پس از موفقیت تیپ لوکس کینگ رانچ در F150 و اکسپیدیشن، فورد حالا این تیپ را برای اکسپلورر هم ارائه کرده است. اکسپلورر کینگ رانچ از کابین لوکسی با صندلیها و زیر آرنجی چرمی دستدوز، رو دریهای چرمی و تریم چوبی واقعی روی داشبورد و غربیلک فرمان برخوردار است. پکیج سفارشی پریمیوم تکنولوژی که ماساژور صندلیها، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم صوتی B&O با ۱۴ بلندگو که بهطور خاص برای کابین اکسپلورر تنظیم شده است هم داخل این کراساوور را لوکستر میکند.
اکسپلورر کینگ رانچ در بیرون نیز از جلوپنجرهٔ اختصاصی خاکستریرنگ، رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی با درپوشی با نشان کینگ رانچ و چهار سر اگزوز سود میبرد. این نسخه بهصورت استاندارد به پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 اکوبوست مجهز است که ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده تا نیرو را در حالت استاندارد به چرخهای عقب برساند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. در این خودرو پکیج بکسل هم بهصورت استاندارد ارائه میشود که ظرفیت بکسل ۲.۵ تنی را فراهم میکند.
اکسپلورر کینگ رانچ به پکیج ایمنی Co-Pilot360 Assist+ هم مجهز است که شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، سیستم ناوبری با قابلیت فعالسازی صوتی و سیستم تشخیص تابلوهای محدودیت سرعت میشود. تیپ کینگ رانچ محصولات فورد حاصل رابطهٔ بیستسالهٔ این شرکت با گاوداری معروف تگزاس است که با معرفی F150 کینگ رانچ در سال ۲۰۰۱ آغاز شد.
از آن زمان به بعد، این همکاری پنج نسل از پیکاپ F150، چهار نسل از پیکاپهای سنگین سری F سوپر دیوتی، سه نسل اسیووی فول سایز اکسپیدیشن و حالا اکسپلورر را به دنبال داشته است. امروزه نیز کارگران گاوداری مذکور در تگزاس از بیش از ۳۰۰ دستگاه پیکاپهای فورد استفاده میکنند. قیمت فورد اکسپلورر کینگ رانچ از ۵۲,۳۵۰ دلار برای نسخهٔ محرک عقب و ۵۴,۳۵۰ دلار برای نسخهٔ چهارچرخ محرک آغاز میشود. این نسخهٔ لوکس بهار آینده راهی نمایندگیهای فروش خواهد شد.
R@m!n
۷ اسفند ۱۳۹۹قیمتش نسبت به امکاناتش خیلی خوبه
مسعود بهروان
۷ اسفند ۱۳۹۹قیافه ماشین خیلی زشته!! ولی از حق نگزیم غیر از قیافه اش مابقی چیزاش خیلی به دلم نشست
R@m!n
۷ اسفند ۱۳۹۹اون دیگه سلیقس کاریش نمیشه کرد
نوید جهرمی
۸ اسفند ۱۳۹۹از نزدیک با ابهته. ماشین جوندار و قرص و محکمیه. یه گزینه ایده آل برای یه خانواده 4 نفره که آخر هفته هم میخوان باهاش برن کمپینگ.
Gatsby
۷ اسفند ۱۳۹۹با این تیپ و قیافه خیلی امریکاییی شده
الکی نگید فورد ماله آمریکا هستش خودمم میدونم?
حمید رضایی
۷ اسفند ۱۳۹۹چرا تلوراید و پالیسید محبوب تره ؟!
R@m!n
۷ اسفند ۱۳۹۹فروش در بازار آمریکا در سال 2020 :
فورد اسکپلورر 226215
کیا تلوراید 75000
هیوندای پالیسید 81905
معیار محبوبیت چیه ؟؟؟ خودم به شخصه کیا تلورایدو خیلی دوست دارم و جفت کره ای ها رشد فروش خوبی داشتن.
منبع هم سایت carssalesbase
حمید رضایی
۷ اسفند ۱۳۹۹مرسی
نمیدونستم
فکر می کردم جایی دیدم که اون دو تا پرفروش ترن
ولی انگار اشتباهی فهمیده بودم!
زیزیگولو
۷ اسفند ۱۳۹۹اگه اشتباه نکنم یکی از قدرتمندترین نسخه های اکسپلورر تا به امروز هستش
امین
۷ اسفند ۱۳۹۹من فقط میام نظرات بخونم. جذابترین بخش سایت هست. و معمولا مطالبی که هفت روز و بیشتر از انتشار اونها گذشته میخونم تا بیشترین تعداد نظرات داشته باشد.
دیدگاه واقعی افراد نسبت به دنیای خودرو برای من جالب.هیجان انگیزه هست : تعصب روی برند با ماشین خاص ، کل کل کاربرها با هم. بعضا درگیرشون که به توهین هم ختم شده.
بخش جالبترش بیان تصورات و فانتزی در قالب یک دنیایی واقعی که چنان با دقت ترسیم می کنند که آدم فکر میکنه واقعی هست و برای من مثل دیدن یه فیلم سرگرم کننده و آموزنده.
البته در این سالها در سایت پدال جو های مختلف داشته. چندین سال قبل کاربر ها مباحث فنی و دیدگاه شخصی در خصوص خودروها و مقاله ها که آموزنده مفید بود بیشتر منتشر میکردند. و الان خوش بختانه بخش نظرات سرگرم کننده تر و با چاشنی فانتزی بیشتر هست.
بعضا مطالب مفیدی بیان میشه که به اطلاعات مون اضافه میکنه.
با تشکر از همه کاربران که سایت سرزنده . پویا نگه میدارند
با تشکر از پدال که محیط متفاوت از سایت تخصصی خودرو در ایران ایجاد کرد . من بشخصه از بقیه برتر میدونمش
خدا یار و نگهدار همه دوستان زحمتکش.
محسن
۷ اسفند ۱۳۹۹راست می گی. منم بخش نظرات پدال رو دوست دارم. با این حال با این که همیشه کل کل و دعوا هست ولی کم تر دیدم نظرات توهین امیز باشه.
Hadi
۷ اسفند ۱۳۹۹واقعاً خیلی خوب شده ?
ولی با 50 هزار تا من تیپ پایه لینکلن آوایاتور رو ترجیح میدم…
Ali_x76
۷ اسفند ۱۳۹۹مانیتور اگه افقی بود، به نظرم فرم کلی کابین متناسب تر و هماهنگ تر میشد.
Benz309 1974
۷ اسفند ۱۳۹۹عالیه
MjM
۷ اسفند ۱۳۹۹ماشین خوشتیپیه نمیدونم چرا همینجوری!
عارف
۸ اسفند ۱۳۹۹برای ماشین بازها آمریکا دنیای قشنگی هست . چرا که هر ماشین با هر تیپ ، توان و کلاسی که بخواهی با شرایط خوب میتونی بگیری