بازتولید یک دستگاه فورد دولوکس کوپه ۱۹۴۰ با پیشرانه ۸ سیلندر مدرن، به سبک هات راد انجام شده است.
خودرویی که مشاهده میکنید فرایند بازتولید مفصلی را پشت سر گذاشته و علاوه بر پیشرانه یاد شده به گیربکس ۳ سرعته اتوماتیک، اکسل عقب سفارشی، رنگ متالیک مارون و پوشش آبی کابین مجهز است. از دیگر تجهیزات آن میتوان بازوهای کنترلی جلویی موستانگ، فنرهای پیچشی در بخش جلو، فنرهای تخت عقب، ترمزهای دیسکی جلو، رینگهای ۱۵ اینچی فولادی، شیشه عقب جدا، سیستم برق ۱۲ ولت، کاربراتور چهار دهانه ادلبروک، رادیاتور آلومینیومی و سیستم اگزوز متفاوت اشاره کرد.
این فورد هات رود قبلاً توسط فرد دیگری بازسازی شده و فروشنده فعلی در سال ۲۰۱۵ آن را خریداری کرده است؛ اما مالک فعلی نیز تلاشهایی برای تنظیم بهتر پیشرانه و تعویض واتر پمپ، زنجیر تایم، کالیپر ترمز جلو و… انجام داده است. دولوکس کوپه موردبحث با تاریخچه بازسازی و سرویس سال ۲۰۰۵ تاکنون به فروش میرسد و مشکلی از بابت خرید و فروش و مالکیت جدید وجود ندارد. همچنین باید گفت فرایند رنگآمیزی و برخی تغییرات دیگر در زمان مالکیت فرد قبلی انجام شده است.
مالک فعلی نیز اقدام به تعویض اکثر قطعات سیستم ترمز کرده تا خودرو نیروی توقف بهتری داشته باشد؛ اما وقتی وارد کابین شوید شاهد صندلی نیمکتی جلویی و صندلیهای عقب متفاوت با پوشش آبی خواهید بود. پوشش داخلی سقف و درها نیز با همین پوشش رنگی مزین شدهاند. در این بخش داشبورد مشکیرنگ، کفپوشهای قهوهای، دستهدنده نصب شده در کف خودرو، بخاری و کمربندهای ایمنی جلو دیده میشوند. سرعت شمار جدید و نشانگر میزان سوخت، دمای مایع خنککننده، ولتاژ باتری و فشار سوخت نیز توسط یک تریم نقره ای رنگ احاطه شدهاند. کارکرد فعلی خودرو به حدود ۱۴۵۰۰ کیلومتر میرسد اما رقم واقعی کارکرد آن مشخص نیست.
اما پیشرانه ۸ سیلندر فورد دولوکس کوپه هات رود ۱۹۴۰ در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده و اجزای مهمی همچون میل بادامک آن تعویض شدهاند. ویژگیهای اصلی این پیشرانه شامل کاربراتور چهار دهانه ادلبروک، سیستم برق ۱۲ ولت، جرقه الکترونیکی و هدرز جدید است. نیروی تولیدی از طریق گیربکس ۳ سرعته اتوماتیک راهی چرخهای عقب میشود. این گیربکس نیز بازسازی شده و از خنککننده جدیدی بهره میبرد. فعلاً بالاترین قیمت پیشنهادی برای این خودرو به حدود ۱۷ هزار دلار رسیده است.
ARIAN
۹ بهمن ۱۴۰۲17 هزار تا؟ این جواهر حداقل 50 هزار تا میرزه
MatriX
۹ بهمن ۱۴۰۲۱۰ هزار تا هم بدن طرف باید خدا رو شکر کنه
کجاش ارزش داره این لگن .
سوشیانت
۹ بهمن ۱۴۰۲کسی که به فورد میگه لگن هیچی از ماشین سرش نمیشه
MatriX
۹ بهمن ۱۴۰۲تنها یه لگن ۸۰ ساله میتونه ۱۷ هزارتا قیمت بخوره . اگه با ارزش بود قیمتش ۱۷ هزار تا نبود .
فقط یه متعصب نابینا میتونه رو ماشین ۱۷ هزاری بی ارزش تعصب داشته باشه
Muscle car
۲۷ بهمن ۱۴۰۲دقیقا
حق نواختی
(Ali(chevynova
۹ بهمن ۱۴۰۲به به
اصل جنس
amir-mr
۹ بهمن ۱۴۰۲از خودرو های هات رود بیشتر پست بزارین
خیلی جذابه،کلا دنیای ماشین بازی انتهایی ندارع
OM.01
۹ بهمن ۱۴۰۲میتونم مدعی باشم معدود آدمی هستم تو پدال حتی تهران و شاید ایران(!) به صورت تخصصی دنیای هات رادها و استریت راد رو دنبال میکنه و این محصولی که من میبینم تویوتا کرولا محسوب میشه تو یونیورس هات راد! یعنی اینقدر ساده و عادی
مشخصه که مالک اولیه خودش و به مرور زمان این خودرو رو بازسازی/ ساخته و کار یه گاراژ و شرکت حرفه ای نیست
این یکی از چندین هزار فورد دلوکس 1940 هات راد هست و بسیار معمولی هست و بعید میدونم تو حراجی بیش از 30 الی 35 هزار دلار فروش بره
مثلا این رو نگاه کنید مشخصه ساعت های بیشتری روش کار شده و خب طبیعی هست قیمت بیشتری هم داره.
https://www.uniqueclassiccars.com/vehicles/1117/1940-ford-deluxe-coupe-street-rod
(لود عکس ها کمی طول میکشه صبور باشید!)
یکی از مدل های محبوبم تو این یونیورس همین دلوکس دهه 40 هست ولی مهم نیست چه سالی از 1927 تا 1945 تقریبا اکثر هات رادها و استریت راد ها اگه شرکت درست حسابی ساخته باشه واقعا خواستنی میشن حالا چه فورد چه شورلت چه پلیموث یا پونتیاک فرقی هم نداره
اونایی که عاشق این دنیا هستن پیشنهاد میکنم
تو سایت های motortrendو in the garage media و fuel curve اخبارش رو دنبال کنن
ای کاش میشد پدال بیشتر از این دنیای بی انتها مطلب بزاره. 2 ساله عاشق این دنیام! نمیدونم چی شد تو کدوم کانال یا سایت با این سبک آشنا شدم ولی خدایا مرسی!
پ.ن= همه دنبال بنز و پورشه فراری و… هستن و من…😂😅
۹ بهمن ۱۴۰۲اولش که رفتم تو سایته فکر کردم رکب زدی😐♥️
همایون
۱۰ بهمن ۱۴۰۲رفیق اگه میتونی ترجمه بکنی خودت خبرهاشون رو ترجمه بکن بفرس برای پدال و باهاشون همکاری بکن
رامتین
۹ بهمن ۱۴۰۲واقعا لاکپشت باارزشی هست.
۹ بهمن ۱۴۰۲قیافرو شبیه فولکس بیتله😂😂
Piero Ferrari
۹ بهمن ۱۴۰۲خوش رنگ بامزه
BMW
۹ بهمن ۱۴۰۲خوشمله🔥😁