فورد

معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ

پس از موفقیت تیپ لوکس کینگ رانچ در F150 و اکسپیدیشن، فورد حالا این تیپ را برای اکسپلورر هم ارائه کرده است. اکسپلورر کینگ رانچ از کابین لوکسی با صندلی‌ها و زیر آرنجی چرمی دست‌دوز، رو دری‌های چرمی و تریم چوبی واقعی روی داشبورد و غربیلک فرمان برخوردار است. پکیج سفارشی پریمیوم تکنولوژی که ماساژور صندلی‌ها، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم صوتی B&O با ۱۴ بلندگو که به‌طور خاص برای کابین اکسپلورر تنظیم شده است هم داخل این کراس‌اوور را لوکس‌تر می‌کند.

اکسپلورر کینگ رانچ در بیرون نیز از جلوپنجرهٔ اختصاصی خاکستری‌رنگ، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی با درپوشی با نشان کینگ رانچ و چهار سر اگزوز سود می‌برد. این نسخه به‌صورت استاندارد به پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 اکوبوست مجهز است که ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده تا نیرو را در حالت استاندارد به چرخ‌های عقب برساند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. در این خودرو پکیج بکسل هم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود که ظرفیت بکسل ۲.۵ تنی را فراهم می‌کند.

اکسپلورر کینگ رانچ به پکیج ایمنی Co-Pilot360 Assist+ هم مجهز است که شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، سیستم ناوبری با قابلیت فعال‌سازی صوتی و سیستم تشخیص تابلوهای محدودیت سرعت می‌شود. تیپ کینگ رانچ محصولات فورد حاصل رابطهٔ بیست‌سالهٔ این شرکت با گاوداری معروف تگزاس است که با معرفی F150 کینگ رانچ در سال ۲۰۰۱ آغاز شد.

از آن زمان به بعد، این همکاری پنج نسل از پیکاپ F150، چهار نسل از پیکاپ‌های سنگین سری F سوپر دیوتی، سه نسل اس‌یووی فول سایز اکسپیدیشن و حالا اکسپلورر را به دنبال داشته است. امروزه نیز کارگران گاوداری مذکور در تگزاس از بیش از ۳۰۰ دستگاه پیکاپ‌های فورد استفاده می‌کنند. قیمت فورد اکسپلورر کینگ رانچ از ۵۲,۳۵۰ دلار برای نسخهٔ محرک عقب و ۵۴,۳۵۰ دلار برای نسخهٔ چهارچرخ محرک آغاز می‌شود. این نسخهٔ لوکس بهار آینده راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    قیمتش نسبت به امکاناتش خیلی خوبه

    موافقم 17
    مخالفم 3
    1. مسعود بهروان

      ۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (53 ديدگاه)

      قیافه ماشین خیلی زشته!! ولی از حق نگزیم غیر از قیافه اش مابقی چیزاش خیلی به دلم نشست

      موافقم 6
      مخالفم 19
      1. R@m!n

        ۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        اون دیگه سلیقس کاریش نمیشه کرد

        موافقم 7
        مخالفم 1
      2. نوید جهرمی

        ۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (3793 ديدگاه)

        از نزدیک با ابهته. ماشین جوندار و قرص و محکمیه. یه گزینه ایده آل برای یه خانواده 4 نفره که آخر هفته هم میخوان باهاش برن کمپینگ.

  2. Gatsby

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    با این تیپ و قیافه خیلی امریکاییی شده

    الکی نگید فورد ماله آمریکا هستش خودمم میدونم?

    موافقم 15
    مخالفم 2
  3. حمید رضایی

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (73 ديدگاه)

    چرا تلوراید و پالیسید محبوب تره ؟!

    موافقم 3
    مخالفم 18
    1. R@m!n

      ۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      فروش در بازار آمریکا در سال 2020 :
      فورد اسکپلورر 226215
      کیا تلوراید 75000
      هیوندای پالیسید 81905
      معیار محبوبیت چیه ؟؟؟ خودم به شخصه کیا تلورایدو خیلی دوست دارم و جفت کره ای ها رشد فروش خوبی داشتن.
      منبع هم سایت carssalesbase

      موافقم 13
      مخالفم 1
      1. حمید رضایی

        ۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (73 ديدگاه)

        مرسی
        نمی‌دونستم
        فکر می کردم جایی دیدم که اون دو تا پرفروش ترن
        ولی انگار اشتباهی فهمیده بودم!

        موافقم 8
        مخالفم 3
  4. زیزیگولو

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    اگه اشتباه نکنم یکی از قدرتمندترین نسخه های اکسپلورر تا به امروز هستش

  5. امین

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (660 ديدگاه)

    من فقط میام نظرات بخونم. جذابترین بخش سایت هست. و معمولا مطالبی که هفت روز و بیشتر از انتشار اونها گذشته میخونم تا بیشترین تعداد نظرات داشته باشد.
    دیدگاه واقعی افراد نسبت به دنیای خودرو برای من جالب.هیجان انگیزه هست : تعصب روی برند با ماشین خاص ، کل کل کاربرها با هم. بعضا درگیرشون که به توهین هم ختم شده.
    بخش جالبترش بیان تصورات و فانتزی در قالب یک دنیایی واقعی که چنان با دقت ترسیم می کنند که آدم فکر میکنه واقعی هست و برای من مثل دیدن یه فیلم سرگرم کننده و آموزنده.
    البته در این سالها در سایت پدال جو های مختلف داشته. چندین سال قبل کاربر ها مباحث فنی و دیدگاه شخصی در خصوص خودروها و مقاله ها که آموزنده مفید بود بیشتر منتشر میکردند. و الان خوش بختانه بخش نظرات سرگرم کننده تر و با چاشنی فانتزی بیشتر هست.
    بعضا مطالب مفیدی بیان میشه که به اطلاعات مون اضافه میکنه.
    با تشکر از همه کاربران که سایت سرزنده . پویا نگه میدارند
    با تشکر از پدال که محیط متفاوت از سایت تخصصی خودرو در ایران ایجاد کرد . من بشخصه از بقیه برتر میدونمش
    خدا یار و نگهدار همه دوستان زحمتکش.

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. محسن

      ۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (194 ديدگاه)

      راست می گی. منم بخش نظرات پدال رو دوست دارم. با این حال با این که همیشه کل کل و دعوا هست ولی کم تر دیدم نظرات توهین امیز باشه.

  6. Hadi

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    واقعاً خیلی خوب شده ?
    ولی با 50 هزار تا من تیپ پایه لینکلن آوایاتور رو ترجیح میدم…

  7. Ali_x76

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    مانیتور اگه افقی بود، به نظرم فرم کلی کابین متناسب تر و هماهنگ تر می‌شد.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. Benz309 1974

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    عالیه‌

    موافقم 4
    مخالفم 1
  9. MjM

    ۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    ماشین خوشتیپیه نمیدونم چرا همینجوری!

  10. عارف

    ۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (327 ديدگاه)

    برای ماشین بازها آمریکا دنیای قشنگی هست . چرا که هر ماشین با هر تیپ ، توان و کلاسی که بخواهی با شرایط خوب میتونی بگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا