پس از حذف سدانهای فیوژن و تاروس، موستانگ هماکنون تنها خودروی سواری فورد در ایالاتمتحده محسوب میشود؛ اما این ماسل کار محبوب همچنان بهعنوان یک از اصلیترین محصولات فورد باقی خواهد ماند و آیندهٔ آن تضمین شده است زیرا فورد حداقل تا یک دههٔ دیگر همچنان موستانگ را زنده نگه خواهد داشت. نسل کنونی یا ششم موستانگ که از سال ۲۰۱۴ در حال تولید است، بهآرامی به پایان عمر خود نزدیک میشود و حالا گزارش جدیدی از اتونیوز از قول منابع نزدیکی به فورد میگوید نسل آیندهٔ این ماسل کار آمریکایی اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی و با مدل ۲۰۲۳ به بازار خواهد آمد.
طبق این گزارش، فورد چرخهٔ عمر نسل بعدی موستانگ را به هشت سال افزایش داده که این یعنی نسل هفتم ماسل کار محبوب فورد تا سال ۲۰۳۰ تولید خواهد شد. این در حالی است که فورد در برنامهٔ اولیهٔ خود چرخهٔ عمر کوتاهتر ششساله را برای موستانگ جدید در نظر گرفته بود اما حالا به نظر میرسد این شرکت میخواهد در نسل بعدی موستانگ هم مثل نسل کنونی که در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد و تا سال ۲۰۲۲ تولید خواهد شد، چرخهٔ عمر هشت سال را اعمال کند. همچنین پیشبینی میشود فیسلیفت و بهروزرسانی نسل جدید موستانگ هم در سال ۲۰۲۵ صورت گیرد.
نسل هفتم موستانگ روی همان پلتفرم ماژولار محرک عقب فورد اکسپلورر و لینکلن اویاتور ساخته خواهد شد که این یعنی ابعاد آن کمی رشد خواهد داشت و فضای داخلی و بار آن بیشتر خواهد شد. خبر مهم بعدی اینکه نسل بعدی موستانگ با سامانهٔ چهارچرخ محرک هم سازگاری خواهد داشت. همچنین گفته شده برای این نسل یک قوای محرکهٔ V8 هیبریدی در نظر گرفته شده که در آن موتور بنزینی چرخهای عقب را به حرکت درمیآورد و یک موتور الکتریکی به چرخهای جلو نیرو میدهد. هنوز مشخص نیست که در نسل بعدی آیا همچنان پیشرانهٔ چهار سیلندر توربو هم ارائه خواهد شد یا نه اما گفته میشود که فورد قصد دارد نسل هفتم ماسل کار خود را کماکان در هردو نسخهٔ کوپه و کابریولت و بهصورت فرمان چپ و فرمان راست تولید کند.
بهنام
۵ شهریور ۱۳۹۹محبوب دل ها
امیدوارم چلنجر و کامارو هم در نسل های بعدی موفق عمل کنن
ارشیاsvj
۵ شهریور ۱۳۹۹کامارو نسل اخرشه.
M.A.S
۶ شهریور ۱۳۹۹امیدوارم چلنجر تو نسل بعدیش کماکان بنزینی و دیف عقب و بدون گیربکس کلاچ دوبل و موتور جلو باشه و کمی تغییر توی سیستم فرمونش داده بشه (نه در حد رکورد پیست چون ماسل واسه این کارا نیست)
چون این اصل ماسل کاره و تنها یه سری تغییرات تو ساختمان پلت فرم و شاسی و بدنه برای کاهش وزن و بهبود انتقال قدرت روی شاسی و یه گیربکس دارای قدرت بیشتر لازمه که یه جورایی یه پلت فرم جدید میتونه حلش کنه (هنوز خود کرایسلر نمیدونه که باید چیکار کنه هر روز یه حرف میزنه اینقد که طرفدار داره)
و کامارو هم با اینکه عقب مونده نسبت به ماستنگ و چلنجر ولی امیدوارم امسال اخرین سالش نباشه و دوباره به اوج برگرده ای کاش شورولت انجین سوپرچارجر LT5 کوروت ZR1 رو سوارش میکرد
و اون میشد کامارو ZL1 1LE به جای 1LE فعلی
زیزیگولو
۵ شهریور ۱۳۹۹فورد موستانگ سریعترین ماشین خیابونی با تکنولوژی بالاست که تا به امروز کمپانی فورد تولید کرده …. آدم هر چقدر نگاش میکنه سیر نمیشه
بچه مشهد
۵ شهریور ۱۳۹۹دیروز خبرش داخل اکثر سایتها بود که ایران قراره با کره سر پول بولکه شده ایران داخل کره جنوبی توافق کنه و چون بخاطر تحریم بانکی جابجایی این پول امکان پذیر نیست پس ایران بجای این ۹ میلیارد دلار دارو و لوازم خانگی و خودرو از کره جنوبی وارد کنه
مهرآیین
۵ شهریور ۱۳۹۹به جای این پول ها سریال کره ای هم از کره بخرند خوبست !!! تا مردم سرگرم شوند !!!
MehdiTurbo
۶ شهریور ۱۳۹۹گذشت دوران اپتیمای ۱۶۰ میلیونی و ازرا ۲۰۰ میلیونی الان دیگه خیلیا کره ای هم بیاد نمیتونند بخرند
خود من خیلی راحت اون زمان اپتیما میتونستم بخرم و خیلی ماشین عوض میکردم الان دیگه ماشین زود به زود عوض نمیکنم نه دیگه میتونی ریسکش بکنی نه دیگه میصرفه.الان دیگه اینایی که زود به زود ماشین عوض میکردند دیگه نه میخرند نه میفروشند حالا باز اون موقع صفر میشد خرید الان که دیگه صفر به این راحتیا نمیشه خرید من دوستامم که همش در حال ماشین عوض کردن بودن همینطور شدند.
دور ماشین بازی برای ماشین بازا تموم شده تو ایران حتی اگه وارد بشه،کلن سیستم از پایه خراب چه وارد بشه چه نشه دیگه مثل قبل خرید و فروش نمیشه.
AMG///
۵ شهریور ۱۳۹۹چلنجر الان تنها ماسل کاریه که اصالتشو حفظ کرده
بی ریا
۵ شهریور ۱۳۹۹موستانگ نماد خودروهای عضلانی آمریکاست که هنوز هیچ خودرویی نتونسته رکورد پرفروش ترین خودروی کوپه اسپورت رو از اون پس بگیره
طیف گسترده محصولات موستانگ از مدل اکوبوست ۲۳۰۰ سی سی تا مدل جی تی ۵۰۰ و هرتز و چندین مدل دیگه نشون دهنده اینه که فورد نگاه خاصی به جیب مردم داشته و سعی در حفظ جایگاه فروش بالای اون داره
لازم به ذکره برخی محصولات که فقط آرم و لوگوی یه برند خاص و مغرور رو یدک میکشن در مدل های پایه قیمت هایی به مراتب بالاتر از مدل پایه موستانگ دارن و پس از سالها تولید توان رقابت با موستانگ محبوب و دوست داشتنی رو نداشته و ندارند و نخواهند داشت
ارشیاsvj
۵ شهریور ۱۳۹۹بعد اون گرونا پورشه ۹۱۱
جگوار تایپF
و کامارو نیستن؟؟
بابا ول کن این چرتو پرت هاتو!!!
??????
M.A.S
۶ شهریور ۱۳۹۹نماد عضلانی چلنجره که هنوز حتی چراغاش به سبک ماسل کارای دهه 60 طراحی شده و هنوز همه ویژگی های اونا رو یاد آوری میکنه
Hadi
۵ شهریور ۱۳۹۹موستانگ در کنار ۹۱۱ ، کوروت ، چلنجر و کامارو نمادین ترین خودروهای تاریخ هستند…
بهترین نسلش هم فک کنم نسل اولش بود مدل 1966 یکی از زیباترین خودروهایی هست که تا به حال ساخته شده…
بعدش این نسل کنونی هم حرف نداره
امیدوارم در نهایت موستانگ به برند مستقل تبدیل بشه و نسل های آینده هم موفقیت نسل های گذشته رو تکرار کنن و در نهایت مدل چهار در موستانگ mach f هم تولید بشه…
مهدی موتورز
۵ شهریور ۱۳۹۹نه !!خواهش میکنم
کوشا
۵ شهریور ۱۳۹۹فکر می کنم تیتر خبرو اشتباه زدین.
ارشیاsvj
۵ شهریور ۱۳۹۹کامارو ولی میگن سال اخرشه!!!???????????