فورد

بازطراحی فورد فیوژن در مدل 2017

فورد برای مدل ۲۰۱۷ فیوژن که در بازارهای اروپایی با نام موندئو به فروش می‌رسد، یک برنامه تجدیدنظر و فیس لیفت ارائه نموده است.

2017 Ford Fusion Sport
۲۰۱۷ Ford Fusion Sport
تغییرات ظاهری این مدل شامل جلوپنجره مشبک مشکی رنگ، تغییر گرافیکی چراغها و تغییرات جزئی دیگر می‌شود. نمای جلوپنجره کمی بزرگ‌تر شده و شکل کاپوت تغییر کرده است به‌علاوه اینکه چراغ‌های LED روزتاب و ارتقاء سطح کیفیت‌تریم داخلی از دیگر تغییرات عمده فیوژن بوده‌اند.
2017 Ford Fusion Sport
۲۰۱۷ Ford Fusion Sport
2017 Ford Fusion
۲۰۱۷ Ford Fusion
برای رقابت بهتر با خودروهایی چون آکورد و کمری یک موتور جدید ۲.۷ لیتری V6 از سری اکوبوست نیز معرفی شده است.
2017 Ford Fusion
۲۰۱۷ Ford Fusion
برای شروع باید عنوان کرد که این پیشرانه ۳۲۵ اسب بخار و ۴۷۴ نیوتن متر گشتاور در اختیار دارد. که نسبت به مدل کنونی بسیار بهتر است. نسخه اروپایی فورد موندئو از یک موتور ۲ لیتری تقویت شده با توان خروجی ۲۴۰ اسب بخار و یک موتور دیزلی ۲ لیتری با توان ۲۱۰ اسب بخار استفاده می‌کند. به گفته فورد این نیرو حدود ۵۰ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر از رقبای یادشده بالاتر است. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته خودکار و به هر چهار چرخ صورت می‌گیرد.
2017 Ford Fusion
۲۰۱۷ Ford Fusion
2017 Ford Fusion
۲۰۱۷ Ford Fusion
فورد همچنین از سیستم تعلیق با میرایی تحت کنترل دائم بهره گرفته است. چرخ‌های این مدل به ابعاد بزرگ ۱۹ اینچ رسیده‌اند. فیوژن هیبریدی و مدل پلاگین با تجدیدنظر نرم‌افزاری، انتقال نرم‌تر و رانندگی جذاب‌تری خواهند داشت. بهبود موتورهای برقی این خودروها نیز باعث افزایش برد و بهبود راندمان شده است.
2017 Ford Fusion
۲۰۱۷ Ford Fusion
فورد همچنین آخرین نسخه از رابط کاربری SYNC 3 را برای سیستم سرگرمی این خودروها درنظر گرفته و همچنین کروز کنترل را با ویژگی تشخیص عابر پیاده به‌روزرسانی نموده است. با وجود این تغییرات، فورد امیدوار است موندئو در بازار اروپا در جایگاه خیلی بهتری نسبت به پاسات فولگس واگن، اینسیگنای اوپل، اشکودای سوپرب و تالیسمان رنو و در سایر بازارها هم فیوژن در رقابتی نزدیک‌تر با هوندا آکورد، تویوتا کمری، نیسان آلتیما و مزدا ۶ قرار گیرد. البته باید پژو ۵۰۸ هم در این لیست قرار دهیم زیرا بالاترین فروش را در اروپا داشته است. قیمت فورد فیوژن از ۲۲۹۹۵ دلار آغاز می‌شود و نهایتاً در مدل اسپرت به ۳۴ هزار و در ملأ پلاتینیوم به ۳۷ هزار دلار نیز می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علی طهوری

علی طهوری، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی خودرو، گرایش طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو دانشگاه علم و صنعت

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (243 ديدگاه)

    بگو لعنت به ایران خودرو و سایپا

    1. king 918

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      بشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

  2. benz

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    قدرتمند و به صرفه و طراحی کابین زیبا… لایک

  3. 4x

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    رئیس کل گمرک کشور گفته بود مانعی برای ورود ماشین های آمریکایی به ایران وجود نداره ولی یه مشکلی هست(( عدم تطابق کیفیت خودرو های آمریکایی با استاندارد های ایران ))
    وقتی اینو خوندم گفتم خدایا یا من دو شق کن یا اینو.

    1. Hitler

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      خب درست گفته دیگه،کیفیت ماشینای آمریکایی بسیار بالاتر از استانداردهای ایران هست.

  4. (*مهرداد*)

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    قدرتش در کلاس خودش عالیه …

  5. moein

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    فورد یعنی یه خودروی قابل اطمینان

  6. احمد باقری

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی به صرفه هست.

  7. محسن

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به چراغهای عقب دقت کنید.این هنر بزرگانه.وقتی ازمحصولاتشون کپی میشه (سراتو و….) با یه طرح زیبا …البته بماند که این بزرگ با جلو پنجره اون بزرگتره خیلی سودکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا