فورد

هیولای تازه‌نفس فـورد در راه است

کمپانی فورد در اتوشو بین‌المللی آمریکای شمالی امسال که در دیترویت آمریکا برگزار شد از نسل جدید مدل افسانه‌ای GT خود پرده برداشت. حال پس از گذشت حدود دو ماه از آن روزها خبر تولید آن قطعی شده و خود کمپانی نیز آن را تأیید کرده است. قرار است در نمایشگاه ژنو امسال هم به نمایش درآید و بعد از آن در اواخر سال آینده روی خط تولید رفته و در سراسر دنیا به فروش برسد.

Ford GT Prototype Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
آقای “مورای کـالوم” سر طراح کمپانی تصریح کرده که در حدود چند صد دستگاه از آن تولید خواهد شد و قبل از رونمایی رسمی در دیترویت تنها کمتر از ۵۰ نفر آن را دیده بودند.
همچنین “راج نایر” رئیس بخش فنی و سخنگوی کمپانی در سخنانش درباره GT جدید گفته است:

این یک پرتو جدید و یک محصول به‌اصطلاح ultimate است. این نسل از مدل ۲۰۰۵ هم منحصربه‌فردتر است و تیراژ تولید آن محدود خواهد بود. طراحی دقیق و آئرودینامیک فعال آن بسیار کارآمد بوده و علاوه بر نقش بسزایی که در افزایش بازدهی ایفا می‌کند باعث کاهش ضریب درگ نیز می‌شود. البته کارهای زیادی نیز در راستای هیبرید بودن آن صورت گرفت اما از آنجایی که تمرکز ما روی بازدهی بالا بود و نیز تکنولوژی هیبرید افزایش وزن را به دنبال دارد از آن صرف‌نظر کردیم و کاهش وزن را اولویت خود قرار دادیم. ساختن چنین خودروهایی در خون و دی‌ان‌ای ما رخنه کرده و کمپانی بدون این دسته از محصولاتش حتی قابل تصور هم نیست.

Ford GT Prototype Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
GT جدید در تأسیسات Moltimatic Motorsport در کانادا ساخته می‌شود که بیش از سی سال است در پروژه‌های مسابقه ای با فـورد همکاری می‌کند. درواقع تولید آن برای بزرگداشت جشن ۵۰ سالگی کسب مقام اول تا سوم در مسابقات ۲۴ ساعته لـمـانـز توسط فـورد جی‌تی مسابقه‌ای در سال ۱۹۶۶ است و به همین خاطر نسل جدید نیز سال آینده در مسابقات شرکت خواهد کرد.
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
سخنگوی کمپانی در اظهار نظر دیگری می‌افزاید:

این ماشین برای ما مجموعه ای از اختراعات و نوآوری‌هاست، تمامی نوآوری‌ها از رینگ‌ها و آئرودینامیک و پیشرانه مدرن اِکوبوست گرفته تا باقی تکنولوژی‌های جدید آن برای آینده فـورد بسیار مهم هستند و GT جدید به‌عنوان پرچم‌دار این اختراعات روی خط تولید خواهد رفت.

Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
در بخش بیرونی طراحی آن شبیه پدربزرگش بوده و همان اسلوب را دارد یعنی ارتفاع پایین، عرض زیاد و رینگ‌های غول‌پیکر بیست اینچی، اما جالب اینجاست که در کل طراحی و خطوط آن بی‌شباهت به فــــراری لافــراری نیست! بیشتر قسمت‌های بدنه از فیبرکربن ساخته شده و دارای قطعات آلومینیومی در جلو و عقب برای در بر گرفتن پیشرانه و سیستم تعلیق است که به نظر می‌رسد سبب کاهش وزن قابل توجهی شده است. در قسمت عقب باله‌ای وجود دارد که ارتفاع و زاویه آن بر پایه شرایط و نوع رانندگی تغییر می‌کند. همچنین بخش انتهایی سپر عقب یک دیفیوزر بزرگ را در بر گرفته است. سیستم ترمز در هر چهار چرخ از نوع دیسکی کربن-سرامیک است. ۴ حلقه لاستیک میشلین نیز به‌صورت استاندارد رینگ‌ها را دربر می‌گیرند. سیستم تعلیق نیز دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و به گفته خود کمپانی هندلینگی مثال‌زدنی را به ارمغان می‌آورد.
2017 Ford GT Interior
۲۰۱۷ Ford GT Interior
2017 Ford GT Interior
۲۰۱۷ Ford GT Interior
2017 Ford GT Interior
۲۰۱۷ Ford GT Interior
در جلوی محور عقب و زیر یک درپوش کشیده که قسمتی از آن از جنس شیشه است، پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر اِکوبوست با قدرتِ بیش از ۶۰۰ اسب بخار جای گرفته که طبق ادعای کمپانی در بین خودروهای موجود یکی از بهترین نسبت‌های قدرت به وزن را داراست و به نسبت موتور ۵.۴ لیتری ۸ سیلندر قبلی، قوی‌تر و به‌صرفه‌تر است.
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
Ford GT Prototype, Chicago auto show 2015 live photo
با باز کردن درها روی رکاب پایین نوشته بزرگ GT به چشم می‌خورد. فضا تنگ به نظر نمی‌رسد و برای دو نفر راحت و کافی است. فرمان خوش‌دست و دارای دکمه‌های فراوان است، پدال‌های تعویض دنده‌ها نیز در پشت آن قرار دارند. کنسول وسط و جلوداشبورد نسبتاً ساده‌اند اما طراحی خاص و دل‌نشینی دارند. یک نمایشگر در وسط داشبورد و خروجی‌های دوبل سیستم تهویه در دو طرف آن جای گرفته‌اند. فضاسازی و طراحی کابین دقیقاً همان‌طوری است که فـورد آن را “هدفمند” می‌خواند.
قیمت رسمی آن هنوز اعلام‌نشده اما حدس و گمان‌ها رقمی حدود ۲۰۰ هزار پوند را نشان می‌دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. Pooya

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    سلام
    Ferrari laferrari با انجین هایبرید ۱۲۵۵ کیلوگرم وزن داره. McLaren p1 با موتور هایبرید ۱۴۹۰ کیلوگرم وزن داره. و فورد می خواد با اضافه نکردن انجین الکتریکی وزن کم کنه. پس باید منتظر ماشینی با وزن کمتر از ۱۲۰۰ کیلوگرم باشیم.

    1. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      کوروت از این زیباتره خداییشش.
      بی صبرانه منتظر ZR1 هستم.
      سلطان پیست و اصلی ترین رقیب 911 و GTR

    2. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      این هم ماشین خوبیه و آرزومه همچین ماشینی زیر پام بود ولی اگه بخوام پول بابتش خرج کن به جای پرداخت 150 هزار دلار به این 120 هزار دلار یه کوروت ZR1 فول می گیرم.بعد 30 هزار دلار هم میدم به تیونر هنسی تا پکیج Turbo STAGE II رو رو این ماشین سوار کنه.

      اون موقع میشه خدای جنگ (کوروت)

      1. فرامرز

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        کامارو و کوروت فقط به درد سرعت رفتن تو مسیر مستقیم میخورن. تو هندلینگ و گیربکس طبق گفته موتور ترند خیلی از امثال ۹۱۱ و جی تی آر عقب هستن! هیچ چیزی الکی ارزون نیست!!!

        1. E 36

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (917 ديدگاه)

          کوروت یه دونس !

        2. فریا

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          ههه:D آره هیچ چیزی الکی ارزون نیس ولی خیلیا الکی گرونن !
          همین کوروت که ازش حرف میزنی توی پیستی که موتور ترند تست کرده بود 0.3 ثانیه از 918 900 هزاری عقب بــود . همین بسه لازم نیست ادامه بدم .

        3. P.G(بازرس ارشد ستاد مبارزه با خزعبلات و كذبيات در سايت پدال)

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          واقعاً این موضوع که بعضى ها میان تو سایت و بدون اطلاعات و بدون مراجعه به مجلات و سایت هاى تخصصى خودرو همین جورى عشقى نظرات و تخیلات خودشونو به عنوان حقیقت در مورد یک خودرو جا میزنن داره کم کم تبدیل به یک اپیدمى حال به هم زن میشه!
          من کاملاً اینو میدونم که خیلى از این دوستان بر اساس تجربیاتشون در بازى هایى مثل NFS یا غیره میان این حرفا رو میزنن که مثلاً کوروت یا کامارو هندلینگ ندارن یا ترمز گیرى خوبى ندارن و… اما این دوستان اگر یه سرچ ساده بکنن نه تنها چیزى ازشون کم نمیشه بلکه نظراتشون از حالت سایت پر کن خارج میشه و کمى ارزش پیدا میکنه!
          دوست عزیز تمام مجلات معتبر که کوروت رو تست کردن یکى از نقاط قوتش رو هندلینگ و چسبندگى عالیش عنوان کردن.کارى نداره که،تشریف ببرید عدد شتاب جانبى کوروت رو با خیلى از رقباى اروپاییش مقایسه کنید،خیلى چیزا دستتون میاد…
          در ضمن من از این به بعد در کامنتایى که قراره حال این دوستان گزافه گو رو بگیرم از این نام کاربرى جدیدم استفاده میکنم،باشد که بقیه ى دوستان مطلع و فهیم سایت هم در این ستاد به بنده کمک کنن!:)

        4. Ghost

          ۱ اسفند ۱۳۹۳
          سوابق: (168 ديدگاه)

          P.G خدا خیرت بده ! بیا ببین ملت دارن چه کامنتایی میدن :|
          ما که تو ماشین زیاد حرفه ای نیستیم , ولی حداقل فرق غلط و درست رو میدونیم !! خیلی وقت بود میخواستم این ستاد مبارزه با چرندیات رو تو پدال ببینم !

    3. M5

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (293 ديدگاه)

      من ک خیلی باهاش حال کردم !
      خصئصا داشبورد !

      1. fluid

        ۱ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        درود p.g عزیز ولی متاسفانه اوضاع تو کل جامعه اینجوری شده مثلا توی تاکسی اگر از فلان موشک هم سوال کنی همه راجعبش صد جور نظریه از ساخت تا تولیدش میدن انگار واژه ی نمیدونم و بلد نیستم از دستور زبان ما ایرانیا حذف شده.

    4. amir@challenger

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      میشه قیمتاشونم بگی:-)اگه ب این وزن رسیدن بخاطر تکنولوژی در الیاژ استفاده شدست ک اون وزنو جبران کنه واسه همینه ک قیمتاشون سر ب فلک کشیده

      1. amir@challenger

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        لا فراری و مک لارن رو میگما!

        1. Amin.Fucco

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (211 ديدگاه)

          دوست عزیز تو لینکـای زیر اطلاعات مفیدی پیدا میکنی.
          http://www.caranddriver.com/ferrari/laferrari
          http://www.caranddriver.com/mclaren/p1

  2. farzad

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    رقیبی قدر برای اروپایی ها

    1. #REZA#

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      ایتالیایی ها

  3. پوری پوریا!

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    فورد جی تی واقعا یه اسطوره ست!!
    یه سوپر اسپرت فوق العاده که من کلی تو نید فور اسپید های قدیمی باهاش خاطره دارم!
    این مدل هم واقعا فوق العاده ست. همون طراحی ساده و زیبا ولی مدرن تر!
    من فک میکردم فورد جی تی دوباره بر نمیگرده ولی مثه اینکه اشتباه فکر میکردم!

  4. فردین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (129 ديدگاه)

    یه اسطوره ی واقعی
    واقعا معرکس
    عظمت قبلش رو حفظ کرده

    1. #REZA#

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      همچنین یک افسانه واقعی

  5. Lamborghini RENTON

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    هم دوستدار محیط زیست و هم با ابهت وهم پر قدرت مانند گذشتگان

  6. رامتین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    بدون توجه به قیمت، این اتومبیل یا کوروت در برابر فراری488 اسباب بازی هم نیستند!
    از نظر زیبایی که خنده داره مقایسه بشه و از نظر فنی، فراری همیشه صدر بوده.

    1. ToRMoZ_DaSTi

      ۱ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (71 ديدگاه)

      P.G بیا به دادمون برس :|

  7. bardia

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    واقعا زیباست

    قیافشو خیلی دوست دارم،هم نمای جلو هم عقبش بی نقصه

  8. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    چراغاش واقعا عالی و منحصربفرده.بخصوص لوگوی GT که روش حک شده واقعا زیباس

  9. MOHAMAD TBAG

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (146 ديدگاه)

    دور از هر گونه تعصب به سلطان ….
    زیبا …
    پرقدرت ….
    دوست داشتنی ….

  10. Archi khan

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    جسارتا جناب پدال مدتیه کم کار شدی آااا

    سرعت مطلب گذاریت کم شده

  11. سجاد

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (203 ديدگاه)

    200هزار دلار مفته !!! البته این قیمت احتمالی بیش نیست و من فکر می کنم بالای 800هزار دلار باشه چون خودشون گفتند که تولید این ماشین محدوده(بر خلاف مدل های پیشین)
    طراحی داشبورد و کابین فوق العاده زیباست ( هر چند بسیار ساده ـست )
    این جمله خیلی غرورآمیز بود.خیلی لذت بردم:
    “ساختن چنین خودروهایی در خون و دی‌ان‌ای ما رخنه کرده و کمپانی بدون این دسته از محصولاتش حتی قابل تصور هم نیست. ”
    به احترام فورد GT و بهترین نسبت توان به وزن ، 10دقیقه سکوت(!) :-D
    مرسی آقا امین

    1. سعید

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      کی گفته این ماشین بهترین نسبت توان به وزن رو داره؟!!!
      تو متن گفته: یکی از بهترین نسبت‌های قدرت به وزن
      بهترین نسبت توان به وزن رو Koenigsegg One که به زودی میاد داره با وزن 1341 و قدرت 1341 یعنی نسبت قدرت به وزن میشه: 1
      http://www.pedal.ir/سایر-خودروهای-اروپایی/koenigsegg-one-1/

      1. Amin.Fucco

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (211 ديدگاه)

        این ادعای کمپانیه سعید جان حرف من یا کس دیگه ای نیست.
        درضمن گفته “یکی از بهترین” نگفته “بهترین”.

        1. سعید

          ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1483 ديدگاه)

          میدونم امین خان،من جواب آقا سجاد رو دادم که گفته به احترام فورد GT و بهترین نسبت توان به وزن
          منظورم منم همین بود که خود کمپانی گفته یکی از بهترین ها و نگفته بهترین

          ارادت داریم

    2. Amin.Fucco

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      البته 200 هزار پوند هستش اون آقا سجاد،دلار نیست.

  12. شلبى

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    بسیار زیباست و طراحیه منحصر به فردى داره،بارزترین قسمت هاى طراحیه این ماشین بنظرم موتوریه که از اون در این ماشین استفاده کردن و احتمالا وزن خیلى خوب اونه

  13. علی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (513 ديدگاه)

    اولین باره که با فورد جی تی حال میکنم
    طراحیش فوق العادست و به نظرم بازارو میترکونه

  14. CBR400

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    آقا امین دستت درد نکنه . در متن به Moltimatic Motorsport اشاره کردی . من برای اولین باره که این اسم را در یک مطلب میخوانم و قبل از این هم در مورد این تاسیسات چیزی نمیدانستم . لطفا در مورد این تاسیسات و اینکه تا الان چه خودروهایی در این تاسیسات ساخته شده مقاله جامعی در پدال بزار . ممنون .

    1. Amin.Fucco

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      خواهش میکنم داداش.
      رو چشم یه معرفی خوب ازش تهیه میکنم.

      1. CBR400

        ۱ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (578 ديدگاه)

        دیدم عشق فراری هستی گفتم یه پیشنهادی بهت بدم . تا بحال اسم p4 by norwood رو شنیدی ؟ اگر این اسم را تا بحال نشنیدی در این باره تحقیق کن . مثلا چه سالی تاسیس شده ؟ در زمینه تیونینگ فعالیت میکنه یا بازسازی فراری ؟ چرا فراری را انتخاب کرده اند ؟ و … . و مطلبی در پدال بزار . من چگونه میتوانم برای خودم آواتار درست کنم ؟

  15. M5

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (293 ديدگاه)

    چراغ های خطرش مثل پشت جت میمونه در حال اوج گرفتن ! یدونس !

  16. فریا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    از کی تا حالا فورد GT موتور 6.2 لیتری داشته ما نمیدونستیم ؟!

    GT 2005 موتورش 5.4 سوپرشارژر بود !!

    ثانیاً طراحی چه ربطی به لافراری داره ! اگه با مدل 1966 مقایسه کنید همون

    قالبه و هیچ تغییری نکرده فقط جزئیاتش دچار تغییر شدن !

    شاید لافراری شبیه GT باشه ولی GT شبیه هیچکی نیست .

    اگه واقع بین باشیم افراری هم از زبان طراحی فراری تجاوز نکرده .

    پس لازم نیست انگ شباهت و کپی به خودروسازان معتبری مثل فــورد و فراری

    زده بــشه .

    1. Amin.Fucco

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      فریا درست میگی موتور قبلی 5.4 لیتری بود
      اشتباه تایپی از من بوده
      خیلی خیلی ممنون که اشاره کردی :)
      راجب طراحی هم اگه از زوایای متفاوت عکسای دوتاشونو مقایسه کنی متوجه یه شباهتایی میشی.
      البته لافــراری که نمیتونه شبیه این باشه چون کلاً سبک طراحیش متفاوته.
      هدف هم اصلاً انگ کپی زدن به فـورد نبوده.
      در کل نظر شما و همه دوستان محترمه.
      مرسی از اظهار نظرت.
      :)

      1. فریا

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        ;-) ♥

    2. Amin.Fucco

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      اصلاح شد.

    3. سعید

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      به لامبورگینی آستریون هم خیلی شباهت داره :D

  17. سعید

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    به لامبورگینی آستریون هم خیلی شباهت داره :D

  18. صادق

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    درود

    فورد GT همیشه قابل احترام بوده و هست، ماشین بزرگیه
    در واقع پرچمدار هر شرکت باید بزرگ دونسته بشه، چون ماشینیه که نهایت تکنولوژی یه شرکت بوده

    یه نکته ای رو میخواستم بگم، خیلی سخته وقتی داری برای رقابت با رقیبت ماشین طراحی میکنی، ندونی که ماشین رقیبت چیه!!

    الان خود فورد میدونه که به محض اینکه این ماشین از در کارخونه اومد بیرون میبرن میذارنش کنار یه فراری!

    حالا به احتمال زیاد 488 رقیب این ماشین هستش، ولی نه فراری نه فورد، هیچ کدوم نمیدونن که اون یکی چی زده، فقط باید چشم بسته برن جلو

  19. رضا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    این بیشتر لوتوس تا فورد

  20. علی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    بسیار زیبا شیک عالی معرکه زنده باد فورد با مشینای معرکش

  21. حسین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود. فورد GT از اول هم رقیب قدری برای فراری بوده. مخصوصا توی مسابقات لمانز. راستش یکم ازش میترسم. کابوسیه که دوباره برگشته…

  22. reza

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    طراحیشو واقعا دوست دارم پر از ایده ها و تفکرات ناب و خاص

  23. Zonda R

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    سورپرایز 2015 فورد ممکنه کمره خیلیا رو بشکنه
    در خفا چطور فورد اسطورشو زنده کرده

  24. پیکان جوانان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    با این قیمت پورشه 911 توربو با تیونینگ pp performance که تیونیگ موتوریش 12000 یوروه و 662 اسب با شتاب 2.5 و سیستم چهارچرخ متحرک و 340 کیلومتر هم ارزونتره هم به صرفه تره هم توی پیست حرفی برای گفتن نمی گذاره هم اینکه پورشه س د

    1. Amin.Fucco

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (211 ديدگاه)

      دقت کنین که قیمت احتمالی نوشته شده به پوند هستش.

  25. h112

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    داغونه….از هر نظر…
    موستانگ کجا….و این کجا…

  26. CHALLENGER

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    پس سومین راس سوپر اسپرت های امریکایی هم اومد

  27. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    عالی بعد این همه سال و بازگشت با اقتدار فورد GT.
    کوروت رو بیشتر دوست دارم ولی اینو تحسین میکنم.صد در صد رکورد هارو جا به جا خواهد کرد.

  28. Muhammad

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (134 ديدگاه)

    طراحی خارجیش یه جورایی شبیه به جنگنده های خودشونه.ولی نقطه ضعفش طراحی داخلیشه. خیلی مدرن و اروپاییه و اگه لوگوی فورد رو وسط فرمونش نذارن ، نمی شه تشخیص داد اصالتش به کجا برمیگرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا