پیروی پیشنمایشی که سال پیش صورت گرفت، شرکت هنسی پرفورمنس برنامههای خود برای رونمایی از ولوسی رپتور۶×۶ در نمایشگاه SEMA را اعلام کرد.
این خودرو که بر پایه F-150 ولوسی رپتور ساخته شده از اصول مرسدس G63 AMG 6×۶ پیروی کرده و دارای فضای بار بزرگ و دو اکسل عقب میباشد.
بهای خودروی مورد بحث از ۲۹۵ هزار دلار آغاز شده و شامل بهای فورد F-150 رپتور پایه و همچنین سیستم تعلیق ارتقا یافته فاکس است. این پیکاپ غول همچنین به سپرهای هوی دیوتی، رول بار، چراغهای LED و رینگهای ۲۰ اینچی به همراه لاستیکهای آفرود مجهز شده است.
آپشن های متنوعی برای ولوسی رپتور هنسی در دسترس بوده که شامل ترمزهای برمبو، چراغهای LED اضافی و رینگ و لاستیکهای بزرگتر است. مشتریان حتی میتوانند کابین و سفارشی و نسخهای نظامی را نیز سفارش دهند.
خب صحبت از آپشن که شد باید بگوییم محصول جدید هنسی را میتوان با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری اکوبوست توئین توربوی ارتقا یافتهای سفارش داد که قدرت بیشتر از ۶۰۰ اسب بخاری تولید میکند. به منظور دستیابی به این خروجی چشمگیر، پیشرانه دارای توربوهای جدید، اگزوز اصلاح شده، اینترکولر ارتقا یافته و ECU دوباره برنامه ریزی شده میباشد.
Behnam
۷ آبان ۱۳۹۶عجب جیگیری این??
محمد
۷ آبان ۱۳۹۶رقیبش مرسدس G63 AMG 6×6 هم عجیب هیولاییه واسه خودش
سامان اذری
۷ آبان ۱۳۹۶عجب ابهتی
ونوم اف ۵
۷ آبان ۱۳۹۶هنسی چه کرده این چند وقت چند روز دیگه هم ایشالله رونمایی اف ۵
MAHDI . CHEVROLET
۷ آبان ۱۳۹۶قراره بترکونه
ایا تو هم مثل من چشم انتظاری؟
PaRHaM
۷ آبان ۱۳۹۶هیولاس ?❤?????
aura
۷ آبان ۱۳۹۶وای میخوام خود سوزی کنم از ابهت این هیولا
مهران
۷ آبان ۱۳۹۶ولی هیجی g کلاس 6*6 نمیشه
#ali.m#
۷ آبان ۱۳۹۶یه غول دیکه .
واقعا یه همچین چیزی لازم بود .
امیدوارم نسخه 6*6 سیرا و توندرا هم ساخته بشه
تا یه رقابت باحال ببینیم ازشون .
?فورد?
Hemichan
۷ آبان ۱۳۹۶ماشین فوقوالعاده ایه البته موپار هم از این دست سفارش ها زیاد داره
حتی داج هم بیست سال پیش یه کانسپتش رو ساخته بود
1997 dodge ram t-rex 6×6 concept
و
از اصول هیچ جایی پیروی نکرده همچین ماشینایی به شکل دست ساز و سفارشی سالها یا به عبارت بهتر چند دهه است که ساخته میشن
6*6 و 8*8
حالا اگه میگفت کامیونهای نظامی روسی یه چیزی
:::فرشاد:::
۷ آبان ۱۳۹۶:::نظرسنجی:::
G63 AMG 6×6: لایک ?
هنسی ولوسی رپتور: دیسلایک ?
Fit Demon
۷ آبان ۱۳۹۶طبیعتا توانایی 4 در 4 توی افرود خیلی بهتر از 6 در 6 هست
چون یک سری موانع رو با 6 در 6 (سه محور) اصلا به خوبی نمیشه عبور کرد
و اما بحث مهم سایز توی افرود هم هست که خودروی سه محور سایز مناسبی جهت افرود نداره
پس میشه نتیجه گرفت این خودرو صرفا جهت افرود نیست و کاربردهای دیگری داره
که قطعا استفاده نظامی توی اولویت اول بهره گیری از این قبیل خودروهاست
یه جورایی حکم یه بلدوزر داره که بیشتر به فکر تخریب مانع هست تا گذر کردن از مانع%
(مخصوصا وقتی یه گارد فولادی نصب کنی جلوی ماشین)
و اما یه موضوعی که توجه منو خیلی جلب کرد،
سایز رینگ لاستیک این ماشین بود که کاملا میشه درک کرد که چه نیروی عظیمی به چرخ ها وارد میشه
ديفندر
۸ آبان ۱۳۹۶اینا ماکته ها
دقت کنین