فورد

قاتل هلکت در سِما

فورد موستانگ ۲۰۱۵، یک ماسل کار واقعی است که می‌تواند نبردی جانانه با کامارو و چلنجر داشته باشد اما وقتی پای SRT هلکت به میان می‌آید، حتی قوی‌ترین مدل شلبی هم سرافکنده خواهد شد. اما در اینجا موستانگ RTR آمده تا دشمن تازه‌نفس را از پای درآورد.

2015 Ford Mustang RTR
۲۰۱۵ Ford Mustang RTR
نمایشگاه SEMA در لاس وگاس، پذیرای فورد موستانگی بود که توسط RTR تیونینگ شده بود تا با قوای ۷۲۵ اسبی بر ۷۰۷ اسب بخار هلکت چیره گردد.
2015 Ford Mustang RTR
۲۰۱۵ Ford Mustang RTR
تغییرات ظاهری خودرو یادآور آخرین مدل موستانگ RTR است. اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب، دو قاب فلزی مثلثی شکل در دو طرف جلوپنجره، اسپویلر عقب و اسپلیتر جلو از ویژگی‌های کیت بدنه این خودرو هستند. بعلاوه چرخهای آلیاژی و رنگ‌آمیزی گرافیکی روی بدنه را نیز نباید نادیده گرفت.
2015 Ford Mustang RTR
۲۰۱۵ Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR
۲۰۱۵ Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR
۲۰۱۵ Ford Mustang RTR
در زیر کاپوت می‌توان موتور را با دو نوع تنظیمات انتخاب کرد. نسخه چهار سیلندر اکوبوست با حجم ۲.۳ لیتر و موتور ۸ سیلندر ۵.۰ لیتری که این دومی به‌شدت تقویت شده و با کمک یک سوپرشارژر می‌تواند نهایتاً ۷۲۵ اسب بخار نیرو تولید کند. سایر اجزا نظیر کمک‌فنرها، میل موجگیر، شاسی، سیستم مکش هوای ورودی، سیستم اگزوز و ترمزها نیز اصلاح و تقویت شده‌اند.
2015 Ford Mustang RTR
۲۰۱۵ Ford Mustang RTR
از ابتدای سال ۲۰۱۵، این مدل ویژه از موستانگ در نمایندگی‌های فورد در سراسر جهان قابل سفارش و خرید می‌باشد.
تنها باید منتظر ماند و رقابت تن‌به‌تن موستانگ RTR را با داج چلنجر SRT هلکت تماشا کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    جالب شده چون تونسته ابهته قبلی موستانگ رو دوباره برگردونه
    آخه اولش که این ماشین اومد یکم انگار مردونگیشو از دست داده بود:)

    1. ASTON MARTin

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      از مستانگ حالم بهم میخورد
      البته تا قبل از دیدن این نسخه :)
      ببینین یه تیون چقد میتونه ابروی یه برند رو حفظ کنه

      1. فریا

        ۱۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        منم از ونکویش و راپید و ونتیج حالم بهم میخوره … ;-)

        1. مک میسل

          ۱۵ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
          این چی بود دیگه!!!!!
          من بین ماسل کار ها چلنجر رو خیلی دوست دارم
          اگر هلکت هم که باشه دیگه هیچی!

      2. RH - MB - DE - RM

        ۱۶ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        استون جان موستانگ سلطانه از این حرفا نزن!!!

      3. mrs

        ۱۶ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقای آستون مارتین اولا مستانگ اشتباهه و ماستنگ درسته . دوما منظورت از این که میگی چیه ؟؟؟؟؟؟

      4. mrs

        ۱۷ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقای آستون مارتین اگه منظورت از این حرفی که داری میزنی اینه که آینده و آبروی کمپانی فورد به ماستنگ وابسته است باید بدانی اگه این کمپانی ماستنگ را اصلا تولید نمیکرد هیچ اتفاقی براش نمیافتاد و به قول خودت اصطلاحا ” آبروش نمیرفت ” . من هم با نظر آقای فریا موافقم .

    2. ASADI

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      دوج هلکت با دوج چلنجر چه فرقی داره؟

      1. شلبى

        ۱۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (705 ديدگاه)

        Asadi جان هلکت مدل مجزایى از ماشیناى دوج نیست ،هلکت اسم یه نوع از موتوراى جدید و پر قدرت دوج که روى مدلاى چلنجر و چارجر گذاشتن و 707 اسب بخار هم قدرت دارن

  2. مصطفی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    عجب ابهتی داره این لامصب!جلوش خیلی ترسناک شده!

    1. پوری پوریا!

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (322 ديدگاه)

      اره ولی به نظر من اگه اون دو تا مثلث سفید رو تو جلو پنچره کار نمیزاشت بهتر بود ;)

  3. مصطفی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    نظر سنجی:
    موستانگ RTR=لایک
    دوج هلکت=دیس لایک

    1. مک میسل

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      به نظر من هلکت خیلی بهتره

  4. شلبى

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    انصافا موستانگ جدید خیلى عالیه هم از نظر طراحى داخلى و هم از نظر طاراحى خارجى،
    از نظر طراحى داخلى که قابل مقایسه با نسل قبلش نیست،من نمیدونم برا چى بعضى وقتا گفته میشه که طراحیش ضعیف تر شده

    1. hozhabr

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (75 ديدگاه)

      ماستنگ از همون اول ضدایرودینامیک بود حالا چی؟

  5. پوری پوریا!

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    ماستانگ مثل یه جرقه تو بشکه باروته!م ماشینیه که اگه تیونینگش کنی به هیولا تبدیل میشه!

  6. ساسان.م

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (338 ديدگاه)

    قطعاً شورولت برنامه ای برای کامارو داره منتظریــــــــــــم

  7. Just germany...

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    اگه فقط رینگاش مشکی بشه حله…!!!!

  8. e36

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    الان فقط رقابت و جنگ سر اسب بخاره!

    1. فریا

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      نخـــیر ، هر سه ماسل تو مدلای 2015 ـشون برتری کامل فنی ( نه فقط اسب بخار ) بر مدل های قبلی خود دارن . مصرف کمتر ، قدرت و گشتاور بیشتر ، هندلینگ بهتر و علاوه بر اون طراحی داخلی فوق العاده بهتر .

  9. RH - MB - DE - RM

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    هزار دفعه گفتم:
    The first is the best!!!
    من همیشه طرفدار اولین ها و بهترین ها هستم…

  10. Sajjad

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    انصافا هم هلکت و هم ماستانگ ماسل کارهای خوش نام و خوبین…
    نمیشه صد در صد یکیشونو انتخاب کرد… انتخاب بسی سخت است :)

    1. مک میسل

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      هلکت خیلی با حال تره!
      چراغای گردش حس ماسل کار واقعی میده!

  11. hrf

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    یک فرقی بین دوج و این فورد هست. دوج از خوده کارخونه با 707 اسب میاد بیرون ولی ایشون بعد از خروج تازه میرن باشگاه بعدم اتاق عمل واسه جراحی زیبایی. :D

    1. فریا

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      RTR برای فورد مثل SRT برای دوج ـه !
      ماستنگ RTR از اول که تولیدش استارت میخوره به عنوان یه RTR تولید میشه نه یه GT …

      1. hrf

        ۱۶ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        اها. ممنونم فریا جان ک گفتی. من فکر میکردم یک تیونر مستقل هست. ممنون از اینکه راهنماییم کردی

        1. فریا

          ۱۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          انجام وظیفه بود عزیز

  12. milad

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقایون برین عکس چهارم رو نگا کنید قسمت کاپوت و چراغاش
    خیلی شبیه ب ام دبلیو سری ۳ شده خداییش نگاه کنین

    1. حسین

      ۱۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (248 ديدگاه)

      همون قد شباهت داره که وانت پیکان به بنز 10 چرخ

  13. REZA . JUST TOYOTA

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    تنها چیزی که می تونم بگم اینه این ماشین عالیه
    به نظر من از کامارو و چلنجر هم بهتره
    منتظر هستم تا رقابتش باsrt رو ببینم

  14. parseh net30

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    چقد با ابهت و زیباست

  15. Mostafa JR

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    شورولت بی کار نمی ایسته حتما اونم یه مدل میده بیرون…

  16. احمد فقط سوپر اسپرت اونم ایتالیایی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    درسته قشنگه ولی کامارو یه چیز دیگست

  17. یاسین

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    با این که خیلی عالیه ولی بازم هل کت رو ترجیح می دم !

  18. ASADI

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (266 ديدگاه)

    عجب چیزی شده
    این اسب دوست داشتنی

  19. مجتبی (ساروی)

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    اقایون شما میای ماشین تیون شده را رو با ماشین از کارخونه بیرون اومده مقایسه میکنی ؟اگه هلکتو تیون کنن اونوقت میشه با این مقایسش کرد اصلا قیاس مع الفارقه

  20. h112

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    انتخاب من هم همچنان ماستانگ…
    اون مثلث های روی سپر خیلی زشت کار گذاشته شدن…انگار یه چیزه اضافه اند….

  21. امین

    ۱۶ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شخصا هلکت رو ترجیح میدمدمخصوصاوقتی که در اولین حراج بالای ۸۵۰ هزار دلار فروش رفت چراغاشم عین پیکان جوانان خودمونه.خخخخخ… من نعره هلکت رو با هیچی عوض نمیکنم!!!!

  22. Ahmad..F12

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    بنده هم هلکت رو ترجیح میدم

    تیون بیش از حد به درد نمیخوره

  23. parsa

    ۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا موستانگ همیشه از چلنجر عقبه موستانگ خودش نمیتونه کاری منه یابا شلبی میزنه یا هسنی یا هرتز ار تی ار خودش هیچی نمیتونه بزنه هلکتو تیون کنی چی میشه از بوگاتیم بهتر میشه

  24. محمد

    ۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    3 تا ماسل کار هست هرکی هم میتونه عاشق یکیش باشه من خودم عاشق gt500 هستم حالا اگر کامارو یا چلنجر هم بهتر از اون باشن ولی بازم من عاشق gt500 هستم. نیازی نیست به سلیقه های هم توهین کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا