اگر قدرت ۴۵۰ اسب بخاری فورد F-150 رپتور برای شما کافی نیست، هنسی پرفورمنس پکیجی سفارشی را برایتان تدارک دیده است.
ولوسی رپتور که بر پایهی F-150 رپتور ساخته شده از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری اکوبوست ارتقا یافته با قدرت ۶۰۵ اسب بخار و گشتاور ۸۴۳ نیوتون متر بهره میبرد. حاصل این اصلاحات ثبت رکورد ۴.۲ ثانیهای برای شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت و طی مسافت ۴۰۰ متر در ۱۲.۹ ثانیه و با سرعت ۱۷۷ کیلومتر در ساعت بوده است. این افزایش قدرت پیشرانه به دلیل جریان هوای اضافه شده از دو توربو شارژری است که محدودیت کمتری را برای سیستم جذب هوا ایجاد کرده است. فشار توربوی F-150 استاندارد ۱۸ psi است درحالیکه فشار مدل ولوسی رپتور ۲۱ psi میباشد. همچنین نباید از سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ جدید و البته تغییرات سیستم مدیریت پیشرانه غافل شد.
هنسی تنها برای ساخت ۱۰۰ دستگاه از ولوسی رپتور مدل ۲۰۱۷ برنامهریزی کرده و ۲۲۵۰۰ دلار را برای این مجموعهی ارتقا یافته (به همراه نصب در تأسیسات هنسی در تگزاس) طلب میکند. ولوسی رپتور ۶۰۰ را میتوان بهطور مستقیم از کارخانه یا نمایندگیهای محلی فورد سفارش داد. این خودرو از سوی هنسی با گارانتی سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر عرضه میشود.
هنسی در کنار این پکیج پرفورمنس، پکیج آفرود مخصوص ولوسی رپتور را نیز ارائه میکند که دربردارندهی سپرهای جلو و عقب هوی دیوتی، چراغهای LED، رینگهای ۲۰ اینچی هنسی با لاستیکهای ۳۵ اینچی تویو و افزایش ۳ اینچی ارتفاع خودرو است. این پکیج نیز به همراه هزینه نصب ۱۲۹۹۵ دلار ارزش دارد.
ولوسی رپتور ۶۰۰ قبلی ما با پیشرانهی ۸ سیلندر خود طرفداران بسیاری داشت. ما دربارهی جدیدترین بهبودهای صورت گرفته روی پیشرانههای ۶ سیلندر توئین توربوی اکوبوست و همچنین برای افرادی که خواهان قدرت، عملکرد و قابلیت آفرود بیشتری هستند بسیار هیجانزده هستیم.
ELEMENTO
۱۵ اسفند ۱۳۹۵.
F150 Raptor خودش به تنهایی ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور و ۴۵۰ اسب بخار قدرت داره.
ولوسی رپتور دیگه واقعا واسه دیوونه های آفرود ساخته شده.
ولوسی رپتور نسبت به رپتور گشتاور و قدرتش حدود ۱۵۰ واحد افزایش پیدا کرده و البته قیمتش به ۷۵/۰۰۰ دلار رسیده.
۴۰۰ متر در ۱۲/۹ ثانیه واسه یک تراک بی نظیره.
The R
۱۵ اسفند ۱۳۹۵کلا این به تنهایی کافیه
یعنی برا هرچی بخوای کفایت میکنه.
ASA
۱۵ اسفند ۱۳۹۵جای حجم موتور 7 لیتری خالیه!
Carbonado Aventador
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ولوسی رپتور نسل پیش رو که کلارکسون تستش کرد…
فووووق العاده بود..
هنوز تو کفشم حیف که نتونستم کیلیپشو پیدا کنم و دوباره ببینمش!!!!
دوستان کسی اگه میدونه اسم اون تست تاپگر چیه بگه تا بتونم دانلودش کنم!!!!
(همون تستی که کلارکسون با ولوسی رپتور زرد به دنبال هموند تو رشته کوه راکی بود)
مجید
۱۵ اسفند ۱۳۹۵سلام رفیق!!
موافقم!!یادش به خیر!!!
اما این ماشین اگه دو برابر این قیمت هم بخوان بدن میارزه چون واقعا بی نظیره!!
حالا تو ایران یه جوون عشق آفرود باید پیر بشه که بتونه یه هایلوکس قدیمی یا یه سافاری تمیز بخواد جمع کنه!!!!!!!
لعنت به این زندگی که فقط آهش نصیب ما شد!!!!
Lancer Evo
۱۵ اسفند ۱۳۹۵درود
فصل 22 فک کنم از قسمتای اخر 7 یا 6 البته ازخود قسمتش مطمئن نیستم ک چند بود
محمد زمانلو
۲۰ اسفند ۱۳۹۵دقیق آخرین قسمت از تاپ گیر با اون سه تا مجری محبوب بود. اون هنون قسمت 6 از فصل 22 تاپ گیره که من هفته ای حداقل دوبار اون تیکه های برف نوردی ولوچی رپتور رو می بینم. می تونید اون قسمت رو به صورت کامل از سایت دانلود ها دانلود کنید.
#ali#
۱۵ اسفند ۱۳۹۵نمیدونم چرا حس میکنم تو عکس سومی چرخ عقب کوچیک تر از جلو هست.
آرش
۱۵ اسفند ۱۳۹۵تایر ها هم اندازه هستند اما اون شاسی و گلگیر عقب یه کم بلندتره
Omid622
۱۵ اسفند ۱۳۹۵برای من بهترین تراک دنیاست همون نسخه شرکتیش با ۴۵۰ اسب عاای بود این دیگه واقعا عالیتر شد
اما من بیشتر دو درش رو دوس دارم البته از این نسخه سوپر کرو هم هست در کل بی نظیر شده و رو دستش اصلا نیومده و رقبا باید با اختلاف زیاد برای دوم شدن بجنگن
كوروش
۱۵ اسفند ۱۳۹۵به این میگن ماشین این هیولا ۶۰۰ اسبی که توی ۴.۲ صد تا رو پر می کنه واقعا نمی شه حرفی زد باید بعضی امریکایی ها از فورد یاد بگیرند
امیر.عارف
۱۶ اسفند ۱۳۹۵واقعا واقعا واقعا وحشی دوست داشتنی. و البته برای ایرانیها دست نیافتنی