فورد

حراج فورد برانکو دارک هورس شش چرخ تیونینگ آپوکالیپس

یکی از شاخص‌ترین نمونه‌های ارتقا یافته فورد برانکو که با نام دارک هورس شش چرخ شناخته می‌شود حراج خواهد شد.


این روزها قطعات و وسایل جانبی افترمارکت بسیار زیادی برای نسل ششم فورد برانکو وجود دارد و البته تیونرهای مختلف نیز کیت‌های تیونینگ کاملی را برای شاسی‌بلند موردبحث ارائه می‌کنند. البته تعداد معدودی از این شرکت‌ها می‌توانند همانند شرکت آپوکالیپس عمل کنند چراکه یکی از شاخص‌ترین نسخه‌های برانکو را این کمپانی تولید کرده است. محصولی که مشاهده می‌کنید فورد برانکو دارک هورس شش چرخ تولید شرکت آپوکالیپس است که به زودی حراج می‌شود.

این خودرو که فقط یکی از چهار نمونه‌ای تولیدی است تا چند روز دیگر زیر چکش حراج خواهد رفت. برانکو دارک هورس شش چرخ از بدنه‌ای به رنگ موسوم به منطقه ۵۱ سود برده و تغییرات زیادی در آن وجود دارد که بارزترین آن‌ها تبدیل خودرو به محصولی شش چرخ و افزایش قابل‌توجه فاصله بین محوری است. فضای بار جادارتر، سقف فایبرگلاس مشکی، ارتفاع بیشتر از سطح زمین، رینگ‌های ۲۰ اینچی برنزی و لاستیک‌های گیرا جزو دیگر تغییرات خودروی موردبحث هستند.

این برانکو دارک هورس همچنین در داخل فضای بار و بچه گلگیرها از رنگ کولار بهره برده و نشان برانکو نیز در جای‌جای بدنه دیده می‌شود. به این موارد باید کابینی پوشیده از چرم قهوه‌ای و سیستم صوتی سطح بالا را نیز افزود؛ اما به یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برانکو دارک هورس یعنی قوای محرکه بپردازیم که از نیروگاه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربو تشکیل شده و نیروی تولیدی را از طریق گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک راهی چرخ‌ها می‌کند. قطعاً وجود سپرهای جدید و چراغ‌های بیشتر موجب جلب‌توجه زیاد خودرو خواهد شد.

با توجه به اینکه فورد برانکو شش چرخ خودروی بسیار کمیابی است بنابراین جای تعجبی ندارد که اخبار فروش آن جلب‌توجه کند. چند ماه پیش بود که یکی دیگر از نسخه‌های شش چرخ برانکو با پوشش بدنه کولار مشکی حراج شد هرچند قیمت ۸۴ هزار دلاری آن ناامید کننده جلوه کرد. در واقع قیمت این خودرو بسیار کمتر از هزینه‌هایی بود که برای تولیدش صرف شده بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. hosen

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (424 ديدگاه)

    کاربرد این جور تراک های ۶ چرخ چیه؟
    چون از لحاظ ظاهری حس خوبی به آدم منتقل نمیکنه

    1. علی منصوری

      ۲۴ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (155 ديدگاه)

      ناخودآگاه یاد جاپارک میوفتم ، کاربردی ندارن، فقط قشنگن، البته این نظر منه

  2. A.R.A.S.H

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (256 ديدگاه)

    عجب هیولایی!!!!
    دلم خاست🤤🤤🤤🤤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا