طرفداران پیکاپ های فورد در هفتههای اخیر مشکلات زیادی را مشاهده کردهاند و ما درباره کمبودهای زنجیره تأمین یا مشکلات قابلیت اطمینان برخی مدلها صحبت نمیکنیم. اگرچه فورد در زمینه پیکاپ سازی حرفهای بسیار زیادی برای گفتن دارد اما در برخی کلاسها پشت سر رقبا مانده است. بهطور مثال میتوان به رم TRX اشاره کرد که خودرویی شاخص بوده و فورد چیزی برای پاسخ ندارد. در واقع فورد هنوز کاری درباره پاسخ به این اقدام رم انجام نداده اما تیم هنسی چنین کاری را صورت داده است؛ و شاید این کار فعلاً کافی باشد.
با جدیدترین غول هنسی پرفورمنس آشنا شوید. این ونوم ۷۷۵ F-150 است که واضح است عدد ۷۷۵ به زیر کاپوت آن اشاره دارد. هنسی کار را با پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری F-150 کرو کب استاندارد شروع کرده و سپس روی آن یک سوپرشارژر نصب کرده است. سیستمهای سوخترسانی، هوا و اگزوز نیز ارتقا یافته و نتیجه این تغییرات رسیدن به قدرت ۷۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۹۲۹ نیوتون متری بوده است. این قدرت بهطور قابلتوجهی بیشتر از خروجی نسخه استوک TRX میباشد.
هنسی برای نمایش تواناییهای محصول تیون شدن خود یک مسابقه درگ را نیز برگزار کرده است. در حرکتی که سورپرایز کننده هم نیست پیکاپ هنسی با قدرت بیشتر و وزن کمتر در مسابقه رولینگ پیش میافتد. البته این مسابقه درگ از حالت سکون برگزار نشده و دلیل آن نیز میتواند سیستم چهار چرخ محرک فول تایم TRX باشد که میتواند پیروزی را برای این پیکاپ پرقدرت رقم بزند؛ اما این موضوع اهمیتی ندارد چراکه هیچکسی مسابقه درگ را از حالت سکون شروع نمیکند!
ونوم ۷۷۵ تنها روی قدرت زیاد خود مانور نداده است. هنسی همچنین کیت افزایش ارتفاع را روی F-150 نصب کرده و به این لیست باید رینگهای ۲۰ اینچی، لاستیکهای ۳۵ اینچی آفرود و… را اضافه کرد. سپرهای جلو و عقب گیرا نیز تکمیل کننده ظاهر با ابهت این پیکاپ هستند.
واضح است که قیمت ونوم ۷۷۵ F-150 بالا خواهد بود اما شاید به آن اندازهای که انتظار دارید نباشد. هنسی میگوید قیمت این خودرو بسته به آپشن ها بین ۹۰ تا ۱۱۰ هزار دلار خواهد بود. تنها ۱۰۰ دستگاه از این هیولا تولید خواهد شد.
حسین
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ماشین فقط آمریکایی.چیه ماشین سوسول اروپایی.
میدونید کاپت چلنجر چقدر طول و عرض داره.میدونید ماشین کلاسیک آمریکایی کاربراتور چنددهنه داشت؟
ماشین فقط پر مصرف و با ابهت.چیه ماشین ماشین پلاستیکی ژاپنی؟
ایمپالا ۶۴ با ابهت کجا گلف کوچیک کجا.سدان پنج شیش متری کجا ماشین سوسلی ریزه میزه کجا؟
این گرندواگنییر هم اگه خشکه طوری نیست خب عوضش شخیت آفرودی داره.میدونید قبلا چه ماشینهایی درست میکردند.ابهت ماس کار کجا و پوشه غوباغه ای کجا؟
این ژاپنیاهم دنارو ماشینای پلاستیکی اسیر کردن.ماشین اقتصادی و ارزون پلاستیکس ضعیف ژاپنی کجا و چلنجر و ماستانگ با اون کاپت ها و صداها کجا؟
چیه آخه بری لندرور بخری هی خراب بشه و اصتحلاک داشه باشه؟
اون موقع که کادیلاک فلیتوود درست میشد بنز چی درست میکرد؟ فولکس هم که رسوااااا.آقا همین ژاپنیا یه ماشینرا چند سال درست میکنن.
ماشین فقط آمریکایی پر مصرف.سلطان آمریکایی سلطان آمریکایی سلطان آمریکایی هسودا برن گم شن.
حسین
۲۶ شهریور ۱۴۰۰شورلت شوله ۴۵۰ اسبی کجا سوپرای تخم مرغی کجا
تازه شورلت شوله را قدرتش را اندازه گرفتند ۵۰۰ اسب بود.
امیر
۲۶ شهریور ۱۴۰۰چرا به ژاپن و آلمان توهین می کنی ؟
گلف یه ماشین هاچبک کوچیک برای لذت بردن از رانندگی و مصرف اقتصادی ، ایمپالا
هم یه سدان لوکس برای افراد نسبتا ثروتمند
ماشین ژاپنی کجاش پلاستیکی ؟ ماشین ژاپنی رو ساختن برای اینکه حداقل برای 10
سال و … یه ماشینی داشته باشی که اذیت نکنه و دم تعمیرگاه نری خیلی ها به همین
خاطر دوستشون دارن مزدا rx7 و تویوتا سوپرا رو همه جا بری ازش تعریف می کنن.
اصلا تویوتا سوپرا و امثال این ماشین ساخته شدن فقط از هندلینگ و دوامش توی جاده
کوهستانی لذت ببری ولی وقتی با موستانگ و چلنجر مقایسه می کنی یعنی هیچی نمی
دونی موستانگ و چلنجر رو ساختن تا لاستیک دود کنی و دنده بدی و دونات بزنی.
اصلا برای دو سبک متفاوت ساخته شدن دوست عزیز
Roham
۲۶ شهریور ۱۴۰۰پنج خط نوشتی هفتصد و هفتاد و پنج تا غلط داشتی!!
البته با نظرت موافقم
نمیدونم شاید هم مخالفم
آخه معلوم نیست چی خواستی بگی!!
خودت رو خسته نکن
برو مشقات رو بنویس
محمد امین
۲۶ شهریور ۱۴۰۰الان دوستان همیشه در صحنه میان از من ایراد میگیرن ، ولی برای مثال ، کاپوت sls و f12 و 812 و … ، از چلنجر بزرگ تره ، مقایسه هاشون رو میتونی در یوتیوب ببینی ، و مرسدس slr در این قضیه رکورد داره هست بین اروپایی ها
RezaRs
۲۶ شهریور ۱۴۰۰بچه بیا پایین بولشت نگو هدیک گرفتیم
mos
۲۶ شهریور ۱۴۰۰امیر آرمی با اکانت اصلیت بیا
SFXSuperFast
۲۷ شهریور ۱۴۰۰×حسود درسته نه هسود
چند سالته حسین جان!؟
کلاس چندی؟؟
اعصاب خودتو خورد نکن
بشین دوغتو بنوش
ARMAN
۲۷ شهریور ۱۴۰۰دقیقا باهات موافقم
ماشینای آمریکایی سبک طراحی مردانه تری نسبت به ماشینای غیر آمریکایی دارن
و به همین دلیله که من یه چلنجر رو به یه هوراکان ترجیح میدم
ولی نمیشه گفت که ماشینایی که آمریکایی نیستن بدن
Reza Waffen SS
۲۸ شهریور ۱۴۰۰یه تعصبی دیگه باز شروع شد
ممد ژانگولر
۲۶ شهریور ۱۴۰۰عجب غولیه !!!
از بقل ی تویوتا هایلوکس رد بشه میشه هایسوسک
akrh78
۲۶ شهریور ۱۴۰۰🤣🤣👌
Sina
۲۷ شهریور ۱۴۰۰فعلا که برادر دوقولوی همین هایسوسک که تو بازار آمریکا به اسم تاکوما عرضه میشه پرفروشترین وانت میان سایزه اونم تو سرزمین وانت ها
همه چی که به گندگی نیست…
ممد ژانگولر
۲۷ شهریور ۱۴۰۰سینا جان داداش من در مورد پرتاپ شدن و قانون جاذبه صحبت میکنم تو از پر فروش بودن؟!!
حکایت بچه ایی که تو دعوا زیر مشت و لگد و کتکه میگه اگه راست میگی بذار برم با داداش بزرگم بیام 😂😂😂
خدایا این متعصبهای تویوتارو از ما نگیر .
جملرو تا آخر نخونده رفت تو فاز مبارزه 😂
mm.y@rlou
۲۶ شهریور ۱۴۰۰این عالی ولی خود فورد باید برای جواب به رام سریع تر یه حرکتی بزنه
کسی میدونه رپتور rتو چه مرحله ای هست
R@m!n
۲۶ شهریور ۱۴۰۰۲۰۲۳ رپتور R میاد
حسین
۲۶ شهریور ۱۴۰۰چرا آدم باید ماشین آمریکایی بزرگ و پرمصرف و بیخاصیت بگیره؟
ماشین فقط ژاپنی با دوام و اقتصادی و خوب. چیه آمریکایی بنزین بکنه دود.
ای …م تو اون سواری جیپ گرندواگنییر.لکسوس ال ایکس هست که از جیپ گرندواگنییر بنظرم بهتر هست اونم با این سن.
فقط جیمنی،رانگلر چیه که با جیپ تنهایی نمیرن آفرود بخاطر قابلیت اعتماد.چرا آدم باید بجای جیمنی رانگلر بگیره بعد حرکت گهوارهای ماشین بیاد سراغش تو سرعت های بالافرمون تکون بخره و بعد ببهر تعمیرگاه واسه ثابت کردن زاویه میل فرمون و ایمنیش هم که یکی از بدترین هاست.
این یارو صبح از خواب بیدار شده اومده بخیال خودش میگه اندازه گرفتن قدرت را شده ۵۰۰اسب بخار.این پونصد اسب بخار ناخالص هست.تو ویکیپدیا دیدم.
تویوتا کرونا دهه ۷۰میلادی با تکون های بدنه کمتر نسبت به نوا کجا وشورلت نوای زشت همزمانش کجا با تکون های بدنه و صندلیهای بد وشتاب پایین و دندهی سفت و فرمون هیدرولیک بد کجا؟
آمریکاییها بلد یه چارچرخ بسازم بنزین رو دود کنه بره تو هوا.حضرت لندکروزر بادوام کجا اسکالید سوسولی کجا.
hssn
۲۶ شهریور ۱۴۰۰من خودم ژاپنی فنم ولی کلا باهات مخالفم ، با کلمه به کلمه حرفات
ینی چی این حرفا؟ آمریکایی خوبیشو داره ژاپنیم داره
تو میای جیمنی فسقلی رو با رانگلر مقایسه میکنی؟ دیگ بقیه حرفات که هیچی
واقعا متاسفم واسه این تعصبای مضخرفتون
M.K karimi
۲۷ شهریور ۱۴۰۰داداش حالت خوبه ؟!؟! 😂😂
اول میاد اونطوری ژاپنی ها و اروپایی ها رو میکوبه حالا اینطوری ….
نمیدونم قصدت چیه ولی زمانی که برای این 20 30 خط رو در حال جوشیدن گذاشتی رو درست کردن غلط املایی ها میزاشتی اینطوری هم تو کامنتا مسخره نمیشدی !!😂
AMG GT R
۲۶ شهریور ۱۴۰۰اوففففففف
یوسف
۲۶ شهریور ۱۴۰۰خیلی تابلو بود معلوم که تو درگ حالت متوقف حریف TRX نمیشه😊😊😊😊
R@m!n
۲۶ شهریور ۱۴۰۰من بازهم رپتور خود فوردو بیشتر می پسندم.
M.K karimi
۲۷ شهریور ۱۴۰۰بنظرم یکی از معجزاتی که قراره تو بهشت ببینیم ترکیب شدن هنسی و منصوریه ….!!!😍😍😍
حالا آرزویی بیش نیست ولی اگه میشد چی میشد…….
#زیباترین و #قویترین تیونینگ هایی که دنیای خودرو تا بحال به خودش دیده رو میدیدم😍
Ninja
۲۷ شهریور ۱۴۰۰من یکی فانتزیام انه یه جیتی ار با کیت لیبریتی واک و تیون فنی الفا داشته باشم
یکی دیگه از فانتزیام اینه که یه چلنجر با تیون منصوری و یه گوست با تیون هنسی
TOYOTA
۲۸ شهریور ۱۴۰۰بهتره به صنعت خودروسازی هیچ کشوری باتعصبوم توهین نکنیم هرماشینی خوبی خودشو
و بدی خودشو داره نمیشه گفت تویوتا چون از نظر دوام اوله از لحاظ تکنولوژی به اس 500 میرسه یا درسته ماشین های آمریکایی قدرت بیشتری دارن نسبت به ژاپنی ولی شما یه لحظه فنربندی شولرت تاهو و لندکروز مقایسه کن میفهمی فنر بندی یعنی چی لندکروز یکی از بهترین سیستم های تعلیق داره لطفا هیچوقت توهین نکنید و همیشه یک رقابت سالم داشته باشیم نه دعوا و کلنجار من خودم به شخصه عاشق تویوتا هستم ولی هیچوقت نمیتونم یه ماشین از تویوتا پیدا کنم تکنولوژی یه آلمانی داشته باشه