فورد موستانگ ۲۰۱۵، یک ماسل کار واقعی است که میتواند نبردی جانانه با کامارو و چلنجر داشته باشد اما وقتی پای SRT هلکت به میان میآید، حتی قویترین مدل شلبی هم سرافکنده خواهد شد. اما در اینجا موستانگ RTR آمده تا دشمن تازهنفس را از پای درآورد.
نمایشگاه SEMA در لاس وگاس، پذیرای فورد موستانگی بود که توسط RTR تیونینگ شده بود تا با قوای ۷۲۵ اسبی بر ۷۰۷ اسب بخار هلکت چیره گردد. تغییرات ظاهری خودرو یادآور آخرین مدل موستانگ RTR است. اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب، دو قاب فلزی مثلثی شکل در دو طرف جلوپنجره، اسپویلر عقب و اسپلیتر جلو از ویژگیهای کیت بدنه این خودرو هستند. بعلاوه چرخهای آلیاژی و رنگآمیزی گرافیکی روی بدنه را نیز نباید نادیده گرفت. در زیر کاپوت میتوان موتور را با دو نوع تنظیمات انتخاب کرد. نسخه چهار سیلندر اکوبوست با حجم ۲.۳ لیتر و موتور ۸ سیلندر ۵.۰ لیتری که این دومی بهشدت تقویت شده و با کمک یک سوپرشارژر میتواند نهایتاً ۷۲۵ اسب بخار نیرو تولید کند. سایر اجزا نظیر کمکفنرها، میل موجگیر، شاسی، سیستم مکش هوای ورودی، سیستم اگزوز و ترمزها نیز اصلاح و تقویت شدهاند. از ابتدای سال ۲۰۱۵، این مدل ویژه از موستانگ در نمایندگیهای فورد در سراسر جهان قابل سفارش و خرید میباشد.تنها باید منتظر ماند و رقابت تنبهتن موستانگ RTR را با داج چلنجر SRT هلکت تماشا کرد.
ali
۱۵ آبان ۱۳۹۳جالب شده چون تونسته ابهته قبلی موستانگ رو دوباره برگردونه
آخه اولش که این ماشین اومد یکم انگار مردونگیشو از دست داده بود:)
ASTON MARTin
۱۵ آبان ۱۳۹۳از مستانگ حالم بهم میخورد
البته تا قبل از دیدن این نسخه :)
ببینین یه تیون چقد میتونه ابروی یه برند رو حفظ کنه
فریا
۱۵ آبان ۱۳۹۳منم از ونکویش و راپید و ونتیج حالم بهم میخوره … ;-)
مک میسل
۱۵ آبان ۱۳۹۳اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
این چی بود دیگه!!!!!
من بین ماسل کار ها چلنجر رو خیلی دوست دارم
اگر هلکت هم که باشه دیگه هیچی!
RH - MB - DE - RM
۱۶ آبان ۱۳۹۳استون جان موستانگ سلطانه از این حرفا نزن!!!
mrs
۱۶ آبان ۱۳۹۳آقای آستون مارتین اولا مستانگ اشتباهه و ماستنگ درسته . دوما منظورت از این که میگی چیه ؟؟؟؟؟؟
mrs
۱۷ آبان ۱۳۹۳آقای آستون مارتین اگه منظورت از این حرفی که داری میزنی اینه که آینده و آبروی کمپانی فورد به ماستنگ وابسته است باید بدانی اگه این کمپانی ماستنگ را اصلا تولید نمیکرد هیچ اتفاقی براش نمیافتاد و به قول خودت اصطلاحا ” آبروش نمیرفت ” . من هم با نظر آقای فریا موافقم .
ASADI
۱۵ آبان ۱۳۹۳دوج هلکت با دوج چلنجر چه فرقی داره؟
شلبى
۱۵ آبان ۱۳۹۳Asadi جان هلکت مدل مجزایى از ماشیناى دوج نیست ،هلکت اسم یه نوع از موتوراى جدید و پر قدرت دوج که روى مدلاى چلنجر و چارجر گذاشتن و 707 اسب بخار هم قدرت دارن
مصطفی
۱۵ آبان ۱۳۹۳عجب ابهتی داره این لامصب!جلوش خیلی ترسناک شده!
پوری پوریا!
۱۵ آبان ۱۳۹۳اره ولی به نظر من اگه اون دو تا مثلث سفید رو تو جلو پنچره کار نمیزاشت بهتر بود ;)
مصطفی
۱۵ آبان ۱۳۹۳نظر سنجی:
موستانگ RTR=لایک
دوج هلکت=دیس لایک
مک میسل
۱۵ آبان ۱۳۹۳به نظر من هلکت خیلی بهتره
شلبى
۱۵ آبان ۱۳۹۳انصافا موستانگ جدید خیلى عالیه هم از نظر طراحى داخلى و هم از نظر طاراحى خارجى،
از نظر طراحى داخلى که قابل مقایسه با نسل قبلش نیست،من نمیدونم برا چى بعضى وقتا گفته میشه که طراحیش ضعیف تر شده
hozhabr
۱۵ آبان ۱۳۹۳ماستنگ از همون اول ضدایرودینامیک بود حالا چی؟
پوری پوریا!
۱۵ آبان ۱۳۹۳ماستانگ مثل یه جرقه تو بشکه باروته!م ماشینیه که اگه تیونینگش کنی به هیولا تبدیل میشه!
ساسان.م
۱۵ آبان ۱۳۹۳قطعاً شورولت برنامه ای برای کامارو داره منتظریــــــــــــم
Just germany...
۱۵ آبان ۱۳۹۳اگه فقط رینگاش مشکی بشه حله…!!!!
e36
۱۵ آبان ۱۳۹۳الان فقط رقابت و جنگ سر اسب بخاره!
فریا
۱۵ آبان ۱۳۹۳نخـــیر ، هر سه ماسل تو مدلای 2015 ـشون برتری کامل فنی ( نه فقط اسب بخار ) بر مدل های قبلی خود دارن . مصرف کمتر ، قدرت و گشتاور بیشتر ، هندلینگ بهتر و علاوه بر اون طراحی داخلی فوق العاده بهتر .
RH - MB - DE - RM
۱۵ آبان ۱۳۹۳هزار دفعه گفتم:
The first is the best!!!
من همیشه طرفدار اولین ها و بهترین ها هستم…
Sajjad
۱۵ آبان ۱۳۹۳انصافا هم هلکت و هم ماستانگ ماسل کارهای خوش نام و خوبین…
نمیشه صد در صد یکیشونو انتخاب کرد… انتخاب بسی سخت است :)
مک میسل
۱۵ آبان ۱۳۹۳هلکت خیلی با حال تره!
چراغای گردش حس ماسل کار واقعی میده!
hrf
۱۵ آبان ۱۳۹۳یک فرقی بین دوج و این فورد هست. دوج از خوده کارخونه با 707 اسب میاد بیرون ولی ایشون بعد از خروج تازه میرن باشگاه بعدم اتاق عمل واسه جراحی زیبایی. :D
فریا
۱۵ آبان ۱۳۹۳RTR برای فورد مثل SRT برای دوج ـه !
ماستنگ RTR از اول که تولیدش استارت میخوره به عنوان یه RTR تولید میشه نه یه GT …
hrf
۱۶ آبان ۱۳۹۳اها. ممنونم فریا جان ک گفتی. من فکر میکردم یک تیونر مستقل هست. ممنون از اینکه راهنماییم کردی
فریا
۱۹ آبان ۱۳۹۳انجام وظیفه بود عزیز
milad
۱۵ آبان ۱۳۹۳اقایون برین عکس چهارم رو نگا کنید قسمت کاپوت و چراغاش
خیلی شبیه ب ام دبلیو سری ۳ شده خداییش نگاه کنین
حسین
۱۵ آبان ۱۳۹۳همون قد شباهت داره که وانت پیکان به بنز 10 چرخ
REZA . JUST TOYOTA
۱۵ آبان ۱۳۹۳تنها چیزی که می تونم بگم اینه این ماشین عالیه
به نظر من از کامارو و چلنجر هم بهتره
منتظر هستم تا رقابتش باsrt رو ببینم
parseh net30
۱۵ آبان ۱۳۹۳چقد با ابهت و زیباست
Mostafa JR
۱۵ آبان ۱۳۹۳شورولت بی کار نمی ایسته حتما اونم یه مدل میده بیرون…
احمد فقط سوپر اسپرت اونم ایتالیایی
۱۵ آبان ۱۳۹۳درسته قشنگه ولی کامارو یه چیز دیگست
یاسین
۱۵ آبان ۱۳۹۳با این که خیلی عالیه ولی بازم هل کت رو ترجیح می دم !
ASADI
۱۵ آبان ۱۳۹۳عجب چیزی شده
این اسب دوست داشتنی
مجتبی (ساروی)
۱۵ آبان ۱۳۹۳اقایون شما میای ماشین تیون شده را رو با ماشین از کارخونه بیرون اومده مقایسه میکنی ؟اگه هلکتو تیون کنن اونوقت میشه با این مقایسش کرد اصلا قیاس مع الفارقه
h112
۱۵ آبان ۱۳۹۳انتخاب من هم همچنان ماستانگ…
اون مثلث های روی سپر خیلی زشت کار گذاشته شدن…انگار یه چیزه اضافه اند….
امین
۱۶ آبان ۱۳۹۳شخصا هلکت رو ترجیح میدمدمخصوصاوقتی که در اولین حراج بالای ۸۵۰ هزار دلار فروش رفت چراغاشم عین پیکان جوانان خودمونه.خخخخخ… من نعره هلکت رو با هیچی عوض نمیکنم!!!!
Ahmad..F12
۲۸ آبان ۱۳۹۳بنده هم هلکت رو ترجیح میدم
تیون بیش از حد به درد نمیخوره
parsa
۹ آذر ۱۳۹۳بابا موستانگ همیشه از چلنجر عقبه موستانگ خودش نمیتونه کاری منه یابا شلبی میزنه یا هسنی یا هرتز ار تی ار خودش هیچی نمیتونه بزنه هلکتو تیون کنی چی میشه از بوگاتیم بهتر میشه
محمد
۴ خرداد ۱۳۹۴3 تا ماسل کار هست هرکی هم میتونه عاشق یکیش باشه من خودم عاشق gt500 هستم حالا اگر کامارو یا چلنجر هم بهتر از اون باشن ولی بازم من عاشق gt500 هستم. نیازی نیست به سلیقه های هم توهین کنیم