شش سال از ورود فورد رنجر به بازار خودروی آمریکا میگذرد و اگرچه این خودرو از پلتفرمی جدید و بازنگریهایی در طول حیات خود سود برده اما در سال ۲۰۱۹ ما شاهد عرضهی نسل جدید این خودرو خواهیم بود.
فورد رنجر رقبایی چون شورلت کلرادو، جی ام سی کانیون و تویوتا تاکوما را پیش روی خود دارد. برخلاف هوندا ریجلاین، رنجر از ساختار body-on-frame استفاده خواهد کرد و پلتفرم کنونی T6 با تغییراتی اندک ساختار خودرو را شکل خواهد داد. این همان پلتفرمی است که در برانکوی جدید نیز بکار خواهد رفت. انتظار میرود نسخههای دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک رنجر در دسترس باشند.
ظاهر کلی خودرو خیلی متفاوت از رنجر کنونی مختص اروپا نخواهد بود هرچند گفته شده که تراک جدید بازنگری طراحی قابل توجهی خواهد داشت و نمای نزدیک به F-150 را به دست خواهد آورد. گفته میشود نسخههای Crew Cab و Super Cab رنجر در دسترس مشتریان خواهد بود. نسخهی اولی که به عنوان تراک خانوادگی شناخته میشود شاید طویلتر از F-150 پایه باشد. نسخهی Super Cab نیز به عنوان تراک کاری بازاریابی خواهد شد. همچنین احتمال عرضهی نسخهی آفرود رنجر برای مقابله با کلرادو ZR2 کنونی وجود دارد.
شایعات بیان میدارند پیشرانهی ۶ سیلندر تنفس طبیعی و نسخهی ۴ سیلندر اکوبوست در رنجر جدید قابل سفارش خواهند بود و در نهایت امکان ارائهی پیشرانهی ۵ سیلندر دیزلی برای بازار اروپا وجود دارد. گفته شده مصرف سوخت این خودرو بهتر از F-150 خواهد بود و انتظار میرود این خودرو از گیربکس ۱۰ سرعته جدید فورد استفاده کند.
همانند برانکوی جدید، نسل بعدی رنجر نیز در کارخانهی وین میشیگان ساخته خواهد شد و البته گفته شده مراحل مهندسی و توسعهی این خودرو در مرکز مهندسی آسیا پاسیفیک ویکتوریای استرالیا طی شده است.
بر پایهی رقبای کنونی، گفته شده بهای رنجر جدید حدود ۲۵ هزار دلار خواهد بود. با سفارش آپشن ها احتمالاً بهای خودرو مرز ۳۰ هزار دلار را رد خواهد کرد و در نهایت نسخهی آفرود رنجر بهای ۴۰ هزار دلاری خواهد داشت.
Viper ACR
۲۷ دی ۱۳۹۵خیلی جالبه امریکایی ها اینقدر عاشق تراک هستند.
با عشق تراک زندگی میکنند.
.
عکس یکی از این تراک های GMC کنار وانت پراید بود، سقف پراید تا بالای گلگیر GMC بیشتر نبود ، آینده های وانت پراید هم سطح با لاستیکش بود.
.
منم خیلی تراک دوست دارم. خیلی دوست دارم یک هایلوکس بخرم. ولی یکیش مسئله ی پولش هست (تا دنیا بوده مهم ترین مسئله ی بشر همین بوده !!) یکی دیگه هم مخالفت نزدیکان هست و نگاهی که مردم به وانت دارند.
برام جالبه که مردم ما با شنیدن وانت اولین چیزی که یادشون میافته نیسان آبی (نیسان گاوی) هست.
در حالی که تراک ها مزیت های خیلی زیادی دارند و به نظر من این تفکر ما اشتباهه.
Viper ACR
۲۷ دی ۱۳۹۵اینم لینک عکسش
http://achomnet.ir/i/attachments/1/1398456647402640_large.jpg
مهرداد
۲۹ دی ۱۳۹۵آفرین . کاملا با دیدگاه شما موافقم ..
Ali.usa
۲۷ دی ۱۳۹۵فقط میتونم بگم از رقیب های ژاپنی خیلی بهتر
تراک های آمریکا حرف ندارن
مهرداد
۲۹ دی ۱۳۹۵من موندم چرا ملت از واقعیت فرار میکنن !!! بابا آمریکا سلطان تراک سازی هست و به بقیه تراک سازی را یاد داده . اونوقت الکی منفی میدین که چی ؟؟؟
مهرداد
۲۹ دی ۱۳۹۵البته مشخصه کاملا که منفی ها را یک نفر از سرورهای مختلف داده !
Sina
۲۷ دی ۱۳۹۵تنفس طبیعی خوبه
موتور یا تنفس طبیعی یا بهتر از اون سوپرشارجر ..که هر بنزینی بهش بخوره و حالا حالاها برات کار کنه
فقط حیف که فورد نسخه اس یو وی اینو یعنی اورست رو واسه بازار خاورمیانه نمیزنه هرچی دیدم فرمون راست بود