یک سال پس از آنکه فورد تأیید کرد نام رنجر به آمریکا بازمیگردد، هماکنون شاهد رونمایی این پیکاپ تراک میدسایز هستیم. رنجر ۲۰۱۹ از نظر طراحی خودرویی کاملاً جدید است.
این خودرو به لطف جلوپنجرهای با میلههای افقی و ورودی روی گلگیرهای جلو فوراً به عنوان یک فورد قابل شناسایی است. شیشه جلوی که به عقب خم شده باعث کاهش ضریب درگ و صدای باد شده و قوسهای چرخها نیز بر گیرایی و خشونت این پیکاپ میافزایند. درب پشتی نیز دارای لوگوی رنجر است.
رنجر ۲۰۱۹ نیز همانند اکثر رقبای خود دارای زوایای حمله و فرار بهبود یافته است. این خودرو در دو نوع سوپرکب (دربهای جلو به علاوه نیم درب عقب) و سوپرکرو (چهار درب) عرضه خواهد شد.
فورد میگوید رنجر جدید برای افرادی طراحی شده که میخواهند زندگی شهری را با ماجراجویی خارج از جاده در آخر هفتهها ترکیب کنند. فریم رنجر از فولادی با کشش بالا ساخته شده و سپرهای جلو و عقب نیز به منظور استحکام بالا از فولاد ساخته شدهاند. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربویی قرار دارد که به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است. هنوز قدرت این پیشرانه اعلام نشده اما همین پیشرانه در موستانگ ۲۰۱۸ قدرت ۳۱۰ اسب بخاری را ارائه میکند.
هر دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک دارای دیفرانسیلهایی با قفل دانا Trac-Lok بوده و دیفرانسیل عقب با قفل شوندگی الکترونیکی نیز به همراه شوکها و لاستیکهای آفرود باعث افزایش تواناییهای خارج از جاده رنجر ۲۰۱۹ میشوند.
این خودرو همچنین دارای سیستم مدیریت عبور از سطوح الهام گرفته از F-150 رپتور بوده و همچنین سیستم کنترل Trail نیز وجود دارد که نمونه پیشرفتهتر از سیستم کنترل حرکت در سرپایینی بوده و به رانندگان اجازه میدهد تا عملکردهای ترمز و شتاب را به خود پیکاپ سپرده و تمرکز را روی فرمان دادن خودرو بگذارند.
کابین رنجر ۲۰۱۹ پذیرای پنج سرنشین بوده و بهصورت سفارشی میتوان صفحه لمسی ۸ اینچی به همراه نرمافزار Sync 3 فورد را به همراه یک جفت صفحه رنگی در داخل پشت آمپرها انتخاب نمود. از جمله تجهیزات سفارشی این خودرو میتوان به وای فای هات اسپات 4G LTE، خروجیهای برق ۱۱۵ ولتی، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن، ناوبری و چراغهای جلو و عقب LED اشاره کرد.
تریم های گوناگون رنجر جدید شامل XL، XLT و Lariat هستند. همچنین پکیجهای کروم و اسپورت نیز باعث بهبود نمای ظاهری این پیکاپ میدسایز میشوند.
Peyman
۲۵ دی ۱۳۹۶متین و باوقار??
تیاگو
۲۵ دی ۱۳۹۶به شدت موتورش پر قدرته
از 4 سیلندر توربو قدرت خوبی درآورده
یه رقیب گردن کلفت وخوشگل واسه هم رده هاشه
F۲۲RAPTOR
۲۵ دی ۱۳۹۶فک نکنم این انجین قدرتش برابر با ماستانگ باشه
قدرتشو فک نکنم بیشتر از ۲۰۰ اسب برسونن
البته تو بازار امریکا قضیه فرق داره
F۲۲RAPTOR
۲۵ دی ۱۳۹۶این ماشین خیلی از نسخه استرالیایس زیبا تر و یقور تره
یه پیکاب میدسایز بدون عیب و اشکال در طراحی
مردونه وزیبا
خیلی حال میده با این ۵شنبه جمعه ها بزنی به دل بیابون و مناطق صعب العبور روستاها
Hosein
۲۵ دی ۱۳۹۶اون عکس تو برفاش آرزوی منه.یه پیکاپ مثل همین یا جی ام سی،با یه سدان جمع و جور مثل سیویک،اینفینیتی،یا آیودی تو یه جایی که کل سال برف و سرماس.نمیدونم شاید یدفه معجزه شد به واقعیت تبدیل شد.
عشق ماشین
۲۵ دی ۱۳۹۶عکس چهارم چقدر با ابهت. خیلی خوشگل شده.
مهران
۲۵ دی ۱۳۹۶تازه عکسارو که نگاه میکنی چقد حس امنیت بهت دست میده دیگه چه برسی بشینی داخلش و بزنی به دل کوه و بیابون
mehran (fox)
۲۵ دی ۱۳۹۶من آلمانی باز دو آتیشم ،آلمانم تو این کلاس آماروک و ایکس کلاسو داره ولی انصافا تراک ساختن فقط تخصص امریکاییاست و تا حدودی ژاپنیا…بی نظیره
شاهین
۲۵ دی ۱۳۹۶من میگفتم رنجر رقیب سرسخت هایلوکسه الان میبینم ( از جمله رقبای مشهور رنجر میتوان به شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون، تویوتا تاکوما، هوندا ریجلاین و حتی نیسان فرونتیر سالخورده اشاره کرد.) پس رنجر کلفت تر از این حرفاس. رنجر رپتور چی میگه اونوقت؟!!!
M.us
۲۵ دی ۱۳۹۶عالیه فورد میدونه چه طور چیزی بسازه که بهترین باشه طراحی بروز و زیبا در کنار امکانات و انجین موستانگ که به بهترین شکل ممکن ساخته شده. به نظرم نزدیک ترین رقیبش همون کلرادو و جی ام سی هستن با تاکوما چون این وانتها برجسته تر از وانت های کمپانی های دیگه ان لذا خیلی دوست داشتم یه انجین v6 جدید براش معرفی کنن ،تو این کلاس فکر کنم انجین کلرادو از رقبا قدرت بیشتری داشته باشه که تو دو مدل v6 با 306 اسب و انجین دورامکس با195اسب ولی گشتاور نزدیک560 نیوتن
net
۲۶ دی ۱۳۹۶خیلی زیباست وانت فورد.اولین باره دارم میبینم وانت سیستم صوتی حرفه ای داره.طراحی داخلش که کاملا مشکی هست خیلی خوشکله
net
۲۶ دی ۱۳۹۶کاشکی مثل فوردf150 سقف سانروف بزرگ براش گذاشته بود
net
۲۶ دی ۱۳۹۶میدسایز یعنی چی؟
شاهین
۲۶ دی ۱۳۹۶سلام
یعنی میان سایز
حد واسط خودروی بزرگ و کوچک
یاس ی
۲۶ دی ۱۳۹۶مید سایز یعنی سایز متوسط، فول سایز میشه اف 150 و دوج رم، مید سایز هم که اینجا به چند مدل اشاره شده. سایز بزرگتر هم میشه سری 250 به بالای فورد و سری سوپر هوی که دیگه نزدیک به کامیونتها هستن
خیلی زیبا شده، مگه میشه فورد تراک بزنه و بد در بیاد !!!!!!!!!!!!!!!! اصلا آمریکاییها تخصص ساختن وسیله های نقلیه قلدر و هیولا دارن.
یاس ی
۲۶ دی ۱۳۹۶دسته دنده رنجر از بغل شبیه یکی از شخصیتهای فیلم ترنسفورمرز شده.