فورد

فورد GT شکارچی جدید سوپراسپرتها

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵: فورد می‌گوید که مدل GT جدید این شرکت، فراری، لامبورگینی و مک لارن را شکار خواهد کرد. زمانی که آکورای قرمز رنگ در حال خودنمایی زیر نور فلاش عکاسان بود، فورد آبی رنگ ناگهان آکورا را محو کرد. البته بخشی از این موضوع طبیعی است زیرا فورد gT یک خودروی تازه‌نفس است که به‌سرعت آماده شده است در حالی که طی سه سال گذشته بارها تصاویر و اخبار آکورا NSX منتشر شده‌اند.

2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
سابقه فورد GT به سال ۲۰۰۵ بازمی گردد. اما در واقع باید به خیلی پیش‌تر برگردیم تا فورد GT40 را که بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۹ تولید می‌شد بیابیم.
2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
فورد GT مدل ۲۰۱۷ شباهت بسیار زیادی به نیاکان خود دارد. مخصوصاً چراغ‌ها، هواکش‌های سپر و روی کاپوت اما طبیعی است که کاملاً خودروی جدید و مدرنی به نظر می‌رسد. این یک سوپراسپرت واقعی با طراحی شارپ و بُرنده است. در واقع این خودرو بیشتر شبیه خودروهای مسابقات لومانز است و همان‌طور که از نام آن هم هویداست یک GT واقعی می‌باشد.
2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
قسمت عمده ای از فورد GT از فیبر کربن ساخته شده است. اما دیگر خبری از موتور ۸ سیلندر در این خودرو نیست و جای آن را یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر اکوبوست با توربوشارژر دوقلو گرفته است. قدرت تولیدی این پیشرانه بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود. بنابراین قوایی نزدیک به لامبورگینی گایاردو و اوراکان، فراری ۴۵۸ اسپشیاله و مک لارن 650S دارد. به نظر می‌رسد که این همان موتوری باشد که در فورد F-150 رپتور ۲۰۱۷ بکار گرفته خواهد شد. در این صورت گشتاور آن نیز حداقل ۶۷۸ نیوتن متر می‌باشد. بیش از این اطلاعاتی از بخش فنی این خودرو اعلام نشده است.
2017 Ford GT Interior
۲۰۱۷ Ford GT Interior
2017 Ford GT Interior
۲۰۱۷ Ford GT Interior
2017 Ford GT Interior
۲۰۱۷ Ford GT Interior
2017 Ford GT Interior
۲۰۱۷ Ford GT Interior
فورد GT جدید برخلاف هایپرکارها از تکنولوژی‌های پیچیده ای چون بازیابی انرژی جنبشی یا نیروی الکتریکی اضافه سود نمی‌برد. در اینجا تنها با اسب بخار خالص از یک موتور وحشی سروکار داریم که نیروی خود را توسط یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.
2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
از دیگر ویژگی‌های فورد GT باید به چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی و ترمزهای کربن سرامیکی آن اشاره کرد. فضای داخل کابین ترکیبی از نشانگرهای دیجیتال و سادگی ذاتی خودروهای سوپراسپرت است. پوشش آلکانترا، چرم و فیبر کربن، همراه با غربیلک فرمان مسابقه ای با انبوهی از دکمه‌های روی آن، فضایی منحصر به فرد را خلق کرده‌اند.
مدلهای گذشته GT خودروهای شگفت‌انگیزی بودند که با وجود قدرت کمتر از رقبا، توانایی‌های برابر یا بهتری را ارائه می‌کردند. حالا در زمانه ای که خودروهای پرقدرت بسیار زیادی از شلبی ۵۰۰ گرفته تا چلنجر هلکت در مصاف با سوپراسپرتهای مطرح قرار گرفته‌اند، باید جایگاه GT را دوباره از نو تعریف کرد. [jwplayer mediaid=”۹۹۴۳۷″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه‌ها

  1. danial

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    همون قیافه آشنا ولی خیلی خوشگل تر من دوسش دارم خیلی :)

    1. MAFIA

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      فورد یه چیزی رو تو این ماشین خوب اصلاح کرده اونم درهای گالوانیک مسخره نسل قبلی بود.

      مزخرفترین سوپراسپرتی بود که دیده بودم.حتی مزخرف تر از مورگان!!!

      مصرف 67 لیتر در 100 کیلومتر و حس رانندگی شبیه گاری

      یکم باید از اروپایی ها یاد می گرفت.حداکثر 20 تا مصرف.

      1. عرفان

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (53 ديدگاه)

        منظورت در گالوینگه؟؟؟؟؟
        همون موقعش تک،زیبا،پرقدرت و دوست داشتنی بودن
        الآنم دارن بدجور روی یه سری هارو کم میکنن
        دیگه نمیدونین چجوری ایراد بگیرین میاین از مصرف سوخت ایراد میگیرین.
        ببین جیگر اگه یه آدم بخواد سوپر اسپورت بخره به تنها چیزی که فکر نمیکنه مصرف سوختشه
        پیشرانه مهمه،قدرت،گشتاور،صدای نعره ی اگزوز ها
        بقیه موارد دارن ادای یه فاکتور مهم رو درمیارن
        اینهمه از مصرف سوخت آمریکایی ها ایراد میگرفتین
        حالا که دارن از موتور های کم مصرف و قدرت بالاتر استفاده میکنن کامنتاتون رو میبینم که میگین از ماشین کم مصرف خوشتون نمیاد.
        کمی ثبات اخلاق چاشنی کار کنین همه چیز حل میشه.

        1. MAFIA

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          چی میگی واسه خودت ما از خودروی تمام برقی بدمون میاد نه هیبریدی مثل i8 , S300 , 918
          این 3 تایی که گفتم می ارزن به تمام صنعت خودرو سازی آمریکا!!!

        2. P.G

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          عرفان جان این دوستانو ولشون کن بذار با خودشون خوش باشن !!!کامنتایى هم که میذارن صرفاً بذار به حساب خلأ شخصیتى و عدم ثبات راى!
          من خودم تا حالا اینقدر تناقضات کامنتاشونو درآوردم و بهشون گفتم که خودم دیگه خسته شدم،ولى کو گوش شنوا؟هیچ جواب منطقى هم تا حالا ازشون نشنیدم،یا کلاً جواب کامنتمو ندادن یا در جواب کامنتم درى ورى گفتن،یکیش همین مافیا!
          اگر برند اروپایى مورد علاقشون همین فردا بیاد یه ماشین بزنه با مصرف صدى صد لیتر و قیمت ده میلیون دلارى همینا میان به به و تعریف و تمجید راه میندازن و اینو نشانه ى اصالت و تکنولوژى برتر برند مورد علاقشون میدونن!!!اما اگه یه برند آمریکایى بیاد یه ماشین بزنه با مصرف حتى صدى نیم لیتر که همون کارایى و عملکرد یا بهترش رو داشته باشه و قیمتش هم زیر صد هزار دلار باشه،یا کلاً گم و گور میشن و نظراتشونو نمیبینى یا اینکه میان از کم صدا و کم مصرف و کم آلایندگى ایراد میگیرن و دم از این میزنن که ماشین باید دود کنه و مصرفش زیاد باشه تا بهت حال بده!!!
          شما برو نظرات مضحک همین دوستمونو در مطالب مرتبط با کوروت بخون،بعد به حرف من پى میبرى که این دوستان ثبات شخصیت ندارن و فقط میخان جو رو خراب کنن!
          از نظر من کارى که تسلا کرده خیلى ارزشمندتره تا کارایى که 918 وS300وi8 که میگى کردن،چون تسلا تکنولوژى برتر رو خیلى جلوتر از این ماشینایى که گفتى با قیمت مناسب و کیفیت عالى در اختیار عموم قرار داد اما از این سه تا ماشینى که ادعا میکنى به صنعت خودروسازى آمریکا مى ارزن(که البته من دلیل این حرفتو نمیدونم)،یکیش کلاً زیر هزارتا ازش تولید شده و صرفاً براى طبقه اشرافى و فوق ثروتمند ساخته شده و قیمت هشتصد هزار دلارى داره و دوتاى دیگه هم قیمتاى گزافى دارن و براى عموم مردم نیستن .
          قبلاً هم گفتم،باز هم میگم،مطمئن باش اگه آمریکا بخواد ماشین هشتصد هزار دلارى بسازه سفینه فضایى تحویل مشتریاش میده و اینکه خودروهاى پنجاه هزار دلاریش قابلیات بیشترى نسبت به خیلى از ماشیناى لوکس اروپایى دارن این حرفو تأیید میکنه!
          پورشه اگر میخاست با هشتصد هزار دلار چیزى کمتر از 918بسازه جاى خجالت داشت!

        3. عرفان

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (53 ديدگاه)

          مافیا تو که هنوز به گالوینگ میگی گالوانیک اومدی داری واسه صنعت آمریکا ارزش گذاری میکنی؟؟؟؟
          نظرات شخصی تو نه تنها برای من بلکه برای کل پدال هم ارزشی نداره.اگه بلد نیستی حرف منطقی بزنی همون حرف نزنی خیلی سنگین تری.
          ـــــــــــ
          P.G جان دقیقا با حرفات موافقم

      2. E 36

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (917 ديدگاه)

        ظاهرا که خیلی خوبه باید منتظر عملکردش بود
        داشبوردش جالب نیست

      3. شلبى

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (705 ديدگاه)

        جناب مافیا چند دفعه این ماشین رو سوار شدید و تست فرمودید که میدونید مثل گارى میمونه؟؟

      4. Ehsan

        ۲۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (8 ديدگاه)

        کوبیدن صنعت خودروسازی کشورهایی مثل آمریکا، آلمان، ایتالیا و ژاپن که هرکدوم پایه های اصلی خودروسازی دنیا هستند و همیشه آینده ی تکنولوژی خودرو رو مشخص می کردند فقط و فقط از آدمای جهان سومی جاهل برمیاد!! مافیا جان شما از پست گذاشتن و کامنت گذاشتنت کاملا مشخصه یه ترول جهان سومی واقعی هستی، برای خودت خوب نیست، سعی کن علمی تر صحبت کنی

        1. MAFIA

          ۲۴ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          دمت گرم احسان خوشم اومد از لفظی که برام به کار بردی.

          ترول جهان سومی واقعی!!!!!

          ناز نفست

    2. BOMB

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (377 ديدگاه)

      واقعا زیباست.از کوروت جدید خیلی زیباتره واثلا نمیشه اسمش کنار کوروت بیاری.

  2. یحیی

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    واقعا زیباتر از رقبا برای من.

  3. MAFIA

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (435 ديدگاه)

    زیباست.و بهتر از نسل قبل.ولی من هنوزم با هواکش های بزرگ رو کاپوتش مشکل دارم.

    یکم ظریف تر طراحی می کردن بهتر بود.طراحی داخلیشم تعریف چندانی نداره.طراحی داخلی کوروت از این زیباتره.

    بیش از 100 هزار دلار باشه نمی ارزه.مثل هر ماشین آمریکایی دیگه.

    1. سجاد

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (203 ديدگاه)

      باز سندرم اشتیاق به دیسلایک ـت راه افتاد !!! داداش گلم تو پیج یه ماشین آمریکایی اومدی از صنعت خودروساری آمریکا بد میگی آخه!! جمعش کن بابا.
      من نمی گم فقط آمریکا چون خودم عاشق مکلارن و کونیگ زگ هستم .. ولی دنیا بدون خودروسازی آمریکا مثل پرنده بودن بال می مونه ؛ هرکارم بکنه نمیتونه پرواز کنه آخرش !
      مرسی

      1. ارمان

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1306 ديدگاه)

        :)) سجاد عالی بود

    2. مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (89 ديدگاه)

      عاغا دقیقا بگو مشکلت با امریکا چیه؟

    3. godfather

      ۲۴ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      چه جالب اگه میگفتی رنگش میشد یه کاری کرد
      ولی اون هواکشا هم پایه طراحی فورد gt
      هم نمادی از قدرته که مختص امریکاییاست

  4. Just germany...

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    عاشق صدای موتورشم..
    یه چیزی بین سوپر اسپورت و ماسل کاره

  5. شلبى

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    چه هیکلى داره، ماشین بزرگیه ،نماى داخلى و خارجیه بسیار زیبایى داره
    چیزى که خیلى جالبه استفاده از یه موتور سه و نیم لیتریه اکوبوست در این سوپر اسپرت فورد که قدرت خوبى داره و حتما عملکرد خوبى خواهد داشت ولى به نظرم میتونستن موتوراى قویترى روش بزارن ، به هر حال باید تستاش انجام شه بعد نظر داد
    راستى f-150 raptor جدید هم معرفى کردن عجب هیولاییه!!!

    1. عرفان

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (53 ديدگاه)

      کلا فورد برنامه ریزی کرده که تا 2020 غوغا به پا کنه
      Shelby GT350R هم باید چیز خوبی از آب دربیاد
      بی صبرانه منتظر ورودش به خیابونم

  6. farzad

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    هنوز اون اصالت خودشو حفظ کرده

  7. Ali mtr

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    یه لحظه خیلى کوتاه انگار برات شبیه لامبورگینى آستریون البته من خودم یه لحظه این شکلی فکر کردم ولى رنگ وچراغا باعث این شباهت شدن

    1. نوید

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      آره عکس 1،2 و 4 یکم شبیه آستریون شده
      اگه کاپوتش صاف بود خیلی خیلی شبیه میشد

      1. amin ash

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (117 ديدگاه)

        رنشگم عین آستریون آبیه ! از نیمرخ که نگاش می کنم (به خاطر زاویه ی جلوپنجرش) یه جورایی یاد آستریون و میورا می افتم :/

        1. سجاد

          ۲۳ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (203 ديدگاه)

          آره دقیقاً … منم یاد یه ماشینی افتادم ولی یادم نیومد کدوم ماشین بود !! نگو میورا بوده !! ;-)
          ولی عقبش منو یکم یاد پشت لافراری انداخت .. البته نه به این معنا که بخوام بگم کپی برداری کردها !!
          اصن این حرفا تو مرام فورد نیست

  8. Tesla ,Silicon Valley,

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    آفرین به فورد فقط تکنولوژی فقط …کا

    1. P.G

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (489 ديدگاه)

      خوب بگو آمریکا دیگه!چرا سانسورش میکنى؟
      …ئیل نیست که مجبورت کرده باشن سانسورش کنى!
      کلاً صدا و سیما ناکس رو هممون تأثیر گذاشته،خود سانسورى پیدا کردیم!:)

  9. behzad

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    طراحی داخلش خاص و زیباست

  10. Mostafa&S

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    سوپراسپرت خاطره سازیه ولی به لامبورگینی و فراری نمیرسه

    1. فریا

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      با اجازتون هربار ظهور کرده شــده کابوس فــراری و لامــبور …

      سال 65 تا 69 که 4 سال متوالی قهرمان مــسابقات شــد و فراری رو ساقط کرد

      سال 2006 و 2007 که چه بلایی سر مورسیه لاگو آوورد …

      تاریخ باز هم تکرار میشه …

  11. جواد

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    من یه ماشین اسپزت موتور عقب طراحی کردم که تو مرحله ی ساخت شاسیه موتورشم 2.4 لیتری 6 سیلندره اگه بتونم توربو گیر بیارم قدرتش بالای 400 تاست طراحیشم تو مایه های آلفا رومیو هستش برام دعا کنین خوب در بیاد

    1. جواد

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      لطفا براش اسم انتخاب کنین

    2. SajadZB

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (188 ديدگاه)

      چرا ۲،۴ لیتری اصلاً به شش سیلندر نمیاد یه شش سیلندر سه لیتری انتخاب میکردی که بدون توربو قدرتش زیاد باشه،البته توربو شارژ از یک میلیون به بالا وجود داره و خوب میشه،البته میتونستی یه موتور آماده در حد ۱۵ میلیون بخری در هر صورت امیدوارم راست گفته باشی و موفق بشی.

      1. جواد

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (79 ديدگاه)

        ممنون از اینکه نظرتو گفتی. راستش این موتورو از هیوندای ون کندم کشش زیادی داره حد اقل رو ون که خوب جواب میداد. باس برای توربو یکم تغییرش بدم موتورش فضای کمی اشغال می کنه که باعث میشه مرکز ثقل ماشین بیاد پایین البته فعلا به خاطر مشکلات مالی رینگ و لاستیک حرفه ای نمی تونم بندازم. راستش احتمالا فقط شاسی و بدنش با داخلش از خودمه که خرج پایین بیاد.این موتورو از یه تصادفی گرفتم که یه دو تومن خرج کردم

      2. جواد

        ۲۳ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (79 ديدگاه)

        اگه واسه اسمش نظر بدید ممنون میشم خودم گذاشتم Z-500

    3. حسین

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. آقا جواد میشه بفرمایید رشته تحصیلیتون چیه و کجا درس میخونید و هدفتون از طراحی و ساخت این ماشین چی بوده؟؟
      اگه جواب بدین ممنون میشم.
      اسمی به ذهنم نمیرسه ولی خودت چرا Z500 رو برای اسمش انتخاب کردی؟

      1. جواد

        ۲۴ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (79 ديدگاه)

        مکانیک میخونم راستش می خوام با زیر دویست تومن یه ماشین با دست خودم بسازم . البته احتمال موفقیتش 60 درصده. راستش با چون استایل طراحیش تو سری z طراحی های منه و قدرتش احتمالا با موتور 2.4 لیتری 6 سیلندر با توربو و یه سری تنظیمات نزدیک 500 هستش اسمشو گذاشتم Z-500

  12. علی

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    زنده باد فورد و امریکا اول و اخر همه چیزن ماشاله

  13. محمد

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    با این قدرت و گشتاور بعیده اتفاق خاصی بیوفته اونن تا سال 2017 ؟؟؟

  14. سعید

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    ایراد خاصی نمیشه ازش گرفت،
    یه سوپر اسپرت آمریکایی ناب !

  15. Amirhossein

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    واقعا آفرین به فورد به هر قسمت این Gt جدید که نگاه میکنم یاد فورد قبلی میافتم ولی خدایی از جلو یاد ماشین های دیگری میافتم هواکش های روی کاپوتش عین مکلارن p1 هست

  16. حسین

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود. واقعا زیباست. ببینید بچه ها، با حفظ اصالت در طراحی، شبیه به مدل قبلی GT هستش و در واقع همون طراحی رو به روز کرده و به زیبایی هرچه تمام تر به کمال رسونده.

    به این میگن حفظ اصالت، نه در جا زدن
    مخلص همه

  17. یونس

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    بی نهایت زیباست.واقعا کیف کردم ایول.
    خوشم میاد شرکت ها همه دارن رقیب برای هم میتراشن (:
    لافراری
    مکلارن P1
    پورشه 918
    وحالا هم این فورد زیبا.

    1. حسین

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود.
      طی چند سال اخیر، رقابت ها فشرده تر و امپراطوری ها کمرنگ تر شدن. باعث خوشحاله، این پیشرفت ها و رقابت ها
      به قول میلاد: درود بر ماشین خوب

  18. عارف

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    یه چیزی بگم مربوط به این پست نیست ولی در مورد فورده،اولین فورد موستانگ ۲۰۱۵ وارد منطقه آزاد اروند شد

  19. سجاد

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (203 ديدگاه)

    جونم .. بالاخره معرفی شد!! بعد از شیشصد و هفتاد سال انتظار !! // :-D
    جالبه که مثلا توی بازی های NFS ، از همون MW 2005 تا RiVaLs 2014 ، یه مدل ازش تکرار میشد … و من هرسال امید وار بودم که مدل جدیدش تو نسخه جدید NFS باشه که نبود // :-P

    خیلی عالی طراحی شده .. کاملا اصالت خودش رو حفظ کرده ..
    درود بر طراحان فورد
    مرسی عزیز

    1. نوید

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      میگما به ریال گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      سالی رو که اول نوشتی نوشتی میگم

  20. Ali-M

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    طراحی داخلی نسل قبلی رو بیشتر دوست داشتم. خیلی خاص بود مثل کاکپیت یه جنگنده بود. جی تی ماشین دوست داشتنی ایه ولی فکر کنم دیگه نشه با اون رنگ آمیزی نارنجی-آبی آسمانی دیدش.

  21. فریا

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    کابــــــــوس تاریخی فراری دوباره متولــد میشه 8-) 8-) 8-) 8-) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    مـــچکریم فـــورد ♥

    احتمالا پلاگین هیبریدی هم داشته باشه چون هر بار اومده به بالاترین مدل فراری
    هجوم آورده . این بار هم اگه به روال قبلی باشه باید به لافراری حمله ور بشه ;-)

  22. علی

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (105 ديدگاه)

    واقعا که خیلی زشت و بیریخته . حالم ازش به هم میخوره . یکم از هموطنش (شورلت کوروت استینگری) یاد بگیره بد نیست به خدا

  23. سامان از تبریز

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    فقط 918

  24. Sajjad

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دووستان
    بچه ها شما هم فکر میکنین شبیه Lamborghini Asterion شده یا فقط من اینطوری فکر میکنم ؟؟؟

  25. godfather

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    اگه فراری نبود پرچم ماسل کارای امریکایی تو ماه بود

  26. Germantaly

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    چراغ عقبشو از لافرارى کپى کره درست مثل نسل قبلى کروت که همه چیزش شبیه فرارى بود (به گفته برنامه تخت گاز) تازه هنسى ونوم هم شبیه لوتوس اگزیج بود کلا آمریکا بأید قید سوپر ماشین رو بزنه اونم وقتى همه شرکت هاى مطرح به فکر مسئله مصرف سوخت هستن بره همون ماسل کارهایى شبیه کامارو بزنه بستشه لا اقل اگه میخواد تقلید کنه مصرف سوختشو هم از ۹۱۸ ، لافرارى، p1 و… تقلید کنه البته در تقلید سپر جلو از ۹۱۸ و چراغ جلو از آستریون موفق شده به فورد و تمام هوادارانش تبریک میگم.

  27. GT 500

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    زیاد به دل نمیشینه. میدونی فورد جی تی یه ماشین کلاسیک بود نه یه سوپر اسپرت وقتی با همون قیافه تبدیل شده به یه ماشین اسپرت…. خوب ترکیبه جالبی نیست.
    مثل اینکه بخوای مورگان مثل اونتادور طراحی کنی.

  28. MKD

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه ی دوستان محترم…
    به طور کلی بحث در مورد عظمت یک خودرو ساز بسیار پیچیده میباشد ولی مختصرا به نکاتی میپردازیم…
    مهمترین مورد در مورد برتری یک برند نسبت به بقیه در مرحله ی اول سن و سال ان برند نسبت به بقیه برند ها است-مهم بودن این نکته را میتوان در درگیری لفظی که میان دو خودروسازی ایودی و بی ام دابیلیو پیش امد بررسی کرد جایی که مسولان بی ام و گفتند همین که ما 15 سال از ایودی بزرگتر هستیم برای ما کافیست…بزرگتر بودن یک برند علاوه بر حس ابهتی که به راننده القا میکند باعث بیشتر بودن تجربه و توانایی در خودروسازی نیز میشود.
    پس در این بحث بزرگانی چون بنز-فورد سردمداران تولید خودرو هستند و سایرین خودرو سازی ها چون کادیلاک- شوورولت و در سالهای بعد بی ام دابیلیو خودنمایی میکنند.
    اما ایا سابقه به تنهایی کافیست؟
    مسلما خیر اما یکی دیگر از دلایل ابهت یک برند گستردگی تولیدات و تنوع محصولات ان است- چیزی که برخی از خودرو سازان مانند تویوتاو کره ای ها برای رسیدن به ان پا در کفش بزرگان میکنند…در این مورد خودرو سازی مانند فورد با ساختن انواع محصولات از جمله اس یو وی – کوپه -استیشن- هاچ بک – فست بک – سدان – وانت -ناچ بک – کراس اور-لیموزین-کامیون و کشنده های متفاوت و حتی دوچرخه های مفهومی متفاوت سردمدار ان است و بعد از ان شرکت هایی چون وولکس واگن و بنز و کادیللاک خودنمایی میکنند اما سوال اینجاست چرا خودرو سازانی مانند تویوتا و … با اینکه در ساخت خودرو تنوع بالایی را با خود یدک میکشند چرا محبوبیت سوار شدن در یک بنز یا فورد را در جهان ندارند؟
    دلیل این امر دوباره باز میگردد به سابقه طوللنی تر فورد و بنز در ساخت انواع مدل ها زیرا وجود سابقه ی بالا برای این خودروسازها باعث شده تا علاوه بر تجربه بیشتر زبان طراحی تمامی محصولات خود را پیدا کنند…اما فقط کافی است نگاهی به محصولات تویوتا بیندازید.چه در بحث سدان مانند کمری-کرولا و… چه در بحث اس یو وی و … از سال 2006 به بعد به دلیل نداشتن زبان طراحی خاص خود هر سال هر کدام از محصولات بدون توجه به المانهای نسل قبلی در طراحی تولید شده اند-یعنی دارای یک ریتم خاص در طراحی نیستند-عدم شباهت با نسل های قبلی.
    باید دانست خودرو سازانی مانند بنز –فورد –کادیلاک و… از بزرگان خودرو سازی بوده و سایر شرکت ها مانند لامبورگینی- پورشه- تویوتا- و… علارغم بزرگی برند در حد و اندازه های برند های مذکور نیستند…
    و با توجه به دلایل ذکر شده علاقه به انها صرفا به دلایل شخصی میتواند باشد.
    با تشکر از شما دوستان عزیز.

  29. یاسین

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    در جناب مافیا باید بگم شما اگه چیزی از ایرودینامیک سرت میشد به اون

    هواکشا ایراد نمی گرفتی بعدشم مگه ماشین کره ای که هوا کشش رو باید

    {ظریف تر} طراحی می کردن ؟ بعدشم ماشین امریکایی باید حس گنده بودن بهت بده

    حس باقیمت کم غول کش بودن حس قلدری و حس غرور . درباره این ماشین باید بگم

    فوق العادست.

  30. یاسین

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    دوست عزیز هنسی ونوم همون لوتوس اگزیج تیون شدست لطفا تحقیق کنید بعد

    نظر بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا