فورد با اعلام برنامههای خود درباره بازنشسته کردن سدان های بازار آمریکا همگان را شگفتزده کرد اما به نظر میرسد بخش اعظم این خودروها جای خود را به کراس اوورهای جدیدی خواهند داد.
بنا به گفتهی چندین نمایندگی فورد که در رویداد خصوصی حضور داشتهاند، این خودروساز کراس اوورهای جدید و هم قیمتی را جایگزین خودروهای فیستا، فوکوس و فیوژن خواهد کرد. این یک خبر خوب برای طرفداران فورد است زیرا تصمیم اتخاذ شده نقش مهمی در پربار شدن سبد محصولات این برند خواهد داشت و همچنین باعث جلوگیری از کوچ خریداران به سمت خودروهای رقیب خواهد شد.
همانگونه که گفته شده حذف سدان های فورد از بازار باعث خواهد شد مدل ۱۴۲۶۰ دلاری فیستا با بازار خداحافظی کرده و اکو اسپورت با بهای ۱۹۹۹۹ دلاری به ارزانترین خودروی این برند تبدیل شود.
اطلاعاتی درباره زمان عرضهی این کراس اوورها یا چگونگی تشابه قیمتی آنها با سدان های فورد به بیرون درز نکرده اما دیترویت نیوز گزارش داده این خودروها کوچک و خشن خواهند بود. ظاهراً فورد اعلام کرده خودروی فوکوس اکتیو را به خاطر جنگ تجاری با چین در آمریکا عرضه نخواهد کرد.
جدای از اعلام برنامهها برای تولید کراس اوورهایی جدید، نمایندگیهای فورد ظاهراً با نسل آینده اسکیپ، اکسپلورر و ماک ۱ هم آشنا شدهاند. در این رویداد ظاهراً بچه برانکو و موستانگ شلبی GT500 نیز به نمایندگیهای فورد نشان داده شدهاند.
sina
۳۰ مهر ۱۳۹۷دوران خوش من…
خداییش وقتی میشه به نرمی و راحتی با کلی فضای جا از روی موانع گذشت دیگه چرا ارتفاع چسبیده به زمین..سدان چیه
ارتفاع کم فقط برای ماشینهای سوپر اسپرت با سرعت 300 به بالا اونم توی پست توجیه پذیره توی دنیای واقعی کی قراره با سدانش 250 تا بره
تهش مجازی و بتونی 160 بری
شاسی بلند یعنی محدود نبودن به هرجایی البته شاسی بلند واقعی
سروش
۳۰ مهر ۱۳۹۷تنها مزیت سدان ها سرعته؟؟ کیفیت سواری و هندلینگ رو شما چجوری نادیده میگیری؟؟؟!!! همینطور قیمت کمتر
حسن
۳۰ مهر ۱۳۹۷کیفیت سواری و هندلینگ خوب رو تو شاسى بلندها هم مىشه تجربه کرد
(Ali (Chevy nova
۳۰ مهر ۱۳۹۷من که منتظر کولاک فورد برانکو هستم
رقىب سرسخت و جدى رانگلر
(Ali (Chevy nova
۳۰ مهر ۱۳۹۷راستى تو عکس اولى فورد اکسپدىشن هم هست که مقام اول شاسى بلند 2018 رو هم به راحتى تصاحب کرد
sina
۳۰ مهر ۱۳۹۷هندلینگ خوب در شاسی بلندها نیازمند پرداخت هزینه بالایی هست.
در حالت عادی هم گرون تر از سدان ها هستن و هم مصرف سوختشون بیشتر هست.
بهزاد
۳۰ مهر ۱۳۹۷اینا فاکتورای شماست…. هشتاد درصد موانع تو زندگی شهری امروز نهایت یه سرعت گیره ! برای من نه سدان ونه شاسی بلند….یه هاچبک کوچیک پر شتاب که بهش احاطه داشته باشم و راحت ترم پارکش کنم….
Cadillac
۳۰ مهر ۱۳۹۷جی تی ۵۰۰ چه رخی داره
دیوونه وار زیباس
(Ali (Chevy nova
۳۰ مهر ۱۳۹۷دقىقا
موستانگ با 10/000/000 فروش چه مىکنه
ایمان
۳۰ مهر ۱۳۹۷بیضی آبی دنیای خودرو یک تحول اساسی تو محصولاتش ایجاد کرد و منتظر بازتاب این حرکتش می مونیم ….
به نظر خودم در کنار موستانگ ، فیوژن هم باید حفظ میشد ولی همه میدونن کراس اوورها و SUV های فورد چقدر زیبا و با ابهت هستن و کارشون خیلی درسته دقیقاً مثل پیکاپ های استثنایی فورد ????
حمیدرضا
۳۰ مهر ۱۳۹۷هر تصمیمی فورد بگیره قابل احترامه ولی به نظرم با این کار دست قشر ضعیف رو از خودروهاش کوتاه میکنه که مخالف فلسفه فورد هست
sina
۳۰ مهر ۱۳۹۷حذف نکن موندعو رو لامصب!!!
دلتنگ عاشق
۱ آبان ۱۳۹۷فیوژن حیف بود
زمانی که همه عاشق اکورد و ماکسیما و کمری بودند به نظر من فیوژن بهترین توی کلاس خودش بود توی سدان های لقتصادی بهترین بود,اسپورت اتو کشیده پر پرستیژ و جذاب کهرهم برای جوانا خوب بودرهم میانسالا دلم براش تنگ میشه خیلی دوست داشتنی بود,دلم برای فیوژن کوروت,و تویوتا fj تنگ خواهد شد.همینطور لنسر.
دلتنگ عاشق
۱ آبان ۱۳۹۷همینطور وایپر دوست داشتنی
امسال سال دردناکی برای دوست داران خودرو بود عشقای زیادی از بینمون رفتند بدترینشونم به نظر من وایپر بود با اون کاپوت کشیدش و داخل ی دست رنگی کرمی یا قرمزش با اون قدرت و با اون قیمت مناسبش اگه امید داشتم شاید ی روزی شاید بتونم بدستش بیارم دیگه امید ندارم.با رفتن وایپر حس شکست عشقی دارم خخخ.
emad1990
۱ آبان ۱۳۹۷از کراس اورها متنفرم.باز اس یو وی های دارای شاسی نردبانی که قابلیت افرود سخت دارن قابل احترام هستن.
باید کسانی که مخترع کراس اور بودن و گرفت دار زد