یکی از شاخصترین نمونههای ارتقا یافته فورد برانکو که با نام دارک هورس شش چرخ شناخته میشود حراج خواهد شد.
این روزها قطعات و وسایل جانبی افترمارکت بسیار زیادی برای نسل ششم فورد برانکو وجود دارد و البته تیونرهای مختلف نیز کیتهای تیونینگ کاملی را برای شاسیبلند موردبحث ارائه میکنند. البته تعداد معدودی از این شرکتها میتوانند همانند شرکت آپوکالیپس عمل کنند چراکه یکی از شاخصترین نسخههای برانکو را این کمپانی تولید کرده است. محصولی که مشاهده میکنید فورد برانکو دارک هورس شش چرخ تولید شرکت آپوکالیپس است که به زودی حراج میشود.
این خودرو که فقط یکی از چهار نمونهای تولیدی است تا چند روز دیگر زیر چکش حراج خواهد رفت. برانکو دارک هورس شش چرخ از بدنهای به رنگ موسوم به منطقه ۵۱ سود برده و تغییرات زیادی در آن وجود دارد که بارزترین آنها تبدیل خودرو به محصولی شش چرخ و افزایش قابلتوجه فاصله بین محوری است. فضای بار جادارتر، سقف فایبرگلاس مشکی، ارتفاع بیشتر از سطح زمین، رینگهای ۲۰ اینچی برنزی و لاستیکهای گیرا جزو دیگر تغییرات خودروی موردبحث هستند.
این برانکو دارک هورس همچنین در داخل فضای بار و بچه گلگیرها از رنگ کولار بهره برده و نشان برانکو نیز در جایجای بدنه دیده میشود. به این موارد باید کابینی پوشیده از چرم قهوهای و سیستم صوتی سطح بالا را نیز افزود؛ اما به یکی از جذابترین بخشهای برانکو دارک هورس یعنی قوای محرکه بپردازیم که از نیروگاه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربو تشکیل شده و نیروی تولیدی را از طریق گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک راهی چرخها میکند. قطعاً وجود سپرهای جدید و چراغهای بیشتر موجب جلبتوجه زیاد خودرو خواهد شد.
با توجه به اینکه فورد برانکو شش چرخ خودروی بسیار کمیابی است بنابراین جای تعجبی ندارد که اخبار فروش آن جلبتوجه کند. چند ماه پیش بود که یکی دیگر از نسخههای شش چرخ برانکو با پوشش بدنه کولار مشکی حراج شد هرچند قیمت ۸۴ هزار دلاری آن ناامید کننده جلوه کرد. در واقع قیمت این خودرو بسیار کمتر از هزینههایی بود که برای تولیدش صرف شده بود.
hosen
۲۴ مهر ۱۴۰۳کاربرد این جور تراک های ۶ چرخ چیه؟
چون از لحاظ ظاهری حس خوبی به آدم منتقل نمیکنه
علی منصوری
۲۴ مهر ۱۴۰۳ناخودآگاه یاد جاپارک میوفتم ، کاربردی ندارن، فقط قشنگن، البته این نظر منه
amirkhanzadeh
۲۴ مهر ۱۴۰۳جدای از بحث جای پارک
تو خیابان باهاش روندن هم دردسر
فقط بدرد جاده خاکی و خارج شهر می خوره
A.R.A.S.H
۲۴ مهر ۱۴۰۳عجب هیولایی!!!!
دلم خاست🤤🤤🤤🤤
ALI.A.NLANSR
۲۴ مهر ۱۴۰۳برانکو❌جی کلاس آمریکایی👍
mmd@
۲۴ مهر ۱۴۰۳به این میگن اسب عضله ای❤️🔥❤️🔥😈😈😈☠️☠️☠️
ali_x76
۲۴ مهر ۱۴۰۳با توجه به افزایش وزن و اضافه شدن تعداد چرخها، بهتر بود از انجین اکوبوست ۳.۵ لیتری یا کایوت ۵ لیتری استفاده میشد.
اما طبق متن حتی انجین فابریک ۲.۷ لیتریش هم تقویت نشده، با این حال نوشته «یکی از جذابترین بخشهای این خودرو»
این انجین حتی در نسخه فابریکش هم صرفا کار راه اندازه، نه جذاب.
چه برسه به این نمونه که حداقل ۴۰۰ کیلو افزایش وزن داشته.
رضامندی
۲۴ مهر ۱۴۰۳چشم، این توصیه کاربردی و علمی از روی مدرک خودرو شناسیتون رو به لطف تست های پیاپی و ساعت ها رانندگی که با این خودرو انجام دادید دستورات جنابعالی رو به واحد های بالادستی شرکت مادر فورد انتقال میدم و اون هارو از وجود همچین کارشناس خبره اونم ( با مدرک ) در ایران 😆 مطلع میکنم.
Taha Ayoobi
۲۴ مهر ۱۴۰۳چه غولی شده
Sepehr 911
۲۵ مهر ۱۴۰۳هه هه تو چقدر نمکی…
همایون
۱۲ آبان ۱۴۰۳اینکه تبدیل به پیکاپ شده زشته انگار جلوی یه وانت سری اف رو تغییر دادن بهتر بود همون حالت استیشن میموند کابینش فقط شش چرخ میکردنش و البته اصلا این هیولا بدون موتور وی هشت صفایی نداره شاید واسه همینم قیمت فروشش نامید کنندست