اروپاییها اقبال زیادی به فورد رنجر نشان دادهاند و این مدل تبدیل به پرفروشترین پیکاپ تراک در این منطقه برای سال ۲۰۱۵ شده است. فورد پس از معرفی این مدل در سال ۲۰۱۱، موفق شده در ۹ ماه اول سال جاری میلادی ۲۳/۵ درصد از بازار این کلاس را از آنِ خود کند و تویوتا هایلوکس را پشتسر بگذارد.
تا نوامبر ۲۰۱۵، فورد تعداد ۲۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه رنجر را به مشتریان تحویل داده که این آمار ۳۲ درصد رشد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته نشان میدهد. مطابق گفته فورد، مشتریان اروپایی از طراحی جدید، امکانات کامل ایمنی، ابزارهای تکنولوژی داخل خودرویی و ۶ ستاره رنجر در آزمایشهای ایمنی یورو NCAP استقبال کردهاند. رولانت دو وارد (Roelant de Waard)، معاون بازاریابی، فروش و خدمات فورد در اروپا میگوید:در میان امکانات رنجر اروپایی میتوان به سیستمهای چون هشدار و دستیار حفظ حرکت در بین خطوط، تشخیص علائم رانندگی، کروز کنترل انطباقی با هشدار برخورد از جلو، دستیار پارکینگ جلو و عقب، دوربین نمای عقب و سیستم استاندارد ESC با کنترل نوسان تریلر و سیستم کاهش اثر رولاور اشاره کرد. امکانات اضافی این مدل نیز شامل مواردی مانند سیستم ارتباطی با کنترل صوتی SYNC 2، دستیار شروع به حرکت در سراشیبی و سیستم کنترل حرکت در سرازیری میشوند. قیمت فورد رنجر در کشور آلمان از حدود ۲۹ هزار دلار شروع میشود.ترکیب قابلیتهای کاربردی رنجر در کنار طراحی زمخت و ایمنی، همچنان سرسختی این مدل را اثبات میکند. سفارشها برای رنجر جدید در حال حاضر، بیشتر از چیزی بودهاند که انتظار داشتهایم؛ مخصوصاً تقاضا برای مدل «وایلد تراک» با طراحی منحصر به فرد در بدنه و کابین و رنگ جدید برجسته نارنجی (Pride Orange) زیاد بوده است.
مهرداد
۲ دی ۱۳۹۴این تراک فوق العاده پیشرفته و پرقدرت هست …موتور ۳۲۰۰ سی سی و پنج سیلندر ..در ضمن پلاتفورم این تراک با فورد اورست جدید یکی هست و تمام امکانات SUV فورد اورست را دارا هست …
mehran72
۳ دی ۱۳۹۴سلام.موتر 5 سیلندر؟سه سیلندر داشتیم،5سیلندر هم داریم؟
کسی راجع به موتور ها با تعداد سیلندر فرد اطلاعاتی داره؟اون یدونه سیلندر اضافه چطور زمان بندی میشه؟
یک دوستدار خودرو
۲ دی ۱۳۹۴ممنون از اطلاعات تکمیلی برادر مهرداد
فورد
۲ دی ۱۳۹۴پیکاپ های فورد عالین f150 رنجر ولی فورد رپتور یه چیز دیگست
-Ali-
۲ دی ۱۳۹۴چه جوری با دست چپ دنده عوض میکنن.؟؟
MohseN
۲ دی ۱۳۹۴به نظرم جدا از اینکه ما به فرمون سمت چپ عادت کردیم، واقعا هم فرمون سمت چپ باشه بهتره بخاطر اینکه با دست راست بهتر میشه دنده عوض کرد یا کانال کولر رو بست و باز کرد یا با پخش و بقیه آپشنا کار کرد. البته این واسه آدمای دست راسته که با دست راست مسلط تر هستن. شاید واسه دست چپ ها فرمون سمت راست بهتر باشه!!؟؟
نيما
۲ دی ۱۳۹۴والا واسه من دست چپ هم فرمون چپ بهتره.
نمیدونم چه فکرى میکنن اینا!!!!!!
sina
۲ دی ۱۳۹۴شبیه تویوتا تاکوما !!!
usa & japan
۲ دی ۱۳۹۴موافقم.میخواستم همینو بگم.کلا فکر کنم فورد و تویوتا در کلاس پیکاپ خیلی نزدیک به هم هستن.مثلا تویوتا توندرا و هایلوکس و تاکوما و سایر پیکاپ های تویوتا در بازار های مختلف.فقط یه سوال اینکه چرا پرادو و هایلوکس توی سایت تویوتا قرار ندارن؟؟؟؟؟منظورم سایت toyota.com هست.در ضمن کرولای سایت با کرولای خاورمیانه فرق داره…اریون هم نیست توی لیست
mahdi
۲ دی ۱۳۹۴usa&;japanجانtoyota.comبرای تویوتا ی آمریکاست که پرادو وهایلوکس اونجا عرضه نمیشه کل تویوتاهای خاورمیانه در وب سایتtoyota-global.comهستش .
usa & japan
۲ دی ۱۳۹۴تشکر از پاسختون
جلال
۲ دی ۱۳۹۴هایلوکس برا خودش غولیه ولی تو پیکاپ کسی به پای امریکاییها نمیرسه
Kamran.k
۲ دی ۱۳۹۴6 ستاره ایمنی عجب چیزیه….
البته تقریبا مث پراید وانت خودمونه ?
احمد باقری
۲ دی ۱۳۹۴واقعا آمریکاییها توی این زمینه، خیلی پر قدرت عمل می کنن.
Hamid
۲ دی ۱۳۹۴فورد F450 رقیب نداره
ali ayat
۳ دی ۱۳۹۴تو تجربه ای که داشتم مسافرت طولانی مدت با تراک ها واقعا بده چون هیچ کدوم فنر بندی مناسبی برای این نوع استفاده ندارن
مهرداد
۳ دی ۱۳۹۴اگر شما در ایران هستید احتمالا تجربتون از مسافرت با تراک مربوط میشه به نیسان زامیاد یا شوکا یا فوتون و یا نیسان پیکاپهای قدیمی که خیلی خشکن ،،،و اصلا با این تراکها قابل مقایسه نیستن ….بنده با ۲۰۱۴ همین تراک تجربه مسافرت سنگین ۱۷۰۰ کیلومتر رفت و ۱۷۰۰ کیلومتر برگشت را دارم و کوچکترین احساس ناراحتی که نکردم هیچ لذت هم بردم …این تراک و رقباش در حال حاضر از سیستم تعلیق و فنربندی فوقالعاده پیشرفته استفاده میکنن . و با تراکهایی که تو ایران هست بسیار تفاوت دارن …