واضح است که فورد برانکوی جدید در مسابقه درگ شانسی در برابر موستانگ شلبی GT500 نخواهد داشت اما در آفرود ماجرا طور دیگری است. قدرت پونی کار محبوب فورد بیش از دو برابر برانکو بوده و در واقع این GT500 SE است که قدرتی بیش از ۸۰۰ اسب بخار داشته و کاملاً تیون شده است. خب پس هدف از برگزاری این مسابقه چه بوده است؟ در واقع پاسخ مخفی این ویدئو میتواند چیزی بیشتر از هیجان و لذت باشد…
پاسخ واضح به این سؤال تبلیغات است. این موضوع مخصوصاً زمانی درست است که ببینید برانکو توسط شلبی هال، رانندهای حرفهای که درباره آفرود تجربه دارد رانده میشود. همه بیصبرانه منتظر رویارویی دو شلبی هستند اما در واقع سه شلبی در این ویدئو حضور دارند. موستانگ شلبی GT500 رقیب برانکو است اما راننده این خودرو نیز گری پترسون رئیس شلبی آمریکاست. البته باید گفت شلبی آمریکا سازنده شلبی GT500 نیست بلکه آن را ارتقا میدهد. در واقع شلبی سوم محصولی از فورد است…
خب ظاهراً از مبحث اصلی دور شدیم. این ویدئوی کوتاه روی مسابقهای داغ بین دو محصول نمادین فورد تمرکز دارد. با قدرتی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار، واضح است که موستانگ به راحتی پیروز میشود اما مزیت غیرمنصفانه موستانگ با تواناییهای آفرود برانکو جبران میشود. طبیعتاً هال از تواناییهای آفرود برانکو برای عبور از تمامی میانبرها استفاده میکند اما متأسفانه او نمیتواند بهطور کامل این تواناییها را به نمایش بگذارد. نکته دیگر اینکه برای تماشای پرشهای آفرود باید منتظر برانکو رپتور بمانید چراکه این برانکو توانایی انجامش را نداشته است.
با استفاده از میانبرها برانکو از GT500 پیش افتاده و پیروز میشود اما پس از مسابقه است که همهچیز هیجانانگیز میشود. پس از تماشای شات هایی زیبا نوبت به بحث پترسون و هال میرسد جایی که پترسون می گوید شلبی باید کاری با آن بکند. او به برانکو اشاره میکند. هال نیز می گوید این ایدهای بسیار عالی است و اینجاست که بحث پایان مییابد.
خب آیا شلبی آمریکا برنامهای برای تولید شلبی برانکو دارد؟ با توجه به خبرسازیهای زیاد این خودرو شاید احتمال این کار بالا باشد. فعلاً باید منتظر آینده بود.
R@m!n
۱۷ تیر ۱۴۰۰اینم از برانکو رپتوری که همه ی دنیا میدونستن معرفی میشه 😂
( Only she reminds me of love )
۱۷ تیر ۱۴۰۰واقعا جالب و جذاب بود.
akrh78
۱۷ تیر ۱۴۰۰عکس اخر رو خیلی سوسکی برش دادین 😅😉
new RAMIN
۱۷ تیر ۱۴۰۰😂😂😂😂
Amin
۱۷ تیر ۱۴۰۰خیلی باحال بود ، واقعا جالب و هوشمندانه
امیرحسین
۱۷ تیر ۱۴۰۰سلام.
تشکر از جناب احمدزاده.
بنظر من درگ بین ۲ خودرویی واسه هدف های متفاوتی ساخته شده اند خیلی مسخرست.خب که چی؟اگه میخواین توانایی های هرکدومو نشون بدین با خودرهای هم سطحشون درگ بزارید تا توانایی هاشون مشخص بشه.
فرق بین پونی و ماسل چیه؟
( Only she reminds me of love )
۱۷ تیر ۱۴۰۰پونی : نیسان زد
ماسل: چلنجر
امید وارم با این مثال متوجه فرق شون بشی.
*** ماسل مخصوص آمریکا است.
درحال حاظر واقعی ترین ماسل چلنجر است و کامارو و ماستنگ دیگر پونی شده اند.
Ninja
۱۷ تیر ۱۴۰۰نه عزیز موستانگ برای رقابت با چلنجر ساخته نشد برای دزدیدن طرفدارای چلنجر ساخته شد محبوب تر و پر فروش تر هم شد و نوعی کلاس به نام پونی رو تاسیس کرد (بقول کارول شلبی بزرگ که به یه چیز اعتقاد داشت ماشین کوچک انجین بزرک پونی ها هم به نوعی همینن ولی موستانگ کامارو در مقابل اروپایی ها کوچک نیستند ولی تو زمان خودشون در مقابل چلنجر چارجر کوچولو بودن برا همینن تو مک وان یذره کاپوت کشیده تر طراحی شد و کل فضا به اندازه ۲۰ سانت فکر کنم کاپوت اضافه بود) شورلت هم تو میدون اومد با کامارو ماشینی پونی کار با ابعاد کوچک تر از موستانگ و موتور کمی ضعیف تر بعد رقابت بین این سه تا شکل گرفت البته نیسان زد هم از لحاظی پونی کار محسوب میشه ولی من معتقدم پونی نیست ولی پونی کار های محبوب معروف امریکا همینان همین دوتا درضمن یه چیز جالب هم بگم اینه که عظلانی ها (ماسل ها پونی ها) معمولا چراغ گرد دارن که اینو تو کامارو تمام نسل ها موستانگ تمام نسل ها و چلنجر و چاجر تمام نسل ها دید و عضلانی ها انجین های ۸ سیلندر وی شکل و در بعضی مواقع هم وی ۱۰ خورجینی استفاده میکنن و از این لحاظ نیسان زد پونی نیست و مدل های پایه چلنجر کامارو موستانگ هم از نظر من ماسل نیستند
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰ماسل کارها یه رده بزرگتر و عضلانی تر از پونی کارها هستن،پونی کارها معمولاً کوچیک تر و اسپرت تر هستن…..
امیرحسین
۱۷ تیر ۱۴۰۰سلام
جناب Only She Remind………
ببخشید میشه بگین چیش جذاب بود؟کجاش حالب بود؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ تیر ۱۴۰۰به به،درسته درگ عجیبی بود اما من خوشم اومد…
mm.y@rlou
۱۷ تیر ۱۴۰۰چرا شلبیgt500انقدر زیباست یعنی اگر تو خواب هم این ماشین رو ببینم راضی ام چه تو بیداری
Mf1
۱۷ تیر ۱۴۰۰خیلی جذاب بود !!!!!!!!!!
Reza Waffen SS
۱۸ تیر ۱۴۰۰جالب بود