تنها چند ماه بعدازآنکه فورد رسماً مشخصات فنی موستانگ شلبی GT500 جدید را اعلام کرد، هنسی سه پکیج ارتقاء مختلف را برای این خودرو ارائه کرده تا عضلات آنرا حتی از این هم قویتر کند. هرچند پیشرانهٔ GT500 بهصورت استاندارد با ۷۶۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۷ نیوتن متر گشتاور قویترین پیشرانهٔ V8 سوپرشارژی است که تاکنون در یک خودروی تولیدی نصب شده است اما هنسی با کیت پایهٔ خود بنام ونوم ۸۵۰ میتواند این اعداد را به ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۸۳ نیوتن متر گشتاور افزایش دهد. کیت میانی هم با نام ونوم ۱۰۰۰ خروجی موتور را به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۲ نیوتن متر گشتاور افزایش میدهد اما مطمئناً هیجانانگیزترین کیت هنسی برای GT500 بالاترین نسخهٔ آن بنام ونوم ۱۲۰۰ است.
همانطور که نام این کیت مشخص است، قدرت پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری سوپرشارژ فورد را به ۱۲۰۰ اسب بخار میرساند یعنی هماندازهٔ بوگاتی ویرون سوپراسپرت! با این کیت گشتاور موتور نیز به رقم خیرهکنندهٔ ۱۳۵۶ نیوتن متر میرسد. البته این اعداد زمانی تولید میشوند که در باک خودرو سوخت E85 یا مسابقهای ریخته شده باشد؛ اما هنسی چگونه میتواند ۴۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۸ نیوتن متر گشتاور بیشتر را از موتور شلبی GT500 استخراج کند؟ در ابتدا سیستم پرخوران این موتور به ترکیب توئین توربو تغییر پیدا کرده و در آن از سیستم سوخت ارتقاءیافته استفاده شده است. علاوه بر این، موتور به پیستونها و شاتونهای مستحکمتر مجهز شده و در آن از سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ سفارشی، اینترکولر ارتقاءیافته و سیستم القای هوای جریان بالا استفاده شده است.
برای اطمینان از اینکه گیربکس اتوماتیک دوکلاچهٔ فورد بتواند این نیروی اضافی را تحمل کند، هنسی آنرا اصلاح کرده است. تکمیلکنندهٔ تغییرات شلبی GT500 هنسی نیز تغییرات جزئی ظاهری مثل نشانهای Venom 1200 و لوگوی تیونر هستند. علاوه بر این، خریداران این هیولا از یک پلاک شمارهدار اختصاصی با امضای خود جان هنسی روی داشبورد به همراه پلاکی با شماره سریال در محفظهٔ پیشرانه بهرهمند خواهند بود تا مشخص شود این یک GT500 کارخانهای نیست. هر خودرویی که به پکیج ونوم ۱۲۰۰ مجهز میشود طی مسافت ۲۴۰ کیلومتر مورد رانندگی آزمایشی قرار میگیرد تا اطمینان حاصل شود که پیش از تحویل خودرو به خریدار همهچیز به همان صورتی که وعده داده شده کار میکند. برای این کیتهای ارتقاء همچنین گارانتی ۲۰ هزار کیلومتری هم در نظر گرفته شده است.
آرین
۹ شهریور ۱۳۹۸موستانگ باشی
شلبی هم باشی
با دست پخت هنسی
چه شود…
مسعود
۹ شهریور ۱۳۹۸دیگه با این باید پرواز کردتا رانندگی
حسین
۹ شهریور ۱۳۹۸با این اوصاف باید زیر ۲ ثانیه ۰ تا ۹۶ تارو بره و زیر ۱۰ ثانیه ۴۰۰ متر رو
Fk
۹ شهریور ۱۳۹۸بیست هزا ر کیلومتر گارانتی ؟؟؟؟؟
برای تیون با همچین قدرت بالایی
شخصا تعصب خاصی رو هیچ برندی ندارم
گرچه انگلستان رو تو زمینه خودرو بی همتا میدونم ولی منصفانه نگاه کنیم هنسی واقعا کارش فوق العاده هست
دوستانی که تو زمینه تیونیگ کار میکنن حتما میدونن بیست هزار کیلومتر گارانتی برای این حجم از تیون بینظیره
Mad.z.Max
۹ شهریور ۱۳۹۸دقیقا منم همیشه نظرم به گارانتی محصولات هنسی جلب میشه. مطمئنم خیلی از بچه های این سایت ویدیو های درگ زیادی دیدن، که ماشین تیونینگ شده حتی توی مسیر یه درگ هم نقص فنی پیدا میکنه (چهارصدمتر با حداکثر توان) حالا این که 20هزاااار کیلومتر برای ماشینی که قطعا برای استفاده ی سنگین مسابقه ای خریداری میشه، واقعا عدد بزرگ و قابل توجهی هست و کاملا قابل احترامه..
حسین
۹ شهریور ۱۳۹۸دوستا ن کسی میدونه سیستم القای هوای جریان بالا چیه؟
سعید
۹ شهریور ۱۳۹۸اصلا فکر نمیکردم به این زودی این مقدار به قدرت موتورش اضافه کنن
M
۱۰ شهریور ۱۳۹۸هنسی دیوونه تر از این صحبتاس ! همون کاراکتریه که همه فیلما میخوان برای جذاب کردن فیلمشون یکیشو بسازن !
تازه تو دنیای فیلم هم به نصف هنسی نمیرسن این پسر عالیه !
در مورد این ماشینم بگم که بعضی وقتا بعضی ماشینامیان که ماورای سلیقه هان!
یعنی مهم نیست سلیقت چیه قطعا دوستش داری!
یه جورایی انگار وظیفمونه بعضی ماشینارو دوس داشته باشیم قطعا اینم یکی از اوناس!
مانی
۱۰ شهریور ۱۳۹۸این مدل جدید با قوانین سختگیرانه جدید اروپا سازگاری داره؟
منظورم مدل استاندارد خود فورد هست
۷۶۰اسب با سوپر شارژر و ستاندارد بودن سخته
حامد
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ماستنگ دوست داشتنی با فلفل اضافه! استاد زمین زدن ناشی ها.