فورد

چرخ‌های 24 اینچی واسن برای فورد F-150

فورد F-150 پرفروش‌ترین وانت و تراک بازار امریکاست و جای تعجبی هم ندارد که کمپانی‌های زیادی برای آن قطعات سفارشی تولید می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها روی لوازم اضافی نظیر انواع وینچ، اسنورکل، تایرهای آفرود، چراغ‌های اضافی و افزایش ارتفاع تعلیق کار می‌کنند.

در این میان رینگ‌های سفارشی واسن (Vossen) سری Hybrid Forged HF6-3 در ابعاد ۱۰ در ۲۴ اینچی با تایرهای دیواره کوتاه داستان دیگری را نقل می‌کنند. این رینگ‌ها می‌توانند در انواع صیقلی نقره‌ای یا مشکی براق یا هفت رنگ سفارشی باشند و البته ابعاد ۲۰ و ۲۲ اینچی آن‌ها نیز موجود می‌باشند.

قیمت این چرخ‌های ویژه واسن از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود. کاهش ارتفاع و استفاده از این چرخ‌های غول‌پیکر در تضاد با یکدیگر قرار می‌گیرند و معلوم نیست کارایی آن‌ها به‌جز جلب توجه کردن و البته هندلینگ اسپرت، چه خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. - A M I R -

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (728 ديدگاه)

    تنها تراکی که رینگای بزرگ واقعا بهش میاد همین نسل f-150 ست. به نظرم واقعا جذاب شده، هرچند که من ترجیح میدم ارتفاعش یکم بالاتر میبود.

  2. ایمان جباری

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    از این مسخره بازی ها اصلاً خوشم نمیاد
    F_150 رو باید بدی هنسی تا یک پیکاپ گردن کلفت تحویلت بده
    چه معنی میده یک آفرودر رو کف خواب کنی ؟؟؟؟

    1. رامین

      ۳۰ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (918 ديدگاه)

      دیگه به عنوان آفرودر استفاده نمی شه. میشه یه ماشین شهری که ذرم گنگش بالاس :))

  3. کافر مقدس

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    داشتم فکر میکردم همین جلوپنجره رو سدان یا یک کوپه باشه

  4. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (10474 ديدگاه)

    اصلاً هم قشنگ نمیشه
    به نظر یه همچنین حرکاتی را اگر روی پیکاپ‌های کلاسیک بزنند ، زیباتره .
    مثلاً همین مزدا b2000 تولید بهمن موتور که اصلیتش اتفاقاً برای فورد و سری F بوده اما عکس‌های اینترنتیش را که میبینم با کف خواب کردنش و انداختن رینگ بزرگ ، خیلی به چشم میاد اما جنبه کاربردی نداره دیگه .

    1. UNAS

      ۳۰ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      یه مزدا وانت 2000 کف خواب هست توی مسیرم ، کف اش شاید به جرات بتونم بگم 1-2 سانت از زمین بالاتره !!!
      خیلی هم مزخرف و زشت

  5. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    24 اینچ واقعا زیاده برای یه پیکاپ تراک!

  6. بنیامین

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (224 ديدگاه)

    خودطراحی رینگه به شدت زشته

  7. روح اله

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (135 ديدگاه)

    به نظر من که اصلا رو پیکاپ این کارا نمیاد باید حتما اون رخه زمخت و افرودو باید داشته باشه چیه کف خابش گردن و رینگ اسپرت انداختن اصلا بهش نمیاد

  8. فرید

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    همین چند روز پیش یه پیکان بار دیدم تازه رنگ نقره ای مات بهش زده بودند و کمک هاش رو چنان خوابونده بود که زیر ماشین کمتر از 10 سانت با زمین فاصله داشت (بدون بار)! واقعا قشنگ بود ولی اصلا قابل استفاده نبود، خصوصا برای بارکشی. فقط باید به عنوان کلکسیونی نگهداریش کنی!
    این فورد هم با این چرخای بزرگ و ارتفاع کم، هیبتش کمتر شده ولی زیبایی خاصی داره. برای مصارف سبک هم جوابگوست.

  9. MehdiTurbo

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2374 ديدگاه)

    لات کف خواب
    خستست ته کوچه میخوابه حواسش به همه جا هست هر از گاهی از ته کوچه چراغاش روشن میکنه یه نگاه میندازه
    ولی این ماشین باید سر حال باشه همیشه تو جنگل و کوه و صحرا باشه همه ازش حساب ببرند.

    1. MehdiTurbo

      ۳۰ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2374 ديدگاه)

      هر چند خود منم شدم یه f 150 کف خواب که اونو نصیحت میکنم
      بخواب داداش اینجا خبری نیست
      یه روز پا میشیم گرد و خاک میکنیم.

  10. Mohammad FM480

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    در عالی بودن ووسن شکی نیست، ولی رینگ بیست چهار برای یه پیکاپ تراک واقعا بزرگه.

  11. net

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3409 ديدگاه)

    اگر پره ها گلبرگی سفید نبود و پره ها مستقیم به رنگ خاکستری استفاده شده بود قشنگتر میشد.۲۴ اینچ زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا