی نیست?
Mazda3
۱۵ آذر ۱۳۹۹بله ولی فورد هم هرکسی نیست بخواد واسش کاری نداره.
هرکی نتونه مطمئن باش فورد میتونه.
RezaRs
۱۵ آذر ۱۳۹۹حاجی بذار نسل بعدی بیاد اون وقت حرف بزن سرویس که شد رم trx میشی فورد فن از بچگی
نه از رومی نه از زنگی همان بی رنگ بی رنگی
اخوان ثالث)
sina
۱۴ آذر ۱۳۹۹آخه موضوع اینه که TRX حجم موتورش 6.4 لیتریه و حجم موتورش از فورد 5 لیتری خیلی بیشتره واسه همین یه تیونر اگر بیاد سراغ TRX به راحتی میتونه قئرتشو افزایش بده و با افزایش قدرتش بازم هنسی رو شکست بده
در حالت عادی من فورد رو بیشتر ترجیح میدم چونکه یه موتور شش سیلندر 3.5 یا 2.7 با مصرف معقول داره اما اگر قرار به قورت دادن بنزینو اسب بخارهای بالا باشه من صددرصد TRXرو بیشتر ترجیح میدم چونکه با فاصله زیادی خوشگلترین پیکاپیه که دیدم حس کامیون ماک رو داره با اون چراغ های ریز داخل کاپوتش و نمای داخل کابین معرکش حتی من قیافه رم لارامی رو هم بیشتر از فورد دوست دارم
Ramin
۱۴ آذر ۱۳۹۹خیلی فاصله چرخ با گلگیر چرخ زیاده.
زیاد جالب نشده. همون رپتور اف 150 استاندارد عالی هست.
akrh78
۱۴ آذر ۱۳۹۹برو عامو با این قیمت گذاریت
چخبره 150 هزارتا چیکار کردین مگه
پلاتنیوم سوپر کرو قیمت پایش 60 هزارتاس 90 هزارتا پول ارتقا؟ فوقش با 20 هزارتا میشه جمعش کرد دیگه ته تهش 30 هزارتا ینی قیمت نهایی 90 هزارتا
قیمت پایه trx هم 70 هزارتا هست
انگار توسعه f5 بدجور جیب جان هنسی رو خالی کرده
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱۴ آذر ۱۳۹۹میرم با این پول گرن توریسمو MC میگیرم!!!!!
akrh78
۱۴ آذر ۱۳۹۹????????
RezaRs
۱۵ آذر ۱۳۹۹حاجی خیلی وفاداری به مازراتی
مهدی
۱۴ آذر ۱۳۹۹یا ابلفضل اگه ما بیاییم 2 هیولا رو با هم ترکیب کنیم چی از آب در میاد این ماشینم نتیجه ی همونه
TRX
۱۴ آذر ۱۳۹۹جدا از بخش قدرت فنی کیفیت داج طی چندین سال به مرور بالاتر رفته و الان طبق آمار یکی از مطمعنترین برند های آمریکایی هست. من به شخصه با احنرام به آقای هنسی و تیمش میگم وقتشو تلف کرده!
زیزیگولو
۱۴ آذر ۱۳۹۹پیکاپای آمریکایی حتی فابریک کارخونه شونم قدرت موتورو گشتاورشون در حد وحشتناکه چه برسه به این که تیون هم بشن