فورد و فولکسواگن در ماه ژانویه یک همکاری جهانی به منظور توسعهی مشترک ونهای تجاری و پیکاپ های میان سایز را اعلام کردند.
در همان زمان گفته شود فورد مسئول مهندسی و ساخت پیکاپ هایی خواهد بود که انتظار میرود در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شوند. البته به نظر میرسد همهچیز به اندازهای که در ابتدا تصور میشد سرراست و ساده نیست.
معاون رئیس استراتژی تولید فولکسواگن آمریکا در مصاحبه با واردز اتو اعلام داشته وضعیت تولید پیکاپ یاد شده علیرغم برنامههایی که در طی سه سال ریخته شده کمی مبهم است. گفته شده آن چیزی که انتظار داریم در موقعیت کنونی هنوز ۱۰۰ درصد قطعی نیست.
اگرچه گمانهزنیهای ابتدایی نشان میدادند فولکسواگن جانشین آماروک را بر پایهی فورد رنجر خواهد ساخت اما مدیر فولکس گفته وضعیت پیچیدهتر از آنچه که به نظر میرسد است. همانگونه که او توضیح میدهد، فولکسواگن از پلتفرم رنجر استفاده خواهد کرد و سپس طراحی مخصوص خود را بکار خواهد برد که کاملاً با پیکاپ فورد متفاوت خواهد بود. او همچنین اعلام داشته کلاس پیکاپ های میان سایز فوقالعاده رقابتی بوده بنابراین فورد همانند شاخهی زیتون نخواهد بود که بخواهد رنجر را دو دستی تقدیم ما بکند.
علیرغم ضعیفتر کردن احتمال تولید پیکاپ فولکس شکلگرفته بر پایهی فورد رنجر، مدیر فولکس گفته این موضوعی بیسابقه نیست. او به مثال همکاری نیسان و مرسدس در تولید X کلاس اشاره کرده است.
چیز زیادی دربارهی پیکاپ جدید فورد و فولکس نمیدانیم اما مدیر فولکس گفته این خودروساز برنامهای برای ورود به کلاس پیکاپ های فول سایز ندارد. او میگوید:
فورد F-150 اوضاع را کاملاً در دست دارد و تلاش برای متقاعد کردن خریدار F-150 کاملاً احمقانه خواهد بود.
او همچنین اظهار داشته نیسان تایتان و تویوتا تاکوما در این کلاس بازار بزرگی را دست ندارند.
F22RAPTOR
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸پلتفرم رنجر یه پلتفرم همه چی تموم و عالی در کلاس مید سایز هست ،اگه وولکس واگن بخواد این پلتفرم رو بگیره قطعا باید یه سرمایه یا یه پلتفرم به درد بخور که به کار فورد بیاد و به همون اندازه ارزشمند باشه به فورد بده
تصمیم عدم ورود به کلاس فول سایز توسط وولکس واگن عاقلانه س
Elmiraj
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸تست های قدرت و پایداری (moose test) رنجر را نگاه کنید و با تویوتا هایلوکس مقایسه کنید…. متوجه می شید چرا فولکس آنقدر دنبال این پلتفرمه …
me84
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸.
“””او همچنین اظهار داشته نیسان تایتان و تویوتا تاکوما در این کلاس بازار بزرگی را دست ندارند.”””
جالبه که در عمل و شرایط سخت واقعی همه میرن دنبال تویوتا.
یه نمونه نیروهای داعش که دستشون باز بود برای خرید هر برندی. اما رفتن سراغ تویوتا. هر برند دیگه ای هم که تو نیروهاشون بودغنیمت بود بابتش پول نداده بودن. خبرش رو پدال پوشش داد.
تو یوتیوب مقایسه تست آفرود تاکوما و رنجر هست. برید ببینید تویوتا چی تو مشتش داره که انقدر طرفدار داره
ساسان
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست عزیز در مورد وجود پیکاپ های تویوتا در دست گروهک های تروریستی نظیر داعش و بوکوحرام غیره باید بهتون بگم که کمپانی های دیگه به خصوص پیکاپ سازها کنترل سختی طبق قوانین بین المللی روی محصولاتشون دارن تا به دست گروه های تروریستی نرسه اما تویوتا این کنترل ها رو نجام نمیده یا سست انجام میده و واسه همینم تا حالا چندین بار برای مسایل مختلف از سوی وزارت امور خارجه آمریکا تهدید به تنبیه و تحریم شده اما به دلیل رابطه بسیار خوب و استراتژیک آمریکا با ژاپن از این کار پشم پوشی کرده هر چند خود تویوتا هم گفته که از این پس بر انتقال خودروهاش در بازاز بیشتر نظارت میکنه که به دست چه کسی میرسه و دوم اینکه دلیل زیاد بودن خودروهای تویوتا دست گروه های تروریستی اینه که همه گروه های تروریستی تو خاورمیانه هستن و خاورمیانه هم یکی از بازار اصلی و مهم کمپانی تویوتاست هم به لحاظ عرضه و هم به لحاظ خدمات و پیدا شدن قطعات دست گروه های تروریستی کاملا بازه. اما در مورد تست آفرود تویوتا تاکوما و فورد رنجر در یوتیوب باید بهتون بگم که اون نسخه فورد رنجر بازار آمریکاست که رنجر معمولی هست نه فورد رنجر رپتور که مثل تویوتا تاکوما مخصوص آفرود باشه.
ساسان
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست عزیز در مورد وجود پیکاپ های تویوتا در دست گروهک های تروریستی نظیر داعش و بوکوحرام و غیره باید بهتون بگم که کمپانی های دیگه به خصوص پیکاپ سازها کنترل سختی طبق قوانین بین المللی روی محصولاتشون دارن تا به دست گروه های تروریستی نرسه اما تویوتا این کنترل ها رو انجام نمیده یا سست انجام میده و واسه همینم تا حالا چندین بار برای مسایل مختلف از سوی وزارت امور خارجه آمریکا تهدید به تنبیه و تحریم شده اما به دلیل رابطه بسیار خوب و استراتژیک آمریکا با ژاپن از این کار چشم پوشی کرده هر چند خود تویوتا هم گفته که از این پس بر انتقال خودروهاش در بازار بیشتر نظارت میکنه که به دست چه کسایی میرسه. و دوم اینکه دلیل زیاد بودن خودروهای تویوتا دست گروه های تروریستی اینه که همه گروه های تروریستی تو خاورمیانه هستن و خاورمیانه هم یکی از بازارهای اصلی و مهم کمپانی تویوتاست هم به لحاظ عرضه و هم به لحاظ خدمات و پیدا شدن قطعات دست گروه های تروریستی کاملا بازه. اما در مورد تست آفرود تویوتا تاکوما و فورد رنجر در یوتیوب باید بهتون بگم که اون نسخه فورد رنجر بازار آمریکاست که رنجر معمولی هست نه فورد رنجر رپتور که مثل تویوتا تاکوما مخصوص آفرود باشه.
ساسان
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست عزیز در مورد وجود پیکاپ های تویوتا در دست گروهک های تروریستی نظیر داعش و بوکوحرام غیره باید بهتون بگم که کمپانی های دیگه به خصوص پیکاپ سازها کنترل سختی طبق قوانین بین المللی روی محصولاتشون دارن تا به دست گروه های تروریستی نرسه اما تویوتا این کنترل ها رو نجام نمیده یا سست انجام میده و واسه همینم تا حالا چندین بار برای مسایل مختلف از سوی وزارت امور خارجه آمریکا تهدید به تنبیه و تحریم شده اما به دلیل رابطه بسیار خوب و استراتژیک آمریکا با ژاپن از این کار پشم پوشی کرده هر چند خود تویوتا هم گفته که از این پس بر انتقال خودروهاش در بازاز بیشتر نظارت میکنه که به دست چه کسی میرسه و دوم اینکه دلیل زیاد بودن خودروهای تویوتا دست گروه های تروریستی اینه که همه گروه های تروریستی تو خاورمیانه هستن و خاورمیانه هم یکی از بازار اصلی و مهم کمپانی تویوتاست هم به لحاظ عرضه و هم به لحاظ خدمات و پیدا شدن قطعات دست گروه های تروریستی کاملا بازه. اما در مورد تست آفرود تویوتا تاکوما و فورد رنجر در یوتیوب باید بهتون بگم که اون نسخه فورد رنجر بازار آمریکاست که رنجر معمولی هست نه فورد رنجر رپتور که مثل تویوتا تاکوما مخصوص آفرود باشه.
ساسان
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست عزیز در مورد وجود پیکاپ های تویوتا در دست گروهک های تروریستی نظیر داعش و بوکوحرام غیره باید بهتون بگم که کمپانی های دیگه به خصوص پیکاپ سازها کنترل سختی طبق قوانین بین المللی روی محصولاتشون دارن تا به دست گروه های تروریستی نرسه اما تویوتا این کنترل ها رو نجام نمیده یا سست انجام میده و واسه همینم تا حالا چندین بار برای مسایل مختلف از سوی وزارت امور خارجه آمریکا تهدید به تنبیه و تحریم شده اما به دلیل رابطه بسیار خوب و استراتژیک آمریکا با ژاپن از این کار پشم پوشی کرده هر چند خود تویوتا هم گفته که از این پس بر انتقال خودروهاش در بازاز بیشتر نظارت میکنه که به دست چه کسی میرسه و دوم اینکه دلیل زیاد بودن خودروهای تویوتا دست گروه های تروریستی اینه که همه گروه های تروریستی تو خاورمیانه هستن و خاورمیانه هم یکی از بازار اصلی و مهم کمپانی تویوتاست هم به لحاظ عرضه و هم به لحاظ خدمات و پیدا شدن قطعات دست گروه های تروریستی کاملا بازه. اما در مورد تست آفرود تویوتا تاکوما و فورد رنجر در یوتیوب باید بهتون بگم که اون نسخه فورد رنجر بازار آمریکاست که رنجر معمولی هست نه فورد رنجر رپتور که مثل تویوتا تاکوما مخصوص آفرود باشه.