شرکت ولوسیتی مدرن کلاسیک تاکنون برخی محصولات فوقالعاده جذاب را تولید کرده است و حالا دست روی فورد F-250 کلاسیک گذاشته تا این وانت محبوب را با شاسی و قوای محرکه کاملاً مدرن معرفی کند. البته خریداران باید بهای ناقابل ۲۸۵ هزار دلار و یا بیشتر را برای آن در نظر بگیرند تا بتوانند پشت فرمانش بنشینند.
پس از تولید برخی از خاصترین نسخههای بازسازی شده فورد برانکو، ولوسیتی هماکنون مهارتهای به دست آمده از بازسازی و احیای محصولات شورولت، تویوتا و جیپ را برای معرفی فورد F-250 بکار بسته است. این وانت کلاسیک که با نام سری سیگنیچر شناخته میشود کاملاً از مرحله اول بازسازی شده و از نظر ظاهری استوک به نظر میرسد.
افرادی که نسخه پایه این وانت را انتخاب کنند شاهد نصب پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری کایوت و گیربکس اتوماتیک، جعبه انتقال اطلس II و… خواهند بود. ولوسیتی همچنین هدرز سفارشی، اگزوز جدید و باک سوخت از جنس فولاد ضدزنگ را ارائه میکند. ترمزهای دیسکی ویلوود نیز نیروی توقف وانت موردبحث را تأمین خواهند کرد. رینگهای میکی تامپسون فورد F-250 با لاستیکهای بی اف گوودریچ T/A همراه میشوند و اکسلهای جلو و عقب دانا ۴۴ و ۶۰ نیز تکمیل کننده کار هستند. در بخش بدنه نیز آینههای جانبی جدید، تریم کروم و چراغهای جلوی JW خودنمایی میکنند.
کابین فورد F-250 ولوسیتی هم ارتقا یافته و مواردی همچون کولر، سیستم صوتی آلپین BT، ستون فرمان تلسکوپی و بخش داخلی کاملاً کفپوش شده دیده میشوند. این شرکت از کفپوش های سفارشی، صندلی نیمکتی و پشت آمپرهای دیجیتالی داکوتا در این وانت استفاده کرده است. در صورت سفارش مدل هریتیج ادیشن باید مبلغ ۳۲۵ هزار دلاری را پرداخت کنید که از تریم خاص کرومی، قطعات همرنگ، غربیلک فرمان ارتقا یافته و بدنه دو رنگ سفارشی سود میبرد. نهایتاً به مدل کاملاً سفارشی “کاستوم” میرسیم که فقط بر پایه سفارش مشتری ساخته میشود و قیمتی ندارد. این مدل به خاطر استفاده از سیستم تعلیق پیچشی مدرن سواری بهتری خواهد داشت.
امیرحسین
۱۱ آبان ۱۴۰۱واقعاااااااااااااااا صنعت خودرو سازی خوده امریکاس ممنون اقای احمد زاده
احمدرضا
۱۱ آبان ۱۴۰۱باحاله ها
ولی من همچین پولی داشتم مثل روز اولش درستش میکردم
فکر میکنم اونجوری با ارزش تره
ممد ژانگولر
۱۱ آبان ۱۴۰۱پدال داداش لوطفا ماشینهای زیر ۵۰۰۰دلار معرفی کنید با این قیمت دلار مقاله در مورد ماشینهای گرونتر جز اینکه سولاخ مغزمون تیر میکشه فایده دیگه نداره
یوسف
۱۱ آبان ۱۴۰۱بهبه…. عجب رنگ و تودوزی زیبایی داره…. روح و جسم انسان رو جلا میدن این ماشین….
گاف سازنده…. چرم روی داشبرد انگار بادکرده و خوب نچسبیده
پدال عاشقتم
۱۱ آبان ۱۴۰۱یادم نیست چه مستندی بود ولی اونم همینطوری بود. ماشینای خاص مردم رو بازسازی میکرد بعد بهشون برمیگردوند. یعنی رایگان بازسازی میکرد.یکی دو سال میدیدم بعدش دیگه درس و دانشگاه شد و نشد ادامه بدم. ولی خیلی جالب بود. قطعات. تو دوزی چرم. ماشینو تا پیچ اخر باز میکردن. بازسازی میکردن میبستن بعد به صاحاب ماشین پس میدادن. صاحاب ماشین چقدر خوشحال میشد. ارزوم بود ان موقعا برم یه گاراژ بزنم همینطوری ماشین بازسازی کنم.
ماشین طرف مثلا قدیمی بود ولی قراضه شده بود. تقریبا اسقاطی شده بود. ۵ هزار دلار هم قیمتش نبود. این ماشینو طوری بازسازی میکردن که قیمتش میشد ۱۰۰ هزار دلار
منو برد به اون روزا. اون موقعا زیدم (به قول این جدیدا دوس دختر) خیلی گیر میداد این چی داره میبینی. اخ اخ درک نمیکرد خب
PURIYA
۱۱ آبان ۱۴۰۱من بودم یه قدیمی شو می خریدم از نو خودم بازسازی میکردم مطمئنم قیمتش نصف اینم نمیشه
مهردادکمال
۱۱ آبان ۱۴۰۱پولش از اوروس هم بیشتره😂
ali(chevynova)
۱۱ آبان ۱۴۰۱طبیعیه چون آمریکنه
matin
۱۲ آبان ۱۴۰۱اقا امریکایی اخرش ارزون باید باشه یا گرون
سر کل کل ها میای میگی امریکایی ارزون تر از اروپاییه
حلال الان یه امریکن گرون پیدا شد میگی طبیعیه ؟؟؟ هان؟؟؟
(پدال تورو خدا حذف نکن شب جمعه خدا پدر مادرتون رو بیامرزه بخدا لازم بود بگم وگرنه قصد تمسخر یا توهین ندارم)